Köszönöm az infókat. De a kiszemelt kocsiról lemaradtam. Most tovább keresgélek és érdeklődöm.Találtam is egy másikat, az is 2000-es évjáratú, a belseje kicsit lelakott,(ülés huzatok szakadtak illetve levált a támláról a kapcsozás, a vezető ülésből némi szivacs is hiányzik) A motorban 272000km van, hengerfej alól némi olaj szivárog. A belső műanyagok karcosak, az elektromos ablakemelő a jobb oldali ablakot nem működteti a bal ajtón levő kapcsolóról, digitális óra nem jó a műszerfalon középen (nem mutat semmit) Kívül némi esztétikai hiba van rajt, karcok, és a csomagtér ajtó zárja körül utólagos festés ecsettel, a jobb első sárvédőn kb 10 cm hosszú mély karc van a szó szoros értelmében, ez is ecsettel javítva. Szerintetek így mennyit szabad adni érte. Az üléseket cserélném ( találtam 8e-ért komplett szettet) Meg persze az elektromos részek is átnézésre illetve javításra kerülnének. Műszaki 2016.08 hóig van. Így ebben az állapotában 400000 ft-ot kérnek érte. Véleményem szerint ez így ebben az állapotában sok érte, nem?
Kollégámnak volt egyszerre a 76 és a 93 lovas Wagon R-je is, ha nem is eget verő, de azért érezhető volt a különbség a két motor között, de ebbe nyilván a váltó méretezése is beleszámít azért.
Az Ignis motoros Wagon például jobban gyorsul, mint az Ignis, mert a váltójában rövidebbek a fokozatok, bár végsebességben persze nem gyorsabb nála.
Ha most kellene venni, azért én mégis a 93 lovast választanám, egyrészt a motor, másrészt az évjárat, harmadrészt pedig a felszereltség miatt is.
Az Ignis persze dizájnosabb kívül / belül, viszont egyáltalán nem praktikusabb a Wagonnál, tehát én a kettő közül is a Wagonra szavaznék.
Van 93 LE Ignisünk is, az sem erősebb a Wagonnál. Sőt szerintem nem gyorsul annyira! Nem kell bedőlni a papírnak, 1,3-as motor mindkettő, nagyjából ugyanannyit tudnak.
Nekem 76 lovas 2002 jun. van 117.000 km-rel . 3 hónapja lett cserélve a bal oldali lengőkar. Ezen kívül csak olajok és szűrők cserélve. Mai napig nagyon megvagyok elégedve A wagonommal
A kivétel csak erősíti a szabályt, azért nem az általad említett hibalista a jellemző a Suzukikra, főleg nem a 92.000 Km-t futottakra.
Sanyooo1 :
Például azt, hogy a 10 év / 100.000 Km alatt nem okozott meglepetést, pláne nem hagyott cserben sehol és erre utaló jeleket sem venni észre a működése közben. Nem mondtam, hogy a 76 lovas rossz lenne, de én ha most kellene venni, inkább az erősebb motorra szavaznék.
t.lantos :
Azért nem általános, hogy egy 10 éves autóban a klíma nyomása rendben lenne, nekem 0,2 bar csökkenés volt, viszont így is kapott egy cserét, mert előtte a kompresszorra is töltöttek így olajat, legalább az is kapott egy kis "törődést".
Nem tudom mit nevezel "örökkévalóságnak", de nálam a 76 lovas is megy 13 éve hiba nélkül. Mercis haver már kétszer cserélte a kocsiját ennyi idő alatt, és nem flancból! :(
Megerősítem. (toronytartó gumibak, a váltóban a bordástengely szimmering és a kifolyt olajtól a kuplung kompletten, most van benne a 4. - negyedik!!!- sebességváltó) csak a kopó/fogyó dolgokat említettem. 2004-es GS verzió, jelenleg 92ezer valós km.!!!
valamilyen oknál fogva mégsem ajánlottam föl a filmgyárnak robbantásra.
A 76 lovas verziónak hátul van a tetőantennája, az Ignis motorosnak pedig elöl, így ismerhető meg távolról.
Az Ignis motoros az örökkévalóságnak készült, csak a szükséges kopó/fogyó dolgokat kell cserélni, azon kívül egy nagyon megbízható szerkezet. A miénk egy 10 éves full extrás, még a klíma nyomás sem ment el benne a 10 év alatt.
Lassan a második jobboldali külső féltengelycsuklót fogom elkoptatni ez is elkezdett roppani néha.....pedig nincs benn egy hete.
Mit tudnáok ajánlani honnan szerezzek be (..minn kiesik vissza is küldöm hozzá) ami jó is vagy komplett féltengelyt elérhető áron.Bár azt hallottam, hogy az Ignisé is jó lehet hozzá. Egy 2004-s 1,3 VVT 69Kw-ról lenne szó...
Sziasztok! 2000-es évjáratú Wagon-R re keresek 165/60/14-es lehetőleg négy évszakos 4 db használt,de elfogadható állapotú ha lehet,akkor egyforma mintázatú gumit reális áron. (esetleg nyárit) Győr és környéke. Ajánlatokat e mail-ben kérném. Köszönöm.