Sziasztok, 2003-as Xsara 1.6 16V kombi hátsó ablaktörlője rendetlenkedik. Meg volt szorulva, szétszedtem-kipucoltam, azóta így működik: (1) kapcsolásra elindul, megy kb. három és egynegyed menetet, aztán megáll valahol (nem feltétlen végállásban). Ugyanezt teszi (2) a gyújtás ráadásakor is: kb. három és egynegyed oda-vissza törlés. Feltéve hogy itt is a rajzon látható a kapcsolás, az (1) működést okozhatná a végállás-kapcsoló hibája vagy a fix 12V-os vezeték szakadása; viszont a (2)-t nem értem, mert ha a fix 12V hajtja ilyenkor a motort, akkor hibás végállás-kapcsolóval el sem kellene indulnia / egyfolytában mennie kellene. Hol a hiba a gondolatmenetben?
Látom témába jött az ablakmosó dolog,nekem a hátsóval lenne gondom.
Szóval nem nyomja fel a löttyöt az ablakra a motor működik,de nem tudja teljesen felnyomni. Viszont a kárpit belül a csomagtér ajtó kapaszkodójánál vagy azon a környéken jön ki a lötty. szerintetek mi lehet a hiba?
gondolkozta hogy lehet szétszedni hogy keressem a hibát,de nem mertem még neki állni. hátha valakinek volt már ilyen hibája,és tud érdemleges információt adni nekem ebben.
Ami lemaratt bal első ujj motoros ködlámpás fényszóró is van, illetve 2db cupé első ülés de az inkább alkatrésznek, mert bár szépek de vannak bajaik, jelképes összegért.
Sziasztok! Ha érdekel valakit, megmarattak a Xara ról a gyári 15 col alufelnik 2 db Continental Ecocontact 185/65 15 és Michelin Energy 185/65 15. gumikkal. A contikat tavasszal vettem újonnan , a michelinek régiek. Adom hozzá a 16 db alucsavart is!!!!!!
Külön is eladók csak a felnik! Megbeszélés tárgya.
Sziasztok! Köszönöm a múltkori segitséget az 1.4 hdi turbó olaj csövem eresztett , még a régi amiben van rezonátor (nem full fém) 18.000ft lett volna , de találtam fóton egy bontósnál a régiből 5000ft :) A beszerelés nekem egyedül majd 1 napom elvitte , utólag persze max 2-3 óra lett volna , lényege hogy a vizhűtőt is ki kell szedni , és akkor nagyobb a hely , a katalizátort nem árt kitisztitanni , mivel azt is le kell szedni hozzá , ha bárkinek ilyen gondja van szivesen elmesélem részletesen hogyan kell csinálni .
Egy kérdésem viszont nekem is van , bajusz kapcsoló balos , szétszedéséhez valakinek van leirása , vagy ötlete hogyan szedjem szét ?
Milyen rajzot kellene értelmeznem?Egyébként ha a meghajtó kerék elforog a féltengelyen,lassabban forgatja a jeladót,tehát az órának késni kellene.Nálam 90-nél 120-130-ig felszalad a mutató.Kevesebbet nem mutat.Van erre valami logikus magyarázat?De ha mégis itt a gond,és a váltót nem kell ki,és szétszerelni,már nem is olyan ijesztő az egész.
Elülső irányjelzőket könnyű kicserélni? Kicsit ki vannak fakulva az izzók, így ha könnyen hozzá lehetne férni akkor kicserélném. (Nincs nálam az autó, hogy meg tudjam nézni.)
A gombokon lévő jelek tartóssága érdekelne. Egyébként műszakilag tökéletes a kulcsom, csak anno kb. 2-3 hónap alatt lekoptak a jelek róla. De ha ez is olyan mint a gyári, akkor nincs értelme.