Sajnos ezen már túl vagyok! Változás nem történt. Már 4 éve próbálkozom minden félével. Remélem valaki találkozott már ilyen problémával, hogy meg legyen a megoldás. De azért köszönöm a tippet!
Ahogyan ígértem, íme a repedés. Ami olyan, mintha ez a bilincsféle repedt volna ketté, és nem maga a kormánymű háza.
Kérdés, hogy ez valóban egy leszerelhető bilincs, avagy nem? (Esetleg ha volna valakinek gyári rajz a kormányműről egyben és a szétszedhető elemeiről, - előre is köszönöm!)
Azt én se értem pontosan, hogy az ETS világít és az ABS nem működik de valahogy összefügg a kettő! Azt hiszem az ETS elektronikus differencialzárat jelent, de amikor világít az sem működik! Az ABS visszajelzője sohasem világít akkor sem ha nem működik viszont az ETS igen. A szervízben azt mondták, hogy magasabb a priritása az ETS-nek ezért az világít. Az ABS ikon akkor szokott villogni ha kipörög a kerék! A szoftver pedig benne van a ABS tömben és nem lehet hozzáférni. Az okosok az mondták, hogy csak az egész cseréjével lehet orvosolni. Mert ezt a típust nem lehet frissíteni!
Tönkrement a gyári bicskakulcsom. A másikat már rég elhagytam. Az új kulcs ára a pappasnál 45e. Kicsit húzós. Tud valaki valami emberbaráti megoldást arra, hogy lehessen használni a távvezérlőt? Lehet látni hirdetésekben univerzális bicskakulcsot.Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Üdv Mindenkinek! Volna egy problémám remélem valaki tudna segíteni megoldani! Az autó 1996 V230TD!
A jelenség leírása:
Menet közben hosszabb rövidebb idő után ha a fékre lépek világítani kezd az ETS lámpa. Az ABS ilyenkor lekapcsol. A Mercedes Pappas-nál bevizsgálva: szoftvare hibát állapítottak meg. Bontóban vettem hozzá egy másik komplett ABS tömböt aminek a száma is megegyezett. A probléma ezután is fenn maradt! Irány a Pappas! Ugyanazt diagnosztizálták mint első alkalommal. Azt mondták, hogy egy bizonyos számsor utolsó számjegye 733 utáni akkor nem lép föl ez a hiba. Az én ABS tömbjeim mindkettő 733 előttiek.
Valaki halott már erről a típushibáról? Vagy volna valami ötlet, mert vagy én vagyok ilyen szerencsétlen, hogy pont ugyanazzal a problémával találkozom kétszer vagy valahol máshol kell keresni a hibát.
a kartercső a szelepfedélből megy a turbo szivócsövébe,max nagy nyaktergetéssel fogod látni,lehet h jobb kerék levétele után cirkuszi mutatványok árán :)
A kipuf cső flexi részét megismered,ez valszeg kormos lesz ha ott ereszt ki.
Valamelyik nap ráállok az aknára, és lefotózom. Eddig egy rendkívül nagy szaktudású szerelő azt mondta, hogy azért nem jó hegeszteni, mert nem tudni, hogy keletkezik ezáltal feszültség a kormányműben. Ami ugye emiatt egyszer csak elpattanhat, törhet és akkor egyáltalán nem lehetne kormányozni a kocsit.
Ez a jelenlegi repedés nem nagyon hosszú, és azon a részen van, ami a négy felfüggesztő pontból az egyiknél van csak.
Köszi megvan.Hálás köszönet. Még egy kérdés!!! Ködlámpa: Ha csak az elsőt kapcsolom fel akkor a jobb oldali ég bal alszik. Ha az elsőt és a hátsót egyszerre kapcsolom akkor pedig a bal ég jobb alszik?:! Valami ötlet?
A kormánymű egyik felfüggesztése, (jobb oldalt menetiránynak, mint egy kisfedél) repedt. Érdemes-e meghegesztetni, vagy ez a kis darab cserélhető lenne?