Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

j.attila1118 Creative Commons License 2010.10.19 0 0 755
Bocs most látom a címet.
Köszi
Előzmény: PowerZ (734)
j.attila1118 Creative Commons License 2010.10.19 0 0 754
Hali
A címet elkérhetem?
Köszi.
Előzmény: PowerZ (734)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.19 0 0 753

A kerekekhez menő érzékelőket ellenőrizted?

 

ABS érzékelő is szokott elkoszolodni.

Kerekenként legalább 2 kábel megy fel.

Előzmény: V230 TD (751)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.19 0 0 752

Valószinűleg nem merném hegesztve használni.

Nekem ez a véleményem.

Előzmény: lencséses (750)
V230 TD Creative Commons License 2010.10.18 0 0 751
Szia!

Sajnos ezen már túl vagyok! Változás nem történt. Már 4 éve próbálkozom
minden félével. Remélem valaki találkozott már ilyen problémával, hogy meg legyen a megoldás.
De azért köszönöm a tippet!
Előzmény: V220 (747)
lencséses Creative Commons License 2010.10.17 0 0 750


Repedés
lencséses Creative Commons License 2010.10.17 0 0 749
Hol lehet a feltöltött kép?
Előzmény: lencséses (748)
lencséses Creative Commons License 2010.10.17 0 0 748
Ahogyan ígértem, íme a repedés. Ami olyan, mintha ez a bilincsféle repedt volna ketté, és nem maga a kormánymű háza.

Kérdés, hogy ez valóban egy leszerelhető bilincs, avagy nem? (Esetleg ha volna valakinek gyári rajz a kormányműről egyben és a szétszedhető elemeiről, - előre is köszönöm!)
Előzmény: PowerZ (732)
V220 Creative Commons License 2010.10.17 0 0 747

Szia !

 

nekem folyamatosan világított az ETS lámpám, valami féklámparelét ( ha jól tudom )cseréltek a kormány alatt a pedálok környékén.azóta ok.

 

Üdv!

Előzmény: V230 TD (745)
V220 Creative Commons License 2010.10.17 0 0 746

Köszi !

 

érdemes nekem nekiállni?  , ahogy nézetm csak fentről lehetne hozzáférni--le kell bontani a motorrról a cuccokat hogy hátra férjen egyáltalán a kezem.

vagy inkább vigyem szerelőhöz? Tanács? nem vagyok elveszett de ezt most nem ismerem..

 

Üdv !

Előzmény: PowerZ (743)
V230 TD Creative Commons License 2010.10.17 0 0 745
Azt én se értem pontosan, hogy az ETS világít és az ABS nem működik
de valahogy összefügg a kettő!
Azt hiszem az ETS elektronikus differencialzárat jelent, de amikor világít az sem működik! Az ABS visszajelzője sohasem világít akkor sem ha nem működik viszont az ETS igen. A szervízben azt mondták, hogy magasabb a priritása az ETS-nek ezért az világít. Az ABS ikon akkor szokott villogni ha kipörög a kerék!
A szoftver pedig benne van a ABS tömben és nem lehet hozzáférni.
Az okosok az mondták, hogy csak az egész cseréjével lehet orvosolni. Mert ezt a típust nem lehet frissíteni!
Előzmény: PowerZ (744)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.17 0 0 744

Nem nagyon értem miit akarsz leírni!

 

ETS hiba,de az ABS nem megy?

Softveres hiba diagnosztika,de az ABS-t cseréled?

 

Nem értem.

Előzmény: V230 TD (741)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.17 0 0 743

valoszinűleg. a lartercső összevan dugva egy másik csővel,ez simán széttud csuszni.

 

Az a baj ilyenkor a turbo betud bármit szivni.

Előzmény: V220 (740)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.10.17 0 0 742

Sziasztok!

 

Tönkrement a gyári bicskakulcsom. A másikat már rég elhagytam. Az új kulcs ára a pappasnál 45e. Kicsit húzós. Tud valaki valami emberbaráti megoldást arra, hogy lehessen használni a távvezérlőt? Lehet látni hirdetésekben univerzális bicskakulcsot.Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?

V230 TD Creative Commons License 2010.10.17 0 0 741
Üdv Mindenkinek!
Volna egy problémám remélem valaki tudna segíteni megoldani!
Az autó 1996 V230TD!

A jelenség leírása:

Menet közben hosszabb rövidebb idő után ha a fékre lépek világítani kezd
az ETS lámpa. Az ABS ilyenkor lekapcsol.
A Mercedes Pappas-nál bevizsgálva: szoftvare hibát állapítottak meg.
Bontóban vettem hozzá egy másik komplett ABS tömböt aminek a száma is
megegyezett.
A probléma ezután is fenn maradt! Irány a Pappas! Ugyanazt diagnosztizálták mint
első alkalommal. Azt mondták, hogy egy bizonyos számsor utolsó számjegye 733 utáni
akkor nem lép föl ez a hiba. Az én ABS tömbjeim mindkettő 733 előttiek.

Valaki halott már erről a típushibáról? Vagy volna valami ötlet, mert vagy én vagyok ilyen szerencsétlen, hogy pont ugyanazzal a problémával találkozom kétszer vagy valahol máshol kell keresni a hibát.

Minden ötletet szívesen látok!

Előre is köszönöm!
V220 Creative Commons License 2010.10.17 0 0 740

Na meg volt  a mutatvány :

aluluról látszik hogy a turbó felett kifuj a kékes "füst " a tűzfal irányába.Hozzáférni lehetetlen alulról.

 

akkor ez a kartelcső lesz ?

 

Üdv !

 

Előzmény: PowerZ (739)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.17 0 0 739
Csak őszintén :)
V220 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 738

hát ez jól hangzot! :)

 

de azért megpróbálom...

Köszi!

Előzmény: PowerZ (737)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.15 0 0 737

a kartercső a szelepfedélből megy a turbo szivócsövébe,max nagy nyaktergetéssel fogod látni,lehet h jobb kerék levétele után cirkuszi mutatványok árán :)

 

A kipuf cső flexi részét megismered,ez valszeg kormos lesz ha ott ereszt ki.

Előzmény: V220 (736)
V220 Creative Commons License 2010.10.14 0 0 736

PowerZ !

 

igen pont ez:

"Ha járatod alapjáraton és a motor mögül jön a füst akkor ott a hiba."

 

a szag ill. a füst az utastérben is érződik, menetközben...

 

köszi , a hétvégén alámászok ( nincs akna) , mit keressek legalább szemre ? szétcsúszott csövek? egyáltalán látni vagy csak tapogatni lehet ?---

belefulladok a kocsiba...Help!

 

Köszi!

Előzmény: PowerZ (733)
lencséses Creative Commons License 2010.10.13 0 0 735
Valamelyik nap ráállok az aknára, és lefotózom. Eddig egy rendkívül nagy szaktudású szerelő azt mondta, hogy azért nem jó hegeszteni, mert nem tudni, hogy keletkezik ezáltal feszültség a kormányműben. Ami ugye emiatt egyszer csak elpattanhat, törhet és akkor egyáltalán nem lehetne kormányozni a kocsit.

Ez a jelenlegi repedés nem nagyon hosszú, és azon a részen van, ami a négy felfüggesztő pontból az egyiknél van csak.
Előzmény: PowerZ (732)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.13 0 0 734

Én bontva vettem 5 forintért,

 

Merci bonto XV.ker szántoföld u.

Előzmény: j.attila1118 (728)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.13 0 0 733

Pont a tűzfal és a motor között van, végülis a motor mögött.

 

Ha járatod alapjáraton és a motor mögül jön a füst akkor ott a hiba.

 

Alulrol a leg egyszerűbb.

Előzmény: V220 (729)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.13 0 0 732
A kormánymű nem játék, látni kéne. De aki hegeszti szerintem megtudja mondani h az ugy biztonságos lesz-e!
Előzmény: lencséses (727)
j.attila1118 Creative Commons License 2010.10.12 0 0 731
Köszi megvan.Hálás köszönet.
Még egy kérdés!!!
Ködlámpa: Ha csak az elsőt kapcsolom fel akkor a jobb oldali ég bal alszik.
Ha az elsőt és a hátsót egyszerre kapcsolom akkor pedig a bal ég jobb alszik?:!
Valami ötlet?

Előre is köszönöm.
Előzmény: webinas (730)
webinas Creative Commons License 2010.10.12 0 0 730

   

 

     Itt!

Előzmény: j.attila1118 (722)
V220 Creative Commons License 2010.10.11 0 0 729

és azt hol találom , hogy férek hozzá ? ( megjegyzem most volt kipufogósnál)

 

valahogy alulról?

 

üdv !

Előzmény: PowerZ (726)
j.attila1118 Creative Commons License 2010.10.11 0 0 728
És ilyet olcsón hol lehet beszerezni???
Mi pénzt kérnek el egy ilyen szettért?

Köszi.
Előzmény: PowerZ (723)
lencséses Creative Commons License 2010.10.10 0 0 727
A kormánymű egyik felfüggesztése, (jobb oldalt menetiránynak, mint egy kisfedél) repedt. Érdemes-e meghegesztetni, vagy ez a kis darab cserélhető lenne?
Előzmény: PowerZ (723)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.10 0 0 726

Nekem a flexi kipuf cső ereszt,ugyan ilyen a hibajelenség.

 

A turbo is ott van és abba megy kartergázcső, legalábbis a 110d-n ugy van.

Előzmény: V220 (725)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!