Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 64083

 

 

Irisbus Creative Commons License 2018.05.23 0 0 64082

Eger, hőőőha....

 

Idézet a pályázati felhívásból:

,,Pályázó a szerződés teljesítésére alkalmatlan, ha a 2016-2017. évek közötti időszakban nem rendelkezik legalább 50.000 fő lakos-számú városban a teljes vonalhálózat ellátására irányuló, minimum egy éves időtartamú személyszállítási közszolgáltatási szerződéssel."

 

Ez itthon az Állami, illetve Önkormányzati tulajdonú cégeken kívül csak az ITK-ra igaz, ugye?

 

Pályázat tárgya:

,,A városon belüli helyi tömegközlekedési feladatot 20 autóbuszvonal működtetésével kell biztosítani. 

Kiíró műszaki, szakmai alkalmassági követelmények között írja elő, hogy Pályázónak minimum 35 darab, kettő-, illetve három (vagy több) jobb oldali ajtóval rendelkező autóbusz üzemeltetői jogával kell rendelkeznie."

 

Tehát kell a minimum 35 darab, 2-3 vagy 4 ajtós busz, viszont alkalmatlan, ha ezek közül legalább 35 nem normál szóló.

 

,,Pályázó alkalmatlan a szerződés teljesítésére, ha nem rendelkezik legalább 35 db minimum kettő jobb oldali ajtóval ellátott normál szóló autóbusz üzemeltetői jogával."

 

Mikor is kell cserélni a debreceni ITK flottát? Elég durva lenne, ha áttolnák ide a jórészét... :D 

 

Ma így néz ki az egri helyijárati állomány:

44 db autóbusz, 1 midi, 19 szóló, 24 csuklós

- 1 db Plasma Enterprise

- 4 db Ikarus 260-C60

- 1 db Ikarus E94

- 1 db Ikarus 412

- 3 db Credo BC11

- 1 db ARC 127

- 9 db ARC/Ikarus 134

 

- 15 db Ikarus 280-C80

- 3 db MAN SG263

- 2 db ARC 187

- 1 db Mercedes Conecto

- 3 db Mercedes Citaro

 

Azért ezt ők sem gondolhatták komolyan, jó eséllyel marad a KMKK. :D 

Előzmény: Snake-Mojzi (64081)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.05.23 0 0 64081
htibor Creative Commons License 2018.05.23 0 0 64080

Veszprém helyi közlekedés beszámoló 2017:

(tömörített file, a 6. napirendi pontnál van az anyag)

http://www.veszprem.hu/veszpremieknek/onkormanyzat/bizottsagok/bizottsagi-eloterjesztesek/doc_download/7023-20180524

Előzmény: htibor (64077)
dundalk Creative Commons License 2018.05.22 0 0 64079
Előzmény: dundalk (64078)
dundalk Creative Commons License 2018.05.22 0 0 64078

Szeged-Győr távolsági járat balesete:
https://index.hu/belfold/2018/05/22/buszbaleset_62-es_ut/

htibor Creative Commons License 2018.05.21 0 0 64077
sosiforda Creative Commons License 2018.05.16 0 0 64076

>Ez mondjuk egy 2014-es menetrend.

 

Nem fektettem nagy energiát a keresésébe, gondoltam ennyi elég lesz:

 

www.sarbogard.hu -->  hasznos információk --> menetrend  --> helyi autóbusz menetrend

 

Alapesetben ugye itt a frissnek kellene lenni, de a beszámolóban valóban benne volt, hogy 2017-ben módosult.

Gondoltam a dátumot nem írták át.

Előzmény: Racilaci (64075)
Racilaci Creative Commons License 2018.05.16 0 0 64075

Ez mondjuk egy 2014-es menetrend.

Előzmény: sosiforda (64070)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 64074

Az se lehet túl általános, hogy a helyi járatokat római számokkal jelölik.

 

Előzmény: htibor (64072)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 64073

Az jó mikor saját maguk se tudják magukról, hogy mit, hol, mikor, mennyit dolgoznak.

 

 

Előzmény: sosiforda (64070)
htibor Creative Commons License 2018.05.16 0 0 64072

Jó az, amikor a google frissebb menetrendet is talál, mint amit a település honlapján hirdetnek :)

 

2017. március 1-től érvényes:

http://www.sarbogard.hu/_user/browser/File/2017/menetrend/Helyi%20menetrend.pdf

 

Pályáztatás eredménye 2017. nyaráról:

http://www.sarbogard.hu/_user/browser/File/ELOTERJESZTESEK/2017/20170609/Kt_20170609_11.pdf

Előzmény: sosiforda (64070)
sosiforda Creative Commons License 2018.05.16 0 2 64071

>Nagyatád: Arra a 4 vonalra, egyenként néhány indulással, 7 féle bérlet enyhe túlzás...

 

Biztos ez is kell hozzá, hogy nyereségesek legyenek.

Ahogyan Siklós is az.

 

Ebben a 2 városban - az egyébként azért elég minimális nagyságrendű - szolgáltatást megúszták önkormányzati veszteségtérítés nélkül.

Előzmény: siófoki35 (64069)
sosiforda Creative Commons License 2018.05.16 0 0 64070

Azért a sárbogárdi helyi buszközlekedés a napi 2-3 indulásnál nagyobb volumenű, nem tudom mit számolhattak.

Iskolai előadási napokon 16 járatuk indul:

 

http://www.sarbogard.hu/_user/browser/File/Menetrend%20v%C3%A1ltoz%C3%A1s/helyi%20menetrend/Helyi%20Busz%20Menetrend%202014-2015.pdf

Előzmény: trizs77 (64068)
siófoki35 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 64069

Nagyatád: Arra a 4 vonalra, egyenként néhány indulással, 7 féle bérlet enyhe túlzás...

Előzmény: Snake-Mojzi (64067)
trizs77 Creative Commons License 2018.05.16 0 1 64068

 

Beszámoló Sárbogárd város 2017. évi helyi buszközlekedéséről:

 

http://sarbogard.hu/_user/browser/File/ELOTERJESZTESEK/2018/20180511/Kt_20180511_08.pdf

(magán üzemeltetésű)

 

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

2017-ben indított járatok száma 853.

ok.

 

Ez napi 2,3 járatot jelent.

???

 

Ha csak hétköznap jár, akkor napi 3,3 járata van.

Nem egy szívszaggató munka lehet.

 

A beszámolónak mióta nem melléklete a :

 - menetrend?

 - busz állományi adatok?

 

Ez a RÉGIÓ-2007 nevű cég se számíthat arra, hogy az "aranykoszorús törvényesség" fokozatot mostanában nekik ítélik.

 

 

Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.05.16 0 0 64067

Beszámoló Nagyatád város 2017. évi helyi buszközlekedéséről:

 

http://www.nagyatad.hu/modules/nagyatad/site/eloterjesztes/20180503_3_Eloterjesztes_a_helyi_autobusz_kozlekedes_kozszolgalati_feladatainak_2017._evi_ellatasarol_szolo_beszamolo_elfogadasara.pdf

 

Beszámoló Sárbogárd város 2017. évi helyi buszközlekedéséről:

 

http://sarbogard.hu/_user/browser/File/ELOTERJESZTESEK/2018/20180511/Kt_20180511_08.pdf

(magán üzemeltetésű)

 

Beszámoló Siklós város 2017. évi helyi buszközlekedéséről:

 

5. napirendi pontra kattintva olvasható

 

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2018.05.15 0 0 64066

jó.

korrekt.

átlátható.

könnyen értelmezhető.

Előzmény: htibor (64065)
htibor Creative Commons License 2018.05.15 0 0 64065

Székesfehérvár helyi közlekedésről szóló 2017. évi beszámoló:

LINK

JLW-470 Creative Commons License 2018.05.11 0 0 64064
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.05.04 0 1 64063

Bocs téglát akartam írni 😃

Előzmény: hory004 (64058)
dundalk Creative Commons License 2018.05.04 0 0 64062

kösz a kiegészítést. Valóban P rendszámos még.

Előzmény: Dante001 (64060)
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.04 0 0 64061

Hát az Omnibuszra kirakott képek alapján az még csak majdnem kész, max próbáznak vele.

Előzmény: dundalk (64059)
Dante001 Creative Commons License 2018.05.04 0 1 64060

Forrást illik linkelni, nem érkezett az még sehova, rendes rendszáma sincs, meg a tetejéről is hiányzik még a doboz.

 

Klikk

Előzmény: dundalk (64059)
dundalk Creative Commons License 2018.05.04 -2 0 64059

Elvileg a Volánbuszhoz megérkezett 1 Modulo csuklós, 4 ajtós helyi kivitel sárga színben.

hory004 Creative Commons License 2018.05.04 0 0 64058

No offense, a cseh Intouro legfeljebb fapados, kockamerci az O405/407 :))

Előzmény: Cpt.Dave (64053)
matteo14 Creative Commons License 2018.05.04 0 0 64057

Győr-Csorna vonatpótlás, amit eddig láttam:

FLM-891
GTE-341
HGS-434
HKF-242
KBW-113
LVS-884
LWM-504
MFS-386
MYR-742
NUS-459

+1 Econell és egy sárga EN12.

dundalk Creative Commons License 2018.05.04 0 0 64056

A Buscom az finn.

Előzmény: matteo14 (64055)
matteo14 Creative Commons License 2018.05.03 0 0 64055

Milyen típusú jegykiadót állíthattak forgalomba 1993-ban?

Törölt nick Creative Commons License 2018.05.02 0 0 64054

Köszönöm! 

Előzmény: Cpt.Dave (64053)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!