Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

DGabee85 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65995

Hogy ér-e 90 ezret egy katalizátor a Thaliaba. Annyiért inkább már egy homológ rendszert csináltatnék alá. Én így értettem.

Előzmény: Garfield007 (65992)
Peuzsolt Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65994

Sziasztok.

Egy olyan problémám van a kocsimmal hogy gyenge a fűtés. Van egy csapszerű a fűtés csövön(termosztát előtti cső) az mire szolgál? Sajna nem tudom kipróbálni mert le van törve. 

Hameg felpörgetem olyan hangot ad ki mintha levegős lenne. Pedig a tartály nem volt sosem üres. 

gabocsiga Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65993

197 körül volt a vége...

Előzmény: Papalac (65985)
Garfield007 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65992

Biztos megéri ez neked?

 

Ezt hogy érted?

Előzmény: DGabee85 (65990)
Garfield007 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65991

Utángyártott szerintem lesz 30-40e körül, de sok kedvességgel valamelyik márkás is meglehet 50e körül.

Előzmény: fekusz73 (65988)
DGabee85 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65990

 

 

 

Biztos megéri ez neked?

Előzmény: fekusz73 (65988)
GOFE Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65989
Előzmény: fekusz73 (65988)
fekusz73 Creative Commons License 2016.12.03 0 0 65988

Üdvözlet minden fórum tagnak.Egy kis segítséget kérnék,katalizátort hajtok a talicskához tud-e vki valahol? 2004 1.4 b 8v.

jakuza80 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65987

Így már értem! ☺ Abban is a 240-es óra volt.

A 8v is jó kis moci, de sokkal egyenletesebben megy, meg nem szeret annyira pörögni. Volt olyanom is Loganben. Abban meg azt szerettem, hogy sokkal hosszabb volt az 5.

Vezettem azóta sok hasonló ccm autót, meg volt  1,4 103 lovas Rover, most meg 1,5 88 lovas Mazda, de sehol sincsenek az 1,4 Rönó motorhoz képest!

Előzmény: Papalac (65985)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65986

Lehet 6750, nem mértem pontosan, csak 1x 3.ban meghúzattam, hogy mennyit bír, 6500 fölött (nem néztem pontosan mennyi volt) elkezdett köhögni, prüszkölni, mintha az ECU visszavette volna a benzint. Országúton az is sok volt :-)

A 8V se rossz, de jóval gyengébb. Azt 2-esbe sikerült meghúzatni. "Mi van ezzel a motorral, miért nem gyorsul?) Na gyorsul az is rendesen, csak kell neki jó egy másodperc mire észreveszi az ECU, hogy benzin kell. Mivel váltva vezetem ezeket, elég gyakran lefulladok a 8V-vel induláskor emiatt a késleltetés miatt. Kuplung ki, gázra rá a lábam, aztán indíthatom újra :-) A 16V inkább kipörög, de nincs akkora késés.

Előzmény: Papalac (65985)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65985

"Thalia Ph1 16v vége(óra szerint) 210"Ezt úgy értettem, hogy az óra vége 210 :-)

Nekem 2005-ös gyártmány, de megy szépen. 5.-ben is jól lehet vele előzni, jól gyorsul.

Előzmény: jakuza80 (65984)
jakuza80 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65984

Az első mondatot nem értem, a többi pontosan így van. Annyi, hogy az 6750-nél szabályzott(2001.04 forgalomba helyezés). 1-50, 2-90, 3-130, 4-185, 5-210.

Szerintem a valaha gyártott talán kegjobb 1,4 16v motor volt.

Előzmény: Papalac (65982)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65983

Még ennyit találta:

3 csatlakozó, két fekete, egy fehér vagy színtelen.

 

Fekete:

Fehér:

 

A másik feketébe csak pár vezeték van bekötve és a fordulatszámmérő jele megy a 4-es ponton.

Előzmény: eltoro31 (65979)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65982

Akkor engem jól átvertek, mert az én órám 240-ig mér :-)

 

5. fokozatban:

3000-es fordulat --> 100 km/h

4000-es fordulat --> 130 km/h

 

6500-nál szabályoz le az ECU.

Elvileg 205-nél szabályoz vissza.

Még nem próbáltam :-)

Előzmény: jakuza80 (65976)
eltoro31 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65981

 köszönöm

otthon meglesem

Előzmény: Papalac (65980)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65980

http://data.hu/get/10012824/Szervzknyv_s_javtsi_tmutat_-_Renault_Clio_II.zip

 

Elektromos berendezések 3.

Ez Clio, de jobb nincs :-)

Előzmény: eltoro31 (65979)
eltoro31 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65979

Szevasztok

 

 

Valaki nem ismeri a műszerfal pontos lábkiosztását?(google nem segít:(   )

Köszönöm

aszondja Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65978

Természetesen rongyot is betettem alá mert pár csepp így is kifolyik a termosztátházból.

Előzmény: Papalac (65975)
jakuza80 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65977

1,4 16v

Előzmény: jakuza80 (65976)
jakuza80 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65976

Thalia Ph1 16v vége(óra szerint) 210, de a 200-at 5 személlyel is eléri. 4-ben 180 felett szabályoz.

Előzmény: Garfield007 (65965)
Papalac Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65975

Elég régen feltalálták a rongyot. Én mindig letakarom a kényesebb részeket ilyen munkáknál.

 

Meg lehetne próbálni féktisztítót fújni a kuplungba, hátha kitakarítja.

Előzmény: aszondja (65974)
aszondja Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65974

Hú bakker akkor ezt a szerelőt kerüld el messzire.Én minap cseréltem ki a termosztátot,de annyi eszem volt hogy leengedtem a vizet,mivel pont a termosztát alatt a váltó,meg a kuplung villa ahova be tud folyni!

Előzmény: apa16 (65969)
apa16 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65973

Előzmény: DGabee85 (65970)
apa16 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65972

Na jó lehet a kuplung szerkezetet látom. Ezen a képen is látom a két nyílást felül:

Előzmény: DGabee85 (65970)
apa16 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65971

Hát nem engedték le a vizet alul, hanem kivették a termosztátot és kész aztán vissza az újat és feltöltés. egyébként nem gondolnám én sem hogy belefolyhat a víz a kuplungra, de a a harangon a motor felöl két nyílás van felül ( de egy biztos) ami nem törés szerintem valami műanyag tető hiányozhat onnan. Nekem csak az tűnt fel hogy ott forog valami kívülről látom és hát az bizony a lendkerék.

Előzmény: DGabee85 (65970)
DGabee85 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 65970

Osztaztmeghogysikerült????

Mielőtt kicseréltem a termosztátot, a hűtő aljáról lehúztam a csövet, leengedtem a fagyállót, csak utána cseréltem termosztátot. Persze a nagyvízkörben marad hűtőfolyadék, de akkor sem tudom felfogni, hogy ezt milyen módon tudták így megoldani?!

Előzmény: apa16 (65969)
apa16 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 65969

Jó hír :tegnap előtt kicserélték a termosztátot a thaliába, így most beáll középre a mutató a fűtés is jobb.

 

Rossz hír: a fagyálló befolyt a kuplung harangba, a kuplung tönkre ment. Azóta nem lehet csúsztatni ugrál az autó elinduláskor. Plussz valami csörgés jön onnan bentről

 

 

:(  :(  :(

eltoro31 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 65968

megoldódott ez a rejtély is. hozzácsavaroztam a motorblokkhoz azt a lógó vezetéket, és már működik is a műszerfalon a kilométer és a vízhőfok mérés:). Kíváncsi vagyok, hogy a régebben írt mutató ugrálás vajon elmúlik. Ugyanis a szerelő azt mondta, hogy nem ő csavarozta le a helyéről. Ezek szerint csak valami csoda miatt érintkezhetett.

Úgy látszik végre "teljes" lett az autó. Működik, indul hidegen rendesen, gyönyörű tiszta a mostani motorolaj, már csak egy szűrő csere van hátra egy hét múlva.

eltoro31 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 65967

Szevasz

 

Igen, s az rögtön csatlakozik a karosszériához.

Előzmény: Papalac (65966)
Papalac Creative Commons License 2016.11.30 0 0 65966

Ha jól sejtem akkor annak a kábelnek a másik vége az akkumulátor negatív saruján van. Nem hiszem, hogy kikötötték, inkább elfelejtették visszakötni.

Jól emlékszem, hogy az akkutól két fekete vezeték indul?

Előzmény: eltoro31 (65961)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!