Keresés

Részletes keresés

Tourismo Creative Commons License 2012.12.15 0 0 17212
Ádám98 Creative Commons License 2012.12.15 0 0 17211

"474" műszakizik.. Én már a EVL-475 nek is örülnék mert 13km egy helyilyáratos busszal (nincs hely mert alig van benne ülés a GTU-882be ) végig álni nem annyira jó ráadásul a Magyartési kiváló úton ..

Előzmény: LMB-706 (17210)
LMB-706 Creative Commons License 2012.12.15 0 0 17210

Tegnap, amikor láttam, tényleg Nagytőkére volt táblázva a 882. 

Jobban örültem volna, ha a 474-gyel találkozom, mert az még nincs meg... 

Előzmény: Ádám98 (17209)
Ádám98 Creative Commons License 2012.12.15 0 0 17209

Ha valakit érdekel:

Szentes-Magyartés-Zalota-Nagytőke

EVL-474 >> EVL-475 >> GTU-882

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.15 0 0 17208

Nem tudom mi jött ma Szegedről Egerbe, de visszafelé a HAU-436 csinálta a 14.30-ast. Nem tudom hol cseréltek a Tiszással, de Hevesig biztosan az Agriás kocsi ment.

péjé85 Creative Commons License 2012.12.14 0 0 17207

HHR-852 pár napja újra dolgozik. Nagyon gyors felújítás volt ez. Remélem tartós lesz. 

Jan93 Creative Commons License 2012.12.13 0 0 17206

Nagyon szépen köszönöm a segítséged! 

Előzmény: IkarusEAG (17202)
KickDown Creative Commons License 2012.12.13 0 0 17205

Monsjuk igen, kicsit túlzás volt ez az egy kaptafa :D De nem voltak olyan jelentős módosítások.

Előzmény: IkarusEAG (17199)
IkarusEAG Creative Commons License 2012.12.13 0 0 17204

Nem házilag, hanem gyárilag Mátyásföldön. Ha házilag lett volna átalakítva az már típusváltoztatás lenne egyébként is, s ahhoz külön engedély kell(a gyári képeket nézegetve az elrendezés ugyanaz mint most, tehát kizárt a változtatás). Ezek így gurultak ki a gyárból, úgyanúgy mint a Detroitos E95-ösök. Nem kivételek ezalól még a 2003. júniusában a Volvo Hungáriától vásárolt elővárosi IRZ-k sem. 

 

Előzmény: hxg-924 (17188)
IkarusEAG Creative Commons License 2012.12.13 0 0 17203

...de ne feledd, ehéten a szombaton, az autóbuszjáratok munkanap szerint közlekednek.

Előzmény: Jan93 (17198)
IkarusEAG Creative Commons License 2012.12.13 0 0 17202

Szabadnapokon a következő:

 

5.15: Hódmezővásárhely

6.20-6.30: Szentes

7.35-8.30: Hmvhely

9.05-9.15: Székkutas

9.50-11.00: Hmvhely

12.00-13.30: Makó

14.20-14.30: Hmvhely

15.35-15.40: Szentes

16.45: Hmvhely

Előzmény: Jan93 (17198)
bop308 Creative Commons License 2012.12.12 0 0 17201

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=122807094&t=9195612

Hátha valaki felismeri, ha mást nem a rendszámról :D

IkarusEAG Creative Commons License 2012.12.12 0 0 17200

S még ezt lehetne cifrázni, de a lentebb leírtak sem igazán a Volán topika valók. Csak zárójelben jegyeztem meg.

Előzmény: IkarusEAG (17199)
IkarusEAG Creative Commons License 2012.12.12 0 0 17199

Cáfolhatnám:P???

 

Azt, hogy egy kaptafára készültek, azt nem igazán mondanám. Ugyan számos altípusnál, az 95-ösnél a padló hasonló, de csak egy bizonyos pontig. Ez a pont a hátsó szekció kezdete. Más a helyigénye a különféle gépészeteknek, s az Egyedinél, nem kaptafára gyártották a felépítményeket, hanem az adott motorhoz, alvázhoz igazítva. Ebből kifolyólag eltérések megfigyelhetők a padlózatokban.

Vegyük például a .41-egyest. Ott nincs az úgymond dobogó, itt a járóköz, s az ülések(Komárom II) egy síkban vannak az autóbusz teljes hosszában, noha az is B7R. A .42-nél igazából az ülések a meghatározók. Más a Vögel(HRE), s más az Imag(HXG) helyigénye, ebből kifolyólag máshogy vannak elrendezve az utas ülések. Itt nincs a padlózatban különbség. A Nemzetvédelmis .42-esek üléselrendezése megint más. Előfordul azonban, hogy egy altípuson belül sem egyforma a padlózat az autóbusz hátsó szekciójában. Nézzük pl a .52-eset(.55). Ott a Rábának teljesen más a helyigénye, mint a Detroitnak, s ez az autóbusz belsejében szemmel látható.

Más a helyszükséglete a Scania gépészetnek(.04, .12, .16 etc.), s ez is feltűnő, ha olyan E95-ösbe szállunk.

E95.23-igaz újrakarosszált, de a padlómotor nagyban befolyásolja a belső elrendezést, ugyanúgy mint a .08-nál(Hautamaki oy, Savolinja oy). Ez a. 26, .27-re is igaz. Bár ezek nagyon kilógnak a sorból.

Vagy ott a .24 es DAF gépészettel. Ott is vannak érdekes megoldások.

S vannak különbséges Faceliftes és nem Faceliftes autók padlózása között is, bár azok nem mindig észrevehetőek és meghatározóak.

Lehet, hogy átestem a ló túloldalára, de elég csak körbenézni a Tiszánál, s láthatóak a különbségek a padlózásban.

 

 

Előzmény: KickDown (17195)
Jan93 Creative Commons License 2012.12.11 0 0 17198

Sziasztok! 
Valaki tudna nekem segíteni,hogy szombatonként KNS-059 mikor,merre jár? Előre is nagyon köszönöm!  

DZA035 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 17197

Köszi, nem mai a gép, de az aut. váltóval tökéletes. Zs

Előzmény: KickDown (17196)
KickDown Creative Commons License 2012.12.10 0 0 17196

Rendben van, ősszel 2es szemle alkalmából kikasznizták.

Előzmény: DZA035 (17193)
KickDown Creative Commons License 2012.12.10 0 0 17195

Ezek egy kaptafára készültek. Az Egyedi mint nevében is benne van sok opciót kínált, igyekeztek úgy kialakítani a teret a hajtásláncnak, hogy oda szinte bármi beférjen.

Előzmény: JLW-470 (17190)
JLW-470 Creative Commons License 2012.12.10 0 0 17194

Hoztam nektek némi információt az új hosszú járataitokról:nem a MANok kerültek rájuk. :(  

Ma Zalaegerszegre a HHY-796 ment(Pécsről jó 20perces késéssel indult tovább),míg Békéscsaba felé a HXG-925 ment. Ez is jelentős,kb. 25perces késéssel indult tovább+az utasoknak nehéz volt megtalálni,mert nem az indulására kijelölt kocsiállásra állt a sofőr.

DZA035 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17193

Mi hír van a régi-új gépemről, a DZA035 435-ről?

LMB-706 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17192

Mert két különböző altípus. 

Előzmény: EKW-531 (17191)
EKW-531 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17191

A zalás HXG-nek megfelelő volvós gépezetek szinte át sem lépik a megyehatárt. Igaz, a bácsos meg állandó Baja-Bp-et csinál (HXG-922).

Előzmény: KickDown (17185)
JLW-470 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17190

Én valamikor régebben ezt hallottam(Volvo gépészet nagyobb helyigénye miatt került a Volvo alvázas E95-kben a hátsó ötös előrébb),de akkor ezek szerint ez nem igaz.Köszi a pontosítást. :)

Előzmény: KickDown (17189)
KickDown Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17189

Fussunk neki újra. A Volvo gépészetnek nincs nagyobb helyigénye mint a többinek. Tehet én ezt úgy értettem hogy semmi változás nincs az utastér padlózatában mint a többi E95 vagy 395ön. Az ülések elrendezése teljesen független ettől.  Az hogy kispóroltak egy ülésnyi helyet a lábtérrel nem jelenti azt, hogy a gépészet több helyet foglalna.

Előzmény: JLW-470 (17186)
hxg-924 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17188

Az már házilag lett kialakítva! Hogy hátra beférjen egy ágy.

Előzmény: JLW-470 (17186)
péjé85 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17187

Detroitosban is. 

Előzmény: JLW-470 (17186)
JLW-470 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17186

"semmivel sincs kevesebb hely a Volvo gépészet miatt"

 

Nem kötekedésképpen:lehet,hogy szám szerint ugyanannyi hely van bennük,mint a nem Volvosokban,de akkor valószínűleg sűrűbben vannak székezve.Mert a Volvo alvázas E95-ben a hátsó 5ös sor ott helyezkedik el, ahol pl. a Scaniásban még az utolsó előtti sor van.

Előzmény: KickDown (17185)
KickDown Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17185

Jajj de megy a vita a tényleg semmiről, most akkor igyekszem összefoglalni mindent, ha valamit kihagynék szóljatok. :)
-a HXGs kocsik tényleg nem ilyen hosszú távra vannak tervezve...
-semmivel sincs kevesebb hely a Volvo gépészet miatt
-Igen még csak lemezelik, mellső felfüggesztést Pénteken noszogatták a helyére.Az elektronikát reménykedjünk hogy nem úgy bontották mint a 417eseknél! :)

Előzmény: Dénes Balázs (17182)
péjé85 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17184

Nekem is valami ilyesmi rémlik. 

Előzmény: KickDown (17183)
KickDown Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17183

Húha... régen készítettem ezt a videót, nem emlékszem pontosan, de a levegőszűrőnél volt valami azt hiszem.

Előzmény: péjé85 (17161)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!