Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Alfred Creative Commons License 2017.04.28 -1 0 43635

Akkor lesz olcsó, ha ajándékba lesz az akku... :oD

Előzmény: Törölt nick (43634)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.28 0 0 43634

Nem ültem még egyikben sem, amint látszik, nem csak kapásból nem tudom megkülönböztetni őket, de van egy megfelelő villany motorom(azért tudom hogy az, mert vki már villanyosított ilyennel mopedautót) és vizionizálok magamnak egy olcsó, városban szaladgálnivaló járgányt. Kérdésem: a 190cm-el melyikben férek el viszonylag "kényelmesen?"Melyik típust egyszerűbb (technikailag) átalakítani?

Megköszönöm ha minél többen megosztanák a technikai tapasztalatukat és a "zsibbadásuk"mértékét.:)

Előzmény: barnazol75 (43629)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.28 0 0 43633

Köszi!

Azért a zöldnek-- figyeltétek?--mennyivel innovatívabbak a vonalai!

Előzmény: barnazol75 (43626)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.04.27 -3 1 43632

Ha arra gondolok, hogy itt a városban hány WMB ( vagy hogy a rákba hívják ) van és hány mopedautó -- akkor exkluzivitásban mi vezetünk .

Előzmény: barnazol75 (43629)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.04.27 -5 1 43631

A távgyógyítás is nehéz

 

Nehéz ? Ajajj !!! Főleg egy rövid mondatból . És ráadásul úgy tűnik veszélyes is :

http://www.borsonline.hu/aktualis/elhunyt-a-legendas-tavgyogyito-gyurcsok-jozsef/131144

http://www.blikk.hu/aktualis/belfold/gyasz-meghalt-gyurcsok-jozsef/swd3llx

Előzmény: somi1955 (43630)
somi1955 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 43630

A távgyógyítás is nehéz. 1. kérdés,üzemanyagszűrőt cseréltél?

Előzmény: tedi83 (43605)
barnazol75 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 43629

Tudom, csak teljesen hidegen hagy az ilyen "tömegautó" :)

 

Előzmény: passat2018 (43628)
passat2018 Creative Commons License 2017.04.27 -3 0 43628

A Fehér autó a mopedautó mellett egy BMW X3 kis terepjáró áll a parkolóban. 

Előzmény: barnazol75 (43621)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 43627

Az Ambránál az jelenti a fő problémát , hogy gyakorta olyan rész törik el , ami műanyaggal érintkezik . Arról levenni persze nem lehet , amiatt nem lehet rendesen körbevarrni .

 

Előzmény: daty55 (43616)
barnazol75 Creative Commons License 2017.04.26 -1 0 43626

A zöld az Ligier Ambra. A fehéret nem tudom. :P 

Előzmény: Törölt nick (43623)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 43625
Bakancs4 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 43624

Kis hazánkban az NKH ( vagy minek hívják most őket) szakértői belevesztek az L7e és M1 járműkategóriák elhatárolásába . Azt hittem ezen már túljutottak ...

https://www.autonavigator.hu/autosvilag_hirei/tevedes_tortent_a_twizy_megsem_villanyauto-19166?utm_source=hirfigyelo_anv2_hirlevel_20150130&utm_medium=webview&utm_campaign=hirlevel_2017-04-24&utm_content=cikk

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.26 0 0 43623

Ez melyik típus? Tetszik!

Előzmény: barnazol75 (43621)
Malaguszti Creative Commons License 2017.04.25 -5 0 43622

Spar parking..

barnazol75 Creative Commons License 2017.04.25 0 1 43621

barnazol75 Creative Commons License 2017.04.25 -3 1 43620

Én tegnap meguntam, hogy 2km után mindig hangos lesz a gép, mert állandóan elszakadt ez a nemtudommi.  Most sokkal csendesebb és megy, mint a távirat. 

 

 

zsolt117211 Creative Commons License 2017.04.25 0 0 43619

Ezt a pocsék munkát hívják mesterséges avulásnak! 

WooDoo Creative Commons License 2017.04.24 0 0 43618

Az Aixam váz nagy része alu, még nem hallottam olyat, hogy valahol eltört volna. Mondjuk jóval nagyobb keresztmetszetű profilokból van, mint a Ligiernek. Az a kevés vas, ami a motortérben van, az viszont tényleg kritikán aluli korrózióvédelemmel van ellátva.

 

Az 500-asnál én szétszedtem a vázat, a vas alkatrészeket lesöréteztettem, és kaptak 2 réteg műanyag porfestést. Lehetett volna tűzihorganyoztatni is, de féltem, hogy elhúzza a meleg. A szinterezett vázat azóta sem kezdte ki a rozsda.

Nem tudom a gyárban milyen festéket használnak, mert a 3 évesen vásárolt 500.4-esnek is tiszta rozsda volt a motortartó kerete és a gólyaláb tartó csövek. Azt akkor lusta voltam szétszedni, csak lecsiszoltuk a rozsdát, amennyire tudtuk, és Hammerite festékkel lefestettük. Már így is sokkal jobb lett, mint a gyári festés, mert az azóta eltelt 10 év alatt közel se lett olyan rozsdás, mint 3 éves korában volt.

 

A JDM alvázak is hírhedten el tudnak rohadni, de azt meg könnyű újra legyártani. Akár még rozsdamentes acélból is meg lehet csinálni, és akkor az is örökös lesz. Az 500.4-es Aixam zárhíd/lámpatartóját is saválló csőből gyártattam le, és még így is olcsóbb volt, mint ha egy eredeti gyárit vettem volna, ami pár év után megint elrohad.

Előzmény: Bakancs4 (43615)
daty55 Creative Commons License 2017.04.24 -8 0 43617

Köszönöm az infókat!

Az én vázam ezektől sokkal szebb, majd teszek fel róla fotókat!:-)

Előzmény: Bakancs4 (43615)
daty55 Creative Commons License 2017.04.24 -8 0 43616

A szomszédban lakik.:-)

A diósgyőri gépgyárban hegeszt.

Mindent hegesztenek, alut is.

Előzmény: Mnagy (43614)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 43615

Az meg csak nem általános, hogy eltörik  a váz, és kiszakad a futómű...

 

Én nem vagyok ennyire borúlátó . Bár én is találkoztam már törött Ligier vázzal , de az a három Ambra ami itt várja , hogy nekilássak és piacképessé tegyem , azoknak a fő vázelemük rendeben van . Köztük van a sajátom , amit 2005 óta nyúzok . Az utóbbi években nem lett mozgatva , de előtte nem túl kímélő üzemmódban volt használva . Annak is ép , a másik két kocsinak nem ismerem az előéletét . Viszont asszem mind a háromnak javított a motortartó lába . Úgy tudom a váztörési hajlam a Nova esetében kiküszöbölték , ahogy a Novámat nézegettem (van az is ) azon másmilyen a konstrukciót .

 

A bátyám potom áron vett kislámpás Aixamje hazaúton összecsuklott , mert el volt rohadva a ökörszarvnak nevezett elülső vázelem . Ugyanez a vázelem egyik passzív olvtársunknak is problémás az 500-asában , most karja cseréltetni .

 

Ma délután is járt nálam az a nagylámpás kék 400-as , aminek annak idején Érden cserélték az alsó bölcsőjét , mert ilyen volt :

 

A barátom Aixamjében ennyire volt elrohadva a lámpatartó -- bár az az enyémben is szörnyen néz ki :

 

Az a JDM , ami tavaly szilveszterkor nekizúgott a partfalnak eléggé korrodált alvázzal tette . Ilyen a váza hátul , illetve elől az alváz szemből : belül kirohadt , és a zártszelvény alján VÍZ LÖTYÖGÖTT .

 

A javításhoz beszerzett donorkocsi hátsó váznyúlványa ilyen :

 

Ma délután azzal a dévaványai mopedessel beszéltem , aki a Jófogáson hirdeti a Kubota motort . Sok minden szóba került , mondta a barátja Casalinit vett , azon is teljesen el van rohadva a hátsó váznyúlvány, most szervezik a javítását .

 

Nem csak a Ligerek törek ...

 

 

Előzmény: daty55 (43600)
Mnagy Creative Commons License 2017.04.23 0 0 43614

Vagy rákészülsz.....keress hegesztő embert.

Előzmény: daty55 (43613)
daty55 Creative Commons License 2017.04.23 -8 0 43613

Esetlen nem járok vele, hogy ne károsodjon.:-)

Vagy eladom, mielőtt eltörik.:-)

Előzmény: Mnagy (43612)
Mnagy Creative Commons License 2017.04.23 0 0 43612

....és hogy vigyázol rá? Én is hegesztettem már egy idős embernek többször is a balos felső csövet. Azóta vett egy újat mármint mopedautót.

Előzmény: daty55 (43611)
daty55 Creative Commons License 2017.04.23 -8 0 43611

Na, ez sem jó hír!:-((

 

De egy biztos, nagyon oda fogok figyelni rá!!!!

 

Köszi!

Előzmény: oregsas (43609)
daty55 Creative Commons License 2017.04.23 -8 0 43610

Ennek annyira nem örülök, mert errefelé ritka sz@rok az utak!:-((((

Előzmény: WooDoo (43604)
oregsas Creative Commons License 2017.04.23 0 0 43609

Sajnos a váztörés az Amránál általános. A mienkkel 8000 Km.-t mentünk aszfaltos úton, és ezalatt 3 alkalommal kellett hegeszteni . Szegény hegesztő elég sokat tökölődött vele, mert a kerék mögött , közvetlen ajtó előtt szokott eltörni . Elég rohadt hozzáférni , nagyon útban van a műanyag héjszerkezet és emiatt nem lehet körbe hegeszteni . Minden alkalom 5000 forint volt és ez még baráti ár , több mint egy órája rá szokott menni. Szerencsére a törést észre lehetett venni, másképpen reagált a kormánymozdulatokra.

Előzmény: daty55 (43600)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.04.22 0 0 43608

A háromkerekűekkel nincs is baj , azt a legtöbb biztosító egybemossa a kétkerekű  "rendes"  segédmotorral .  A gondok akkor kezdődnek , ha egy segédmotoros kerékpárnak ki van a négy kereke ...

Előzmény: Alfred (43603)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.04.22 -2 0 43607

Vagy igen, vagy nem. Látni kellene. Nagy képeket tudsz feltenni?

Előzmény: 431-188 (43537)
BIGYO4 Creative Commons License 2017.04.22 -3 0 43606

Ha nem volt MO-n forgalomba helyezve, hanem pl Japánból konténeres 125ccm robogó, az itt semmiféle adatbázisban nem szerepel, hiába kéred le a NYT-ból.

A fékpad kijátszására pedig ki lehetne találni valami állítást a karburátoron, vagy elektromos kapcsolót, vagy valami trükköt, mire megállsz, mérhet amit akar :)

 

Előzmény: WooDoo (43544)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!