...ne gondolj valami komoly elektronikára.... két egy szerű kapcsoló az egész és a zárszerkezetben van magában ...én már évekkel ezelőtt találkoztam ezzel a problémával és sikerült is megjavítani ......az "a kék"...
...vagy inkább az ajtó zárszerkezetben található kapcsolót/kat/ ez vezérli a központit, a másik a belső világítást / kell "megpatkolni" mert nem működik együtt a mechanikával ,nem akad be a helyére , kicsúszik ezért nyit vissza ...
Csináltam képeket de az ötajtóshoz nemigazán jó, ha megnézed a képeket látod a külömbséget a két rúd felfogatásánál. a hátsóé hosszabb gondolom a coupe kaszni végett.
megnéztem vettem is 3at viszont. még mindig valahol mellényomja a lötyöt, pontosabban a jobb hátsó kerék doblemez környékén csöpög még ha ráengedném a vizet. nem tudom hogy ott mi lehet,de sajnos még nem jártam szerencsével.
Ötlet szerinted mi lehet még a baj,és még belül is csöpög neki a csomagtér jobb oldalán belül.
Na ma rászántam magam,lebontottam a csomagtér ajtó egész kárpitját, a csomagtérnél ahogy megy át a cső,nincsen elszakadva,megrepedve. Viszont ahogy felnyitom a csomagtérajtót ott a gumirésznél ahogy megy át a cső na ott van 2helyen megszakadva és orrán száján jön ki a löty. nem tudom hogy lehet ezt megorvosolni,ragasztani vagy mivel lehetne ezt megoldani. maximum nem használom. ilyen csővezeték javitás szerintem elég macerás,de hátha van ötleted ötletetek hogy lehetne megjavítani.
Lehet hogy a COM2000-től került bele ez a fejlesztés. De a külön ködlámpásban biztos hogy ilyen van. Tehát abból nyugodtan bonthatja ha van olyan a bontóban.
Elrepedhetett a cső az átvezető részen. Szakszerűen megjavítani szerintem elég macerás, mert ki kell bontani a csomagtér ajtóból a kábelezést. De láttam már olyat hogy valaki hosszában elvágta az átvezető gumit hogy hozzáférjen a problémás szakaszhoz.
Sziasztok!A verdám egy 2001-es ferdehátú xsara,1.6 benzines.Ugy néz kia,hogy lambdaszonda cserés lesz.Az egyik szonda már rég nem mükszik de nem nött a fogyasztása az autonak eddig nem cseréltettem ki öket.A napokban viszont megnött a fogyasztásom.Milyen összegre számithatok ha cseréltettem ill.ki melyik márkát ajánlaná?Köszönöm a válaszokat!
De a "klasszikus" végállás-kapcsolós megoldást hiába is rajzolná le neked valaki. Ugyanis multiplexelt autóknál vezetékkeresztmetszet-csökkentési okból a végálláskapcsoló egy vékony vezetéken a BSI-nek ad jelet, nem pedig hagyományos módon biztosítja kikapcsolt ablaktörlő esetén a tápellátást az alaphelyzet eléréséig.
Sziasztok, 2003-as Xsara 1.6 16V kombi hátsó ablaktörlője rendetlenkedik. Meg volt szorulva, szétszedtem-kipucoltam, azóta így működik: (1) kapcsolásra elindul, megy kb. három és egynegyed menetet, aztán megáll valahol (nem feltétlen végállásban). Ugyanezt teszi (2) a gyújtás ráadásakor is: kb. három és egynegyed oda-vissza törlés. Feltéve hogy itt is a rajzon látható a kapcsolás, az (1) működést okozhatná a végállás-kapcsoló hibája vagy a fix 12V-os vezeték szakadása; viszont a (2)-t nem értem, mert ha a fix 12V hajtja ilyenkor a motort, akkor hibás végállás-kapcsolóval el sem kellene indulnia / egyfolytában mennie kellene. Hol a hiba a gondolatmenetben?
Látom témába jött az ablakmosó dolog,nekem a hátsóval lenne gondom.
Szóval nem nyomja fel a löttyöt az ablakra a motor működik,de nem tudja teljesen felnyomni. Viszont a kárpit belül a csomagtér ajtó kapaszkodójánál vagy azon a környéken jön ki a lötty. szerintetek mi lehet a hiba?
gondolkozta hogy lehet szétszedni hogy keressem a hibát,de nem mertem még neki állni. hátha valakinek volt már ilyen hibája,és tud érdemleges információt adni nekem ebben.