Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148950

Talán a méréssel sem kerek valami, gyújtás nélkül hogy a rákban mér rajta 7V-ot? Az valami fantomfesz lehet. Talán IFS is van benne.

Előzmény: cam aro (148947)
Kimiki Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148949

Korrekt, köszi!  :)

Előzmény: cam aro (148947)
409 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148948

Hááát a környékünkön köszönőviszonyban sincs a valósággal. A mi telephelyünkön egy ismeretlen nevű cég szerepel, és rajtunk kívül itt nincs autójavító.

Előzmény: cam aro (148945)
cam aro Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148947

ezek szerint a kép olvasashoz sem ertesz. 

(nem gúny, ..tény. ) 

 

ha megnezed a kepet, az F2, es az F15 biztinek ugyanaz a rele / A11-II-tol balra /, ugyanazon az ágon  kapcsolja az akku feszt.

tehat ha valami bibi van az F15 koreben.. akkor -jo eselyel- az az F15 bizti kihuzasaval megszunik, es megjelenik az akku fesz az F2

 biztositek koren. (ugyanez persze lehet F2 koren is. ) 

 

sok eselyt ne fuzz hozza. 

ez nem hiba megoldas, csak a kiszakaszolas elso lepese,  hogy megis merre tunhet el az aram. 

 

szerintem olcsobb lesz, ha az erre szant idod penz keresel toltod.. ezt meg rabizod hozzaertore. 

nem , nem fikazok.

csak ha a baj a jol megszokott bsi-ben van.. azzal semmit nem tudsz kezdeni. 

( mint ahogy en se tudok kenyeret sutni. tehat megveszem. ) 

Előzmény: Kimiki (148946)
Kimiki Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148946

Köszi. Hogy érted, hogy "ezt az F15 biztositek kivetel gyorsan eldontheti." ? Mi kell, hogy változzon? Elektronikához nem értek, de ha megsúgod, csak megoldom. :)

Előzmény: cam aro (148942)
cam aro Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148945

LOL. 

 

lejebb szovegben ugyan korrigalnak, az mar fenntaRtok.. 

es bar ugyan nem vagyok egy Gretsy.. de szerintem a fenntartok sem helyes. 

mi a rák az a fenn ?

mert fent, vagy lent olyan van.. de fenn ? 

 

mondjuk nem baj ez..

dragak a helyesiras ellenorzo programok.. szvsz vegre sporoltak egyet a nep penzen.. :)) 

-----------

no jo, nem a kotozkodes lett vona a lenyeg.

(hanem az uber alapu mukodo szolgaltatas,  visszajelzes lehetosegel, mobil applikacioban elerhetoen, ,.. de medve boren nem iszunk.  Elore!  :D  

=========

 

 

Előzmény: tAB (148944)
tAB Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148944

A vicc, hogy még a web címben is helyesírási hiba van... :-) 

"fenntatok"

Előzmény: cam aro (148943)
cam aro Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148943

https://www.nkh.gov.hu/web/kozuti-gepjarmu-kozlekedesi-hivatal/jarmufenntatok-keresese

 

 

ehez mit szoltok Urak ? 

 

beleneztem abba a kornyekbe amit ismerek.. 

az gyak. hasznalhatatlan.    > még ?< 

mindenkinel ugyanaz a profil. a nagy muszakis 3 faluval arrebb a kis futomuves cimen.. stb.   

 

(nyilvan meg friss az app, tehat nem hoborgok, csak kivi vagyok mas mit lat ) 

cam aro Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148942

motorterben . 

...azon belul - szerintem -  a bsi-ben.. :( googli szerint nem ) 

 

 

B+ direktben kapja a rele, majd az  F2/15A biztin megy az (piros karika ) uzemanyag pumpahoz. 

ugyanez koron F15/30A van uza futes, egr, stb. << ! 

esetleg ezen az agon huzza valami le a feszkot, ezt az F15 biztositek kivetel gyorsan eldontheti.  

 

rajz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Kimiki (148941)
Kimiki Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148941

Szép jó estét mindenkinek! Peugeot 206 SW 2.0 HDI RHY

Nem indul, AC pumpa nem megy. Direktre kötve megy, tehát pumpa jó. Alap állapotban 7 Volt körül van a csatlakozóban, gyújtást ráadva lemegy 4,6 körülre. Kérdésem az volna, tudja-e valaki konkrétan hol van a szivattyú reléje, (használati szerinti biztosíték jó) vagy hol keresgéljek? Lehet immo hiba is? Ezt elvileg kiírná a fedcomp, volt már rá precedens, hogy nem indult immo hiba miatt, de azt eddig mindig kiírta, és gyújtás ráad, a kulcson bezár gomb megnyomása után rendbe jött mindig. 

Előre is köszönöm a tippeket.

Kisa Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148940

Tipikusan a dugattyú csapszegfurat kopása, deformálódása. Egy bizonyos fajta 1.4-es VW motorra jellemző. Elég sok kopog, de sokáig elmegy vele.

Előzmény: zumirobi (148937)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148939

- Figyelembe veszi, azért írja elő a gyertyacserét.

- 800 Ft-os gyertyával ne autózzon 100.000 km-t "véletlenül"

- 0,3 mm hézag :)

- a gyújtókábelhez nem kell nagy keresztmetszetű vezető mivel nincs nagy áram. Vastag (minimum 2 mm) szigetelő kell mivel nagy feszültség (15 - 25 kVolt) van.

Előzmény: kormi07 (148923)
bambi942 Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148938

Kevés az olajnyomás,és a vezérmű tengelyek berágódnak.és a hidrótőkék sem kapnak megfelelő olajnyomást.Sűrűn előforduló probléma.De a dugattyúk is tudnak lötyögni a hengerbe.

Előzmény: zumirobi (148937)
zumirobi Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148937

Üdv! Golf IV 1.4 benzin motoroknál van az a jellegzetes csattogás, főleg terhelésnél, mintha hidrotőke, de mégse az. Valaki tudna segiteni h mi adja? ezeknél a motroknál már többször is hallottam. 

Kisa Creative Commons License 2016.02.02 0 0 148936

Van benne egy kis hidro, meg szelep csattogás is, de ami nem annyira jön át az sokkal mélyebb, durvább kolompolás. (olyan, mint egy kéttömegű, ha már elszabadult.Persze itt nem az.)

 

Vízpumpa jó, vagyis nem találtam benne hibát, mikor hengerfejeztem, kivettem, megtekergettem, nem forog rajta a kerék, nincs sérülése, belevaló...stb. Termosztát új.

 

Új vez.szíjat is kapott, feszes (gondolom). Azt hiszem a légzsákok miatt nem forog a víz, és mikor kidolgozza nagyobb fordulaton,  akkor indul el. Beleköpüli a gázt a vízbe, habosodik. Videón nem látszik, de ettől lesz világosabb a hűtőfolyadék.

Meleg pontokat azzal zártam ki, hogy szép lassan melegítettem, és már relatív hideg motornál is furán viselkedik.

 

Kösz!

Találgass csak mert, ha nem találjuk ki, akkor motorcsere.

A másfél napi melót és az anyagot meg nem tudom ki fizeti ki. :) 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (148935)
cam aro Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148935

az a kattogas szerintem hidro, es/vagy keves olajnyomas. (kokx )

 

ez a termosztat haz nem az amire gondoltam. 

ez fejbol nem megy, ez mogott van-e karter tér. 

 

a vized viszont csak fordulatra mozdul meg... igaz, akkor dagadnak a csovek. 

mi ujsag a vizpumpaval ?

nem lehet hogy dorzshajtasu lett ?  

(ha levegos is. de attol meg forognia kellene, s futes hibanal ha minden egyeb jo. de megse nem fut, az vizpumpa szokott lenni

,a levego meg lehet oblites hiany miatti 'melegpontok'-tol... )

 

na jo, nem talalgatok. :)  

Előzmény: Kisa (148934)
Kisa Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148934

Kösz minden tippért , utána nézek.

Már csak azért is érdekes, amit mondasz ,mert igazából nem fújja fel a vízteret, csak egyszerűen gázosodik. Később a venti többszöri bekapcsolásáig melegítettem, de a söntcsőből úgy sem jött semmi, gyakorlatilag ugyan ez volt a helyzet, mint ami látszik.

 

A másik videó is jó már, azt hiszem...

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (148933)
cam aro Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148933

ez epp egy privat video. :)

 

de tipp. 

melengesd meg nyitott termosztatig  levett hutosapkaval. 

 

aztan ( jobb hijjan ) huz fel a tagulasira egy gumi kesztyut. 

(olyan orvosi fajtat.. ne az olajfurosoket. :) 

ha folyamat dagad, akkor nem korbe forog, hanem termelodik a levego. 

 

...tudom, nem ez a kerdes, hanem esetleges repedes.

az tolem negativ.  

 

(meg valami, de ezt lehet keverem mas csigaval.  

valto oldal hengerfejen van egy muanyag viz eloszto. 

ugyanott van olajter is (kartergazfutes ). gondolok itt esetleg kartergaz van a hutokozegben. >?<  ) 

Előzmény: Kisa (148932)
Kisa Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148932

Egy másik videó:

 

https://www.youtube.com/watch?v=PR7PXB0jZtc&feature=youtu.be

 

Itt kicsit máshogy is látszik a problem. A durva hang is hallatszik valamennyire...

A motor épp csak meleg, egyik esetben sem volt forrás közeli állapotban.

 

Előzmény: Kisa (148931)
Kisa Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148931

Helló!

 

Két beteg, egy Megane Scenic, első generáció (talán 2000 körüli, nem emlékszem) és én miatta.

1.6 benzin, videóról felismerhető a többi.

 

Bejött, hogy nem fűt, tűnik a víz. A fűtőradiátort áthidaltam mipolán csővel.

Jönnek-mennek benne a buborékok. Henger a víztérbe dolgozik.

Szivattyú jó, söntcső átjárható.

 

Kicseréltem a HF tömítést, síkolás. A hiba megmaradt. Ez a javítás utáni állapot:

 

https://www.youtube.com/watch?v=3AWfr9w1On0&feature=youtu.be

 

Szerintem még mindig belefújja a gázt, nem csak forgatja, termeli is. Nem lehet lelégteleníteni.

A söntcsövön nem jön hűtőfolyadék.

 

Jellemző ezekre hogy átreped a hengertérből a víztérbe ?

Megbontáskor nem tűnt rossznak a HF tömítés, és repedést sem láttam, pedig ez után már kerestem.

Ötlet ?

 

Más, hogy a motornak terhelésváltáskor durva kopogó hangja van, amit szerintema forgattyús mechanizmus ad. Főtengely csapágyak, csapszeg (dugattyú) kopás miatti mechanikus ütés...

Tulaj szerint ez nagyon régen ilyen...

 

Egyébként nem forralja a vizet, gondolom ezekkel a bubikkal is elfogadható a hűtés, a fűtés is akkor szűnik meg, mikor eltűnik a víz. Jól megy, gyertyaképek azonosak, nem látok lerakódást egyiken sem.

Mintha a már rég üzem meleg, és folyamatosan nyaggatott motor is gőzölne a kipufogón folyamatosan, de ilyen párás időben ez bármi lehet...

 

Kösz!

Kisa

 

cam aro Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148930

mei marad ?

 pisalo injektor marad, de ha az, es annyi, azt latnad szerintem. 

Előzmény: fourwheels (148929)
fourwheels Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148929

Nem mértem még,de egyenlöre kizártam!

Talán az látszana az égéstéren is ha a 3. dugó feljebb járna 

Előzmény: cam aro (148927)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148928

Az se rossz:-)

 

Én utóbb már füvet nyírattam velük, "mindenki azt csinálja amihez ért" alapon:-D

Előzmény: cam aro (148926)
cam aro Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148927

dugo magassagok ? 

Előzmény: fourwheels (148925)
cam aro Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148926

sudo koromban (maganzokent ) az osszes unatkozo haverom nalam logott a muhelyben. 

(voltak sokan, ezert lettem kesobb kocsmaros :) 

minden osszefogdostak, felreraktak.. birizgaltak, eltortek.. stb. 

meguntam az allando felszolitast. 

 

allt a sarokban egy oreg schwalbe, amolyan irodai szek funkcioban. 

ez burkolata ala kerult be orosz magnes gyujtas, berugo letolasra 30-40mm atutesi feszkoval. :) 

...aztan mar csak drotozgatni kellett a fenyesebb, szem elott levo dolgokat. 

 

bejottek, dumaltak, en leultem a schwalbera.

azt mikor nyult valamelyik, akkor megrugdostam kicsit a schwalbit.. 

..talan egy hetbe sem telt, azt leszoktak a fogdosasrol.. :) 

===========================

 

Előzmény: kormi07 (148923)
fourwheels Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148925

Üdv a Nagyérdeműnek!

 

Alany Seat Ibiza 1.0 AUC piros! :)

 

Hidegen indítva 1p-ig hibátlan, utána elkezd hebegni és a kipuba bubuog nagyritkán.

 

Hibakód nincs! Szívócső dep. 430-460mbar de ezen kívül minden mért érték jó

 

1p járás után komp. mérés: 11, 11, 18 !!!, 10,8 

 

Endoszkóp, belenéz, egyformák az égésterek nem látni semmi extrát! 

 

Szívó-kipu csonk le, komp. mérés - eredmény hasonló!

 

Hengerfej le, égésterek, szelepek színre egyformák viznek nincs nyoma, tömítés jó

 

Ötlet?

 

 

hazafia Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148924

Háá.

 

Ezen a hozzászóláson de jót hahotáztam... :)

Előzmény: kormi07 (148923)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148923

mert tul sokat tudsz roluk.

 

Lószart se tudok, Báttya:-)

 

Aki tervezi ezeket a gyújtórendszereket, az figyelembe vehetné, hogy a gyertyahézag az idő elteltével egyre nagyobb lesz, a nagyfesz részek átütési szilárdsága meg egyre kisebb, és ahol a két érték metszi egymást, az lesz a trafócsere időpontja.

Namost lehet, hogy papíron a hézag fix, a szilárdság szintén, csak a valóság ezt leszarja.

Így aztán minél több ilyen kifeküdt rendszer akadt a kezembe, annál inkább ütögettem összébb a hézagot, és a végére maradt a jól bevált 0,7, mert ha azzal 100000(százezer) km-t autóznak véletlen, akkor se nagyon megy 1,1-1,2 fölé.

 

De adtam vissza autót 0,3-as hézaggal is, mert épp nem volt pénz trafócserére.

 

Aztán a másik véglet, amikor 1300-as B+G ladára raktunk fel CPI trafót, Bosch W7DC gyertyával, alapból 1mm hézaggal, rendes anyagokból megépített(ebbe a 2,5mm2-es bóti "bikakábel"-ből csinált gyertyakábel is beletartozik, ami járó motornál világít a sötétben) szekunder körrel, annyi karbantartási igénnyel, hogy 30 ezrenként vissza kell ütni a hézagot 1,2-ről 1-re:-), mert az 1,2-vel gázzal hidegen 3 helyett 6 fordulatra indul...kérdezem a srácot, "jó lett?, hát, talán, hármasban a 7500-at leforogja", elmész a picsába, azt nem mondtad, hogy versenyezni köll:-)), százvalahányezret ment ua. gyertyával, azért dobta ki, mert elfogyott a középelektróda.

 

Mese vége, rég volt, tán igaz se volt, megyek fröccsöt inni, meg szétverem a BH ajtót:-D

Előzmény: cam aro (148902)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148922

passz.

 

A francba, Benned volt minden reményem:-)), na majd piszkálom még, hátha, vagy körbevágom a kilincset nagyflexxel.

Hatéves kisfiam ütötte ma belülről ököllel, de nem sokra ment vele:-DDDDD

Előzmény: Quattroman (148901)
mica-r Creative Commons License 2016.02.01 0 0 148921

EGR problémát nem látja a motorvezérlő, nincs semmi jel, vagy visszacsatolás. 

Klasszikus talpas gömbfej abban nem nagyon lesz, két lengőkar inkább. Egészben kell cserélni ha elfárad.

Előzmény: Sunny65 (148920)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!