Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

diagnet Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149139

Hát ez nem opel :)

Milyen hibát ír?  Volt már, hogy tönkrement ez a fajta dpf...

 

 

The regeneration is requested in that the consumed fuel since the last regeneration is set to a maximum value in the DDE control unit.

The regeneration is started at the next trip as soon as the coolant temperature has reached a value of at least 75 °C and the exhaust-gas temperature before cat. has reached a value of at least 240 °C. Moreover, the fuel level must be at least 10 litres.

The best possible effect of the regeneration is achieved if the vehicle is operated for around 20 minutes at a speed of at least 60 kph that is as constant as possible as of the start of the regeneration. Experience has shown that non-urban driving achieves the best regeneration results.

The current state of any regeneration block, of a regeneration request in the control unit and the regeneration itself can be displayed both in the service function ”Regeneration of particle filter” and in the DDE diagnosis request at the point ”Regeneration particle filter”. Moreover, the distance driven since the last regeneration can be read out.

The following possible states on regeneration are displayed:

  • Regeneration blocked
  • Regeneration released
  • Regeneration in DDE requested
  • Regeneration not requested

The following possible statuses of the regeneration are displayed:

  • Regeneration active
  • Regeneration not active
  • Distance driven since (last successful) regeneration in metres
  • Calculated total distance driven with the particle filter in kilometres.
  • Average fuel consumption per 100 km since filter replacement.

Notes:

In the event of a prematurely cancelled regeneration, the regeneration is started in the next drive cycle as soon as the coolant temperature has returned to a value of 75 °C and the exhaust-gas temperature before cat. has returned to a value of 240 °C.

In the case of a particle filter heavily loaded with soot, it can occur that the regeneration request is blocked again after a short time or is not released.
In this case, it is required to regenerate the particle filter in a motorway / or cross-country trip taking approx. 30 minutes at a speed that is a constant as possible.
Subsequently, the service function ”Regeneration particle filter” must be run again.

Moreover, it also occurs that with a particle filter heavily soiled with soot the exhaust-gas back-pressure becomes so high that problems can occur on reaching breakaway speed. In many cases, this impairs the feasibility of the exhaust backpressure test. A clean regeneration reduces the effect of this problem in many cases and lowers the exhaust-gas back-pressure.

During the regeneration phase and with the engine running, it can also occur that the display for 'Regeneration active' jumps to 'Regeneration not active'. This behaviour can be seen exclusively with the vehicle stationary with the engine running. This behaviour does not impair the scheduled course of the regeneration in general.

Előzmény: cam aro (149123)
Quattroman Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149138

figyelj és tanulj:

Előzmény: mica-r (149137)
mica-r Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149137

Távjavítani én sem tudok!

Előzmény: Törölt nick (149136)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149136

Sajnos.

aki értene hozzá nem tudja vállalni csak hetek múlva,,,több van aki ki olvasni sem tudja,akikre nem szeretném rábízni.

 

De ha te értessz hozzá,segíts mert biztos nem eshet nehezedre,,

 

egyébként ha jobban figyelem lelassítás utáni kanyarodásokkor megy el legtöbbször,majd visszajön megint elmegy,és olyan darabos az egész.

sajnos akivel meg tudnám csináltatni szüksége van az itteni irányadó segítségre.köszönöm

Előzmény: mica-r (149120)
kod1111 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149135

Valaki azt mondta, hogy ez a hibajel az ABS és kipörgésgátló, nem tökéletes működésére utal.

kod1111 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149134

A fiatalember mondta, aki kezelte a laptopot.

Előzmény: mica-r (149133)
mica-r Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149133

Terhelésjel lehet. Nincs hibakód inkább?

Előzmény: kod1111 (149132)
kod1111 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149132

Hibakódolvasás közben ez jött elő: Teherjel.
Az meg mi csuda?

 

Előzmény: hazafia (149130)
kod1111 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149131

Köszi.
Nem tűnik 2 forintos hibának.

 

Előzmény: 409 (149127)
hazafia Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149130

Olvastass hibakódot! :) Első körben.

Előzmény: kod1111 (149129)
kod1111 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149129

Köszi, de nem értem a képedet.

 

Előzmény: mica-r (149126)
lacipécs Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149128

Na,ez már jól látszik! :D

Előzmény: mica-r (149126)
409 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149127

A hibára utaló kód, ha nem is ECU halál (1111), de ott lesz a hibatárolóban. Ennek ismerete nélkül csak jósolni lehetne.

Előzmény: kod1111 (149121)
mica-r Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149126

itt lehet hogy tudnak segíteni:

Előzmény: kod1111 (149121)
szeekelymarci Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149125

Meglett a golf hiba.....

 

De a Honda még vár, (az érzékelő állítólag a küszöb mellett kell legyen..)

Előzmény: 409 (149109)
409 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149124

Ezeknek a motoroknak (1.8 tfsi) 2012-ben magas olajfogyasztás miatt módosították a dugattyúit, dugattyúgyűrűit, hajtókarjait és a hengerfejen lévő kartergáz leválasztó/szűrőt. Ezeket garanciában cserélték, ha reklamált a tulaj.

Előzmény: cam aro (149123)
cam aro Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149123

2011. 

 

am tegnap felcsereltem az 1-4 injektorokat.. azt eccaka atmaszott a hiba a negyes hengerbe. 

ugyhogy egy hf levetelt megusztam. ...egyenlore. 

 

(vagy nem, mert ma jott helyette ketto tsi.. ezeknek ilyenkor peteérésuk van ? :o ) 

-------------------------------------

 

E60/306D5/ 08". 

 

tudja valaki esetleg hany foktol indul a dpf regeneracio ezen a tipuson ? 

 

 dpf elott 430C*-nel feljebb nem ment kipuff hofok, (normal uzemben ez csak 300C kornyeke ) dpf utanrol nincs adat. 

kb oras autopalya utan alapjarati nyomas lement 90mbarrol 50mbarra. 

hamu telitettseg 90grammrol 50gr-a. 

ez igy nem jo, hibat is vissza irja, pedig diag/ok szerint zajlik az regeneracio.

(csak nincs vege 430C belepo hofoknal.  ) 

mas hiba nincs. 

 

ujabbkori opelnel volt mar hogy 420C* korul alapjaraton le regeneralt.

szvsz most fejvakaras. 

Előzmény: 409 (149111)
kod1111 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149122

 

kod1111 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149121

Passat 1,9PdTDI 131LE (2004)
Beindításnál felpörög egy pillanatra, 10-ből 2-3-szor fordul elő, illetve menet közben, ez a hibajel jön elő és utána, gyorsításnál berezonál az autó, ha leállítom és újraindítom, akkor eltűnik a hibajel.
Mi okozhatja?
Köszönöm.

mica-r Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149120

Arrafelé nincs autószerelő? 

Előzmény: Törölt nick (149119)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149119

Előzmény: Törölt nick (149118)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149118

Ez kicsit bonyolult nekem-)

ennek a szervója levegős?,csak mert van beépítve légrugó és feszülnek ott a csövek,,,lehet összefüggés?

Előzmény: no_holy_shit (149116)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149117

ilyen lenne:

http://www.ebay.de/itm/ATE-Paste-Bremszylinder-Paste-Montagepaste-DOT-3-4-5-1-180g-Schmierpaste-/161952979903

 

csak fillerbaszo vagyok... föleg hogy van otthon szilikonzsir..

ertem hogy 180g eleg 20autohoz... de nekem nem kell annyi

Előzmény: őrel (149114)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149116

szar a vakumpumpa, vagy leginkabb vhol ereszt a vakumrendszer. elso korben le kene dugozni minden felesleges vakumfogyasztót es ugy megnezni.

 

nalam is ez volt mert a belso levegokeringetes vakumcsöve megrepedt... elötte meg az AGR vakumcsöve esett le... (na jo amikor az leesett, akkor 0 fekszervo volt). Azota nalam miden le van dugozva. vakumpumpan csak a fekszervo van...

 

(apropos: hol lehet normalis minosegu vakumcsövet venni? utoljan mar belsoszöveteset hasznaltam... erre az is elrepedt...)

Előzmény: Törölt nick (149115)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149115

Ezt beszivtam az "új" crafterrel-)

elmegy a szervó lelassítás utan mikor nincs magasabb fordulaton..,milyen problémára utalhat ez a jelenség?,csak mert ahogy összeraktuk a képet valószínű ezért adta el.

gondolom pár tízezres kiadásért nem ad el egy autót..

mi lehet a legrosszabb?

őrel Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149114

régen volt fékzsír

 

szilikonzsír jó lesz rá

 

Előzmény: no_holy_shit (149113)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149113

 

fekdugattyut (girling 54) összeszereleskor mivel illik megkenni? könnyebb szerelhetöseg erdekeben es korrozio ellen

*Steve Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149112

küldtem mailt:)

 

Előzmény: bambi942 (149093)
409 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149111

Mikori az a masina?

Előzmény: cam aro (149106)
409 Creative Commons License 2016.02.09 0 0 149110

???? Rosszat mondtam? Én sem gondoltam másként.

Előzmény: bambi942 (149093)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!