Sziasztok! Segítségre lenne szükségem.110td Vitoba aktuális lenne a vezérműlánc cseréje és az lenne a kérdésem,hogy mit érdemes a láncon kívűl lecserélni ilyenkor? Egy autószerelő szerint csak a láncot+vmi vezetőt.Az autóban 240e km van és gyári még benne a lánc stb. Mi az igazság ebből,mert más autómnál ilyenkor vízpumpát,feszítőket is cseréltek. Még az érdekelne,hogy hol érdemes az alkatrészeket beszerezni? Válaszokat előre is köszi!
Sziasztok! A segítségeteket kérném egy 110d gépem van amit nagyon szeretek, a napokban egy indításnál égve maradt az izzítás visszajelzője és azota nem alszik el. Próbáltam itt utánnaböngészni de vagy átsiklottam vagy konkrétan nem találtam ilyen hozzászólást. Előre is köszönöm!
Keleten azt mondják évezredek óta, hogy Minden Kész Van! :-)
Láttam ma egy élénk sárga szép Vitot a tükörben a Budafoki úton. Gratula így virtuálisan, hátha elér:) Vagy netán te voltál az PowerZ? Mert mintha valami ilyesmi felírat is lett volna a gépen.
Igen, - most akkor már te vagy a harmadik ember, aki ugyanezt javasolja. Úgyhogy keresek is egy használt de jó állapotú kormányművet, és még egy nem légyzsákos kormányoszlopot is (1999-ig) megvételre. Előre is köszönöm az esetleges ajánlatokat!
Sziasztok! Új fórumozó vagyok. Vásárolni szándékozok egy Mercedes Vito 119, 2004-es, 3199 ccm, 190 le, 7 személyes, benzinmotoros autót. Szeretnék kérni tőletek tapasztalatokat és véleményeket erről a típusról. Köszönettel és üdvözlettel: rörmontör.
Sajnos ezen már túl vagyok! Változás nem történt. Már 4 éve próbálkozom minden félével. Remélem valaki találkozott már ilyen problémával, hogy meg legyen a megoldás. De azért köszönöm a tippet!
Ahogyan ígértem, íme a repedés. Ami olyan, mintha ez a bilincsféle repedt volna ketté, és nem maga a kormánymű háza.
Kérdés, hogy ez valóban egy leszerelhető bilincs, avagy nem? (Esetleg ha volna valakinek gyári rajz a kormányműről egyben és a szétszedhető elemeiről, - előre is köszönöm!)
Azt én se értem pontosan, hogy az ETS világít és az ABS nem működik de valahogy összefügg a kettő! Azt hiszem az ETS elektronikus differencialzárat jelent, de amikor világít az sem működik! Az ABS visszajelzője sohasem világít akkor sem ha nem működik viszont az ETS igen. A szervízben azt mondták, hogy magasabb a priritása az ETS-nek ezért az világít. Az ABS ikon akkor szokott villogni ha kipörög a kerék! A szoftver pedig benne van a ABS tömben és nem lehet hozzáférni. Az okosok az mondták, hogy csak az egész cseréjével lehet orvosolni. Mert ezt a típust nem lehet frissíteni!
Tönkrement a gyári bicskakulcsom. A másikat már rég elhagytam. Az új kulcs ára a pappasnál 45e. Kicsit húzós. Tud valaki valami emberbaráti megoldást arra, hogy lehessen használni a távvezérlőt? Lehet látni hirdetésekben univerzális bicskakulcsot.Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Üdv Mindenkinek! Volna egy problémám remélem valaki tudna segíteni megoldani! Az autó 1996 V230TD!
A jelenség leírása:
Menet közben hosszabb rövidebb idő után ha a fékre lépek világítani kezd az ETS lámpa. Az ABS ilyenkor lekapcsol. A Mercedes Pappas-nál bevizsgálva: szoftvare hibát állapítottak meg. Bontóban vettem hozzá egy másik komplett ABS tömböt aminek a száma is megegyezett. A probléma ezután is fenn maradt! Irány a Pappas! Ugyanazt diagnosztizálták mint első alkalommal. Azt mondták, hogy egy bizonyos számsor utolsó számjegye 733 utáni akkor nem lép föl ez a hiba. Az én ABS tömbjeim mindkettő 733 előttiek.
Valaki halott már erről a típushibáról? Vagy volna valami ötlet, mert vagy én vagyok ilyen szerencsétlen, hogy pont ugyanazzal a problémával találkozom kétszer vagy valahol máshol kell keresni a hibát.
a kartercső a szelepfedélből megy a turbo szivócsövébe,max nagy nyaktergetéssel fogod látni,lehet h jobb kerék levétele után cirkuszi mutatványok árán :)
A kipuf cső flexi részét megismered,ez valszeg kormos lesz ha ott ereszt ki.
Valamelyik nap ráállok az aknára, és lefotózom. Eddig egy rendkívül nagy szaktudású szerelő azt mondta, hogy azért nem jó hegeszteni, mert nem tudni, hogy keletkezik ezáltal feszültség a kormányműben. Ami ugye emiatt egyszer csak elpattanhat, törhet és akkor egyáltalán nem lehetne kormányozni a kocsit.
Ez a jelenlegi repedés nem nagyon hosszú, és azon a részen van, ami a négy felfüggesztő pontból az egyiknél van csak.