Csak gondoltam hátha már valaki kikisérletezte, hogy mivel lehetne helyettesíteni.
Próbáltam már simson bowden porvédőt, de nem enged annyit amennyit kellene. Most pedig a wartburg 1.3 kuplungbowden porvédőjét néztem ki erre a célra. Háááát nemtudom, lehet megnézem élőben egy autósboltban hátha....
Kinéztem az alábbi autót. Mi a véleményetek róla a hirdetés alapján? Mik azok a dolgok amikre érdemes figyelni? Hol kezd rohadni először ez a kasztni? Az eladó szerint a küszöbök hátulján vannak körömnyi púpok, ez már veszélyes? Motoron, váltón futóművön mit figyeljek? Vettem már néhány autót, de Puntót még nem. Minden tanácsot szívesen veszek.
Már megoldódott a dolog. Nagyobb méretű lett az akksi, de sebaj,mert a tálcát át kellett alakítani.
A kuplungom is ki lett cserélve, csapágyas volt. Természetesen szerviz csinálta, nem egy zugszerelő, de eddig ahogy mentem vele én semmi gondot nem tapasztaltam, veszi a sebességet rendesen stb.
Még jöhet a többi apróság (olajcsere stb.stb.)
Vettem bele Selénia olajat, ez elvileg ugye a gyári olaja.
A segítségeteket kérném.Van egy punto2- es em kivettem belőle a gyári cd rádiót és nincs meg a kód pedig kellene.El szeretném adni. Ha visszateszem valahogy meg tudom nézni a kódját segítségeteket előre is köszönöm.
Hát ez jó kérdés...a lényege az volt, hogy amikor a kuplungpedált benyomtam nyikorgott veszettül. Szerelő megnézte, jött ugye a "zsírzás" próba, de nem segített, végül a csere.