Hihetetlen,hogy nem találják a szervó kihagyásos hibát sehogy sem a 2009-es 110e km-s 2.5 tdi vw crafternek.
Futómű rendben,szervószivattyú-kormánymű porszáraz jól működő,kormány kardánok simán forognak,hibakód nincs,olaj maximumon,hoszbordás szíjnak hülye hangja van (tipushiba) de nem reagál kihagyáskor.
Egyszerűen elmegy a szervó majd visszajön -megint elmegy-újból megindúl és közben tekeréskor,kb fél fordulatonként tompa morgó-surlódó hangot ad mintha rozsdás-száraz lenne a rudazat és hozzáérne a kasztnihoz.
Természetesen nem kötelező segíteni, nem vagyunk egyformák.Szerencsésnek érzem magam, hogy abban a topikban, ahol én többet írok, ott a segítséget kérő mindig kap választ.
Én csak a tényt írtam le, hogy nem kaptam választ.Ez sértődés, követelőzés...?
De azóta már megoldódott, egyik topiktársad segített.Most Ő vagy tudta a választ,míg Te nem, vagy csak csupán több a segítőkészség, mint benned.Mint fent írtam, nem vagyunk egyformák....vannak a frankó, belevaló,tökös megmondóemberek és van aki segít.Hidd el, utóbbit többen kedvelik...
Igazatok van, viszont az említett használt gép esetében is lenne válasz, ami itt nem volt.A hozzáállás a probléma számomra, illetve a nem megszokott.Ahány ház, annyi szokás....
Gondolom Ti is hasonlóan reagálnátok, ha segítséget kértek valamiben, amiben nem vagytok otthon, viszont vannak mások, akik igen, de még válaszra sem méltat a topik közössége.
No, tényleg mentem, egy tapasztalattal több lett, Nektek pedig további jó fórumozást. ;-)
Komolyan azt várjátok, hogy egy szóbeli leírásból(kopog valami elöl, néha nem), meg a vettem egy autót kitudja hány kilométerrel, mit nézessek meg benne-ből érdemben fog tudni segíteni bárki is?
A kopogós kollégának le kéne vennie az ékszíját, hogy egyáltalán onnan jön-e a hang, de ez nem fog neki menni a leírása alapján, tehát szerelőhöz kell vigye az autót, az meg jó eséllyel tudni fogja, mit hallgasson meg rajta.
A Te autódon meg mindent meg kellene nézni, mivel 14-5 éves, kezdve a folyadékok-szűrők-vezérlés-szíjak-forgó morgó alkatrészek cseréjével, le kéne venni az önindítót, belenézni, generátor szintén, esetleg klímacsapágy csere, főkábeleket átmérni/javítani, főbiztosítékokat szintén,, aksin indítóképességet/kapacitást mérni, hogy tudd mire számíts vele, levenni az ablaktörlőmechanikát, szétszedni-zsírozni, hogy ne éjszaka esőben álljon meg, futómű-fék-kerekekről még szó sem esett, kipuffot megnézni, nem-e le akar esni, hűtő-klímacsöveket átnézni, nem-e repedt/dörzsölt, bilincsek megvannak-e, az összes elektromos csatlakozót széthúzni-összedugni legalább a motortérben, turbótengelyt meglógatni keresztben-hosszában, szívócsövet kitakarítani, klíma/víz/levegőhűtőket kimosni, némelyiket belül is, lehet kihagytam valamit, és még ezek után is lehet bármilyen váratlan hibája az autónak, csak kisebb eséllyel.
Köszi a választ, nem sértődtem meg, ezért is néztem vissza, bár valószínűleg utoljára.Én is tisztában vagyok azzal ,hogy nem lehet forintra pontos árat mondani.Azt is tudom, hogy ez egy fórum, nem kötelező senkinek válaszolnia.Viszont ha esetleg áttévedsz a "láncfűrészgond" nevű topikba és megkérdezed, hogy milyen láncfűrészt vegyél, akkor pár kérdés után kapsz egy választ, ami a fórumtársak tapasztalatai alapján a jó választás lehet Neked.Ezen a fórumon a törzsgárda elbeszélget szépen, akik meg páran kérdeznének, azoknak meg nincs válasz, mintha meg sem írták volna a kérdésüket.Értem én, hogy itt ez megy, csak a saját tapasztalatom és gyakorlatom szerint mást vártam volna.
Konkrétan kizárólag Renaul/Dacia típusokkal (na jó, a barátok és rokonok más autóit is meg kell csinálnom) foglalkozom. De direkt nem írtam árat, több okból sem. Elég hülyén jönne ez így ki egy fórumon, hogy konkrét árajánlat összeírva. Majd ad árajánlatot az a cég/vállalkozó, akit konkrétan felkeresel személyesen.
Neten meg amúgy sincs értelme, mert pl. egy tisztességes munka, gyári vagy olyan minőségű alkatrészekkel x Ft, akkor tuti lesz olyan zugműhelyben kontárkodó, aki neten rendelt Taiwani gagyi cuccokkal, garancia nélkül (részben ki sem cserélt cuccokkal) megoldja 1/3 áron.
Egy fórum pedig csak lehetőség, nem kötelező semmi. Nem garantált az sem, hogy a kérdésre lesz válasz, az sem garantált, hogy a kapott válasz helytálló e. Megsértődni pedig ilyeneken nem szokás.
A problémám az, hogy a 2001-es évjáratú Nissan Almera H7-es izzója az utóbbi időben többször is kiégett. Elkezdtem gyanakodni, hogy valamilyen feszültség vagy áramerősség túltengés lehet az autóban, ugyanakkor arra is gondoltam, ha ez lenne, akkor a többi elektromos kütyünek is tönkre kéne mennie (Valeo kiégett balról, betettem egy alacsonyabb minőségű Auchanos-t, fél nap múlva kiégett, ismét egy Auchanost, megint kb fél napig bírta).
Van valakinek valami ötlete ezzel kapcsolatban? Vagy csak sima véletlen lehet? Előre is köszönöm a segítséget!
(meg ha mar annyiszor megokoskodtunk hogy az olaj/viz emulzio belefagy a karterszellozobe mar azt is kipucoltam. ebben is volt 171ekm utan - föleg hogy utoljara 2014majusaban csereltem utoljara olajat)