Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Most meg nem mondom melyikben, de az egyikben tuti van trafi riasztás. Valószínűleg az aeromapben, mert azt ritkán használom a megbízhatatlansága miatt. Az igo-t még csak most tanulgatom. Egyébként az igo-ban ha bekapcsolod a trafis poik megjelenítését akkor ugyan hangal nem, de vizuálisan még időben észlelheted a mérőhely közeledtét. Ennek főleg dombos, kanyargós úton lehetne hasznát venni, ahol a detektor nem veszi észre időben a mérés jeleit. Kanyargós úton én amúgy is oda-oda pillantok, mert elég jól látszik milyen kanyar jön.
Az ilyen táblázatból dolgozós cuccot is keményen meg lehetne fogni, ha odaállnak mérni :D Viszont egy közös POI adatbázist jó lenne összeállítani, mert (a környékünkön legalábbis) mindig ugyan azokon a helyeken mérnek.
Köszönöm a felajánlást, de vajon nálatok mit tudunk vele csinálni? Amikor megvettem akkor megmutattátok azzal a kis jeladóval, tök jól működött. Igazából nekem konkrét kérdéseim vannak:
Zavarja-e a detektort az ablakba elhelyezett fűtőszál?
(tapasztalatom szerint nem: egyszer parkoltam egy helyen ahol csipogott a kütyü, kipróbáltam azt hogy az ablak nem fűtőszálas részéhez tettem, az eredmény uaz a jelerősség.)
Befolyásolhatja-e a radar érzékelést (a lézert igen, ezt tudom) az hogy hova teszem detektort (középre vagy balszélre?)
A drift egyébként a benzinkutakat kevésbé jelzi mint az ismerőseim detektorai. Ennek először örültem, de most nem vagyok biztos ennek az előnyében.
A drift silverem ami kábé 3 hete van meg, elég nagy csalódásokat okoz. A dombóvári táblát, vagy akkor jelzi, amikor már látom a sebességem, vagy azután valamivel. Két napja a kúp alakú radarral felszerelt skodát a budaörsi út elejére állították és amikor arra jártam szabad szemmel sokkal előbb láttam az autót, a detektor pedig a kocsi vonalában csippantott. Highway üzemmódban. A szélvédőmben van fűtőszál, de eddigi kísérleteim alapján ez nem számít. Van valakinek építő hozzászólása?
Én minden nap ott megyek el kocsival, de tegnap motorral teszteltem kb. 160-al és nem mutatott semmit. Bedöglött, vagy nincs addig kalibrálva, vagy a motort nem méri, vagy közel voltam a felezővonalhoz, és ott már nem érzékeli a motort? Valemelyik délután innen párszáz méterre, szokott helyükön a völgybe álltak és mértek fámával az et-k, de akkora dugó volt, h tök fölöslegesen ácsorogtak:)
Köszi a fotót T-T, én még nappali fénynél nem jártam arra, amióta a sebmérő kinn van. Este elég sokszor elmegyek mellette (nehezen bírok 50 alá menni, de 56-nál még nem mutatott nekem többet :-) A 1047m detektálás az nagyon jó! A Snooper a kis bucka tetején kezd jelezni (akkor viszont nagy gőzzel), ami 720m-re van. Na, az 550-es mindíg is sokkal jobb volt... LJ
Köszi, ez elkeserítene. Ami biztos, mindkétszer csak akkor jelzett a masinám néhány tíz méteren keresztül, mikor elmentem mellettük. Visszafordultam, és újra. Hogy mivel mértek nem tudom, most is csak a fényképezőt láttam. Gondoltam a rendszám most azonosítja az eszközt.
Van olyan lézerdetektor, ami a menetirányba álló mérőkocsi lézerét jelzi időben? Szóval, ha az autók fenekén mér. Hogy lézerrel mért-e a Szerencs utcánál azt nem tudom, de a rendszámát most megnéztem. RB 51-70
Dehogynem működik, hiszen nem ezt írták? Csak éppen nem rögzíti semmire. Aztán jön egy törpös okoska, és ilyen radarok mellé telepít egy fotóalkalmatosságot. Mi pedig nézhetjük a detektort. Hollandiában pont így csinálják. Először csak tájékoztatnak, aztán telepítenek. Egyébként, ha jól olvastam akkor az X sáv fölött van a frekije... tök mindegy.
Én is így jártam Iregszemcsén(zöld Favorit),menetirányban állt,és csak akkor jelzett a Drift,amikor már elmentem mellette.Akkor is csak rövid ideig.Ugyanez a Budaörsin befelé,rövid,bizonytalan jelzés.Szemből sem sokkal jobb,Budaörsi út kivezetőn kb 60m-ről jelzett,ha nem számítok rá,beleszaladok.
Várom a pozitív tapasztalatokat Drift Silver ügyben,de csak nem jönnek.
Ma sikeresen teszteltem a Catch-i-t fámaszorult lézer ellen sikerrel. Miben gyengébbek ezek az olcsó cuccok? X, Kx? Lézeren úgy látom mindegyik megbízható
Mindenesetre ezek szerint jobb "félni" a ránktapadó fehér Octaviáktól, meglépni úgysem nagyon lehet... - ha jól hallottam a pályazsaru-kocsik 230-240-es csúcssebességet is tudnak. :-(
Vagy 2 hónapja engem is "tolt" az M3-on egy Mondeo (?) de járőrkocsi volt így már messziről láttam a tükörben hogy közeledik. Szépen beállt mögém, és kb 2-3 km-en át tapadt rám aztán elhúzott.
Akkor az ember nem nagyon van beszámítható állapotban, pörgettem vissza hogy mennyuvel is mentem. Amúgy fehér volt és mindenféle jelzés nélküli, a villogót is a lehúzott ablakon keresztül rakták ki a tetőre.