Keresés

Részletes keresés

satan Creative Commons License 2001.10.09 0 0 300
Amennyire látom, balról jobbra:
303,002 _ 520,xxx _ tartálykocsi _ Bbmot 646
Előzmény: 424nurmi (286)
satan Creative Commons License 2001.10.09 0 0 299
Akármi van aláírva, ezen a képen egy igencsak 303-asnak látszó rom látható...
Előzmény: 424nurmi (279)
backspace Creative Commons License 2001.10.09 0 0 298
OFF
En meg marhara ezt a konkluziot vontam le belole, miutan megprobaltam a html-lel es ugy volt kiskep ugyanabban az albumban, ahol a tobbihez meg nemvolt.
Egyebkent most raneztem az albumomra es mar van kiskep. Logice en is ugy gondolnam, hogy feltoltesi modtol fuggetlenul gyartja ott valami a kepekhez a thumbnailt.
bs
Előzmény: Törölt nick (297)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.09 0 0 297
OFF: Marhára nem függ attól, hogy FTP vagy saját feltöltés a kép...én mindíg FTPzem, és eddig mindíg voltak kis képek !!!!! ON
Előzmény: backspace (295)
Czabalay Laszlo Creative Commons License 2001.10.09 0 0 296

Sziasztok!

Se FTP-vel, se a saját kezelojével odamásolt képekrol sem jelennek meg a kis képek.

Előzmény: backspace (295)
backspace Creative Commons License 2001.10.09 0 0 295
Hali!
Nekem sincsenek thumbnailjeim a tar-on, mert FTPztem es nem a sajat html-es feltolteset hasznaltam. Irtam nekik de le se tojnak. Raadasul most le is halt a tar. (tulherelt)
udv
bs
Előzmény: Czabalay Laszlo (293)
czzf50 Creative Commons License 2001.10.09 0 0 294
Czabalay László:
Az a gözmozdony az udvaron a 327 141, az egyetlen megmaradt 327-es. Sajnos utoljára fütögép volt, ez meg is látszik rajta. :-((

Szintén egyetlen egy 328-as maradt meg, de az már külsöleg felújítva a Füstiben van.

Előzmény: Czabalay Laszlo (293)
Czabalay Laszlo Creative Commons License 2001.10.08 0 0 293

Sziasztok!

Tettem néhány képet a pénteki istvántelki kirándulásról IDE.
Sajnos a csarnokokban készült képek minősége nem túl jó, mert nagyon sötét volt. Valamint nem tudom, hogy a kis képek miért nem jelennek meg.

Czabalay Laszlo Creative Commons License 2001.10.07 0 0 292

Sziasztok!

Péntek óta nem voltam net közelben, ezért csak most tudok irni.
Mindenek előtt köszönet Nie-nek az istvántelki kirándulásért. Csuda klassz volt! Bizony én is visszamennék. Annyi minden látni való van ott. Vegyes érzéseket váltott ki bennem. Rossz látni a lassú pusztulást, ám jó látni, hogy vannak még felújitható járművek és hogy vannak felújitás alatt lévő mozdonyok. Elég sok járművön láttam a VÉDETT MŰSZAKI EMLÉK feliratot. Talán ez is reményt adhat.
Holnap teszek a Tar-ra képeket Istvántelekről.

rm40 Creative Commons License 2001.10.07 0 0 291
Öttengelyesek:
4 darabról van szó: 604 Istvántelken áll; 610 a Füstis; 640 a másik Füstis, melyet Szeged újított fel (a gép előtte tehervágánygépkocsiként szolgált) és van a 646; amely ha jól tudom az eredetileg Füstibe tervezett gép. (?Ezt meg talán Szeged fogja megkapni a 640-ért?) A 646-ot pontosan nem tudom, hogy most merre van.
Előzmény: nie (289)
backspace Creative Commons License 2001.10.07 0 0 290
A Bbmot mogott egy 520-as van, az egyszeru szerkezet, kismeretu fustszekreny-ajto (mintha) es a Wannen-tender (hogy is van ez matyarul?) miatt gondolnam. A tobbi az talany.
bs
Előzmény: nie (289)
nie Creative Commons License 2001.10.06 0 0 289
Sajnos nagyon keveset látok a képen a gőzösökből. Ezek azok, amelyeket az üres csarnokban láttunk?
Nekem más tüünt fel, ami nem stimmel. A képen Bbmot646 van. Az én általam készített képen pedig Abmot604 (oldalán látszik). Arra gondoltam hogy a képen lévő valamelyik füstis, de azok az Abmot610(bordó) és a Bbmot640(zöld).
Valami nem stimmel, vagy a motorkocsi van másképp számozva az oldalán és az elején, vagy nem azonos a kettő. Ki tud rá megfejtést?
Előzmény: 424nurmi (286)
nie Creative Commons License 2001.10.06 0 0 288
Ma voltam a Füstiben, semmi különösen izgalmasat nem láttam. Sokan voltak, a gőzösvezetés (204) nagyon ment és a parkoló tele volt trabanttal.
Csajkával és motoros hajtánnyal lehetett még menni.
Ami picit off, a 006 nohab majdnem teljesen le volt mosva - jó volt így látni.
backspace! nierner@intervare.hu a címem.
Előzmény: backspace (285)
backspace Creative Commons License 2001.10.06 0 0 287
Es a paraj is egesz visszafogott meg ezen a kepen, nem ugy mint mostansag :-((
bs
Előzmény: 424nurmi (286)
424nurmi Creative Commons License 2001.10.06 0 0 286
Ezen a képen a 301-es még a szabad ég alatt van.
backspace Creative Commons License 2001.10.06 0 0 285
Nie!
irtam neked, de visszapattant, dobj mar egy emil cimet, koszi!
bs
Előzmény: nie (284)
nie Creative Commons License 2001.10.06 0 0 284
Igen, nekem is ilyen érzésém van, én is mennék vissza...
Ha lesz Nyugati v. Északi szívesen elmennék!

A képeket egyenlőre csak TV-n tudtam megnézni, nem túl jó minőségben, de a jövő fent lesznek a gépen. Sajnos elég sötét volt odabent és ez látható - nem látható - a képeken.
Amit azonban én is láttam a 303-as mögött, az tényleg 301-es volt. A kinti mozdony pedig 327 szerintem. A fülke alakja alapján látom így. A hajtás alapján lehetne biztos megmondani, mert a 327-nél az első tengely volt hajtva, a 328-nál pedig a második. Én úgy látom, hogy itt az elsők voltak.
Ja, én is szeretnék milliomos lenni!

Előzmény: backspace (276)
424nurmi Creative Commons License 2001.10.05 0 0 283
Jön valaki chatelni? Fenn vagyok daww néven.
424nurmi Creative Commons License 2001.10.05 0 0 282
Ja és ki hygatam a 27-es pályaszámú 377-es sorozatú gőzöst ami nyáron kinnt volt a Füsti-ben de a Bkv veszi meg.
Előzmény: 424nurmi (277)
Törölt nick Creative Commons License 2001.10.05 0 0 281
Hali!

A Vasút & Modell újság őszi számában részletes cikk a 301-ről, és a Pacific gőzösökről. Egy külön írás (Fialovits!!!) a gőzös történetéről. Külön cikk és lista arról, melyikkel mi lett.

csíkos

424nurmi Creative Commons License 2001.10.05 0 0 280
hoyg= hogy
Előzmény: 424nurmi (279)
424nurmi Creative Commons License 2001.10.05 0 0 279
Sajnos csak a gépemen találtam meg a képet igy nem tudom ki készítette. Ezértcsak 1 napra teszem fel az oldalamra. Elnézést a készítőtől! Itt a kép Az volt a kép alá írva hoyg 301 .
backspace Creative Commons License 2001.10.05 0 0 278
A 303-as mogott szerintem egy 301-es allt. Kinn a csarnok oldalaban meg egy 327-es vagy 328-as, bar nagyon kopar volt, es eleg otromban alakitottak at pakurasra. Azon filoztam, hogy lehet, hogy a ket kulon allo gep, azert nem volt a masik csarnokban, mert nem fer ra a tolopadra, es annak a csarnoknak nincs direkt bejarata, mint annak, ahol most allnak.
bs
Előzmény: 424nurmi (277)
424nurmi Creative Commons License 2001.10.05 0 0 277
Ma kinnt voltun Istvántelken. Kinnt volt: nie, Czabalay Laszlo és fia , backspace és egy barátja. Nagyon szuoer volt. Utolag is kösz nie a szervezésért. Mikor lesznek kész a képek?
A 242-esről le volt szedve az áramvonalas burkolat. 324,540-en főjavítást végeznek. 22,034-et most újították fel. Valahol találtam egy képet a 303-as mögötti mozdonyról mindjárt belinkelem.
backspace Creative Commons License 2001.10.05 0 0 276
Haaaaaaat, a latogatas megvolt, jottunk, lattunk, visszamennenk (meg egyszer megnezni ott par titkos dolgot) - legalabbis en. Szechenyi utan szabadon: szaz vasutat, ezret, megmenteni, megmenteni!!!
Sok gep az utolsokat rugja, banyauezem folyik bennuk. A szivem szakad meg. Majd jonnek a kepek - masoktol is gondolom. Viszont a 242-est lattuk puceron. Egy par gepet meg be kell majd azonositani. De jo lenne ha milliomos lennek.....
nie: Koszonom a lehetoseget! Ha lesz hir az Eszakirol, vagy a Nyugatirol, azonnal irom, mar szervezem.
udv
bs
DGKUm Creative Commons License 2001.10.05 0 0 275
Valamikor itt a vonatok tovább is mentek Temesvár felé egy hídon.Ezt a vasúti hidat a román megszálló csapatok 1919-ben felrobbantották és megszakadt a kapcsolat Újszeged és Szeged nagyállomás között.
Igazi sínmúzeum látható ezen a helyen,ugyanis az egyik sínszál 1914-es évet visel magán,de a mellette levő,a Tisza felőli 1912-es!

Valami nem stimmel! A szegedi vasúti Tisza-hidat a szövetségesek bombatámadása tette használhatatlanná 1944 végén. A helyette épült ideiglenes vasúti híd volt 1946 végéig az egyetlen átjárási lehetőség itt a Tiszán, a közúti híd újramegnyitása előtt kellett azt előbb a vasúti forgalom elől, majd más forgalom elől is lezárni, a mederben történt alámosások miatt.
Előzmény: sansan (273)
sansan Creative Commons License 2001.10.05 0 0 274
De hülyeséget írtam,nem 10-én jártam Szegeden,hanem 10 órakor,ötödikén.
Előzmény: sansan (273)
sansan Creative Commons License 2001.10.05 0 0 273
De irigy vagyok rátok! Én közben dolgozom,amíg ti Istvántelken játok-és még mászni sem kell!:-)))
Élménybeszámolót várok!
Közben 10-én én meg Szegeden jártam(munka)És szemügyre vettem a Nagyállomás másik végét,ami ugye sehová sem vezet.
Valamikor itt a vonatok tovább is mentek Temesvár felé egy hídon.Ezt a vasúti hidat a román megszálló csapatok 1919-ben felrobbantották és megszakadt a kapcsolat Újszeged és Szeged nagyállomás között.
Igazi sínmúzeum látható ezen a helyen,ugyanis az egyik sínszál 1914-es évet visel magán,de a mellette levő,a Tisza felőli 1912-es!
Meg is látszik rajtuk,egészen kopott,lapos a koronájuk.
nie Creative Commons License 2001.10.05 0 0 272
És fél egykor eszembe jut levélládát olvasni!
Jön Kovács Dávid is a felüljáróra.
Ezer bocs, hogy csak most jutottál eszembe.
Előzmény: nie (271)
nie Creative Commons License 2001.10.04 0 0 271
Ha találtok valakit, aki nem két méter magas és egyedül van az én leszek!
Előzmény: Czabalay Laszlo (270)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!