Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149314

az a fura,hogy az előző első tulaj elmondása szerint olajcserén kívűl csak a hosszbordás szíjat cserélte 2-szer is mert tipushibája a ciripelés,először egy gates-re majd dyco-ra, és ugyanúgy ciripelt párezer után megint.

 

Nagyon szépen fut minden tárcsa.

ma este kész volt a vezérlés+olajcsere+új continental hosszbordás,,

holnap du. lesz összepakolva teljesen,majd beírom milyen lett.

 

már kezdem azt hinni tényleg azért adta el a bácsi mert belefáradt az egészbe..

én meg nem vettem észre mikor próbáltam mert nem mindig hagy ki és akkor is csak lassan fordúlva ,de akkor szinte képtelenség elfordítani a kormányt,muszáj megindúlni és utána vissza is jön-majd megint elmegy.....egyenesen-gyorsan haladva semmi nem tűnik fel

Előzmény: Joco-c202 (149308)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149313

Így fejben összeadva kb a 2001-es rönyó áránál vagyunk.:)))

 

Ja, szerintem felét lehagytam, amit még kéne.

Nem is csinálja meg senki sem, akkor (se) javíttatnak, ha már összeszakadt valami.

Aztán meg megy a csodálkozás, hogy hol ez romlik el, hol az.

Előzmény: lacipécs (149294)
loganos Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149312

Győri márkaszervizben korábban megtörtént eset, ott dolgozó barátom mondta.
Hölgy bement, és elmondta, hogy a Cseszneki kanyarokban (szerviztől kb. 45km-re) de csak ott ,,csisszen-csosszan" az autója.
Szegény munkafelvevőnek több problémája is akadt. Ne, értette mit jelent a ,,csisszen-csosszan". Persze a hölgy másképp nem tudta elmondani, csak ebben a formátumban, egyre hangosabban. ,,hát, hogy lehet valaki ilyen hülye, hogy nem érti?"

Ezt követően a következő felháborodás azon volt, hogy most rögtön de azonnal, és pont oda, nem akarják elvinni próba útra az autót. Rázópadról, egyéb futómű vizsgáló, állító eszközökről ő még nem hallott, de nem is érdekli, mert az autója csak Cseszneken ,,csisszen-csosszan".
Sajnos az autó hibája nem derült ki, mert érzékeny búcsút vettek egymástól. Majd egy egész cég röhögött rajta még kb. fél évig.

cam aro Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149311

az nem normalis, hogy ennyit van fent rajta egy szij. 

 

persze, tudom,  elmegy annyit. 

csak kozben olyan lesz mint az uveg. 

az meg nem tapad, de meg a kerekeket  is megeszi. 

Előzmény: Joco-c202 (149308)
cam aro Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149310

tipp. 

egy. 

a szij feszito egy csillapitott bizbasz, megszokott szorulni a persely, es a rugo is.

 ilyenkor ugye meg-meg csuszik a szij. 

(nem erdekel hogy van-e hangja ) 

 

tipp 

ketto. 

generator szabadonfutora sem art egy pislantas, ha meg all szinten rangatni tudja a szijat. 

eredmeny mint fent. 

-----------------

tipp

harom.

cserelj szerelot. 

-----------

tipp 

negy. 

a kovetkezo hoborgesednel nalam piros x a jutalom. 

======================================

Előzmény: Törölt nick (149306)
Quattroman Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149309

gyakran találkozom kopott tárcsával amire szinte felesleges új szíjat rakni mert csak napokig csendes

Előzmény: Joco-c202 (149308)
Joco-c202 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149308

Az normális, hogy ennyi kilométer után nyekereg a hosszbordásszij rendszer? (sztem nagyon nem az) Szij sem lehet laza. Biztos jol van rajta a hosszbordás szij felrakva?

Előzmény: Törölt nick (149306)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149307

Km-t,állapotot csak azért írtam mert több db van a környéken és európa szerte is 400-600e km-sek ,amikkel soha nem volt ilyen jellegű probléma.

 

ti hogy vizsgáltok meg egy szivattyú és kormánymű -szervó meghibásodást?

Előzmény: Törölt nick (149306)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149306

Valóban rosszúl tettem fel a kérdést legelsőnek,majd utána többször is írtam a kormány tekeréssel kapcs. bajaimat.

Én nem vagyok autószerelő (csak szerető)😄,így kb . 25autóm volt már nevemre írva.

Nekem a szervó mindigis a kormány rásegitést jelentette csak nagyon ritkán hallottam fékkel kapcs...

Boccs mégegyszer ha megtévesztően kértem segítséget.

,

A lényeg,h látszólag,kotyogtatva,csavargatva,megvizsgálva stb. minden rendben ,garantált 110e km-el érintetlen karcmentesen sűrűn kihagy a KORMÁNYszervóm 

Előzmény: 409 (149305)
409 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149305

 

 Igazad van, én vagyok a hülye, nem tudom megálmodni, hogy már vagy egy hete miről beszélsz. Persze a magadfajták módján a durcát azt egyből be tudod vágni.

Ennyi. Majd megoldja más.

Előzmény: Törölt nick (149304)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149304

Résn vagy...Ahoz képest mukkot nem tudsz hozzászolni csak szúrkálni.

 

Előzmény: 409 (149303)
409 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149303

 

  Ennyi erővel lehetett volna a fék is....  mint ahogy először arra kaptál tippet, de akkor sem árultad el, hogy nem arról van szó.

Előzmény: Törölt nick (149300)
combi27 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149302

Eredetileg zöld színű szokott lenni. DEX 3 olaj való bele.

 

ezt vegyük át mégegyszer...

 

Dexron III nem zöld, hanem piros....

a zöld az Pentosin vagy Febi CHF11S

 

mostakkor melyik kell bele? :D

Előzmény: BandiBp (149296)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149301

helo.

szép hallkan forog a hosszcsúszka is.

már arra gondol a szerelő,h maga a hosszbordás szíj iszonyat hosszú ami 6db tárcsát hajt alja teteje is és kicsit laza volt,ezért néha kihagy és nem hajtja a szivattyút,de vmiért mégsem ad hangot olyankor.

 

holnap du. megtudjuk.

egyébként jó minőségű a continental vezérlés szett és hosszbordásszíj?

 

Előzmény: BandiBp (149296)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149300

"hogy a kormányszervóról van szó"

 

miért,mire gondoltál?

Előzmény: 409 (149297)
LyPapa Creative Commons License 2016.02.17 0 3 149299

Kopogás ... Az autómon - Nissan Primera P11-144, motor QG16DE - minden reggel, az indulást követően kopogás, adott esetben némi sziszegéssel párosulva hallható, a bal hátsó ajtó felől. Az első negyedóra menet után megszűnik, majd délután újra kezdi, kb. negyedóra múlva abbahagyja. Kitaláljátok ? Egy tükör segíthet a megfejtésben :)

 

Üdv:LyPapa

 

Megfejtés: (: .tenem-tevöj , nesélü óstáh a tatam moynálsik A 

selgir Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149298

"Nagyon segítőkész topik ez....."

 

az bezon:) egyszer kérdeztem egy f astra dízel vezérlésének összejelölését, és ha nem tévedek kaptam rá néhány lakótól választ. szinte azonnal! de lehet, hogy csak értelmesen és értelmeset kérdeztem

 

azóta csak olvasom:)

Előzmény: pintérjani (149276)
409 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149297

 

  Azért lassan de haladunk, legalább már tudjuk, hogy a kormányszervóról van szó.......

 

Mit tesz az, hogy nem találják?  Szivattyút megvizsgálták? Folyadék nem koszos? Nyomáshatároló rendesen működik?

Előzmény: Törölt nick (149293)
BandiBp Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149296

Szia!

 

Cradternél a ropogó súrlódó hangot a kormányoszlop kardán hosszcsúszkája szokta okozni. A VW  javítási utasításában is benne van erre az esetre, hogy a pedáloknál a hosszcsúszkát meg kell kenni zsír spray-vel. Épp az előbb csináltam egy ilyet. A rásegítő erő eltűnést a szivattyú szokta okozni. Attól hogy porszáraz még lehet rossz. Nézzétek meg a tartályban lévő olajat. Sokat elárul. Eredetileg zöld színű szokott lenni. DEX 3 olaj való bele. Előfordul kormány mű vezérlőház kopás is, de az sokkal ritkább mint a szivattyú hiba.

 

Üdv

Előzmény: Törölt nick (149293)
gesszti Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149295

Van ez így...

Egy autót karban kell tartani, ami bizony pénzbe kerül. Vagy lehet sz@r rönózni karbantartás nélkül, bár a végösszeg akkor se biztos, hogy kevesebb, de legalább lehetett szidni.

...vagy nem kell megvenni gondozatlan, visszatekert órájú kocsit. (meg kell fizetni egy szakembert, hogy nézze meg, mielőtt megvesszük...)

Előzmény: lacipécs (149294)
lacipécs Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149294

Így fejben összeadva kb a 2001-es rönyó áránál vagyunk.:)))

Előzmény: kormi07 (149286)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149293

Hihetetlen,hogy nem találják a szervó kihagyásos hibát sehogy sem a 2009-es 110e km-s 2.5 tdi vw crafternek.

Futómű rendben,szervószivattyú-kormánymű porszáraz jól működő,kormány kardánok simán forognak,hibakód nincs,olaj maximumon,hoszbordás szíjnak hülye hangja van (tipushiba) de nem reagál kihagyáskor.

Egyszerűen elmegy a szervó majd visszajön -megint elmegy-újból megindúl és közben  tekeréskor,kb fél fordulatonként tompa morgó-surlódó hangot ad mintha rozsdás-száraz lenne a rudazat és hozzáérne a kasztnihoz.

Mit kellene megnézni még szerintetek?

 

teljes olajos működésű

Ötzi tesó Creative Commons License 2016.02.16 -1 0 149292

Oviban mimóza volt a jeled?

Előzmény: pintérjani (149288)
pintérjani Creative Commons License 2016.02.16 0 0 149291

Köszi, hogy itt lehettem. nem bomlasztom tovább a topikot.

Szevasztok!

 

 

kormi07!Köszi még egyszer is!

pintérjani Creative Commons License 2016.02.16 0 0 149290

Természetesen nem kötelező segíteni, nem vagyunk egyformák.Szerencsésnek érzem magam, hogy abban a topikban, ahol én többet írok, ott a segítséget kérő mindig kap választ.

Én csak a tényt írtam le, hogy nem kaptam választ.Ez sértődés, követelőzés...?

De azóta már megoldódott, egyik topiktársad segített.Most Ő vagy tudta a választ,míg Te nem, vagy csak csupán több a segítőkészség, mint benned.Mint fent írtam, nem vagyunk egyformák....vannak a frankó, belevaló,tökös megmondóemberek és van aki segít.Hidd el, utóbbit többen kedvelik...

Előzmény: Quattroman (149277)
pintérjani Creative Commons License 2016.02.16 0 0 149289

Köszönöm szépen!

Valami ilyesmi felsorolásra számítottam, bár eléggé nehéz volt szóra bírni a topikot.  ;-)

Előzmény: kormi07 (149286)
pintérjani Creative Commons License 2016.02.16 0 0 149288

Igazatok van, viszont az említett használt gép esetében is lenne válasz, ami itt nem volt.A hozzáállás a probléma számomra, illetve  a nem megszokott.Ahány ház, annyi szokás....

Gondolom Ti is hasonlóan reagálnátok, ha segítséget kértek valamiben, amiben nem vagytok otthon, viszont vannak mások, akik igen, de még válaszra sem méltat a topik közössége.

No, tényleg mentem, egy tapasztalattal több lett, Nektek pedig további jó fórumozást.  ;-)

 

mica-r Creative Commons License 2016.02.16 0 0 149287

Gyenge válasz!

Csak árakkal fogadtam volna el :)

Előzmény: kormi07 (149286)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.16 0 0 149286

Komolyan azt várjátok, hogy egy szóbeli leírásból(kopog valami elöl, néha nem), meg a vettem egy autót kitudja hány kilométerrel, mit nézessek meg benne-ből érdemben fog tudni segíteni bárki is?

 

A kopogós kollégának le kéne vennie az ékszíját, hogy egyáltalán onnan jön-e a hang, de ez nem fog neki menni a leírása alapján, tehát szerelőhöz kell vigye az autót, az meg jó eséllyel tudni fogja, mit hallgasson meg rajta.

 

A Te autódon meg mindent meg kellene nézni, mivel 14-5 éves, kezdve a folyadékok-szűrők-vezérlés-szíjak-forgó morgó alkatrészek cseréjével, le kéne venni az önindítót, belenézni, generátor szintén, esetleg klímacsapágy csere, főkábeleket átmérni/javítani, főbiztosítékokat szintén,, aksin indítóképességet/kapacitást mérni, hogy tudd mire számíts vele, levenni az ablaktörlőmechanikát, szétszedni-zsírozni, hogy ne éjszaka esőben álljon meg, futómű-fék-kerekekről még szó sem esett, kipuffot megnézni, nem-e le akar esni, hűtő-klímacsöveket átnézni, nem-e repedt/dörzsölt, bilincsek megvannak-e, az összes elektromos csatlakozót széthúzni-összedugni legalább a motortérben, turbótengelyt meglógatni keresztben-hosszában, szívócsövet kitakarítani, klíma/víz/levegőhűtőket kimosni, némelyiket belül is,  lehet kihagytam valamit, és még ezek után is lehet bármilyen váratlan hibája az autónak, csak kisebb eséllyel.

Előzmény: pintérjani (149282)
mica-r Creative Commons License 2016.02.16 0 0 149285

Hibás a gondolatmenet!

Egy 15 éves és bizonytalan előéletű láncfűrészről szintén nem tudnál sokat mondani ( pedig tizedannyi alkatrésze sincs, mint egy autónak).

Előzmény: pintérjani (149282)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!