Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2001.02.13 0 0 137
Biztassatok még ;-) Már nem járok ahhoz a szerelőhöz. Egyébként nekem is a hűtő volt a ludas, az autósboltokban kapható zöld izével orvosoltam.
Amúgy meg q-ra elegem van azokból a szerelőkből, akik nem tudnak gondolkodni, mérlegelni, hogy mit mi okozhat és nekem kell a nyolcadik próbálkozás után megoldást keresni.

Macibb

Előzmény: yoggi (135)
yoggi Creative Commons License 2001.02.13 0 0 136
79/423-887
Előzmény: Törölt nick (128)
yoggi Creative Commons License 2001.02.13 0 0 135
meg szerintem ki is lyukasztotta jobban a só (kimarta a vizkövet + lerakódást) igy kell munkát csinálni.
Előzmény: Törölt nick (132)
yoggi Creative Commons License 2001.02.13 0 0 134
hello

a beállitás elött nekem is igy járt a kormány,majd hirtelen tulkormányzottá vált a beállitás után viszont nagyon könnyu lett. kb 1 hét után lett szuper és azóta jó.

hutövizröl annyit nekem is elfolyik ,elöször azt hittem hengerfejes, nem volt tócsa a kocsi alatt,aztán kiderült lyukas a hütö,csakhogy a csöpögés alul a kereszttartóra történik,innen meg elpárolog, illetve a menetszél ráviszi a blokkra + váltóra, ez ugy derult ki ,hogy a fagyálló felmarta a vizkövet és minden beborit egy finom sárgás permet. meg kéne csinálni ,de hideg van még hozzá addig töltögetem.

Előzmény: Tomthumb (130)
Tomthumb Creative Commons License 2001.02.13 0 0 133
Ja, ha a gázolaj folyna, akkor cukrot tenne a tankba ....
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.13 0 0 132
Egy szerelő a hűtőrendszer utántöltésekor tett bele sót is és így látszott, hol szivárog ...

Macibb

Előzmény: Tomthumb (131)
Tomthumb Creative Commons License 2001.02.13 0 0 131
Ja, és a hétvégén megivott 3 liter hűtőlötyit 300 km-re. Remélem csak csőcsatlakozás . . .
Tomthumb Creative Commons License 2001.02.13 0 0 130
Nemnem, csak alapértelmezésben vagyok debreceni pógár, most Pesten székelek. Nagykanizsán van egy jó, gyors, de drága futóműves: a hetesről Pest felől az első betérőnél balra, ő a Mernyót rakta szépen helyre még anno.
Kérdésem azonban van: bár a gumi nem kopik nagyon (igaz már nehéz is lenne neki), de a kormány b@szott nehéz, valamint az utolsó negyedfordulatok után egyáltalán nem kéván visszatérni középállásba (addig is alig), viszont a kormány már könnyű!!. Ez normális Ibizán, különös tekintettel a nehéz dízelmotorra, vagy kerékdőlés-gubanc? (ha igen, akkor csatlakozom Macibb kérdéséhez, bár én nem megyek Bajától Pécsig szívesen).
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.12 0 0 129
Tomthumb!

Jól emlékszem, hogy te élsz a cívisvárosban? Arrafelé tudnál esetleg ajánlani futóművest, aki már látott Ibizát?

Macibb

Törölt nick Creative Commons License 2001.02.12 0 0 128
Köszi a felvilágosítást. Azt hiszem, értem. Gondolom, azért kell időnként felülvizsgálni, hogy a csavar ne kolbászoljon mindenfelé a kitágított furatban. Csak nem tudom, hogyan jutok el oda. Szerintem valamelyik pécsi fordulót bővítem ki a bajai betéréssel. Telefonja van annak az embernek?

Macibb

Előzmény: yoggi (127)
yoggi Creative Commons License 2001.02.12 0 0 127
nem vagyok egy autós fenomén ,de az elsö kerékfelfüggesztés tetején van egy vizszintes csavar ,egy villás valamibe van ez benne ,ha ezt kiveszed akkor lebillen az egész kerékagy féktárcsa stb.
na ezen a vackon tágitották ki a furatokat mert már annyira el volt kopva vmi hogy csak igy lehet beállitani.a jelenség ua. mint nálad elözö tulaj kb 20 000 alatt szétlött egy garnitura téli gumit.
nekem az állitásnál raktak fel egy pár good year GT2 -t kb 70 % -os volt 8000 km-t mentem vele de nem kopik .

baja fulda bt tóth kálmán utca
és a pasi megcsinálta a beállitás árában (kb 2000-2500 )nem emlékszem pontosan.
kb 1 óra hossza volt .

ja és azt mondta fél évente nézessem meg ,hát ez elmaradt ,de majd tavasszal elviszem.

Előzmény: Törölt nick (126)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.12 0 0 126
Milyen alkatrész cseréjével? És milyen furatokat kell tágítani? A futóműgeoemetriának elvileg minden pontja állítható. Vagy itt arról van szó, hogy a kicsike egyes darabjai úgy elkopnak, hogy a gyári állítási lehetőségből ki kell futni? Mit jelent az a "sűrűbb" ellenőrzés? Ha elküldöd a címet, megírhatod azt is, mennyiből lehet megúszni.

Macibb

Előzmény: yoggi (124)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.12 0 0 125
Még mindig van négy eladó 14-es Ibiza dísztárcsám.
Nem kell senkinek?
yoggi Creative Commons License 2001.02.12 0 0 124
hello

ez egy ibiza tipushiba

csak alkatrész cserével orvosolható ,vagy a kerékagyat tartó konzolon vagy valahol ott van két furat amit kitágitanak és akkor még állitható a dolog.
nekem a nyáron csinálták és még jó .
azt mondták kicsit sürübben kell ellenöriztetni a futómüvet és akkor ok.

ha érdekel mailben elküldöm nekem hol csinálták (BAJA)
udv yoggi

Előzmény: Törölt nick (121)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.11 0 0 123
Ha a futóműves jó, akkor jó. Köszi előre is!

Macibb

Előzmény: IKSZ (122)
IKSZ Creative Commons License 2001.02.11 0 0 122
Pécsett tudok futóművest. Az jó?
Előzmény: Törölt nick (121)
Törölt nick Creative Commons License 2001.02.11 0 0 121
Üdv a Márka híveinek! :-)
A hétvégén kiélveztem a porlasztócsere áldásos hatásait. Az autó hidegindulni és menni is képes rendesen. A hosszú távon mért fogyasztás kényelmesen 6,7, odafigyeléssel 6,3 liter.
Észrevettem viszont, hogy az októberben (kb. 15000 km-rel ezelőtt) felkerült téli gumik közül az elsők külső éle nagyon erősen kopott, főleg a jobb oldali. Egy helyen kilátszik a vászon :-(
Ki tud olyan futóművest ajánlani, aki képes jól beállítani?

Macibb

IKSZ Creative Commons License 2001.02.07 0 0 120
Lehet hogy inkább Filtron PP 831-et
teszek bele, mert olcsóbb mint a Mann.
Előzmény: IKSZ (119)
IKSZ Creative Commons License 2001.02.07 0 0 119
Hello!
’94-es 1,4i IBIZA. Hogyan kell benzinszűrőt cserélni? Mann WK 613-at tennék bele.

Köszi: IKSZ

Törölt nick Creative Commons License 2001.01.31 0 0 118
50 LE az nem túl sok. Az 1,2-ben 62 lakozik. Igaz, ezzel messze a legdinamikusabb autóm, a két elődje egy Renault-4 (27 LE) és egy Skoda Forman (58 LE) volt. Igaz, szerintem az áramvonalasabb karosszéria az 50-nel sem túl lusta. Városban jársz vele? Messzebb? Milyen tempóval szeretsz "utazni"?

Macibb

Előzmény: IBIZA 1.0 (117)
IBIZA 1.0 Creative Commons License 2001.01.31 0 0 117
Helló Macibb!

Kösz a "bátorítást" :))
1.0 = 50 LE ha minden igaz. Álítólag egy búvároktatóé volt, aki most lecserélte egy Renault Scenic-re.
Az, hogy az 50 LE elég ehhez a kasznihoz... hát majd elválik. Én csak azt merem remélni, hogy a fogyasztása nem lesz nagy. Amire nekem kell, szerintem nem lesz gondom vele. Úgysem szoktam száguldozni (persze, ezzel nem is nagyon tehetném) két-három évet lehúzok vele,majd csere.

Üdv,
IBIZA 1.0

Előzmény: Törölt nick (116)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.31 0 0 116
Először is gratulálok ... majd ha meglesz szerdán. Addig túlzás a medve bőrére inni. Azért mesélj arról, hogy mennyire tartották, kitől vásárlod, merre fogsz vele járni, meg ami még eszedbe jut. Aztán ha megvan, jöhetsz legyorsulni a 85-ös 1,2 literesemet :-) Tényleg, hány lóerő / kW az 1,0-s motor? Elég az ehhez az autóhoz?

Macibb

Előzmény: IBIZA 1.0 (115)
IBIZA 1.0 Creative Commons License 2001.01.31 0 0 115
Helló IBIZA-sok!

A tegnap foglalóztam le egy Seat Ibiza 1.0-at. Ha minden jól megy jövőhét szerdán már elvihetem.
1998. aug. -i évjárat. Ötajtós, el.abl. elől-hátul, kp. zár, riasztó, 35E km, friss vizsga és zöldkártya, eredetiségi. 1.520.000 -ért lehetett elhozni.
Sajnos semmi infóm nincs az 1literesekről. Pl.: fogyasztás, strapabírás...
Ha valaki tud kérem segítsen!!!!

Előre is, kösz a segítséget!

Találkozzunk IBIZA -ban...

Üdv,
Én

Tomthumb Creative Commons License 2001.01.29 0 0 114
Üdv az újonnan idetalált antik Ibizásoknak!
Csak nekem van diesel?
ocema Creative Commons License 2001.01.26 0 0 113
Szerintem 100-150k-val többért már tudnátok venni egy újabb típusú Ibizát ('93-'94-est).
Előzmény: Zak Mc Kracken (112)
Zak Mc Kracken Creative Commons License 2001.01.23 0 0 112
Sziasztok!

Veszünk családilag autót, úgy max. 700kHuf-ért, úgy, hogy anyukám használná, meg én. (19 éves vagyok) (szóval kisebb legyen az átlagnál, de azért menjen, ha kell. :))

Van egy 1991-es SXI befecskés Ibiza, 125000km-rel, 1.5-ös moci, gyári alufelnik, meg egykét spécizés (spoiler, küszöb), motoros ablak, központi zár, fekete, 3 ajtós, svájcból hozott, friss vizsga, zöldkártya.

690ezer. Én lecsapnék rá egy nap alatt, mert szerintem nagyon jó ár, de a szülőket meg kell győzni. :)
Mit kell megnézni rajta, mielőtt megvesszük?
Előri is thx.

Zak/Petya

gguszti Creative Commons License 2001.01.23 0 0 111
Szia!

Az eredetvizsgálat természetesen nálunk is megvolt, és nagyon meg kellett lepődnöm az eredményen, de főleg azon, amivel indokolták. C-t kapott, ami -ha jól tudom- a legutolsó kategória az előtt, hogy már ne adják vissza a kezedbe a kocsit. Először csak néztünk, hogy miért (hiszen direkt ismerőstől vettük, aki asszem szintén ellenőrzött úton jutott hozzá), azután megmondták: azért, mert a forgalmiban 1460 cm3 szerepelt, míg ők 1461-et mértek. Tehát 1!!! cm3 miatt kapott kettővel rosszabb besorolást. Elhiszem, hogy így szól a szabályozás, nadehát szerintem nem az ilyen hibákon kéne rágódni...

A fogyasztással kapcsolatban megnyugtattál, féltem, hogy csak a miénknél ennyire magas.

Előzmény: yoggi (110)
yoggi Creative Commons License 2001.01.23 0 0 110
hello

városban én is 10 körül mértem,vedd figyelembe a következöt

1500 cm3 86 - 90 lóerö ikertorkú WEBER karburátor , 17- 18 éves konstrukció ,a motor alapjai még régebbiek.
közel 20 évig volt 1500 polski a családban ismerös a motorméret és akéttorkú karburátor ,hidd el ez afogyasztás elég jó.
én gondolkozom rajta ,hogy az SXI injektorát rávarázsolno ,de egyenlöre csk elméletben, de visszatart az az érzés amikor a második torok nyit, olyan kicsit mint egy turbó,na csak egy kicsit de olyan.
szóval hosszútávon 100 -as tempó körül 7 ami viszont nagyon nem rossz.

ja és nem automata szivatós ami plussz 3 pont.

udv yoggi
motor nyomaték 119 Nm
és 190000 km -rel még mindig fürge. megnénék egy két uj fejlesztésü 16 szelepest ami átlag 30 %-kal többet pörög ,hogy néz majd ki 200000 km után.

mellesleg az átiratásnál a törzskönyvbe az került ,hogy ez egy SXI másnál is igy van ez????
egyébként nagy A -t kapott ami ugy tudom minden ok.t jelent.
a hölgy azt mondta a gépük nem ismer ilyet ,hogy 1.5 GLX

Előzmény: gguszti (109)
gguszti Creative Commons License 2001.01.22 0 0 109
A fogyasztással szimplán annyi a gond, hogy nagy, ill. valószínűleg a mérőműszerrel -is- lehet a gond, kevesebbet mutat, mint amennyi valójában a tankban van. Mindezek ellenére szerintem a kb. 10-11 liter körüli fogyasztás (nagyrészt városban, most, télen) azért elék sok. Vagy én gondolom rosszul?

A vizsgáról a következő: a műszaki járt volna le, de mivel a zöldkártya is csak olyan két hónapig lett volna még érvényes, úgy gondoltuk, egy füst alatt azt is megcsináljuk (MAK). Hát rosszul tettük, merthogy ilyenkor azt kell elsőnek venni, és minket rögtön ki is vágtak róla, mert -ha jól emlékszem- a CO kibocsátás az emberke szerint nagyon magas volt (persze előttünk egy Skoda, mögöttünk egy Dacia simán átment). Tudni kell még a dologhoz, hogy a kocsiban egy utólag beszerelt katalizátor van (mivel Svájcban is futott, és ott kötelező), vszínűleg az ment tropára. Ekkor mondta apám, hogy OK, ő nem fog sz*rozni vele, írány a Seat szervíz, ahonann ő addig nem fogja elhozni, amíg nem lesz jó.
Ott viszont sehogy nem tudták beállítani, úgyhogy "ahelyett, hogy kibogozták volna, elvágták a csomót": azóta nincs katalizátor -papíron- a kocsiban. :) Lehet, hogy csak én vagyok tapasztalatlan, de ilyenről még nem hallottam. (Remélem persze azt is, hogy ez nem szabálytalan :))

Egyébként ezzel az 1,5-ös motorral tényleg hihetetlenül jól megy ez a pici autó. Lámpánál -bár nem ilyen stílusban vezetek- könnyedén hagyja ott a legtöbb autót.

Bocs, amiért kicsit hosszú voltam.

Előzmény: Törölt nick (108)
Törölt nick Creative Commons License 2001.01.22 0 0 108
A vizsgáztatásról pl. mesélhetnél :-) Meg arról is, hogy mit jelent a "gond a fogyasztással"?

Macibb

Előzmény: gguszti (106)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!