Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BandiBp Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149341

Szia!

 

Valóban a VW 009 300 olajat írja a katalógus. Ha jól tudom az sárgás színű. ( Lehet, hogy tévedek ) Mi  Febi 6161 olajat rakjuk bele, ez az olaj nem nem tartalmazza a 009 300 előírást viszont jól működnek vele a az autók. Kb 20 craftert javítunk rendszeresen és meglepően jól bírják a gyűrődést ezzel az olajjal.

Dynaudionak annyi javaslatom lenne, hogy a Crafter ékszíjhajtást komplexen kezelje. Ez alatt azt értem, hogy akkor működik jól ha minden jó. A gumiágyas ékszíjtárcsa nem szakadt, a generátor szabadonfutó tárcsa nincs beállva, az ékszíjfeszítő himba nincs berohadva, és a műanyag perselyei nincsenek rommá kopva. A feszítő teleszkóp is rendesen működik.

Talán ronthat a szervokormány működésén a berohadtt, befeszült talpas gömbfej(ek).

 

Előzmény: SLX-350 (149332)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149340

Cseszneken a dombteton az uralkodo szelirany meroleges az utra. Ott akkor is van ho, ha takaritjak.

Előzmény: mica-r (149325)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149339

Kiakasztó!

megszüntek a hangok,a súrlódó érzés kormánytekeréskor(gondolom a segédirányíró szilent csere miatt),,hosszbordás rendben teker stb

de a szervó csak elmegy,most pl álló helyzetben vissza sem jön,csak ha megindulok vele...

 

még egy észrevétel,hogy totál hidegen az első pár km-n soha nem hagy ki csak ha meleg a motor.

 

mindeggy,holnap viszem szivattyúshoz

 

ha vkinek mégis eszébe jutna vmi,szivesen fogadnám

Előzmény: Törölt nick (149323)
tractorsound Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149338

Udv urak. Ket problemam van ket kulonbozo szerelogardaval, de eggyikkel sem az elso alkalommal, aztan megint az en kákámon keresik a csomot. Fontolgatom, hogy fekete listara teszem oket.

 

-Elso problema: Bmw X5, 3liter diesel. Az ember ugy vette, hogy fogyasztotta a hutovizet. 1200-1300 fordulat alatt nem is ment kereken a motor. Szetboritottak es 2 hengernel is tisztabbak voltak a szelepek. Hengerfej nyomasproba es sikolas utan javasoltam a parasztnak a szelepek ujrailleszteset is, de lemondta mert sokalta az arat, igy mindegyik visszakerult a helyere uj szelepszarszimeringekkel es viszlat. Felhivnak, hogy nagyon keken fustol, amit eddig nem csinalt. 

 

-Masik problema VW 1.4 16V szijszakadas utan hengerfej kapott 16 uj szelepet, 8 szelepvezetot a kipufogohoz es 16 szimeringet. Szivo szelep 0,04-0,05mm log a vezetoben, nem lattam ertelmet cserelni es bele kellett ferni a keretbe. Javasoltam a gyurucseret, mert tul van ez a szar a 150ezres futason, de nem kapta meg, mert sokba kerult. Motor megy szepen, de 5L/1000km olajfogyasztasa van es fustol. Tulaj vett egy bontott motort, aminek a blokkjat ugyanezzel a felujitott hengerfejjel szereltek be, de megmaradt a problema. A szivotorok olajos. Szerelo allitja, hogy a gyuruk jok a vasarolt motorban es csakis a hengerfej lehet a hibas, mert megismetlodott a problema, meg meg azert is mert tobb mas szerelo is ugyanezt allitja, tobbek kozott a markaszerviz is. Nem bizom a velemenyuk, mert volt mar hasonlo szopas egy Daihatsuval az elozo brigadnal es a gyuruzes utan nyomtalanul megszunt a problema, masfelol meg azert sem, mert amikor szobakerult a gyuruzes rakerdezett, hogy a standard meretu huvelybe beleteheti-e a javitomeretes gyurut, mert neki az van a fiokban.

 

Epitojellegu otlete valakinek?

 

409 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149337

Bezony, gyártott csöveknél át kell pakolni az újba azokat a baszokat amik a régiben vannak, különben minden baja lesz, leginkább hangos, visít.

Előzmény: technikman (149334)
t.zsolti Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149336

Gyujtaskapcsol?

 

Előzmény: Lucky Look (149335)
Lucky Look Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149335

helló

van egy öreg uazom sok elektomos problémával, ebben szeretnék segitséget kérni. nem meggy az öninditó, reléjére gyanakodtam, újra cseréltem de nem javult a helyzet. egyébként ha kozvetlenul az aksirol inditom csavarhúzóval müködik. aztán a generátoron még meg van a 14V töltés de az aksiig már csak 13.5V jut el. külső fesszabályzója van kicseréltem de a hiba továbra is megmaradt. az akksi új. valamint a gyújtást a régi próbalámpa a trafóra és a testre módszerrel tudom álitani mert nics hozzá semmilyen diagnosztikai müszer. itt akkor kéne felgyuladjon a lámpa mikor nyit a megszakitó, de csukott állapotban is ég halványan. új megszakitó van benne. nekem már nincs ötletem megörit

 

technikman Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149334

Lehet hogy teljesen rossz irány....

Egy alkalommal darabos kormányra panaszkodott a tulaj.

A legyártott új nyomócsőből, (vagy visszafolyó? ) kimaradt valami habosodásgátló .

Úgy hogy luftos lett időnként a szivattyú.

 

 

Előzmény: Törölt nick (149333)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149333

Na azért az enyém ennél világosabb volt😬

Pár óra és kiderül mit csinál a kormány a szakszerűen felrakott új hosszbordással

Előzmény: 409 (149331)
SLX-350 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149332

" ... Eredetileg zöld színű szokott lenni. DEX 3 olaj való bele. ....  a zöld az Pentosin vagy Febi CHF11S ...  mostakkor melyik kell bele? ... "

 

A rendelkezésemre álló információk szerint a VW a Crafterek kományszervójához VW 009 300 jóváhagyású folyadékot ír elő. Úgy tűnik hogy ez se nem Dexron III se nem CHF 11S hanem egy különálló követelmény (A CHF 11S-nek megfelelő VW jóváhagyások száma VW G 002 000 vagy VW G 004 000).

Előzmény: combi27 (149302)
409 Creative Commons License 2016.02.18 0 1 149331

Két lehetőséget látok.

 

1. a tegnapi polémia miatt reggeltél, hogy bele trollkodj, akkor lószerszám a hátsódba.

 

2. Megpróbálod leírni érthetően a gondodat, de nem valószínű, hogy ebben leírás alapján lehet segíteni. (amit írtál, az alapján biztosan nem) A hangokat hallani kell a helyszínen, ergo jobb megmutatni valakinek, aki ért hozzá.

Szandusz200 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149330

Sziasztok. Nekem van egy peugeot 307 benzines autóm.egyenletes surlodásos hangot hallok rajta ha motor felel haladok akor lehet hallani a hangot.balra kanyarodva eröteljeseb a hang.valaki tudna segiteni?

longus74 Creative Commons License 2016.02.18 0 0 149329

A Bakonyban lakom Csesznektől pár kilométerre,ha legközelebb erre jársz mutatok olyan helyet ami maga a csoda,meglehet még az autószerelést is abbahagyod ;)

Előzmény: novothauto (149317)
cam aro Creative Commons License 2016.02.18 0 1 149328

harom eve nem voltam otthon.

eddig nem volt honvagyam.. de mar most neha erzem..

 

mar a rizs is megvaltas lenne.. ..persze csak hurkaban.. :DD 

 

(eso .. már nem zavar. :) 

mindegy no. 

============================

Előzmény: mica-r (149327)
mica-r Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149327

Ne legyen nagyon honvágyad, két hete esik az eső. Mindenhol rizsföldek vannak.

Előzmény: cam aro (149326)
cam aro Creative Commons License 2016.02.17 0 1 149326

a kospallagi egy masik ut. 

onnan kiralyret, magas-tax fele erdemes kocsikazni.

nincs 4x4 nelkul osszekottetes a diosjeno-kemence uttal ,ami hosszabb, ivesebb.

 

 

illetve..mindegy, mert  teli van a borzsony szebbnel szebb aszfalt utakkal. 

vagy volt..

 

viszont jut eszembe,  jartam arra par eve.. nagyon termeszetvedelmi terulet lett. .

farkast, hiuzt telepitettek.. autokat meg kifele.. szvsz.. kar erte. 

mas szempontbol meg jobb igy.. csak ne krazokal turnak a fakitermelok az erdot, mert ez igy szarnak a pofon. 

 

(daciaval a csovanyosi kilatoig felmentem. azon meg ferjanc is csodalkozott volna :D) 

 

picsbe.

honvagyam lett.. :/ 

==================================

on. 

Előzmény: mica-r (149325)
mica-r Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149325

Régebben arrafelé jártunk ( Kóspallag felé) téli autókázásra a versenykocsikkal. Amikor még volt hó!

Néhány utat nem takarítottak természetvédelem miatt. 

Előzmény: cam aro (149320)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149324

Az lesz a következő lépés...ha akkor sem,,,,mivel Bcsabán nem foglalkoznak teherautóval a vw-be,akkor megyek vele szeged vagy debreceni vw-be

Előzmény: mica-r (149322)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149323

Igen,,csak mikor egyértelműen elmegy a szervó alapjáraton gurúlva/kanyarodva,próbaltuk pörgetni,megemelni bőven a fordulatot és arra nem jön vissza,inkább kormány vagy kerék mozdulatra.

Utóbbi nem teljesen egyértelmű de,hogy fordulat emelésre nem jön vissza a kormányrásegítés az már biztos(korábban azt hittük pedig)

Előzmény: kormi07 (149321)
mica-r Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149322

Én biztos kipróbáltam volna egy másik szervószivattyúval...

Előzmény: Törölt nick (149316)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149321

egyébként ha jobban figyelem lelassítás utáni kanyarodásokkor megy el legtöbbször,majd visszajön megint elmegy,és olyan darabos az egész.

 

Innen kéne kiindulni, ha alapjáraton jön elő a hiba, ott a legkisebb a szivattyú fordulatszáma, vagy nincs rendes hajtása, főtengelyékszíjtárcsa csúszik mittomén, vagy szivattyún belül van baj.

Emelt fordulaton ha jó, akkor a rendszer többi része futómű, kormánymű, annak hidraulikus része is nagy eséllyel jó.

 

Nem vagyok szervóspecialista, csak ötletelek.

Előzmény: Törölt nick (149316)
cam aro Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149320

off.

 

diosjeno-kemence atkotot is nezd meg. 

mondjuk rovid, ~15 km.. es rallyzni sem erdemes mert messzi esik lefele az auto az utrol. :)

/ ha jol remlik elkon kupa utvonal volt / 

de a szerpentinek, es az ut mellett futo kemence patak azert nem egy rossz latvany. 

(nogradon var, kemence utan szob fele ipoly/duna delta.. stb ) 

 

(ps.

10 eve jartam arra, azota hol megnyitjak utat, hol lezarjak, hol a patak viszi el. 

szvsz napra kesz infom nincs. ) 

 

 

 

Előzmény: novothauto (149317)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149319

Hmmmm,,ezt már jövőhéten meg is látogatjuk..

(nem voltunk még azon a környéken)

/köszi a tippet/😬

Előzmény: novothauto (149317)
cam aro Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149318

corsa D.

A14XER. 

P0171 fuel system too lean. 

 

alapjaraton keves az uza, (vagy sok a levego )  30%-ig toleralja az stft, aztan MIL on. 

 

na most ha felteszem a kerdest, hogy

egy nyitott evap szelep mit okoz.. vajon hanyan tippelnenk a dus keverekre ? :D 

-------------------

novothauto Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149317

Csesznekre bármikor elmennék próbaútra. Magyarország egyik legszebb vidéke,

nyaranta többször is elautózok arra.

Előzmény: loganos (149312)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149316

Hát ...a tárcsák nem lettek cserélve mert nem látta a szerelő kopottak,és semmi más hangja/jele nincs abban a pill mikor megszünik a szervóhatás,simán csendben szíj rángatás nélkűl egyszer csak nem tekerhető a kormány majd ugyancsak semmi jel-hang nélkűl megindúl.

 

sajnos nem is figyelték a szíjat álló helyzetben tekerve mert akkor még egyértelműen sokkal rosszabbra gondoltak->kormánymű mert ugye nem volt megváltozott szíj visítás-nyikorgás csak a megszokott alap hangja ha ment a szervo ha nem

 

na majd holnap megmutatom a tippeket

hőbörögni meg nem szoktam indokolatlanúl,és nem is szeretnék

 

köszi mindenkinek a segítséget

Előzmény: cam aro (149310)
Joco-c202 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149315

A most felkerült szijra azt mondanám, hogy jó minöségü. (a dayco-t pl hagyjuk is...) Kiváncsi leszek, lesz-e változás.

Előzmény: Törölt nick (149314)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149314

az a fura,hogy az előző első tulaj elmondása szerint olajcserén kívűl csak a hosszbordás szíjat cserélte 2-szer is mert tipushibája a ciripelés,először egy gates-re majd dyco-ra, és ugyanúgy ciripelt párezer után megint.

 

Nagyon szépen fut minden tárcsa.

ma este kész volt a vezérlés+olajcsere+új continental hosszbordás,,

holnap du. lesz összepakolva teljesen,majd beírom milyen lett.

 

már kezdem azt hinni tényleg azért adta el a bácsi mert belefáradt az egészbe..

én meg nem vettem észre mikor próbáltam mert nem mindig hagy ki és akkor is csak lassan fordúlva ,de akkor szinte képtelenség elfordítani a kormányt,muszáj megindúlni és utána vissza is jön-majd megint elmegy.....egyenesen-gyorsan haladva semmi nem tűnik fel

Előzmény: Joco-c202 (149308)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149313

Így fejben összeadva kb a 2001-es rönyó áránál vagyunk.:)))

 

Ja, szerintem felét lehagytam, amit még kéne.

Nem is csinálja meg senki sem, akkor (se) javíttatnak, ha már összeszakadt valami.

Aztán meg megy a csodálkozás, hogy hol ez romlik el, hol az.

Előzmény: lacipécs (149294)
loganos Creative Commons License 2016.02.17 0 0 149312

Győri márkaszervizben korábban megtörtént eset, ott dolgozó barátom mondta.
Hölgy bement, és elmondta, hogy a Cseszneki kanyarokban (szerviztől kb. 45km-re) de csak ott ,,csisszen-csosszan" az autója.
Szegény munkafelvevőnek több problémája is akadt. Ne, értette mit jelent a ,,csisszen-csosszan". Persze a hölgy másképp nem tudta elmondani, csak ebben a formátumban, egyre hangosabban. ,,hát, hogy lehet valaki ilyen hülye, hogy nem érti?"

Ezt követően a következő felháborodás azon volt, hogy most rögtön de azonnal, és pont oda, nem akarják elvinni próba útra az autót. Rázópadról, egyéb futómű vizsgáló, állító eszközökről ő még nem hallott, de nem is érdekli, mert az autója csak Cseszneken ,,csisszen-csosszan".
Sajnos az autó hibája nem derült ki, mert érzékeny búcsút vettek egymástól. Majd egy egész cég röhögött rajta még kb. fél évig.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!