Eger, hőőőha....
Idézet a pályázati felhívásból:
,,Pályázó a szerződés teljesítésére alkalmatlan, ha a 2016-2017. évek közötti időszakban nem rendelkezik legalább 50.000 fő lakos-számú városban a teljes vonalhálózat ellátására irányuló, minimum egy éves időtartamú személyszállítási közszolgáltatási szerződéssel."
Ez itthon az Állami, illetve Önkormányzati tulajdonú cégeken kívül csak az ITK-ra igaz, ugye?
Pályázat tárgya:
,,A városon belüli helyi tömegközlekedési feladatot 20 autóbuszvonal működtetésével kell biztosítani.
Kiíró műszaki, szakmai alkalmassági követelmények között írja elő, hogy Pályázónak minimum 35 darab, kettő-, illetve három (vagy több) jobb oldali ajtóval rendelkező autóbusz üzemeltetői jogával kell rendelkeznie."
Tehát kell a minimum 35 darab, 2-3 vagy 4 ajtós busz, viszont alkalmatlan, ha ezek közül legalább 35 nem normál szóló.
,,Pályázó alkalmatlan a szerződés teljesítésére, ha nem rendelkezik legalább 35 db minimum kettő jobb oldali ajtóval ellátott normál szóló autóbusz üzemeltetői jogával."
Mikor is kell cserélni a debreceni ITK flottát? Elég durva lenne, ha áttolnák ide a jórészét... :D
Ma így néz ki az egri helyijárati állomány:
44 db autóbusz, 1 midi, 19 szóló, 24 csuklós
- 1 db Plasma Enterprise
- 4 db Ikarus 260-C60
- 1 db Ikarus E94
- 1 db Ikarus 412
- 3 db Credo BC11
- 1 db ARC 127
- 9 db ARC/Ikarus 134
- 15 db Ikarus 280-C80
- 3 db MAN SG263
- 2 db ARC 187
- 1 db Mercedes Conecto
- 3 db Mercedes Citaro
Azért ezt ők sem gondolhatták komolyan, jó eséllyel marad a KMKK. :D