Szia Webinas !Ha a jobb oldali visszajelző villog akkor a toló ajtónak ahova becsukod ott van kettő ovális gumiba 2-2 lemezke azokat csiszold meg finoman hogy a rárakodott portól újra fényes legyen , ettől nem javulna meg akkor a hátsó ajtó zárját nézd meg mert van rajta egy fehér műanyag kütyü 1 mikrókapcsolóval ami erősebb lecsukástól letud ugrani a helyéről . Mégis leszereld ki annyira ,hogy hozzá férjél ,hogy vissza tudd pattintani ,ajtó kárpitot is vedd le ,hogy lásd mit csináltok ,mert 2 ember kell hozzá egyedül nekem nem sikerült! Kb . 30. perc két embernek ! Ha mégsem tudtam ezzel segíteni akkor Bocsi !!:-( Nekem így javult meg!!! :-DD Sok sikert kívánok !!
Most, hogy már kellően hideg van, nekiálltam a központi zárnak.
Szétszedtem. Még hogy a francia kocsik rosszak elektromosan...
Ez egy tragédia! Az ablakemelőn kívül, szinte az összes vezeték el volt szakadva!
Ilyet én még nem láttam, pedig az összes kocsimat magam javítgattam elektromosan.
Szóval, összeforrasztgattam a vezetékeket, betoldva egy-egy 30cm-es vezetéket, hogy az újak hajoljanak. Összepakoltam, és most minden működik (ablakemelő, elektromos tükrök, tükörfűtés) kivéve a központi zárat. :-)
Még mindig villog a visszajelző LED, hogy nyitva az ajtóm.
Azt a vezeték köteget most teljesen kifűztem, és úgy raktam össze az ajtót.
Majd valamelyik nap folytatom.
Viszont a motorfűtésem megjavult. Az utóbbi pár hétben mindennap használom, és tökéletesen működik. Nem kezd el füstölni.
Minden vító tulajdonosnak tanácsolom, hogy vizsgálja meg a fékcsövek állapotát! 99-es vítóm van. Szombati napon egy fékezés alkalmával beesett a fékpedálom. Az oka, hogy a jobb első keréknél egyszerűen kidurrant a gumifékcső. Csak isteni jószerencse,hogy nem történt bajunk. A fékhatás szinte nullára csökkent!
A javításnál megvizsgáltam a bal oldalit is. Elképedve tapasztaltam,hogy az is a végét járta. Az új fékcső 5000ft volt a bárdiban. Az autót rendszeresen hordom szervízbe, nyugodt voltam az állapota felől. Nem gondoltam volna, hogy ilyen előfordulhat.
Nekem is füstöl mint az állat(99 es 112). Minden alkatrész jó, külön külön,csak valahogy egybe nem működik. Pár merciszervizben jártam már és csak hümmögtek,fogalmuk sincs mitől. Mindíg javasoltak valami alkatrészcserét, ami persze nem oldotta meg a problémát.
sziasztok van egy112cdi 2000 évj vitóm olyanproblémám van vele 3000 fordulattól kegyetlenül füstöl és csörög az EGR szelep tökéletes Merci szervibe bemérve. Nem tudják megállapitan mi abaja.Ha valakinek lenne ötlete szivesen venném. Előre is köszönöm. üdv mindenkinek:Biró István
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem.110td Vitoba aktuális lenne a vezérműlánc cseréje és az lenne a kérdésem,hogy mit érdemes a láncon kívűl lecserélni ilyenkor? Egy autószerelő szerint csak a láncot+vmi vezetőt.Az autóban 240e km van és gyári még benne a lánc stb. Mi az igazság ebből,mert más autómnál ilyenkor vízpumpát,feszítőket is cseréltek. Még az érdekelne,hogy hol érdemes az alkatrészeket beszerezni? Válaszokat előre is köszi!
Sziasztok! A segítségeteket kérném egy 110d gépem van amit nagyon szeretek, a napokban egy indításnál égve maradt az izzítás visszajelzője és azota nem alszik el. Próbáltam itt utánnaböngészni de vagy átsiklottam vagy konkrétan nem találtam ilyen hozzászólást. Előre is köszönöm!
Keleten azt mondják évezredek óta, hogy Minden Kész Van! :-)
Láttam ma egy élénk sárga szép Vitot a tükörben a Budafoki úton. Gratula így virtuálisan, hátha elér:) Vagy netán te voltál az PowerZ? Mert mintha valami ilyesmi felírat is lett volna a gépen.
Igen, - most akkor már te vagy a harmadik ember, aki ugyanezt javasolja. Úgyhogy keresek is egy használt de jó állapotú kormányművet, és még egy nem légyzsákos kormányoszlopot is (1999-ig) megvételre. Előre is köszönöm az esetleges ajánlatokat!
Sziasztok! Új fórumozó vagyok. Vásárolni szándékozok egy Mercedes Vito 119, 2004-es, 3199 ccm, 190 le, 7 személyes, benzinmotoros autót. Szeretnék kérni tőletek tapasztalatokat és véleményeket erről a típusról. Köszönettel és üdvözlettel: rörmontör.
Sajnos ezen már túl vagyok! Változás nem történt. Már 4 éve próbálkozom minden félével. Remélem valaki találkozott már ilyen problémával, hogy meg legyen a megoldás. De azért köszönöm a tippet!
Ahogyan ígértem, íme a repedés. Ami olyan, mintha ez a bilincsféle repedt volna ketté, és nem maga a kormánymű háza.
Kérdés, hogy ez valóban egy leszerelhető bilincs, avagy nem? (Esetleg ha volna valakinek gyári rajz a kormányműről egyben és a szétszedhető elemeiről, - előre is köszönöm!)