Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149427

Mondd neki, hogy vagy az olajat csipegeti, vagy a vizet és szar gyertya van benne :)

 

 

Előzmény: ferixa (149424)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149426

Csak és kizárólag a hegesztett punci híve vagyok, ki ne értené, ha én nem.

Nem láttam a hölgyet alulról, illetve párkapcsolatban élek, tehát ha vasárnap

az oltár tetején tárogatna, akkor sem néznék oda :)

 

 

Előzmény: cam aro (149423)
cam aro Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149425

ngk szerint bingod van. :) 

 

Recommended  TR5B-13

Upgrade  LTR5IX-11

Előzmény: novothauto (149422)
ferixa Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149424

Nem tudom, ismerős küldte németből a képet, hogy mondjak róla véleményt.

Előzmény: novothauto (149417)
cam aro Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149423

jo, ertem, ez igaz. 

 

atlag usernek szol.

mondjuk az meg inkabb ne babraljon szerintem.. 

szvsz leszalltam a temarol. :)

--------

 

de arulj mar el valamit.. 

a videoban szereplo holgy, es A heggesztett varrat kozt kilehet tenni az egyenloseg jelet ? :)

(lehet nem erted, avagy kozom nincs hozza. .ez esetben ugorgyunk :) 

Előzmény: novothauto (149418)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149422

Amúgy ebbe a Fordba nem kúpos, alátét nélküli gyertya való?

 

 

mbw169 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149421

Olajnyomas rendben es az olaj is. 5w40 Total. 

86000km 

Előzmény: novothauto (149412)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149420

1:27 !

Előzmény: novothauto (149418)
cam aro Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149419

olaj . 

Előzmény: ferixa (149416)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149418

Kérlek, legalább pörgess bele, és akkor mondd, hogy nincs értelme :)

 

Előzmény: cam aro (149415)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149417

Nem eszi a hűtőfolyadékot?

Előzmény: ferixa (149416)
ferixa Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149416

Sziasztok!

 

Focus, 2009, 1,6 16V, SHDA moci. Első három hengerben szép világosbarna a gyertya, mint a képen a jobb oldali. A negyedikben volt a bal oldali. Mitől lehet ilyen az a gyertya?

 

Köszi!

ferixa

 

cam aro Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149415

hazi user inkabb pocsol bizti cserevel, vagy multival, minthogy 5e hufot kiadjon egy ilyen bizbaszert. 

-szerintem :)- 

(amellett ezek a nulla nivos irasok nalam is biztit vernek, no de ezt mar tudod.. ugyhogy nem fokozom .:D) 

 

aki meg tartossan foglalkozik ilyesmivel, annak itt egy -valoban - hasznos kutyu. 

(errol almodtam, de meg a regi pp3-as nem megy tonkre - es nem akar- addig hiaba almodozok. :)

https://www.youtube.com/watch?v=krAUIq3bWIg

 

vagy a nagy fegyver. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=LjwfRChrE4o&list=PLX1650z7QzA7qJHuUmRCUkZ9ECBvBwZoD

 

(nem kell erteni, kepek magukert beszelnek ) 

 

Előzmény: novothauto (149403)
cam aro Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149414

csovezd be palackra a nyom.szabalyzo visszaterojet. 

alapjaraton zart. szvsz ha jo, palack se kell. 

Előzmény: zumirobi (149396)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149413

Nekem meg két doboz sör aztán a próbalámpa... :))

Előzmény: TraguAre (149411)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149412

Kéne ezen mérni egy olajnyomást.

Valami fémes csattogó :)

 

 

Előzmény: mbw169 (149409)
TraguAre Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149411

Nem utaltam ra, hogy szar.

Arra utaltam, hogy felesleges. Nekem elobb jut eszembe a probalampa es a multimeter erre a celra.

 

 

Előzmény: novothauto (149407)
TraguAre Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149410

Nem remlik, hogy a cikket velemenyeztem volna.

Előzmény: novothauto (149403)
mbw169 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149409
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149408
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149407

Ma divat mindent csípőből lefikázni, csak arra utaltál, hogy szar, de azt nem írtad le, hogy miért.

Szerintem hasznos holmi.

Előzmény: TraguAre (149406)
TraguAre Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149406

Azt pusztan a szojatek miatt emeltem ki, de latom azert nalad is kiolvadt.

Előzmény: novothauto (149404)
combi27 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149405

nyilvánvaló hogy egy műhelyben van multiméter, mert "muliméter", ami mindenféle mérésre jó... pl szakadt biztosíték mérésére is...ezért miért kellett kitalálni egy alap multiméter áránál kétszer-háromszor drágább akármit?Pláne ki fogja megvenni?

Előzmény: novothauto (149403)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149404

Ja, és írjuk dőlt betűkkel a biztosítékot, hogy lássák, mi tudjuk, hogy az biztosító, mint az Allianz.

 

 

novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149403

Nyilvánvaló, hogy ha a TC-n jelent meg, az csak egy szar lehet és a cikk írója

sosem látott autót közelről, és sokkal jobb két kézzel multiméterrel pöcsölni,

mint 30 másodperc alatt végig ellenőrizni egy komplett biztosítéktáblát.

 

 

 

 

Előzmény: TraguAre (149377)
Lacika71 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149402

Én is a kompresszió hányra tippelek,kitámasztanak a szelepek szerintem is,ha jól van összerakva a vezérlés.

És ezért is tud olyan nagy fordulaton indítózni,mert kompresszióval nem tudsz megpörgetni 900-ig egy motort sem,mert méretezett az önindító.

Előzmény: Törölt nick (149401)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149401

Transittal már én is jártam így, kosárban hozták a motort, mint később kiderült, a regulátor le volt törve az adagoló tengelyéről, visszaheggesztették csak éppen 180 fokkal eltolva, és erről elfelejtettek szólni, beindult az is csak szörnyen rondán járt  meg erőtlen volt, szóval Tie-nél szerintem inkább kompresszió hiány lesz...

Előzmény: Lacika71 (149400)
Lacika71 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149400

Nekem sikerült egyszer egy sorhat BMW dieselt 180 fokkal eltolva összerakni és úgy kapta az adagolást.

Beindult,de nagyon betegen járt és csak tartott gázzal ne állt le.

Ezekre a dolgokra nyilván nem büszke az ember,de előfordul.

Az egészhez az is hozzátartozik,hogy nagyon sokáig szét volt szedve az autó,mert ne volt meg a keret a megcsinálásra.

A szétszedéskor szóban még megvolt...

És egy pár fotó mentette meg a helyzetet,amin jól látszott a vezérműtengelyek állása.

A fordítás után azonnal pöcc-röff és repül a verda.

Előzmény: Tie (149397)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149399

Szépen sorjában, először is van e kompresszió, ha nincs mert mondjuk kitámasztva vannak a szelepek, a büdös életbe sem fog elindulni, szóval első körben ellenőrizd a kompressziót, ha az rendben akkor a vezérlést mégegyszer, és az adagolót, ha van kompresszió, helyén a vezérlés, és nyom az adagoló annak mennie kell(ene).

Előzmény: Tie (149397)
mica-r Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149398

Ezek közül a tippek közül bármelyik lehet

Előzmény: Tie (149397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!