Focus, 2009, 1,6 16V, SHDA moci. Első három hengerben szép világosbarna a gyertya, mint a képen a jobb oldali. A negyedikben volt a bal oldali. Mitől lehet ilyen az a gyertya?
nyilvánvaló hogy egy műhelyben van multiméter, mert "muliméter", ami mindenféle mérésre jó... pl szakadt biztosíték mérésére is...ezért miért kellett kitalálni egy alap multiméter áránál kétszer-háromszor drágább akármit?Pláne ki fogja megvenni?
Transittal már én is jártam így, kosárban hozták a motort, mint később kiderült, a regulátor le volt törve az adagoló tengelyéről, visszaheggesztették csak éppen 180 fokkal eltolva, és erről elfelejtettek szólni, beindult az is csak szörnyen rondán járt meg erőtlen volt, szóval Tie-nél szerintem inkább kompresszió hiány lesz...
Szépen sorjában, először is van e kompresszió, ha nincs mert mondjuk kitámasztva vannak a szelepek, a büdös életbe sem fog elindulni, szóval első körben ellenőrizd a kompressziót, ha az rendben akkor a vezérlést mégegyszer, és az adagolót, ha van kompresszió, helyén a vezérlés, és nyom az adagoló annak mennie kell(ene).