Persze költeni mindegyikre kell csak nem mindegy mennyit :D Az itthoniak nagy része (tisztelet a kivételnek ) amugy is lelakott állapotban vannak...Németországból akarok hozni inkabb "sok" km-st (mondjuk 270e kilométer körülit) az talán még hihető és kinnt annyira még nem divat a pörgetés valamint a nagyobb dolgok már valószínűleg cserések voltak (gyerekbetegségekkel együtt).
egy karbantartott darabra is kell költeni(ha megnézed a hozzászólásaimat,november körül találsz egy hosszabb bejegyzést),szerintem 2,8-3 M alatt mindegyik egy betegágy(természetesen a normálisan felszereltek közül)...Hozzáértők nekem azt mondták,hogy a 35d a legjobb konstrukció,ha vennék e60-at,ilyet vennék.Viszont egy karbantartott 300.000 km körüli 3.0d lehet jó vétel.180e km körülit ne vegyél meg,akörül jön az első nagyobb összeg,amit rá kell költeni.
BMW E60 525i manuális 6 fokozatú váltó, 1-es fokozatot kidobja. Váltó szétszerelve, alkatrészt meg nem találok hozzá. 1-es fogaskerék, 2-es fogaskerék, köztük lévő kapcsoló agy+kapcsoló gyűrű kellene.
Hol tudom beszerezni, ebben kérném a segítségeteket.
Autóvásárlás elött állok, szeretném megkérdezni, hogy melyik jobb választás 25d vagy 30d (melyik megbízhatóbb?)? Facelift elöttieket keresgélek 2005-től. Válaszaitokat előre is köszönöm!
Kocsitakaritas kozben sikerult kiszippantani aes letorni az automata legkondi (525xd, 2008/04 LCI) jobb oldali hofok-beallito gombjanak a kozepet. Maga a tekero megvan, de a kozepe eltort. Tud valaki esetleg segiteni, hogy honnan tudnek beszerezni egyet?
Neztem itt, a 6os egysegbol kene csak a jobb oldali kozepere valo gomb, de meg ha csak szettben van akkor is erdekelne!
Van X6-ra egy komplett 20-as szettünk 5 küllős gyári felnivel, 390.000-ért275/40R20 és 315/35R20 Bridgestone, 80-90%-os gumikkal, egyik hátsó rossz.Defektturő gumik
Hátha valakit érdekel.
Ide sajnos nem tudom feltolteni. Kérésre küldök képet
BREYTON Race GTP 19" replica alufelni garnitúra gumikkal ELADÓ! 5×120, grafit szürkék, szép állapotúak, egy-két padkanyom a peremeken előfordul, kétszéles: 8,5 és 9,5, az egyik hátsó felnin két apró repedés van, a többi három hibátlan, 2× Federal 595 EVO 245/35 93Y, 2× Federal 595 EVO 275/30 70%-os gumikkal (DOT: 3711), ET számot nem tudok, E60-on volt! Ár: FIX!!!: 40.000 Ft/db! Csere NEM érdekel! BP 6. kerületben átvehető! Tel.: 06-70-385-0717
Kis segítségre lenne szükségem, mert már tanácstalan vagyok. Van egy 2009-es 530xd-m és mostanában megmagyarázhatatlan dolgokat produkál. A hibajelenség mindig ugyanaz, kigurulásnál ránt egyet (kb, mint amikor kimarad egy gyújtásnyi ütem), pl autópállya levezetőn, elengedett gázzal. Nagyon ritkán óvatos gyorsításnál is. Ám ezt sem mindig... Semmi hibát nem tárol, befecskendezők szinte újkori értéket tudnak :-/, turbo hibátlan. Hiába túrja a szerviz, nem talál semmit, DPF tisztítva 20e km-rel ezelőtt, most 168e van benne. Egyedüli tapasztalatom még, hogy néha hidegen erősebben rázkódik a bódé, de az is tök kiszámíthatatlan. Nem gyújtásmodul, vagy gyertya okozza, mert mind megnézték.
Valakinek ötlet, vagy tapasztalat?
Előző 2005-ös 525d-m is csinált ilyet, ott kicseréltettem a Wandlert, mert arra gyanakodott mindenki, de azon túl, hogy utána szépen válott nagyon :) nem szűnt meg a rántás. Tovább nem haladtam a dologgal, mert pont autót cseréltem. Azon aztán az összeg LCI előtti típushiba kijött sajnos és rengeteget költöttem rá :(
Mióta megvettem az e61 et minden gyújtás ráadásnál keresi és nem találja a townbar elektronikát, persze nincs is benne. Nem tudom gyárilag szereltek e rá vonóhorgot, most van rajta és kész.
Megvan az elektronika amit keres, de sehol nem találok pontos bekötési rajzot.
Esetleg ha valakinek van bekötési rajza vagy link ahol megtalálom megosztaná velem!?
Jáááj hát nem itten jártá’ iskolába az mán biztos igaz Bátya! Dzsaljál a serviszbe! Ódit köllött vona venni, hogy az aranyeső hulljon rád drága Testvírem!
19 éves vagyok németorszabol irok volna egy problémám és ezért a segitségeteket kérem.
3 napja vettem egy Bmw E61 530d 2005 ős évjárat nagyon megtetszet ez a tipus egyszerüen gyönyörü. 2 napja vezetem az autot és ma tankoltam bele. A tankolás elöt semijen hiba jelzése nem volt az autonak. De a tankolás után kb fél kilométere kijöt a hiba jelzés Motorhiba magas emiszio. a kocsi ment továb haza hajtotam. Most az a kérdésem ijenkor mit tegyek vihetem azonal serviszbe mijen sulyos ez a hiba mit lehet el várni ? Mivel csak 19 éves vagyok nem nagyon értek az autokhoz olajcsere az menyen de töb még nem :) elöre köszönöm a segitségeteket
Ohh, sejtem melyiket vetted meg! Legalábbis minap tűnt el a hírdetése, km stimmel! Kék az autó? 6,5ről indult, aztán 4,5 volt mikor eltűnt! Persze lehet nem az! :) Milyenek az első benyomások? Így 530d után mit gondolsz az 535dről? Balesetmentes kilométereket!
Én megnézném a csomagtartó alján levő micro power modult(ez ad áramot a ccc-nek),nekem beázott és elköltözött !CCC hibával kezdődött,majd néha bedobta álló helyzetben a gyenge akku jelet és a telefon hibát!
Sziasztok! Segítségetekre lenne szükségem, mert csak találgatózik a szerelő, hogy mi lehet a baja a kocsimnak! Egy e60-as 2005/11 havi bmw-m van nagy kijelzővel! A problémám az lenne, hogy a nagy kijelző reggelente indításkor nem kapcsolódik be, tehát konkrétan se kép se hang. Miután megyek az autóval illetve bemelegszik és leállítom, úgy hogy bezárom a kocsit stb majd egy kb 20 perc után beindítom az autót onnantól kezdve már működik egész nap az autóba a kijelző. De volt már olyan eset is hogy menet közben egy bukkanó miatt elment a kijelző de egy pár másodperc mulva újra betöltődött. Kérdésem az lenne, hogy volt e már vkinek hasonló problémája illetve hogy lehetne ezt orvosolni?! A szerelőm próbálta az optikai szálon futó telefont és a cd-tárat is egyenként kiiktatni, de nem járt eredménnyel! Hibakódot pedig erre nem hoz fel.