egyébként ha jobban figyelem lelassítás utáni kanyarodásokkor megy el legtöbbször,majd visszajön megint elmegy,és olyan darabos az egész.
Innen kéne kiindulni, ha alapjáraton jön elő a hiba, ott a legkisebb a szivattyú fordulatszáma, vagy nincs rendes hajtása, főtengelyékszíjtárcsa csúszik mittomén, vagy szivattyún belül van baj.
Emelt fordulaton ha jó, akkor a rendszer többi része futómű, kormánymű, annak hidraulikus része is nagy eséllyel jó.
Hát ...a tárcsák nem lettek cserélve mert nem látta a szerelő kopottak,és semmi más hangja/jele nincs abban a pill mikor megszünik a szervóhatás,simán csendben szíj rángatás nélkűl egyszer csak nem tekerhető a kormány majd ugyancsak semmi jel-hang nélkűl megindúl.
sajnos nem is figyelték a szíjat álló helyzetben tekerve mert akkor még egyértelműen sokkal rosszabbra gondoltak->kormánymű mert ugye nem volt megváltozott szíj visítás-nyikorgás csak a megszokott alap hangja ha ment a szervo ha nem
na majd holnap megmutatom a tippeket
hőbörögni meg nem szoktam indokolatlanúl,és nem is szeretnék
az a fura,hogy az előző első tulaj elmondása szerint olajcserén kívűl csak a hosszbordás szíjat cserélte 2-szer is mert tipushibája a ciripelés,először egy gates-re majd dyco-ra, és ugyanúgy ciripelt párezer után megint.
Nagyon szépen fut minden tárcsa.
ma este kész volt a vezérlés+olajcsere+új continental hosszbordás,,
holnap du. lesz összepakolva teljesen,majd beírom milyen lett.
már kezdem azt hinni tényleg azért adta el a bácsi mert belefáradt az egészbe..
én meg nem vettem észre mikor próbáltam mert nem mindig hagy ki és akkor is csak lassan fordúlva ,de akkor szinte képtelenség elfordítani a kormányt,muszáj megindúlni és utána vissza is jön-majd megint elmegy.....egyenesen-gyorsan haladva semmi nem tűnik fel
Győri márkaszervizben korábban megtörtént eset, ott dolgozó barátom mondta. Hölgy bement, és elmondta, hogy a Cseszneki kanyarokban (szerviztől kb. 45km-re) de csak ott ,,csisszen-csosszan" az autója. Szegény munkafelvevőnek több problémája is akadt. Ne, értette mit jelent a ,,csisszen-csosszan". Persze a hölgy másképp nem tudta elmondani, csak ebben a formátumban, egyre hangosabban. ,,hát, hogy lehet valaki ilyen hülye, hogy nem érti?"
Ezt követően a következő felháborodás azon volt, hogy most rögtön de azonnal, és pont oda, nem akarják elvinni próba útra az autót. Rázópadról, egyéb futómű vizsgáló, állító eszközökről ő még nem hallott, de nem is érdekli, mert az autója csak Cseszneken ,,csisszen-csosszan". Sajnos az autó hibája nem derült ki, mert érzékeny búcsút vettek egymástól. Majd egy egész cég röhögött rajta még kb. fél évig.
Az normális, hogy ennyi kilométer után nyekereg a hosszbordásszij rendszer? (sztem nagyon nem az) Szij sem lehet laza. Biztos jol van rajta a hosszbordás szij felrakva?
Valóban rosszúl tettem fel a kérdést legelsőnek,majd utána többször is írtam a kormány tekeréssel kapcs. bajaimat.
Én nem vagyok autószerelő (csak szerető)😄,így kb . 25autóm volt már nevemre írva.
Nekem a szervó mindigis a kormány rásegitést jelentette csak nagyon ritkán hallottam fékkel kapcs...
Boccs mégegyszer ha megtévesztően kértem segítséget.
,
A lényeg,h látszólag,kotyogtatva,csavargatva,megvizsgálva stb. minden rendben ,garantált 110e km-el érintetlen karcmentesen sűrűn kihagy a KORMÁNYszervóm
Igazad van, én vagyok a hülye, nem tudom megálmodni, hogy már vagy egy hete miről beszélsz. Persze a magadfajták módján a durcát azt egyből be tudod vágni.
már arra gondol a szerelő,h maga a hosszbordás szíj iszonyat hosszú ami 6db tárcsát hajt alja teteje is és kicsit laza volt,ezért néha kihagy és nem hajtja a szivattyút,de vmiért mégsem ad hangot olyankor.
holnap du. megtudjuk.
egyébként jó minőségű a continental vezérlés szett és hosszbordásszíj?
Kopogás ... Az autómon - Nissan Primera P11-144, motor QG16DE - minden reggel, az indulást követően kopogás, adott esetben némi sziszegéssel párosulva hallható, a bal hátsó ajtó felől. Az első negyedóra menet után megszűnik, majd délután újra kezdi, kb. negyedóra múlva abbahagyja. Kitaláljátok ? Egy tükör segíthet a megfejtésben :)
Üdv:LyPapa
Megfejtés: (: .tenem-tevöj , nesélü óstáh a tatam moynálsik A
az bezon:) egyszer kérdeztem egy f astra dízel vezérlésének összejelölését, és ha nem tévedek kaptam rá néhány lakótól választ. szinte azonnal! de lehet, hogy csak értelmesen és értelmeset kérdeztem
Cradternél a ropogó súrlódó hangot a kormányoszlop kardán hosszcsúszkája szokta okozni. A VW javítási utasításában is benne van erre az esetre, hogy a pedáloknál a hosszcsúszkát meg kell kenni zsír spray-vel. Épp az előbb csináltam egy ilyet. A rásegítő erő eltűnést a szivattyú szokta okozni. Attól hogy porszáraz még lehet rossz. Nézzétek meg a tartályban lévő olajat. Sokat elárul. Eredetileg zöld színű szokott lenni. DEX 3 olaj való bele. Előfordul kormány mű vezérlőház kopás is, de az sokkal ritkább mint a szivattyú hiba.
Egy autót karban kell tartani, ami bizony pénzbe kerül. Vagy lehet sz@r rönózni karbantartás nélkül, bár a végösszeg akkor se biztos, hogy kevesebb, de legalább lehetett szidni.
...vagy nem kell megvenni gondozatlan, visszatekert órájú kocsit. (meg kell fizetni egy szakembert, hogy nézze meg, mielőtt megvesszük...)
Hihetetlen,hogy nem találják a szervó kihagyásos hibát sehogy sem a 2009-es 110e km-s 2.5 tdi vw crafternek.
Futómű rendben,szervószivattyú-kormánymű porszáraz jól működő,kormány kardánok simán forognak,hibakód nincs,olaj maximumon,hoszbordás szíjnak hülye hangja van (tipushiba) de nem reagál kihagyáskor.
Egyszerűen elmegy a szervó majd visszajön -megint elmegy-újból megindúl és közben tekeréskor,kb fél fordulatonként tompa morgó-surlódó hangot ad mintha rozsdás-száraz lenne a rudazat és hozzáérne a kasztnihoz.