Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

katona84 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373157

Ezeknél a legtöbbször a generátor szabadonfutója ha beáll vagy az ékszijj feszitő szokott ugyanilyen tüneteket okozni.Ezeket kéne sorban megvizsgálni.

Előzmény: Visatone (373156)
Visatone Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373156

A 170 CDI, 2001-es évjárat, 240 ezer kilométerrel, rendszeresen karbantartva, nyolcadik éve ugyanannál a szerelőnél (nem spéci Merci-szerelő) évente legalább egyszer fülétől a farkáig átvizsgálva, az elkopó alkatrészek (rudazat, gömbfejek, silent blokk, stb.) az első jeleknél azonnal cserélve, a fogyasztás nagyjából rendben, amióta az EGR szelep tisztítása után a többnyire városi használat után nemrég alaposan "kiautópályázta" magát. 

 

Amit a szerelővel hosszú ideje nem tudunk megfejteni, az az erősen kopogó-csattogó hang, ami a  hidegindítás után jelentkezik, és eltart három-négy percig. Mintha valahol fém ütközne fémhez, de semmi ilyet nem találtunk. Ez az eléggé ijesztő hang csak alapjáraton jelentkezik, ezres fordulat fölött szépen "surrog", majd visszaengedve az alapjáratra, ismét kopog. Néhány perc után megszűnik, és később, amíg a motor viszonylag meleg, nem is jelentkezik; akkor már csak a normális dízel-hangot hallani indításkor.

 

Van valakinek ötlete?  

vilagosbarna Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373155

Amit írsz a csúcsokkal kapcsolatban számomra teljesen új információ. Azt hittem, hogy átsiklottál az injektoros rész felett. : O )

Előzmény: Sz.G.E270CDI (373153)
W210-300D Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373154

Köszönöm!

Előzmény: Smafu.w126 (373148)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373153

Igen, tudok olvasni, köszi! :-)

Az injektorokat szokták felújítani, a csúcsokat -nem is értem- meg hagyják. Azért írtam, mert a W203-ast mi is rendbe rakattuk, pont ilyen tünetek miatt. Az injektorok még tudták a gyári értékeket, igazából azok csak ellenőrizve lettek, és ugye akkor már 290 volt az órában! ;-)

Ha jól emlékszem, olyan 70-80 volt az egész mutatvány, 4 új csúccsal. Azóta oké a "gépsárkány".:-)

 

(Csak halkan mondom, megy a tankba a 2T, meg is hálálja az injektor.)

Előzmény: vilagosbarna (373149)
mercepor Creative Commons License 2018.05.05 0 0 373152

:)

 

Előzmény: Smafu.w126 (373151)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.05.05 -1 1 373151

124 diesel motortartó bak:

 

Súly: kb fél kiló.

Szélesség: kb 90mm.

Magasság: kb 110mm.

Anyaga: Alumínium/gumi összesütve.

Tartalma: Olaj és gáz töltöttség.

Szerelék: Alul/felül zsákfurat 10x1.5 meneteléssel.

Kiszerelés: Gyári, és utángyártott variánsokban elérhető.

Előzmény: barnamb (373150)
barnamb Creative Commons License 2018.05.05 0 0 373150

Sziasztok!

 

124-es dízel motortartó bakjáról tudnátok infót adni?

Másik topicban kérdeztem.

 

Köszi! :)

vilagosbarna Creative Commons License 2018.05.05 0 0 373149

Írta, hogy a befecskendezőket felújíttatta. Nem értem, az sem olcsó játék, ennek ellenére megcsináltatta hátha. Biztos nem kisérletezgetnék el 150-200 Ft-ot diag nélkül. Ő meg már több lépésen is túl van eredmény nélkül. És még egy motorikusan nem 100 %-os autóba rakatott chiptuningot. Ami csak tetőzhette a bajt.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (373147)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 373148

Igen, bármikor, nem időpontos, arra bármikor lehet jönni.

Előzmény: W210-300D (373145)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2018.05.05 0 0 373147

Porlasztó csúcsok rendben vannak? Nekünk a 4 cseréje oldotta meg ezt a gondot a 203-nál. Még gyári csúcsok voltak benne, óra szerint 290000-nél lettek cserélve.

Előzmény: Elemér Farkas (373143)
amdkiller007 Creative Commons License 2018.05.05 0 0 373146

Kártya is jó lenne az nem volt hozzá, de nekem kulcs kellene amivel működik a keylessgoja is.

Előzmény: csabais (373142)
W210-300D Creative Commons License 2018.05.05 0 0 373145

Zoli! Jövö hét közepén lehetne menni gázt tölteni a klimába?  Köszönöm!

vilagosbarna Creative Commons License 2018.05.05 0 0 373144

Gyári diagnosztikára nincs lehetőség a közelben? Szerintem gy hozzáértő szerelő kezei között agyári diaggal hamar rájönne a kocsid problémájára.

Előzmény: Elemér Farkas (373143)
Elemér Farkas Creative Commons License 2018.05.05 0 0 373143

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni

2002 -es w203 kombi 220 cdi 143 le mercedes

Jelenlegi tünetei:

Sebességben hagyva és állva feketén füstöl az auto / amikor bekapcsolja az EGR-t/ 

Ha bekapcsolom a klímát, akkor az előbbi tünet mégrosszabb

Tatásan hajtva nem füstöl, de ha padlógázt adok akkor feketén füstöl, de csak 1x, toábbiakban ha folyamatosan lövögetem akkor nem füstöl.

 

Eddigi tesztek, javítások /hátha nem fog füstölni/:

Befecskendezők felújíta 10.000km-el ezelőtt!

Torok is ki lett akkor takarítva!

Szűrők, olajak cserélve.

Chiptuningot /EGR-off + fogyasztás optimalizálást/ kapott, ettől kicsit javult az alapjárati röfögése, füstölése.

Ezek után az EGR-t le is golyóztam, viszont az ECU hiányolja a nyomás változást az egr kapcsolására, ezért

úgy letiltotta a turbót, mint annak a rendje, viszont úgy nem füstölt, nem dadogott alapjáraton, csak gyengébb lett, a fordulatot viszont nem szabályozta le.

 

 

Nem tudom mit csináljak.

Ezek után tehát füstölök, az EGR bekapcsol amikor gondolja, többet fogyaszt mint a fedélzeti comp. mutatja, füstöl, viszont mindezek mellett teszi a dolgát.

 

Véleményem szerint, ha az egr-t ki lehetne iktatni úgy, hogy ne kerüljön az autó LIMP módba, akkor már nyert ügyem volna.

 

Következő ötletem a maf szenzor és a nyomás érzékelő tisztítása vagy cseréje.

Volt valaki ilyen gondban? 

Hogyan sikerült megjavítani?

 

Előre is köszönöm a válaszát mindenkinek!

 

Üdv!

 

 

 

csabais Creative Commons License 2018.05.04 0 0 373142

Kártyát?

 

Előzmény: amdkiller007 (373141)
amdkiller007 Creative Commons License 2018.05.04 0 0 373141

Keylessgos kulcsot lehet masoltatni vagy csak újat lehet rendelni?

Smafu.w126 Creative Commons License 2018.05.03 0 0 373140

Kevés a gáz.

 

Előzmény: BoFe24 (373139)
BoFe24 Creative Commons License 2018.05.03 0 0 373139

Sziasztok! Érdeklődni szeretnék, hogy normális-e, hogy ha elindulok a napon hagyott kocsimmal, akkor mennem kell vele kb 5 km-t, vagy 5 percet, mire egyszercsak elkezd hideget fújni. Indulás után bekapcsolom a klímát, de mintha semmit nem csináltam volna, aztán a semmiből pedig elindul. W219 2006 320cdi

Visatone Creative Commons License 2018.05.02 0 0 373138

Úgy lesz, köszönöm!

Előzmény: Sz.G.E270CDI (373137)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373137

Kezd az EGR ellenőrzésével!

Előzmény: Visatone (373135)
Visatone Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373136

... Még egy infó: az autóban 240 ezer km van.

Előzmény: Visatone (373135)
Visatone Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373135

Mercedes A170 CDI, 2001-es kiadás, rendszeresen ellenőrzött (futómű, kipufogó) és karbantartott (olaj és szűrők évente cserélve). Jól megy, semmi probléma, csak éppen mintha lassan kezdene veszíteni az erejéből, különösen az első két fokozatban, és kis mértékben ugyan, de emelkedett az utóbbi időkig stabil fogyasztás azonos menetkörülmények között (6,5-literről 7 literre).  

 

Kérdésem: ez már a természetes elöregedés, vagy okozhatja valami más? Például az EGR szelep elkoszolódása? Ha az utóbbi, akkor azt érdemes házilag leszerelni és tisztítani, vagy célszerű inkább szerelőre bízni? 

Mackena Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373134

Köszi a tippet! A csomitartó biztosítékait kimértem, azok mind jók. A pumpa csatlakozója pedig 16 érintkezős, azon fogalmam sincs, melyik a táp. Rádugjuk majd diagra, az talán megmondja hol lehet a bibi.

Előzmény: csabais (373128)
Smafu.w126 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373133

Üresben kell is tiltania!

Előzmény: jony21 (373131)
xxx777 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373132

Sziasztok!

Tudnátok ajánlani egy  jó karosszériást? Tényyleg jó kellene, fiatal nagyértékű autó oldalát parkolóban végighúzták, és természetesen otthagyták :(

jony21 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373131

Ja azt elfelejtettem mondani,hogy üresben csinálja.

Mehet közben még nem próbáltam.

jony21 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373130

Sziasztok.

Mercedes A 160(w168) hányas fordulaton van motor tiltás??

Mert nekem már 4000 fordulatnál ledadog.

Esetleg mi lehet a próbléma.

Mit érdemes megnéznem?

Alapjárat,motorhang egyenletesen jár.

Köszi.

csabais Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373129

Az az ajtó szervóé.

 

A centrálé nem tudom hirtelen melyik.

 

Előzmény: csabais (373128)
csabais Creative Commons License 2018.05.01 0 0 373128

Csak nyitáskor és záráskor működik a pumpa.

 

Mérd ki kap-e tápot. 

Csomagtartóban asszem a 9-es biztosíték.

Előzmény: Mackena (373126)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!