985-986 meg a Gödöllői vonalon van évek óta (átmenetileg?). Remélem azért ez a hiány megoldódik a nagyon közeli jövőben és a 1108 visszajöhet Szentendrére.
Ó , köszi az infót :) ,én meg csak pislogtam reggel mikor begurult a megállóba hogy nem 8xx vagy 9xx a száma hanem 1108 amit még életbe nem láttam :o. A 983-984 azt tudom jó ideje van már csepelen , általam csak búgócsigának becézve mert ő minden megállóba búg és tölt vissza valamit(?)(nem tudom mit hülyeséget meg nem akarok írni).
A csepel-ráckevei üzemnél akut járműhiány lépett fel múlt héten, a szentendrei üzem pedig volt szíves ezt enyhíteni a szóban forgó háromkocsis egység azonnali Csepelre szállításával. Ezért találkozhatsz átmenetileg(!!!?) a 983-as mellett most már a 1107-essel is ott. Nem mintha Szentendréről nem hiányoznának.
Üdv! Hány kisegységet szereltek fel eddig olyan színes, külső oldalfali visszajelző lámpákkal? Eleinte csak egy cinkotai egységről tudtam, de a minap az Örsön jártam, és láttam egyszerre két ilyen egységet is külön-külön vonatokban. Aztán egy idő elteltével még egyet. (Lehet, hogy csak az egyik előbbi fordult egyet közben, nem jegyeztem meg a pálaszámokat.)
Van valami trend a felszereléssel kapcsolatban? Csak Cinkotán terjed el?
Üdv,új vagyok itt de egyből egy kérdéssel. Az 1108-as pálya számú hév mióta jár Csepelen? Naponta járok vele de ma láttam elsőnek , vagy nagyon lemaradtam valamiről :D ?
Ha egyszer végre majd lesznek korszerű járművek (a maiakétól eltérő ablakfelület-lemezfelület arányokkal), azoknak úgyis ki kell találni egy módosított színtervet. Lehet, hogy az újabb buszok és villamosok mintájára egyszerűen telizöldek lesznek, bár én ennek nem örülnék.
Találtam is ott egy nagy about blank-ot. Szegény HÉV-nek amúgy oly mindegy, megnyugtathatnának, hogy nem csinálnak belőle rendszert. Rosszabb, mint mikor jó néhány éve be akarták csomagolni nylonfóliába a Lánchidat.
Sokat segítene a reggeli, munkakezdés előtti drogteszt, nem csak az index szerkesztőségében, de a HVG-ben se lenne felesleges.
😂😂😁😁
De, hidd el, felesleges lenne! Ahogy a művelt orosz mondja : It's a way of life! 😁
Azt meg még mindig nem értem, hogy miért forszírozzák az alagúti tizes tempót, amikor nem fedi a valóságot. De legalább a végkövetkeztetés nem negatív, hanem "vegyes".
A szentendrei HÉV-et a Budapesti Közúti Vaspálya Társaság (BKVT) építette, szerintem ezért lehet ez a múltidéző emlékszínezés hasonló a BKVT jellegzetes színeihez, mint amilyen pl. a 611 psz. nosztalgiavillamosé. (Szintén szerintem ezek a színek hitelesebbek, mint az említett nosztalgiáé.)
Az Iho-cikk írójának csak szolidan jegyezném meg, hogy azért más, amikor egy mozdony kap komplett festést, és az is más, amikor egy motorvonat egyik egysége...
Ezzel többen is így vagyunk, de annak költsége (inkl. hatóság, mivel a fényszórók bármilyen módosítása biztosan vonná azt magával) és külső finanszírozhatósága a matricázástól valószínűleg komolyabban eltér.
Egyébként ha már reklám, akkor inkább az ilyen telibematricázás, mint az ablak alatti szürke sávba egy akármilyen - jellemzően a jármű színvilágától durván elütő - színű reklám. Ez utóbbi szerintem sokkal olcsóbb hatású, "pénzért bármit" mentalitást üzenő. Dáviddal ellentétben inkább ezeket látom vizuális környezetszennyezésnek.