Nekem egy régebbi EOBD Bt-s sorosportos kapcsolós van az a régi FiatEcuScan-t ,és ezt a Multiecuscant is teljesen jól kezeli,gyorsan csatlakozik nem ejti el.
De több kolegátol halottam nem mindegy milyen gépel használták.
Legtöbbnek vagy DELL Latitud.vagy az eredeti IBM vált be.
Nem tudtam összehozni a vag-com-ot a Mes-sel. Mármint az interface-t felraktam rendesen, a Mes látja, megtalálja, de 750 ms-nál ledob időtúllépés miatt. Próbáltam több porton is, de semmi. Még a motor sem megy róla. Próbáltam több adatátviteli sebességen is.
Szerencsére már mindennek van kínai verziója. A múltkor op-comot néztem, meg lexia-t. Már viszonylag emberi áron megkapható a kínai klónja, és pl. a kínai op-com is jó arra opelnál, mint a MES nálunk.
Ehhez annyit tennék hozzá, hogy eBay-ről kb. 10 dollárért vettem a bluetooth-os elm327 klónomat, ami meglepő módon barkácsolás nélkül csatlakozik mindenhová (kivéve persze légzsák és abs), láttam már olyat, aki 8-10 ezer forintért hirdeti itthon ugyanezt (ő is eBay-ről hozza), szóval figyelni kell a vásárláskor, nehogy jól lehúzzanak...
Annyival had egészítsem ki, hogy kell egy elm 327-es interface is. A multiecuscannek most nem tudom mennyi az ára, de asszem 50 Euro volt, hozzá egy legolcsóbb kindzsó interface kb. 10K, amit még lehet okosítani kell, mivel nem mindegyik jó úgy, ahogy van. Erről már volt egy beszélgetésünk nem olyan régen.
Az ha jól számolom 25-26 K az alja, azért, hogy nézegethesd a saját autódat, mert belenyúlni úgy sem mersz majd. Persze mindenki maga tudja mennyit szán ilyen úri hacacárékra. :)
És azt nem árt tudni, hogy hibakódot sem törlünk ész nélkül, ha nem értünk hozzá, hogy mire lehet befolyással, mert nagy mértékben megnehezítjük a szerelő dolgát a pontos diagnosztika felállításában.
Vannak egyértelmű hibakódok, de vannak, amik egy másik hiba következményeként aktiválódnak.
Lehet, hogy amatőr kérdéseket teszek fel, de amivel nem vagyok tisztába, azt inkább megkérdezem. Hátha kapok is rá választ. Nem szégyen a tudatlanság................. :-)
Van egy II.-es 1.2benzines Puntom,amit bontanék. Esetleg egyben is elvihető,még. Teljesen üzemképes,229e km. Magyar papíros volt,előző tulajtól papírokat elvették,forgalomból ki lett vonva,nem visszahelyezhető,így csak alkatrésznek eladó. Kaszni,motor,váltó,gyakorlatilag minden rendben van,lábon lett lehozva hozzám.
Szfvár mellett találtok meg :)
Ha darabokban kell az alkatrész árak megegy.kérdése,mivel magánszemély vagyok. Tudom hogy senki nem úgy lapátolja a pénzt,így próbálok olyan árakat kitalálni,hogy ne érezze magát senki lehúzva,és jó szájízzel vásároljon nálam,így ne lepődj meg ha lesz olyan kérdésem,hogy te mit szánsz rá,és ha közel az elképzelésünk,és nem pofátlanul alacsony árat ajánlsz be,akkor meg is egyeztünk :)
szkaresz27@mail.com-on elértek,ott adok telefonos elérhetőséget is. Ha kérhetném,ide ne válaszoljatok,mert nem fórumozok. Köszönöm