"megsérted a Policy-t, az meg ritkán marad szankció nélkül"
Igen ez az elmélet.
A gyakorlat pedig az, amit mondtam.
Ahogy azt már leírtam, eladóként "rafináltabbnak" kell lenned, mint vevőnek. Máskülönben kifosztanak azok, akik vidáman megélnek egy "buyer protection" által nyújtott lehetőségből.
A shipping alatt sokszor meg szokott lenni egy Import charges sor is, ez szokta jelenteni a fizetendo vamot+afat. Nem mindig latszik, ilyenkor ha rakattintasz a Buy it now gombra, akkor meg a megerosites elott be szokta dobni.
Az a gond, hogy hiába van megingathatatlan bizonyíték, egy automatikus elbírálás nem tudja ezt automatikusan figyelembe venni.
Zaklatni kell az Ebay-t, amíg egy olyan ügyintéző nem kerül képbe, aki tényleg foglalkozik az üggyel. Ez sem biztosíték, de legalább elmondhatod a saját érveidet.
Tudom bizonyítani, hogy a vevő nov. 4-én átvette a csomagot. Nem tudom mit tehetnék még ezen kívül.
Ja..pont most írtam 8 kedves vevőnek, aki nem vette át a cuccát, hogy ugyan fáradjon már el érte a postára mert visszaküldik ha nem veszi át. Természetesen elküldve nekik a posta címe, telefonszáma stb. Hiába hagynak értesítőt, nem mennek be érte. Aztán meg nyitogatják a case-t. Most tényleg ki vagyok akadva....
Az igazságérzetem nem hagy nyugodni. Egyszerűen lesz..ták, hiába küldtem fotót hogy átvette a vevő, bizonyítottam a feladási szelvénnyel a feladást , ennyi. Addig írogatok amíg vissza nem kapom a pénzt, mert így bárki indíthat ügyet és visszakapja a pénzt. Hol itt az igazság és az eladóvédelem??????
Már egyszer döntöttek a javamra, de korán örültem. A .....vevő returnt kért, amihez én nem járultam hozzá annak ellenére, hogy az Ebay már kérte, hogy küldjem el a visszapostázási címet. Dehogy küldtem. Most újra claim van(megint más indokkal).
Hihetetlen.
Az a helyzet, hogy mostanában eladóként nagyobbat kockáztat az ember Ebay-en, mint vevőként. :(
Aztán csodálkozunk, hogy egyre kevesebb eladó engedi a Paypal fizetést?
Írd meg neki, hogy többet ne vásároljon tőled, aztán viszont látásra! Esetleg Ebayen tiltólistára is teheted, nehogy vegyen egy másik terméket, ahol aztán bosszúból meghurcol. Sajnos egyre több a visszaélés a "buyer protection"-nel. Én is ezt nyögöm, pár hete.
Én is ezt írtam neki hogy mit akar ő az ebay-nek jelenteni mikor nem ott történt az üzlet. De ő írogat hogy így az ebay ugy 100%pozitív értékelés blabla... Én felajánlottam neki hogyha nem tetszik az áru visszaveszem tőle, mert egy jó cucc csak meg voltam szorulva és el kellet adnom. Erre ő nem küldi vissza,írja hanem elküldte szervízbe és kicseréltek rajta 3 db csavart 120 euróért. Mert hogy ő szerinte nem eredeti volt, én szerintem meg az volt.
Én nem szeretnék neki ennyi pénzt visszaküldeni,sőt semennyit.
akkor biztos nem tud semmit csinálni, amivel az Ebay-es 100%-os múltamat rontja?!
Tehát akkor, ha valami pl. 100 $-ért van meghirdetve és GSP-s, a postaköltség pl. 10 $, akkor az már a végleges ár és csak 110 $-ba kerül nekem? Jól értelmezem? Nincs utána egyéb plusz költség?