Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

flaming 1998 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 793

Üdv. Vitós társaim.

Van egy fulos 2005-ös vitóm mellyel nagyon meg vagyok elégedve.A nyáron elromlott a rádióm.Tökéletesen müködik amig ki nem kapcsolom.Ha kikapcsoltam kb 10 másodperc után visszakapcsolom mindent elfelejt és ujra kell megint programoznom.Több szervizben próbálkoztam de sehol sem tudták megcsinálni.Minden hol kapcsolási rajz hiányára hivatkoztak.Hol tudnék ilyet szerezni,vagy megcsináltatni a készüléket?Ha valaki tud seggiteni megköszönném.

A rádió tipusa:Comand 2.0 -E/HEAD

Sorozatszáma:A 203 827 52 42

Mellékelek egy fotót a rádióról.

 

Üdv: János

sarkl Creative Commons License 2010.11.08 0 0 792

Üdv.mindenkinek!

Tudna valaki segíteni 110D vagy V230 TD-hez keresek bontott körmös előtöltésszabályzót mivel az enyém szétesett telyesen.

Üdv.Sarkl

f r e d Creative Commons License 2010.11.08 0 0 791

PowerZ, Vitusz112!

 

Köszönöm a segítséget közben beszéltem pár mercis ismerőssel és mondták hogy valszeg az a gond.

 

Kérdés:

 

A 98-as évjáratú vitoban (110d) van már computer vagy még a régimódi?

 

Ha hülyeséget kérdeztem akkor sorry.

Előzmény: PowerZ (790)
PowerZ Creative Commons License 2010.11.08 0 0 790

Valameik vákum cső lehet lecsúszva,akár a lámpáról,de az adagolótól végig követed tuti meglesz.

 

Bár nekem a sprinterem most egy féklámpa izzó zárlat miatt produkálta ezt :D

Előzmény: f r e d (785)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.11.07 0 0 789

Szia!

 

Úgy tudom, hogy a gyújtáskapcsolóban lévő vákumszelep okoz ilyen jellegű hibát. Amikor az indexkapcsolót cseréltem, akkor láttam is, hogy megy oda egy vákumcső.

Előzmény: f r e d (785)
webinas Creative Commons License 2010.11.06 0 0 788

Szia!

Tettem fel kapcsolási rajzot. Talán ez segít.

 

Innen letöltheted

Előzmény: j.attila1118 (784)
webinas Creative Commons License 2010.11.06 0 0 787

Sziasztok!

Vito Guruk! Merre vagytok?

 

Ma végre sikerült megcsinálnom a központi zárat.

Most működik ahogy kell. Bár, még kellene egy elektronikát venni hozzá, hogy zárásnál felhúzza az ablakokat.

Vissza tettem az eredeti központi zárat az ajtóba. Mikor először javították, tettek bele egy másikat mondván, hogy az a rossz.

Persze, semmi baja. Valószínűleg már akkor el volt szakadva 1-2 vezeték, azért nem működött.

nimre79 Creative Commons License 2010.11.06 0 0 786

sziasztok most vettem egy 110D-t van egy kis bajom hidegen jol indul és szépen jár a motor de melegen mintha kihagyna egy henger valaki hátha tudja mi lehet ez

előre is köszi

f r e d Creative Commons License 2010.11.05 0 0 785

Hali!

 

 

Merci vito-m van, 110 cdi, 1998-as motort le akarom állítani kiveszem a kulcsot és a motor megy tovább...

Adagoló vagy indító, vagy érintkezés?

 

Ha valaki tud segíteni annak köszi  a válaszokat!

j.attila1118 Creative Commons License 2010.11.05 0 0 784
Sziasztok

 

A következő lenne a kérdésem! Állandóan megy a tükör fűtésem....Merre induljak el? Van 

esetleg rajz róla??

 

Köszi

Előzmény: webinas (776)
jociapro Creative Commons License 2010.10.31 0 0 783
Üdv mindenkinek!

Vito 108D-n próbáltam volna beállítani a parkololó féket mert nagyon tövön fog vagyis inkább ottse, de lesültem vele mert nem találtam semmi állítási lehetőséget, pedig a bowdenen teljesen laza több centi üresjárata van.
a költői kérdés: hova a francba dugták el csavarókáját? ...vagy nincs is?

Ui.Most már csak az maradt, hogy leszedem a tárcsákat, de ha esetleg nem is állítható, azaz elkoptak, akkor mielőtt nekimegyek be kell szerezni az új fékpapucsokat.

Kösz a segítség

Ui.2 a fékcső ellenőrzést én is ajánlom mert nekem is eldurrant a jobb első fékgumi.... igaz én előtte lecsattintottam a kereket egy padkáról.
pjotr. Creative Commons License 2010.10.30 0 0 782
Köszönöm a hozzászólásokat! Még egy kérdés merült fel: mi a vélemény a benzin motoros V osztályról?
köszi
pjotr
Előzmény: niko.g (781)
niko.g Creative Commons License 2010.10.29 0 0 781

..nekem volt  két automata 112 CDI-m,újan vettem őket ....nem volt semmi bajom a mocikkal...

igaz mindkettőt 4 éven és 100 e.Km-en belül eladtam......

most egy automata 115 CDI-m van,mingyá' 5 éves lesz....semmi gond nem volt vele az 5 év alatt...  igaz ezt sem gyilkoltam......

remélem ez sokáig így marad,mert egyhamar nem lesz eladva......

Előzmény: Vitusz112 (780)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 780
A v230 100szor megbízhatóbb mint a v220. Mármint a motorja. Ugyanaz a moci van benne mint a 110D ben.  A v220-ban pedig a 112es motorja van és az nem egy hibátlan gépezet. Viszont sokkal jobban megy.
Előzmény: pjotr. (779)
pjotr. Creative Commons License 2010.10.29 0 0 779
Sziasztok! Volt nekem egy 110D Vito-m amit két hete T.K.-ra törtek. Szerettem minden hibájával együtt. Most nagyon fel van adva a lecke: mit is vegyek? Nézegetve más autókat de mindig visszajutok a vito-hoz. Kérdés, vélemény Tőletek V220 vagy V230. előre is köszönöm.
pjotr
webinas Creative Commons License 2010.10.28 0 0 778

Nekem működik a jobb oldali ajtók meg a hátsó, csak a vezető ajtó nem.

Illetve az is megy távirányítóval, csak a többit nem zárja be.

A bal oldali LED villog.

Tehát, belső kapcsolóval bezárom az összes ajtót, a vezetőt pedig kulcsal vagy távirányítóval. Ha viszont a jobb oldalit zárom be kulcsal, akkor bezárja a jobb oldali ajtókat meg a hátsót, de vissza is nyit, mert azt érzékeli, hogy a bal első ajtó nyitva van. :-(

 

Előzmény: csokiszem (777)
csokiszem Creative Commons License 2010.10.28 0 0 777
Szia Webinas !Ha a jobb oldali visszajelző villog akkor a toló ajtónak ahova becsukod ott van kettő ovális gumiba 2-2 lemezke azokat csiszold meg finoman hogy a rárakodott portól újra fényes legyen , ettől nem javulna meg akkor a hátsó ajtó zárját nézd meg mert van rajta egy fehér műanyag kütyü 1 mikrókapcsolóval ami erősebb lecsukástól letud ugrani a helyéről . Mégis leszereld ki annyira ,hogy hozzá férjél ,hogy vissza tudd pattintani ,ajtó kárpitot is vedd le ,hogy lásd mit csináltok ,mert 2 ember kell hozzá egyedül nekem nem sikerült! Kb . 30. perc két embernek ! Ha mégsem tudtam ezzel segíteni akkor Bocsi !!:-( Nekem így javult meg!!! :-DD Sok sikert kívánok !!
Előzmény: webinas (776)
webinas Creative Commons License 2010.10.28 0 0 776

Sziasztok!

Most, hogy már kellően hideg van, nekiálltam a központi zárnak.

Szétszedtem. Még hogy a francia kocsik rosszak elektromosan...

Ez egy tragédia! Az ablakemelőn kívül, szinte az összes vezeték el volt szakadva!

Ilyet én még nem láttam, pedig az összes kocsimat magam javítgattam elektromosan.

Szóval, összeforrasztgattam a vezetékeket, betoldva egy-egy 30cm-es vezetéket, hogy az újak hajoljanak. Összepakoltam, és most minden működik (ablakemelő, elektromos tükrök, tükörfűtés) kivéve a központi zárat. :-)

Még mindig villog a visszajelző LED, hogy nyitva az ajtóm.

Azt a vezeték köteget most teljesen kifűztem, és úgy raktam össze az ajtót.

Majd valamelyik nap folytatom.

 

Viszont a motorfűtésem megjavult. Az utóbbi pár hétben mindennap használom, és tökéletesen működik. Nem kezd el füstölni.

PowerZ Creative Commons License 2010.10.28 0 0 775

Pont ugyan igy jártam én is :DDDDD

 

 

Csak azt hittem egyedi balszerencse,nekemis jobb első fékcső fékezéskor elszált.

Előzmény: Vitusz112 (773)
lencséses Creative Commons License 2010.10.27 0 0 774
Kösz a hasznos infot!
Előzmény: Vitusz112 (773)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 773

Sziasztok!

 

Minden vító tulajdonosnak tanácsolom, hogy vizsgálja meg a fékcsövek állapotát! 99-es vítóm van. Szombati napon egy fékezés alkalmával beesett a fékpedálom. Az oka, hogy a jobb első keréknél egyszerűen kidurrant a gumifékcső. Csak  isteni jószerencse,hogy nem történt bajunk. A fékhatás szinte nullára csökkent!

A javításnál megvizsgáltam a bal oldalit is. Elképedve tapasztaltam,hogy az is a végét járta. Az új fékcső 5000ft volt a bárdiban. Az autót rendszeresen hordom szervízbe, nyugodt voltam az állapota felől. Nem gondoltam volna, hogy ilyen előfordulhat.

 

Adam

Vitusz112 Creative Commons License 2010.10.27 0 0 772

Nekem is füstöl mint az állat(99 es 112). Minden alkatrész jó, külön külön,csak valahogy egybe nem működik. Pár merciszervizben jártam már és csak hümmögtek,fogalmuk sincs mitől. Mindíg javasoltak valami alkatrészcserét, ami persze nem oldotta meg a problémát.

 

 

Előzmény: adri0810 (769)
PowerZ Creative Commons License 2010.10.27 0 0 771

Belehet égve a relé,z meg ott van ahol a hütő!

 

Izzitogyertya végétől leköveted a kábelt ami egy dobozba fut össze,ott keresd a hibát.

Előzmény: turbo33 (770)
turbo33 Creative Commons License 2010.10.26 0 0 770
Köszi a gyors segítséget de bocsi elfelejtettem leírni hogy mind a négy izzítógyertya jó.
Ilyenkor hogyan tovább mi lehet a gond?
Előzmény: PowerZ (763)
adri0810 Creative Commons License 2010.10.25 0 0 769
sziasztok van egy112cdi 2000 évj vitóm olyanproblémám van vele 3000 fordulattól kegyetlenül füstöl és csörög az EGR szelep tökéletes Merci szervibe bemérve. Nem tudják megállapitan mi abaja.Ha valakinek lenne ötlete szivesen venném. Előre is köszönöm. üdv mindenkinek:Biró István
adri0810 Creative Commons License 2010.10.25 0 0 768
sziasztok
PowerZ Creative Commons License 2010.10.25 0 0 767

A 112 önmagában is egy nagy konstrukcios hiba. :)

Olvass vissza!

 

De tényleg!

Előzmény: tom23i (766)
tom23i Creative Commons License 2010.10.24 0 0 766
Hali mindenkinek!

Most szeretnék vásárolni egy VITO-t és nem tudom milyet válasszak! :(

Egy ismerősömnek van VITO 112. Nekem tetszik, jól megy és a fogyasztás is elég jó. 8l-ert mondanak rá!

Ez egy 6 éves kocsi. Nézegettem a használtautón és már kapható 1.400.000Ft-ér ami felszereltségben is tetszik!

Tud valaki valami tippet: típushiba, mire kell odafigyelni vásárláskor esetleg egy elado kocsi is jól jönne :D:D

A válaszokat előre is köszönöm!

PowerZ Creative Commons License 2010.10.24 0 0 765

240e nél vez csere??? Ki mondta ezt neked? 500.000km ig simán elmegy!

 

De általába Mercin sose cserélnek! ! !

 

Enyémbe 315e km van.

Előzmény: pereloud (764)
pereloud Creative Commons License 2010.10.23 0 0 764
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem.110td Vitoba aktuális lenne a vezérműlánc cseréje és az lenne a kérdésem,hogy mit érdemes a láncon kívűl lecserélni ilyenkor?
Egy autószerelő szerint csak a láncot+vmi vezetőt.Az autóban 240e km van és gyári még benne a lánc stb. Mi az igazság ebből,mert más autómnál ilyenkor vízpumpát,feszítőket is cseréltek.
Még az érdekelne,hogy hol érdemes az alkatrészeket beszerezni?
Válaszokat előre is köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!