Keresés

Részletes keresés

manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414449

Tudod, Peti, a vasútnak minél kevésbé kellene akadályoznia azok közlekedését, akik a munkájukkal / adójukkal eltartják azt a sínbohóc társaságot :-)

Előzmény: v_peti (414437)
imi972 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414448

A 39 § (1) bekezdéséről megfeletkeztetek:

 

39. § (1) A vasúti átjárót megközelíteni csak fokozott óvatossággal szabad.

 

Innetől kezdve csak a mezei autós lehet a hibás mivel nem fokozott óvatossággal közelítette meg az átjárót, mert ha fokozott óvatossággal közelíti meg az átjárót észleli a közeledő vonatot és megáll.

Előzmény: bárány (414431)
manhattani Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414447

A biztosítóberendezés fejlettségét nem az mutatja, hogy a vak, Darwin-díjas vagy súlyosan fegyelmezetlen vagy részeg mozdonyvezetők milyen hibáitól védi meg a vonatokat és a rendes embereket.

 

Előzmény: cs1014 (414423)
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414446

Opel Corsa nem elég hozzá, Audira meg nem fussa! :)

 

Előzmény: Törölt nick (414444)
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414445

Jópár éve, valamilyen kresz-módosításban.

Előzmény: Törölt nick (414443)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414444

És nem minket boldogítasz itt :-)

Előzmény: v_peti (414441)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414443

Hol olvastad?

Előzmény: v_peti (414439)
martinaxe7 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414442

Közmunkára költené azt a pénzt a kormány, amelyet a munkáltatók és a munkavállalók már előre befizettek egy esetleges munkanélküli-segélyre, vagy a későbbi korkedvezményes nyugdíjukra. A veszélyes szakmák képviselői többször keresték a kormányt, de választ sem kaptak aggályaikra.

 

http://nol.hu/belfold/lenyuljak-a-korabbi-befizeteseket-1499341

 

v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414441

Akkor még azt jelentette, hogy működik a sorompó. A jogsim az lejárt azóta, de nem újítottam meg, mert minek? Egyedül a Felsőőrbe  való kijutás okoz nehézséget. De az sem megoldhatatlan.

Előzmény: kopaszsop (414440)
kopaszsop Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414440

(érvényes) jogsid van-e?

Előzmény: v_peti (414437)
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414439

Régen ez volt, de azt olvastam, hogy most már szabadot jelent! :(

 

Előzmény: Törölt nick (414436)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414438
v_peti Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414437

Sógoréknál jellemző a STOP-tábla és a dupla piros, fehér nélkül! Ez jobb lenne itt is, mert akkor mindig az autós lenne a hibás! Piros? Akkor tilos! Fekete? Akkor STOP, nézz körül, majd menj át! Nálunk meg a barnmok, ha jól tudom, még a 30/40 km-es lassítást is eltöröték! Itt legalább nincs fehér fény, amiről bárki azt hihetné, hogy szabad az átkelés!

 

 

Előzmény: cs1014 (414433)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414436

A fehér villogó fény azt jelenti, hogy a lámba működik, nincs kiégve a vörös izzó, stb....

Előzmény: rezgaras (414420)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414435

Az 1,5 esetén sárga fény van.

Előzmény: cs1014 (414433)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414434

"Igen közel 100%-os berendezés kell! Ez nem álom! Különösen nem a 21. században. A repülés sem mehet 90%-os berendezésekkel! Ébresztő!"

 

 

Akkor hogyan esnek le a nem 90%-os berendezéseikkel?

Előzmény: rezgaras (414420)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414433

Nem.

 

Kétféle jelzést tud:

1. piros: Állj, elsőbbségadás kötelező!

1,5. (opcionális): a berendezés hamarosan pirosra vált, ugyanolyan értelemmel bír, mint a közút-közút kereszteződések esetén.

2. sötét: Elsőbbségadás kötelező!

 

Ezekből lehet válogatni!

Előzmény: GOLAZ111 (414432)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414432

Jó ötlet. Ha elromlik, akkor szabadot jelez.

 

 

Előzmény: cs1014 (414422)
bárány Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414431

1984. július 1. óta van a kreszben ez a 19. §-nál :

 

(8) A továbbhaladást - a 39. § (1) bekezdésében foglaltak megtartása mellett - engedélyezi

a) a fénysorompó villogó fehér fényjelzése,

b) a teljes sorompó rúdjainak nyitott helyzete, feltéve hogy a sorompót kiegészítő hang- vagy fényjelző berendezés jelzést nem ad.

Előzmény: trizs77 (414426)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414430

Ugye?

Előzmény: paca664 (414429)
paca664 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414429

Biztos lehetne, párszáz millióért át is megy az összes rendszeren, csak kérdés hogy minek?

Előzmény: Ashi Valkoinen (414410)
paca664 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414428

Attól függ hogy melyik műsort nézed. Én szerintem ez a hivatalos: http://www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=1546b2cb046cc1 (első bekezdés). Ebben én nem olvasok semmi ködös "logikázást", ugyanis valószínűleg nincs benne több, mint mondjuk az MVK buszjáratainak a számozásában (egy jelzés csak egy útvonalat jelentsen, a gyors és fekete akár "rímelhet", de egy betűben térjen el). Ezt legfeljebb egyes szakmai oldalak költik hozzá, amiben a jószándékot nem vitatom el, de feleslegesnek tartom.

Előzmény: vrobee (414412)
bárány Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414427

Ha nem mutatja, hogy nem jön vonat, át lehet menni,

 

Az elsőt nem mutatja, a másodikat mutatja.

Előzmény: rezgaras (414420)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414426

Na de akkor mi a búbánatos fészkes francot mutat a fehér villogó?

 

------------------

 

Azt mutatja, hogy a berendezés üzemel.

 

 

Előzmény: rezgaras (414420)
sosiforda Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414425

A MÁV-Start honlapon előugró ablakban is reklámozzák az adventi bécsi utazási lehetőségeket a tavalyi menetrenddel!

Az Advent EC ugyanis 2013-ban közlekedett december 21-én, idén - 2014-ben - 3 (másik) közlekedési napja van (XI.29.,XII.6.,XII.13.), de nem december 21.:

 

http://www.mav-start.hu/ajanlatok/utazasi_ajanlat.php?mid=15465eaec11552

 

"A railjet vonatok mellett december 21-én Advent EuroCity néven plusz járat is közlekedik Bécsbe, amely 1. osztályú és étkezőkocsit is tartalmaz. A vonatra valamennyi, a vonalán érvényes normál menetjegy, bérlet és kirándulójegy felhasználható, továbbá a nemzetközi forgalomban díjmentes helyfoglalás is lehetséges."

 

Mivel a közlemény tavalyi, így szót sem ejt az új Hortobágy EC-ről, amivel pedig december 14-től szintén el lehet jutni reggel Bécsbe.

trizs77 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414424
cs1014 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414423

Mert egy mozdonyvezető SMS-t írt és elfelejtett egy vörös jelzőt, és nagyon sokan meghaltak, az állam azt mondta minden magánvasútnak: bevezetitek a PTC-t (ETCS-szerű biztbert).  "De hát kurva drága!!"  "Kuss! Kérdeztem?? Bevezetitek, végeztem!" Épp vezetik.

 

Ott nem vicc a közlekedés biztonsága.

 

A f.szt nem vicc.

Sehol nincsenek az az európai vonatbefolyásolók kiépítettségéhez képest. Legalábbis kullognak Európa után.

'86-ban még csak holtemberes éberségijük volt! Azon elpihent az uzsonnásdoboz Friscotól NY-ig, aztán lehetett horpasztani.

 

Tudod Európában a legtöbb vonalon, ha sms-t ír a masiniszta, max leold neki a VB. Anyázik egyet, felold, és továbbmegy. Az amcsik meg mentek tízen egy vonattal, se vb, se éb, majd valaki csak ébren lesz. Aztán jöttek a balesetek, ahol aludt az egész banda, 723458273654 tonna RID cucc meg benézett a faluba, vagy felrobbant, vagy ezek együtt.

 

Ne fényezd már annyira az Újvilágot, az se jobb, csak máshogy szar!

 

Személy szerint anno azért váltottam 2 héttel korábban ki az útlevelem, hogy ne kelljen már a csak nekik kötelező biometrikus szarokat is a könyvben tudni.

 

Előzmény: manhattani (414383)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414422

Na de akkor mi a búbánatos fészkes francot mutat a fehér villogó?

 

Én is megszüntetném.

Elég lenne a sötét/piros, ahogy annyi sok helyen.

 

Igen közel 100%-os berendezés kell! Ez nem álom!

 

De igen, álom. Pénzügyi álom, csakúgy, mint nekem egy Rolls-Royce. Létezik, megvásárolható, csak nem nekünk.

Amennyiben a jelenlegi rendszerek is ennyibe kerülnek, nincs értelme erre költeni.

Más sem költ rá. Mindenütt kb. a jelenlegi, itthon is üzemeltetett biztonsági szint szerinti berendezések üzemelnek.

 

Megint nem tudok mást mondani, az autós nézzen körül itt is, ahogy máshol is.

A közúti balesetek legnagyobb, meghatározó arányban vasútmentesen valósulnak meg.

Elébb ott legyen rend, aztán ráérünk a maradékon csámcsogni.

 

Másrészt ha rajtam múlna, vagy orosz módi szerinti útblokád kerülne az átjárókba, vagy stoptábla.

 

A köztes megoldások értelmetlenek, csak arra valók, hogy az autós le se szarja, vagy meg letörje a félsorompót, és úgy menjen neki a vonatnak, amit - ki tudja miért? - szintén nem lát.

Meg arra, hogy merőben elméletileg polemizáljunk arról, hogy a vasútnak hogyan kéne még vak, idióta, és figyelmetlen Darwin-díj aspiránsokra vigyáznia.

Előzmény: rezgaras (414420)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414421

Ezt az úton levők 80%-a nem tudja. (Optimista becslés.)

Előzmény: Vendégsín (414416)
rezgaras Creative Commons License 2014.11.19 0 0 414420

Na de akkor mi a búbánatos fészkes francot mutat a fehér villogó? Ha nem mutatja, hogy nem jön vonat, át lehet menni, akkor minek van ott? Igen közel 100%-os berendezés kell! Ez nem álom! Különösen nem a 21. században. A repülés sem mehet 90%-os berendezésekkel! Ébresztő!

 

Előzmény: cs1014 (414417)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!