39. § (1) A vasúti átjárót megközelíteni csak fokozott óvatossággal szabad.
Innetől kezdve csak a mezei autós lehet a hibás mivel nem fokozott óvatossággal közelítette meg az átjárót, mert ha fokozott óvatossággal közelíti meg az átjárót észleli a közeledő vonatot és megáll.
A biztosítóberendezés fejlettségét nem az mutatja, hogy a vak, Darwin-díjas vagy súlyosan fegyelmezetlen vagy részeg mozdonyvezetők milyen hibáitól védi meg a vonatokat és a rendes embereket.
Közmunkára költené azt a pénzt a kormány, amelyet a munkáltatók és a munkavállalók már előre befizettek egy esetleges munkanélküli-segélyre, vagy a későbbi korkedvezményes nyugdíjukra. A veszélyes szakmák képviselői többször keresték a kormányt, de választ sem kaptak aggályaikra.
Akkor még azt jelentette, hogy működik a sorompó. A jogsim az lejárt azóta, de nem újítottam meg, mert minek? Egyedül a Felsőőrbe való kijutás okoz nehézséget. De az sem megoldhatatlan.
Sógoréknál jellemző a STOP-tábla és a dupla piros, fehér nélkül! Ez jobb lenne itt is, mert akkor mindig az autós lenne a hibás! Piros? Akkor tilos! Fekete? Akkor STOP, nézz körül, majd menj át! Nálunk meg a barnmok, ha jól tudom, még a 30/40 km-es lassítást is eltöröték! Itt legalább nincs fehér fény, amiről bárki azt hihetné, hogy szabad az átkelés!
Attól függ hogy melyik műsort nézed. Én szerintem ez a hivatalos: http://www.mav-start.hu/hirek/hir.php?mid=1546b2cb046cc1 (első bekezdés). Ebben én nem olvasok semmi ködös "logikázást", ugyanis valószínűleg nincs benne több, mint mondjuk az MVK buszjáratainak a számozásában (egy jelzés csak egy útvonalat jelentsen, a gyors és fekete akár "rímelhet", de egy betűben térjen el). Ezt legfeljebb egyes szakmai oldalak költik hozzá, amiben a jószándékot nem vitatom el, de feleslegesnek tartom.
A MÁV-Start honlapon előugró ablakban is reklámozzák az adventi bécsi utazási lehetőségeket a tavalyi menetrenddel!
Az Advent EC ugyanis 2013-ban közlekedett december 21-én, idén - 2014-ben - 3 (másik) közlekedési napja van (XI.29.,XII.6.,XII.13.), de nem december 21.:
"A railjet vonatok mellett december 21-én Advent EuroCity néven plusz járat is közlekedik Bécsbe, amely 1. osztályú és étkezőkocsit is tartalmaz. A vonatra valamennyi, a vonalán érvényes normál menetjegy, bérlet és kirándulójegy felhasználható, továbbá a nemzetközi forgalomban díjmentes helyfoglalás is lehetséges."
Mivel a közlemény tavalyi, így szót sem ejt az új Hortobágy EC-ről, amivel pedig december 14-től szintén el lehet jutni reggel Bécsbe.
Mert egy mozdonyvezető SMS-t írt és elfelejtett egy vörös jelzőt, és nagyon sokan meghaltak, az állam azt mondta minden magánvasútnak: bevezetitek a PTC-t (ETCS-szerű biztbert). "De hát kurva drága!!" "Kuss! Kérdeztem?? Bevezetitek, végeztem!" Épp vezetik.
Ott nem vicc a közlekedés biztonsága.
A f.szt nem vicc.
Sehol nincsenek az az európai vonatbefolyásolók kiépítettségéhez képest. Legalábbis kullognak Európa után.
'86-ban még csak holtemberes éberségijük volt! Azon elpihent az uzsonnásdoboz Friscotól NY-ig, aztán lehetett horpasztani.
Tudod Európában a legtöbb vonalon, ha sms-t ír a masiniszta, max leold neki a VB. Anyázik egyet, felold, és továbbmegy. Az amcsik meg mentek tízen egy vonattal, se vb, se éb, majd valaki csak ébren lesz. Aztán jöttek a balesetek, ahol aludt az egész banda, 723458273654 tonna RID cucc meg benézett a faluba, vagy felrobbant, vagy ezek együtt.
Ne fényezd már annyira az Újvilágot, az se jobb, csak máshogy szar!
Személy szerint anno azért váltottam 2 héttel korábban ki az útlevelem, hogy ne kelljen már a csak nekik kötelező biometrikus szarokat is a könyvben tudni.
Na de akkor mi a búbánatos fészkes francot mutat a fehér villogó?
Én is megszüntetném.
Elég lenne a sötét/piros, ahogy annyi sok helyen.
Igen közel 100%-os berendezés kell! Ez nem álom!
De igen, álom. Pénzügyi álom, csakúgy, mint nekem egy Rolls-Royce. Létezik, megvásárolható, csak nem nekünk.
Amennyiben a jelenlegi rendszerek is ennyibe kerülnek, nincs értelme erre költeni.
Más sem költ rá. Mindenütt kb. a jelenlegi, itthon is üzemeltetett biztonsági szint szerinti berendezések üzemelnek.
Megint nem tudok mást mondani, az autós nézzen körül itt is, ahogy máshol is.
A közúti balesetek legnagyobb, meghatározó arányban vasútmentesen valósulnak meg.
Elébb ott legyen rend, aztán ráérünk a maradékon csámcsogni.
Másrészt ha rajtam múlna, vagy orosz módi szerinti útblokád kerülne az átjárókba, vagy stoptábla.
A köztes megoldások értelmetlenek, csak arra valók, hogy az autós le se szarja, vagy meg letörje a félsorompót, és úgy menjen neki a vonatnak, amit - ki tudja miért? - szintén nem lát.
Meg arra, hogy merőben elméletileg polemizáljunk arról, hogy a vasútnak hogyan kéne még vak, idióta, és figyelmetlen Darwin-díj aspiránsokra vigyáznia.
Na de akkor mi a búbánatos fészkes francot mutat a fehér villogó? Ha nem mutatja, hogy nem jön vonat, át lehet menni, akkor minek van ott? Igen közel 100%-os berendezés kell! Ez nem álom! Különösen nem a 21. században. A repülés sem mehet 90%-os berendezésekkel! Ébresztő!