Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149420

1:27 !

Előzmény: novothauto (149418)
cam aro Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149419

olaj . 

Előzmény: ferixa (149416)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149418

Kérlek, legalább pörgess bele, és akkor mondd, hogy nincs értelme :)

 

Előzmény: cam aro (149415)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149417

Nem eszi a hűtőfolyadékot?

Előzmény: ferixa (149416)
ferixa Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149416

Sziasztok!

 

Focus, 2009, 1,6 16V, SHDA moci. Első három hengerben szép világosbarna a gyertya, mint a képen a jobb oldali. A negyedikben volt a bal oldali. Mitől lehet ilyen az a gyertya?

 

Köszi!

ferixa

 

cam aro Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149415

hazi user inkabb pocsol bizti cserevel, vagy multival, minthogy 5e hufot kiadjon egy ilyen bizbaszert. 

-szerintem :)- 

(amellett ezek a nulla nivos irasok nalam is biztit vernek, no de ezt mar tudod.. ugyhogy nem fokozom .:D) 

 

aki meg tartossan foglalkozik ilyesmivel, annak itt egy -valoban - hasznos kutyu. 

(errol almodtam, de meg a regi pp3-as nem megy tonkre - es nem akar- addig hiaba almodozok. :)

https://www.youtube.com/watch?v=krAUIq3bWIg

 

vagy a nagy fegyver. 

 

https://www.youtube.com/watch?v=LjwfRChrE4o&list=PLX1650z7QzA7qJHuUmRCUkZ9ECBvBwZoD

 

(nem kell erteni, kepek magukert beszelnek ) 

 

Előzmény: novothauto (149403)
cam aro Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149414

csovezd be palackra a nyom.szabalyzo visszaterojet. 

alapjaraton zart. szvsz ha jo, palack se kell. 

Előzmény: zumirobi (149396)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149413

Nekem meg két doboz sör aztán a próbalámpa... :))

Előzmény: TraguAre (149411)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149412

Kéne ezen mérni egy olajnyomást.

Valami fémes csattogó :)

 

 

Előzmény: mbw169 (149409)
TraguAre Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149411

Nem utaltam ra, hogy szar.

Arra utaltam, hogy felesleges. Nekem elobb jut eszembe a probalampa es a multimeter erre a celra.

 

 

Előzmény: novothauto (149407)
TraguAre Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149410

Nem remlik, hogy a cikket velemenyeztem volna.

Előzmény: novothauto (149403)
mbw169 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149409
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149408
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149407

Ma divat mindent csípőből lefikázni, csak arra utaltál, hogy szar, de azt nem írtad le, hogy miért.

Szerintem hasznos holmi.

Előzmény: TraguAre (149406)
TraguAre Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149406

Azt pusztan a szojatek miatt emeltem ki, de latom azert nalad is kiolvadt.

Előzmény: novothauto (149404)
combi27 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149405

nyilvánvaló hogy egy műhelyben van multiméter, mert "muliméter", ami mindenféle mérésre jó... pl szakadt biztosíték mérésére is...ezért miért kellett kitalálni egy alap multiméter áránál kétszer-háromszor drágább akármit?Pláne ki fogja megvenni?

Előzmény: novothauto (149403)
novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149404

Ja, és írjuk dőlt betűkkel a biztosítékot, hogy lássák, mi tudjuk, hogy az biztosító, mint az Allianz.

 

 

novothauto Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149403

Nyilvánvaló, hogy ha a TC-n jelent meg, az csak egy szar lehet és a cikk írója

sosem látott autót közelről, és sokkal jobb két kézzel multiméterrel pöcsölni,

mint 30 másodperc alatt végig ellenőrizni egy komplett biztosítéktáblát.

 

 

 

 

Előzmény: TraguAre (149377)
Lacika71 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149402

Én is a kompresszió hányra tippelek,kitámasztanak a szelepek szerintem is,ha jól van összerakva a vezérlés.

És ezért is tud olyan nagy fordulaton indítózni,mert kompresszióval nem tudsz megpörgetni 900-ig egy motort sem,mert méretezett az önindító.

Előzmény: Törölt nick (149401)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149401

Transittal már én is jártam így, kosárban hozták a motort, mint később kiderült, a regulátor le volt törve az adagoló tengelyéről, visszaheggesztették csak éppen 180 fokkal eltolva, és erről elfelejtettek szólni, beindult az is csak szörnyen rondán járt  meg erőtlen volt, szóval Tie-nél szerintem inkább kompresszió hiány lesz...

Előzmény: Lacika71 (149400)
Lacika71 Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149400

Nekem sikerült egyszer egy sorhat BMW dieselt 180 fokkal eltolva összerakni és úgy kapta az adagolást.

Beindult,de nagyon betegen járt és csak tartott gázzal ne állt le.

Ezekre a dolgokra nyilván nem büszke az ember,de előfordul.

Az egészhez az is hozzátartozik,hogy nagyon sokáig szét volt szedve az autó,mert ne volt meg a keret a megcsinálásra.

A szétszedéskor szóban még megvolt...

És egy pár fotó mentette meg a helyzetet,amin jól látszott a vezérműtengelyek állása.

A fordítás után azonnal pöcc-röff és repül a verda.

Előzmény: Tie (149397)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149399

Szépen sorjában, először is van e kompresszió, ha nincs mert mondjuk kitámasztva vannak a szelepek, a büdös életbe sem fog elindulni, szóval első körben ellenőrizd a kompressziót, ha az rendben akkor a vezérlést mégegyszer, és az adagolót, ha van kompresszió, helyén a vezérlés, és nyom az adagoló annak mennie kell(ene).

Előzmény: Tie (149397)
mica-r Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149398

Ezek közül a tippek közül bármelyik lehet

Előzmény: Tie (149397)
Tie Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149397

Jónapok. 

Adott egy 87-es 2.5tdi kocka pajero, hosszú. 

Miután meggyalázták a motorját (víz nélkül mentek vele 15km-t), az elolvadt dugó kiütötte a perselyt, meg ilyesmik) , kapott egy másik motrot. Új vezérlés, új dugók, új gyûrűk.

Vadiúj vezérlés rajta, szelephézag nincs beállítva, csak minden jelre össze van rakva. Önindító forgatja, mint az ördög (fordulatszámmérő szerint majdnem 900-as fordulattal tekeri), olajnyomáslámpa már az önindítózásra elalszik, de a motor meg se röccen. 

Izzítás van, adagoló elméletileg helyén (vagy nullán, ahogy jelre össze lett rakva a vezérlés). 

Húzásra 30-40-nél másodikban 2000 fordulattal (műazer szerint) jön belőle füst a kipuffogón, gázolaj ott van, deúgy sem indul. Meg se röffen, húzva se. 

 

Elképzelhető, hogy annyira nincs beállítva a szelephézag, hogy nyitva vannak a szelepek, és nincs kompresszió?

Vagy inkább az adagoló nincs mégse jó helyen, és kell neki előtöltés, annyival több??

zumirobi Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149396

Sziasztok Mester Urak ! :) W211 kaszni E200 CDI Mercin csunyán ingadozik az alapjárat. Porlasztó résolaj bemérve, mind jó. Na most az üzemanyagy pompán a mennyiség-szabályzó szelep miatt ( A6460740484 ) vagy a közös nyomócsövön a nyomásszabályzó szelep (9307Z515A) miatt ingadozik ? 

BusLine HU Creative Commons License 2016.02.21 0 0 149395

Sziasztok! Autószerelőt felveszünk Budapest, Kőbányán működő szervizünkbe. Jelentkezni az adatlapomon olvasható e-mail címen lehet. Küldj telefonos elérhetőséget és ha van, akkor önéletrajzot is!

hazafia Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149394

Jó-jó...

Igazad van.

:))

Előzmény: cam aro (149393)
cam aro Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149393

ha rébuszokban beszélsz nem érti mindenki...""

detto. 

 

""Sziasztok! 
Francia autókban aki otthon van!?  
Ezzel a hibakóddal ki találkozott már? 
"Vezérműtengely (Bank1) szinkronizáció  forgattyús tengelyhez nem elfogadható jel"
csak jeladó hiba lehet?""

 

fent a fejlecben zold es piros kiemelesel all, hogy mit kerunk a kerdezotol. 

szvsz ki beszel rebuszokban ? 

--------------

 

Írd le érthetőbben neki""

 

MIT ?? 

Előzmény: hazafia (149392)
hazafia Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149392

Írd le érthetőbben neki, ha rébuszokban beszélsz nem érti mindenki...

Te PROFI vagy "itt", a kérdező nem biztos hogy az...

Előzmény: cam aro (149391)
cam aro Creative Commons License 2016.02.20 0 0 149391

"Vezérműtengely (Bank1) szinkronizáció  forgattyús tengelyhez -képest- nem elfogadható jel"

 

igy mar értheto ? 

 

 

 

 

Előzmény: Atesz26 (149390)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!