Focus, 2009, 1,6 16V, SHDA moci. Első három hengerben szép világosbarna a gyertya, mint a képen a jobb oldali. A negyedikben volt a bal oldali. Mitől lehet ilyen az a gyertya?
nyilvánvaló hogy egy műhelyben van multiméter, mert "muliméter", ami mindenféle mérésre jó... pl szakadt biztosíték mérésére is...ezért miért kellett kitalálni egy alap multiméter áránál kétszer-háromszor drágább akármit?Pláne ki fogja megvenni?
Transittal már én is jártam így, kosárban hozták a motort, mint később kiderült, a regulátor le volt törve az adagoló tengelyéről, visszaheggesztették csak éppen 180 fokkal eltolva, és erről elfelejtettek szólni, beindult az is csak szörnyen rondán járt meg erőtlen volt, szóval Tie-nél szerintem inkább kompresszió hiány lesz...
Szépen sorjában, először is van e kompresszió, ha nincs mert mondjuk kitámasztva vannak a szelepek, a büdös életbe sem fog elindulni, szóval első körben ellenőrizd a kompressziót, ha az rendben akkor a vezérlést mégegyszer, és az adagolót, ha van kompresszió, helyén a vezérlés, és nyom az adagoló annak mennie kell(ene).
Miután meggyalázták a motorját (víz nélkül mentek vele 15km-t), az elolvadt dugó kiütötte a perselyt, meg ilyesmik) , kapott egy másik motrot. Új vezérlés, új dugók, új gyûrűk.
Vadiúj vezérlés rajta, szelephézag nincs beállítva, csak minden jelre össze van rakva. Önindító forgatja, mint az ördög (fordulatszámmérő szerint majdnem 900-as fordulattal tekeri), olajnyomáslámpa már az önindítózásra elalszik, de a motor meg se röccen.
Izzítás van, adagoló elméletileg helyén (vagy nullán, ahogy jelre össze lett rakva a vezérlés).
Húzásra 30-40-nél másodikban 2000 fordulattal (műazer szerint) jön belőle füst a kipuffogón, gázolaj ott van, deúgy sem indul. Meg se röffen, húzva se.
Elképzelhető, hogy annyira nincs beállítva a szelephézag, hogy nyitva vannak a szelepek, és nincs kompresszió?
Vagy inkább az adagoló nincs mégse jó helyen, és kell neki előtöltés, annyival több??
Sziasztok Mester Urak ! :) W211 kaszni E200 CDI Mercin csunyán ingadozik az alapjárat. Porlasztó résolaj bemérve, mind jó. Na most az üzemanyagy pompán a mennyiség-szabályzó szelep miatt ( A6460740484 ) vagy a közös nyomócsövön a nyomásszabályzó szelep (9307Z515A) miatt ingadozik ?
Sziasztok! Autószerelőt felveszünk Budapest, Kőbányán működő szervizünkbe. Jelentkezni az adatlapomon olvasható e-mail címen lehet. Küldj telefonos elérhetőséget és ha van, akkor önéletrajzot is!
""Sziasztok! Francia autókban aki otthon van!? Ezzel a hibakóddal ki találkozott már? "Vezérműtengely (Bank1) szinkronizáció forgattyús tengelyhez nem elfogadható jel" csak jeladó hiba lehet?""
fent a fejlecben zold es piros kiemelesel all, hogy mit kerunk a kerdezotol.