Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mj620di Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149558

Sziasztok.

Adott egy 99 es honda crv 2.0 147 lovas.

A nyáron meg lett kuplungozva ,de rá nemsokkal elkezdett nyikrogni felengedett kuplungnál,de inkább melegben ,most télen csak halkan csinálja és ritkán.

Illetve sok kuplungolásnál vagy szintén melegben a kuplung holtjátéka el fogy vagyis egyre feljebb fog,és rövid az útja ahol dolgozik olyan hirtelen fog felengedéskor.

Az új szettben kb 3 -4 e km van.

A rendszer amugy sima egyszerű 2 munka henger van benne és kész.

A k.csapágy is lett cserélve.

 

A nyelestengely csapágyat kizárnám mert nem csapágy hangja van sztem,hanem olyan száraz csikorgós nyekergő.

Szval van erre tippje valakinek?

Sunny65 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149557

Ok, én csak műkedvelő vagyok, de tanulékony.

A tartományról is mondanál pár adatot?

Előzmény: 409 (149554)
Atesz26 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149556

a kocsi, p206 1.4i. 2001  kfw

Atesz26 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149555

Azért kérdeztem, hogy francia autókban jártas ember tapasztalta-e ezt a hibakódot és hogy mit jelent, mert félre fordít a  KTS .

Leírom, egyenetlen alapjárat(picit ingadozik nincsenek nagy kilengések, alapjárat állító motort cseréltem), kuplung kinyomásakor random leálló motor, kuplung kinyomáskor időnként az alapjárati fordulat értéke alá lezuhanó fordulat, lehúzott lambdaszondákkal nem áll le, nincs lambdaszondás hibakód, de sanszos, hogy a diagnosztikai szonda cserés lesz.
Jelenleg a szabályzó szonda van csatlakoztatva eddig nem állt le, de az ingadozó alapjárat még meg van.
Folytószelepház a pillangószelep felől és az alapjárati motor felől kipucolva.

Kérdés, az, hogy miért áll le random és miért nem áll be fixre az alapjárat ?

Hideg motornál emelt fordulatszámon nem ingadozik.

Így valami sejtés?

Előzmény: cam aro (149519)
409 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149554

"Alapjáraton és emelt fordulatokon, hidegen és üzemi hőmérsékleten."

 

Miután a feltételekben az szerepel, hogy üzemmeleg terheletlen motor, minimum 1perces alapjárat, és a neve az, hogy alapjárati járásegyenlőség korrekció, semmi értelme a hidegmotor és emelt fordulatnak.

Előzmény: Sunny65 (149551)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149553

Igen kiírta, úgy emlékszem olyan +- 2,2 körüli volt, de gondoltam ez már nagyon a határérték.

Szóval ha ezen belül van akkor még elfogadható?

 

A 4-ből három hengernél igen kis értéket mutatott ( hidegen alapjáraton), az 1. hengernél jóval nagyobbat, már nem emlékszem pontosan de 1 körüli is volt, viszont ahogyan melegedett a motor pár másodperc múlva gyorsan kezdett lecsökkenni.

A másik három alapból nagyon kicsit értéket mutatott.

Előzmény: mica-r (149552)
mica-r Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149552

Elvileg kiírja a VCDS, hogy meddig elfogadható. Annak +-3.0 körül lehet a max. 

Előzmény: Sunny65 (149551)
Sunny65 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149551

Sziasztok!

 

Szeretnék tanácsot, információt kérni. 1,9 PDTDI Superb (AWX) befecskendezők korrekciós értékeivel kapcsolatban.

 

Diaggal nézve a 08-as mérőblokk 013 blokkjában milyen korrekciós értékek azok amik még elfogadhatóak?

Alapjáraton és emelt fordulatokon, hidegen és üzemi hőmérsékleten.

( Olvastam valahol, hogy az összegüknek 0 érték körül kell lennie...,de olyan +-0,5 ig elfogadható) Nem tudom ,hogy ez igaz-e?) Gondolom ez alapjárati érték lehet...Jó volna pár adat, amit fel lehet használni összehasonlítási értékként.

 

loganos Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149550

Gratulálok! Én is láttam. Már eddig is média sztár voltál :) Azért az a 30másodperc is jó reklám, fizetősben sok milla lenne.

Még hiányzik a műhelyből egy Fekete Superb vagy A6 kék villogóval a tetején, amit az M1 közvetít, és hogy megoldottad, amit a márkaszerviz nem tudott :)
De ha egyszer vége (remélem még sokáig megy) a Totalcaron a Rulettkeréknek, utána csinálhatnátok valami hasonlót mint az Edd China & Mike Brewer.

Előzmény: novothauto (149548)
combi27 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149549

pedig egy karika láncot nem lehet rosszul felrakni :D

mindegy melyik szemet hova teszed :D

Előzmény: cella8 (149547)
novothauto Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149548

Két órából harminc másodperc lett :) Ilyen a média, csak egy jóképű szerelőt kerestek.

Előzmény: vezeték (149538)
cella8 Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149547

175 LE erős Q4WA  a motor kódja.

Vezérszíj és a lánc elszakadt és ha a láncot úgy rakom fel mint az autodata hozza akkor nem jó.

 

Előzmény: cam aro (149518)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149546

Klingeritre gondolsz? :-)

Előzmény: cam aro (149542)
janeky Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149545
sziasztok, szeretném a segítségeteket kérni autószereléssel kapcsolatos speciális témakörben.
mestert keresek egy barátom számára. nem kezdő, amiért keresem, mert szerintem a fiúnak szüksége lenne egy életmesterre. harcosból, harcművész. az id&#242;s apa figura, aki megtanítja hogy kezelje saját energiáit. ehhez pedig mester kell, akinek hajlandó az akaratát elfogadni. és az autószerelés a mindene. így adott, hogy a mester egy garázsban rejtőzik. előre is köszönöm a segítséget <3
cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149544

monnyuk ez ámerikas arkepezes,.. de ha mashoz nem,. szet/osszerakashoz segithet. 

 

127' a gumigyuru. 

38-39' az meg amit nem vesztesz el. (power allito gyuru apro rogizto bizgentyuje. (rugo/golyo ) . kiesik/ki lo!/  ha kihuzod forgasirany stiftet. ) 

 

http://www.ereplacementparts.com/chicago-pneumatic-cp734h-t024351-1234-impact-wrench-parts-c-36298_36299_36307.html

 

azt tevedtem is. 

enyim szerkezetileg u.a,  de power allito gyuru a hatuljan van. 

================================================== 

Előzmény: jeepy (149543)
jeepy Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149543

Köszi Cam!!

Előzmény: cam aro (149542)
cam aro Creative Commons License 2016.02.25 0 0 149542

ranezesre  ilyenem van, bar fene tudja, lekopott mar rola minden. (nekem 1040Nm koruli remlik annorol.  )

tobb mint nyolc eve nyugom../10/  meg baja nem volt, pedig mar szetszedtem kivancsisagbol . 

  

ket dolgot tudnek emliteni viszont kis tesojaval kapcs.ban,. mert az mar parszor bszott szolgalni hasonlo okbol. 

(ez detto u.a mint a nagy, csak kisebb rotorral. )  

 

a forgasirany valto rud gumigyuru rogzitett.

 

ezen pattan at iranyvalto rud nutja, mikor forgast valtasz.

van hogy ez gumi elfarad, , es innentol rogzitett in/out pozicio nem jo.. vagy kiszakadt gumi darabja zarja levego utjat.  

jellemzo az elobbi. 

 

innentol beljebb nem sok minden van erdemben.. 

ott a rotor a muanyag lapatokkal. 

ha azok megszorulnak horonyban, az tud hasonlo problemt gerjeszteni.. bar az egy olajzott CP-nel nem surun fordul elo. 

 

elvileg alkatreszt is arulnak hozza, es bontott rajz is van neten . 

viszont szerintem nyugodtan szetszedheted.. nem egy ordoglakat. 

ket dologal lehet bajod. (szetszedes )

a hatso fedelt rogzito imbusz csavarok fejei idovel kopnak a betonyon,  ami kis baj. de inches imbusz kulcs/csavar keves haztajiban van. 

 

a hatso fedel tomites cirka 1mm vastag.. na.. nem jut eszembe.

ize.. nem karton, hanem valami azbesztos, klingur.. rossebb ebbe az alzheimerbe.. 

no mindegy,. az szakadni szokott. de figyelemel talan mentheto.

 

aztan persze lehetnek mecha hibak.. szetboritas utan meglatod. 

 

sok sikert, CP orok kedvenc. 

 

 

Előzmény: jeepy (149540)
cam aro Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149541

belenyaltam par forumba.. 

hat nagy az isten allatkertje.. :) 

 

van ahol leveszik az olajhutot, feltengelyt ki. 

van aki lebontja a HP pump alvanyt.. (az nyoc ora munka ) 

van ahol hatra, uzaszuro helyen, mint a nemeted emliti. 

aztan van aki engem igazol. 

 

ha latok egyet holnap - lehet- akkor irok. 

ha nem ..akkor meg ugyis megoldod. :) 

 

remove air box,engine mount cam covers jack engine up and out pops alternator from the top.. whilst your there may as well do cam belt as guess your up around 70 -80 miles. thats the norm time for alternator to pack up..

Előzmény: kormi07 (149539)
jeepy Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149540

Sziasztok!

 

(Bocs hogy nem autó!)

 

Javítottatok már Chicago pneumatic CP734H légkulcsot?

egyszer semmi baja egyszer meg semmi ereje.

Van valakinek tapasztalata erről?

 

Nagyon köszönöm!

kormi07 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149539

Köszi Urak, a német leírás nem bont motortartót, alulról visszaengedi-fixálja a feszítőt, kiveszi a gen.csavarokat, és a gázolajszűrő helyén kijön, ha jól értem.

 

Holnap talán több időm lesz rá, majd beszámolok.

vezeték Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149538

Tibor szakértett az előbb az RTL-en.Házon Kívül volt...

vezeték Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149537

Valami rémlik,hogy leszedtem a gázolajszűrőt potyára,mert a légszűrő alatt,megemelt motorral szedtem ki.

A vezérmű burkolatát is levettem,hogy nyerjek pár mm-t.

De lehet,hogy gen.csavarok miatt vettem le a szűrőt...Homályba vész,pedig szoptam vele.

 

 

Előzmény: kormi07 (149533)
roka1989 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149536

Bocs hogy bele vau én is.....ha nem ezt keresed akkor elöre is bocsi. Nem tudom a némettel hogy állsz de itt leírja hogyan és vannak hozzá képek is.

http://www.motor-talk.de/forum/z19dth-anleitung-zum-wechsel-der-lichtmaschine-t3057083.html

Előzmény: kormi07 (149529)
cam aro Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149535

lehet kozben kapok valami villanast,  mert nem ketto amit csereltem. 

de perpillanat nem ugrik be. :( 

Előzmény: kormi07 (149533)
cam aro Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149534

valoszinu ez inkabb uzlet politika, hogy az elhanyagolt szarokat veszik meg..mert az az olcsobb. 

bar nem vita, itt is van aki tojik ra.. de az vagy nem jellemzo, vagy rossz helyrol veszem a mintat. :) 

=========================

 

tegnapi vidamsag. 

c corsa erkezik. kulcsra nem all le a motor. 

fonoknek dógozni akadt kedve, gondolta megoldja a leallitast. 

levette az akku negativot. 

dobbent arc.. auto jar tovabb. 

tehat levette a pozitiv sarut is..  :DD

==============================

Előzmény: mica-r (149532)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149533

Köszi, majd megalkotom valahogy.

Idő nem lényeges, már nem szoktam kapkodni, az se baj, ha 1 hét múlva lesz kész.

Előzmény: cam aro (149531)
mica-r Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149532

Nem arra gondoltam, hanem arra, hogy elhanyagolják a karbantartást (de inkább csak az ide kerülő szarokból tűnik úgy). 

Előzmény: cam aro (149516)
cam aro Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149531

kerestem vagy tiz percig valami agystimulalot,. de nem ugrik be a method. :(

 

felette ott van a nagynyomasu  tartobakja. ahoz vezerlest is bontani kell. tehat arra nem. 

alul ott van az oil cooler, es a feltengely, arra megint nem,.mert arra emlekeznek holmi csigakok okan. 

marad a kerdes hatul.. szerintem arra sem..szivosor alatt nem sok hely van. . 

 

szvsz az emlek halvany, de az szerint a legszuro fele jon ki, lekotott m.bakkal.. es megemelt motorral.  

 

a data 1.1 egyseget ir az idore.. szvsz az 66 perc. 

tevedhet, de nekem sem tunik hosszas muveletnek, csak epp a hogyanra nem emlekszem. :/ 

 

tevedes sk.

sorry. 

Előzmény: kormi07 (149529)
no_holy_shit Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149530

DCU dosing Control unit 

 

Scr befecsi vezerlöje. En a dcu-t mindig ennek ismertem 

Előzmény: kicsinelly (149527)
kormi07 Creative Commons License 2016.02.24 0 0 149529

Dear Thomas, Te mint sok kis dolgok nagy tudója, segíccs már ki némi típusismerettel lécci:-)

 

Ideért az a c vectra z19dth, amit venni akartunk a múltkor.

Elsőre generátor-önindító kéne lejöjjön róla, most így este nézegettem vagy 10 percig, hogy merről kéne nekifogni, mondjuk ezt írhatjuk a mai 12 óra meló számlájára is.

 

Levszűrő-gázolajszűrő házat levettem, meg a cr pumpáról a kábelköteget, de úgy látom motortartó bak is le kell jöjjön a hosszbordás szíj miatt, a kérdés, hogy merre fér ki a generátor, bár ha szerencsém van, a gázolajszűrő helyén kiférhet, max előrébb húzom a motort?

 

Nem rémlik, hogy csináltam volna ilyet, nem szeretnék a szükségesnél többet sz*pni vele.

 

Aztán lehet, hogy fejből Te se tudod, de legalább megkérdeztem.

 

Köszi.

Előzmény: cam aro (149526)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!