Május 20-28 között a kereskedések tesztvezetésre hívják az érdeklődőket. Előzetes bejelentkezéssel lehet időpontot kérni. Nyílt hétvége lesz programokkal minden kereskedésben. Részletekről és a programokról a kereskedőnél érdemes érdeklődni. Aki lecsúsznak a sok jelentkező miatt a tesztvezetésről annak május 29-e után is biztosítják a lehetőséget.
Szeretem ezt a kis dögöt! Rossz tulajdonságai: Kicsit gyengéllem a fékeit bár lehet nem úgy kellene közlekednem ahogy teszem és egy ültetés sok jó dolgot ki tud hozni ebből a kis jószágból! Egyébként 4 személlyel már imbolyog kicsit. Öt embernek viszont hosszú távra nem ajánlanám senkinek. Városban igazi kis fenevad is tud lenni (bár mihez képest?)! Igazán csak 4500 felett ébrednek a paripák és csak onnan lehet élvezni a 16 szelep munkáját addig olyan mint egy 8 szelepes motorral szerelt járgány. Elég hihetetlen, de ha megszokta az ember, az 1,6-os 16v Opelek messze elmaradnak ,jó esetben még a rendszámot sem tudják elolvasni(tapasztalat)! Sőt a bátrabbak akár még 190-et is ki tudnak hozni belőle ha nem kényesek az autó fogyasztására!
Hibalista
Egyszer a bal hátsó el. ablak vezetéke törött meg. Garancia.
Ide hordtam szervizbe
Generál Autójavító és Kereskedelmi KFT Értékelése: 10
Fenntartási költség
Évjárat
2002
Kényelem
Használati időtartam
0 év
Teljesítmény
Km vásárláskor
45000
Megbízhatóság
Vezetett km
10000
Szervíztapasztalat
Átlagfogyasztás
8
Előző autója?
Ritmo
Következő autója?
Swift 2005
Ennyire szeretteMegérte a pénzét?igen
Ma délelőtt kicserélték az AC-pumpát a kicsikén. A kipuffogót és a tankot le kellett szerelni hozzá. A pumpa maga a tank tetején nagyjából középen leledzik. És bazi nagy egységet képez a tankhoz kapcsolódó mindenféle érzékelővel, úgyis mint üzemanyagszint jelzővel. Gyártmánya pedig Siemens. Vissza is az került. És most isteni csend honol az utastérben alapjáraton.
Bő egy óra alatt sikerült a művelet. Ehhez jó üres tankkal mentem oda, mert a leengedés nagy macera lett volna.
szerintem a népítéletes elégedetlenkedő enyhe emelkedőn mehetett, így elképzelhető hogy csak 150 volt a vége. Úgy emlékszem a gyári adat vezető + egy utas, egyenes úton érvényes , a fogyasztási értékek is általában így értendők
Ja, értem már, csak elsőre nem jött át az irónia, mivel az én hozzászólásom elemeit használtad. :)
Hát igen, valóban csúnya dolog a szabályok be nem tartása. Mentségünkre csak az szolgálhat, hogy pünkösd hétfőn délelőtt volt olyan tíz perc, amikor se előttünk, se mögöttünk nem volt senki sem a pályán.
A végsebesség pedig két ok miatt érdekes:
1. A Totalcar Népítélet rovatában volt egy olyan beírás, hogy 150-nél nem megy többet az 1,3-as.
Nem kell egyből mindent elhinni és főleg lereagálni, amit itt egyesek ( én ) figyelemfelkeltés ( burkolt vélemény nyilvánítás ) cálzatával összeirkálnak.
Hát, mostmár semmit, mert megint volt egy "bölcs" ember , aki felhívta a figyelmemet a vakmerőségemre . :-)
( vagy talán az, hogy túllépted a megengedett sebességhatárt autópályán ! )
A magam részéről az ilyen végsebesség adatok beírását a topikra , enyhén szólva, megmosolyogtatónak és fölöslegesnek tartom . Többek közt az egyesekből fölöslegesen kiváltott ilyen rakciók miatt is. ( amivel egyébként, ha nem rólam van szó, még egyet is értek )
A legfontosabb kimaradt, a CSALÁD! Ha egyedül vagyok, és in néha elemgedem magam, de ha ők ottvannak akkor sosem!! Értük is felelős vagyok, és 160 felett egy olyan kocsival (ekkora kategóriás) bármi történhet. Én sem megbántani akartalak, csak légy óvatosabb ha Ők ottvannak!!
A régi Swiftemmel és a családommal sosem mentem 120 fölé azokkal a futóművekkel, fékekkel, és azzal a könnyű súllyal. Már 120nál sincs fékhatás, legalább nálam nagyon kellett nyomni ha valami gebasz volt (felszabályozva, Ferrodo betétekkel!). Szóval csak óvatosan, mert nagyon nehéz vele megállni!!!
Egyébként az új Swift majdnem +200kg, ne felejtsétek el!
Ne mondja már nekem senki azt, hogy ha a körülmények megengedték , akkor nem zavarta meg ménest . Tiszta út, száraz idő, gyér forgalom, kiváló műszaki állapotú kocsi, tapasztalt sofőr , stb.
( másrészt pont arra utaltam, hogy biztos nem mentem annyival )
Ilyen egy felelossegteljes csaladapa. Swift-tel 190-el.
Soha ne legyen defekted, se semilyen varatlan dolog ne tortenjen es foleg arra vigyazz nehogy veletlenul egyedul eld tul. Ilyen sebesseg szerintem nagy autoval is korultekintest igenyel, meg akkor is, ha ott van hozza megfelelo futomu, fek, karosszeria, stb.
Ez kizarolag velemeny volt, abbol is a szubjektiv fajta, semikeppen nem kioktatasnak szantam.
Leírom ide is, hát ha valaki érdekel az 1,3-as motor tudása:
M3-on vasárnap délután hazafelé , hárman ültünk az autóban, feleségem (65kg), utódom (35kg) és jómagam (120Kg), + az anyám által ránktukmált enni-innivaló és a motyók - így 190 km/h volt a vége, és 140 km/h az utazósebesség.
Imádom a Gödöllő utáni dombot , ahol kapaszkodó sáv is van . A domb alján 140-nél visszateszem 4.-be , a dombtetőn meg már 160-nál tart, olyan jól húz !
Ja, 1.3 16V régi Swift ! ( az óra csal, a gumi 165/65R13 , tehát még az is kisebb, így a mérés nem pontos )
Szerintem meghatározza, nagyon úgy tűnik, már a gyár honlapján is ott vannak az árak, tehát központi árnak tűnik, így a valós verseny a kereskedések közt a kedvezményekben mérhető, no meg persze a hitelkonstrukciókban, ahol azért a jutalék erős rugalmassági tényező...