cam aro
2016.02.25
0 0
149581
ha egyre gondolunk akkor uza elomelegito.
oda forgatja vissza a visszaterot, ami felmelegiti a belepot.
megtan valami legtelenito funkcioja is van, de ez csak fejbol.
Előzmény: tigronca (149578)
cam aro
2016.02.25
0 0
149575
ujabb cdi-kben van ilyen sugarpompa.. de ott osztott a tank is.
ezt oreget nem ismerem.
de mintha valaki szivott volna itt egy ilyen problemel.
(1-2 eve )
Előzmény: tigronca (149566)
cam aro
2016.02.25
0 0
149574
azt egy szoval nem irtad hogy meg is all.
vegulis mindegy.
a levegonek jarj utanna.. aztan szerintem a leallas, inditasi problem is helyre/jobbra kerul.
Előzmény: tigronca (149572)
tigronca
2016.02.25
0 0
149572
""Élő adatban kéne nézni railnyomást , (mert valósziüleg leesik amikor torpan)visszafolyást a csúcsokon stbs tb""
Ez nem meg torpan ,hanem megáll!Holnap majd nézek railnyomást.
De nyomás probléma esetén letilt,leáll,gyujtás le-vissza ,indul.Nálam meg öt perc indítózás .
Előzmény: fourwheels (149564)
cam aro
2016.02.25
0 0
149568
tegyel ra atlatszo csovet a tanknal.
ha onnan jon a bubi.. akkor ott valami nem jo.
de primer pumpa, > pl merci < es szuro/tank kozt egy vakummero is sokat elarul.
mert lehet nem levegot sziv, hanem mast nem tud. :)
Előzmény: tigronca (149562)
cam aro
2016.02.25
0 0
149567
mi tud nyikorogni."
korulbelul minden.
ez nem fog egy leirasbol kiderulni.
legteleniteni.
hat majdnem mint feket, azert ugy menni fog.
ellenben ha uj az a tescos folyadek, akkor - talan - megsem abban lesz a hiba
Előzmény: mj620di (149561)
kormi07
2016.02.25
0 0
149565
Megvan a kicsike.
Alulról feszítő, alsó csavar, felülről felső csavar, vezetékek, és kijön a gázolajszűrő helyén, kábelköteget kell arrébb feszegetni egy kicsit.
Nem kell se motortartót, féltengelyt, olajhűtőt, cr pumpát, semmit se bontani(csak levszűrőház).
Önindító is kijön felfele, kiegyenlítőtartályt kell kivenni csak, annak a helyén le lehet nyúlni, lentről nem nagyon van hely.
Előzmény: cam aro (149541)
fourwheels
2016.02.25
0 0
149564
Mitöl lenne csurig a kehely? Ahol bemegy a nyál ott ki is jön! :)
Élő adatban kéne nézni railnyomást , (mert valósziüleg leesik amikor torpan)visszafolyást a csúcsokon stbstb
Előzmény: tigronca (149562)
tigronca
2016.02.25
0 0
149562
Sziasztok!
Van egy 99-es,320 cdi kombi (W210) automata.erőteljes gyorsításkor megindul, azután mintha kifogyana a gázolaj.Sokadik inditásra beindul,kis gázon megy,még pályán 130 fölött is használható, csak előzni ne kelljen . És valóban, buborékos a szűrő átlátszó csöve ,kövérebb gázfrőccsre.
Megbontottam a tankot ,szűrőnél leereszt,teljesen tiszta.Kivettem a szintjeladót,innen lestem bele.Van benne egy müanyag kehely de ez mindig csak a go.szinttel azonos .Nem kellene ennek járó motornál csurig lenni ?
cam aro
2016.02.25
0 0
149559
tapasztalta-e ezt a hibakódot és hogy mit jelent, mert félre fordít a KTS .""
van P' kod ?
amit leirtal az akar vezerles is lehet, azt meg nem tart sokbol ellenorizni kfw-n.
lehúzott lambdaszondákkal nem áll le, ""
igy valoszinu uzaszabalyzasi oldalon lesz valami gubanc.
..vagy a fentebb irt.
Előzmény: Atesz26 (149555)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!