Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

1Qkorica Creative Commons License 2015.05.12 0 0 1200
Előzmény: francois81 (1199)
francois81 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 1199

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy Opel Astra G típusnál az első lökhárító lógást, hogy lehet orvosolni? Mi a menete, hogy megnézzem miért lóg? Az is érdekelne, hogyha már nincs a helyén rendesen valószínűleg új komplett lökhárítót kell vennem?

Másik kérdésem: 3 éve ismétlődő probléma merül fel a klímával: hűt rendesen (bár tavaly már egyszer azt sem), viszont a kompresszor visít. Borzalmas hangja van az autónak. Olajcserével egy nagyon rövid időre orvosoltuk, aztán újra előjött. Ezt lehetséges felújítani?

Köszönöm!

kisatila Creative Commons License 2015.05.10 0 0 1198

Köszönöm segítségetek-nehéz ilyen távlatokból..

 

Megcsinálták a kocsit!

G astra-sokszor merült le , azt is nagyon. Elfelejtette a software-konfigurációkat-újra kellett software-relni a kocsit!  (én még ilyet nem is hallottam)  

Aztán ezt elmeséltem egy emberkének aki azt mondta elég lett volna ha a két sarut (akkuról levéve) összeérintem -az kisüti magát-0ra áll a kocsi vagy mi és használható.

Minden esetre gépre lett téve és megjavult.

 

Üdv/kössz!

deepdeer Creative Commons License 2015.05.05 0 0 1197

Sziasztok!

 

Egy kérdésem lenne... Corsa C-ről lenne szó, 1.4 Z14XE...

Előjött egy hiba a melegben, miszerint bemelegszik a kocsi, 80+ és 90 közé, kidobja a kisautót kulccsal :) Ha ilyenkor lepadlózom, 5-6000 köré, mintha letiltana, 3000 nél többet nem pörög és a motor kb. 10%-on üzemel. Leállít-elindít-elmúlik! :O majd 80+ és megint kezdni.. Hibakódok... P0110 (bemenő levegő érzékelő - CSERÉLVE) P0220 (Folytószelep - CSERÉLVE) volt még egy hiba... holtponti jeladó (CSERÉLVE- felső)

A P0110 kiolvasba benne van, de kivillogtatva a P0220 és P0120-at dobja, hogy utána lenne e még hibakód, azt nem tudom, zár a folytószelep és nem olvassa tovább a hibát.

 

Esetleg valakinek valami tippje? A hirdetett motorverérlős szakiról valami vélemyényetek? (Jófokás, OLX - ne vidd szervízbe, ezeket meg ezeket a hibákat elmúlasztom neked 40-55 ezerért)

 

Nagyon köszi, ha Valaki tud segíteni!!!

Üdv,

 deepdeer

verebész Creative Commons License 2015.04.30 0 0 1196

Szia!

A gyújtáskimaradást kiírja a rendszer hibának?

Előzmény: kisatila (1195)
kisatila Creative Commons License 2015.04.27 0 0 1195

Sziasztok!

 

Befutott egy másik haverom :)

 

2005", asszem G astra 7000Km

Dadog, gép írja 3.henger kihagy.

Elképzelhető trafó hiba? Alig mentek vele!

Ha igen javítani lehet? Érdemes bontóba venni? Vagy inkább ahol van kedvezményünk de új a trafó.

 

Üdv!

kisatila Creative Commons License 2015.04.26 -1 0 1194

Sziasztok!

 

Még mindig lovagolok a J astra tempomat ügyön..

Azt nem tudjátok véletlen, hogy jó-e az Igszignia kormány a J astrára?

Abban ugyanis van tempo kapcsoló

 

Üdv

nemethgab_01 Creative Commons License 2015.04.23 0 0 1193

Köszi, megoldódott. a fő problem ott volt, h nincs aknám, így nehéz ráfogni bármivel. Ismerősnél rá tudtunk fogni, lejött. Az érdekessége, hogy az előző olajcserét szervízben csinálták, gyakorlatilag a hidegvágó nyoma rajt volt a csavaron..... Szólhattak volna h szar a csavar..... Ehelyett visszatette ami már eleve nehezen jött le neki.... Kontár Bt.

Előzmény: kisatila (1192)
kisatila Creative Commons License 2015.04.23 0 0 1192

Tegyél rá egy patent vagy vízfogót

Előzmény: nemethgab_01 (1191)
nemethgab_01 Creative Commons License 2015.04.21 0 0 1191

Sziasztok! Az olajleereszto csavarral van gondom. Az elozo cserenel gyakorlatilag ugy megteptek a csavart hogy nem jon ki. A menet valszeg ép, viszont a külső torx nyilas el van nyírva... Hogy lehetne ezt kiszedni? Járt már valaki hasonlóan?

verebész Creative Commons License 2015.04.15 0 0 1190

Szevasztok!

 

Bocs a téves információért. Az injektornak négy furata van, és mind a négy furaton fecskendez benzint, de nagy nyomásnál csak két sugárnak látszik.

Előzmény: verebész (1185)
kisatila Creative Commons License 2015.04.13 0 0 1189

Sziasztok!

 

Tudnátok segíteni?

Egy haverom szeretne berakatni a J astrájába tempomatot.

Mi kell hozzá?

http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/opel-astra-insignia-lenkrad-chromspange-tempomat-radiobedienung/290720285-223-2013

 

Előre is kössz!

hlaci51 Creative Commons License 2015.04.11 0 0 1188

Sziasztok!

Segitséget szeretnék kérni. Van egy 1.4-es G Astrám.Az elektromos szervó hol működik hol nem. Ha inditáskor pöccre indul működik a szervó,ha sokáig teker akkor nem megy.Levettem a szervót,megtisztitottam a sarukat,kicseréltem az olajat a szervóban de a hiba továbbra is fenn áll.Honnan kapja a szervó a vezérlést,mert már csak arra tudok gondolni,hogy ott van valami kontakt hiba.Vagy ha valakinek van épkézláb ötlete,hogy mi lehet még,megköszönöm.

verebész Creative Commons License 2015.04.03 0 0 1187

Szia!

Tipikusan az a jelenség ami az enyémmel is volt. Nem érzed úgy mintha gyengébb lenne egy henger?

Az enyém is ezt produkálta, de nekem érezhető volt, hogy egy henger lényegesen kevesebb üzemanyagot kapott, mert kimondottan döcögött, mintha nem lenne robbanás. De persze volt, mert nem irt ki az ECU semmilyen gyújtáshibát. Az üzemanyagnyomást is jónak találta, csak az injektor volt eltömődve.

 

Szinte biztos hogy üzemanyag ellátási hiba. Benzinszűrő, vagy injektor lehet a ludas szerintem.

 

Bemelegedés után pedig azért lesz jó, mert akkor kevesebb üzemanyag is elég a stabil járáshoz.

 

 

Előzmény: woodybigyó (1186)
woodybigyó Creative Commons License 2015.04.02 0 0 1186

Üdv. mindenkinek!

Segítségeteket kérném.

2006 opel c corsa z10xep motorkód.

Hideg indítás után 1100 fordulat, majd fordulatszám esés 800-500-300 és leállás, de nem mindig. Előfordul, hogy 15 mp múlva saját magának felemeli a fordulatszámot 800ra. Bemelegedés után semmi gond. Ha pedállal rásegítek, áthidalva 1 perc, utána megint nincs gond. 

Eddig ellenőrizve( gyertya, trafó, hőelem, labdaszonda, légtőmegmérő) Kiolvasó szerint nincs gond. 

Köszönettel.

verebész Creative Commons License 2015.03.30 0 0 1185

Szevasztok!

 

Megcsináltam az injektortisztítást. Ellenáramú tisztítást végeztem. Egyszerűen a mellékelt videón látható módon bekötöttem az injektorokra a vezetéket, és visszafele megnyomattam fecskendővel mindet. Utána rendes áramlás irányba is. Többször váltakozva egymás után. Utána egy 30 kilométeres etapot mentem csak benzinnel. (Az enyém gázos autó, csak 30 fokos motorhőig jár benzinnel, utána automatikusan gázra áll át)

ÉS MŰKÖDIK!!!!  Teljesen eltűnt a döcögés! Rendesen adagol minden injektor. Teljesen kisimult az alapjárat.

 

Én akkutöltőről adtam tápot. 12 voltos töltő, de nem tudom mennyi volt az amper, mert nincs rajta az ampermérő, az ugyanis tönkrement. Teljesen letekert szabályzóállásnál impulzusszerűen, ahogy a felvételen is látszik, úgy adtam rá az áramot.

De vigyázni kell, mert így is melegszik az injektor!!!

 

Szemrevételezéssel megállapítottam, hogy az injektornak négy furata van, de valószínű kis feszültségnél, tehát alapjáraton csak kettő dolgozik. Bár innentől minden csak feltételezés, mivel akkumulátor nem lett rákötve. Mivel nálam alapjáraton volt gond, ki sem próbáltam, hogy miként viselkedik ha 12 voltot adok rá. A töltőm biztos nem adott 12 voltot! Olyan 3 volt körül gondolom a feszültséget. De ez nem 100  százalék. Azért gondolom, mert van egy LED sorom, ami 3 voltnál kezd világítani, és ezt pont kihajtotta a töltő.

Tehát ha valaki megcsinálja a tisztítást, akkor kicsi feszültséggel próbálja meg!

 

Jó próbát!

Előzmény: verebész (1182)
futar01 Creative Commons License 2015.03.26 0 0 1184

Üdv mindenkinek.

Van egy Astrám x16szr motorral. És olyan gondom van  vele,hogy hibakódra a P1602 hozza,kopogás jelado modul hiba. Már a 3-ik jeladó van rajta,és a hiba ugyan az. Mikor elkezd világitani a motor elektronika akkor érezhetően elvesz a teljesítményböl,ha leállítom és ujraindítom látszólag semmi gond megy normálisan.Ez a hiba van,hogy 200 km távon sem jön elő ,de van hogy 2 km után már jelez.Halkan de halladszik hogy a gyürű becsörög gyorsításkor mintha előgyujtáson lenne.

Valakinek valami öklete?

Vagy esetleg elképzelhető hogy a vezérlő programjával van valami gubanc?

vizpart Creative Commons License 2015.03.19 0 0 1183

Helló.  Nekem még mindig meg van a hibám igaz már a csekklámpa nem ég egy teljes hengerfej felújítás után,most inkább hintázik a fordulat és erőtlen a motor 

Előzmény: vizpart (1073)
verebész Creative Commons License 2015.03.12 0 0 1182

Szevasztok!

 

Tanácsot szeretnék kérni valakitől, aki már tisztított ki injektort, vagy tudja mi módon kell ezt csinálni.

Az történt ugyanis, hogy alapjáraton indítás után elkezdett döcögni a motor. Érezhetően az egyik henger nem olyan teljesítménnyel dolgozik mint a többi.

Először azt gondoltam, hogy kicsi az üzemanyagnyomás, mert két éve cseréltem benzinszűrőt.

Vettem egy újat, kicseréltem, és ekkor vettem észre, hogy a lecserélt szűrőházban a szűrőbetét mozog, lötyög.  Szétvágtam és láttam hogy a ragasztás, ami a szűrőházhoz rögzítette elengedett.

Azaz szűretlenül ment át rajta a benzin, sőt ami ragasztó levált a házban,  az is mind eljutott az injektorokhoz.

Én még nem szereltem ki injektort, így nem tudom hogy van-e külön védelem benne, vagy egyből bejut a befecskendezőbe a benzin. Az a gyanúm, hogy részlegesen eltömődött.

 

Ezen a linken láttam egy injektor tisztítást, de nem tudom a valóságban meg lehet -e csinálni, vagy a korszerűbb injektorral is működik-e ez a megoldás.

 

http://opel-astra-f.hupont.hu/38/injektor-tisztitasa

 

Előre is köszi, ha valaki gondolkozik rajta.

Üdv: GM

Lasse68 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 1181

Nem feltétlen fog beválni ha csak levakolod ,ugyanis attól független a szelepnek járnia kell csak a füstgázt nem engedi be a szívócsatornába.Viszont ha megszorul akkor ugyan úgy fog viselkedni mintha nem csináltál volna semmit! Van ennek egy módja ami nem alkalmazható minden egyes ilyen motorra az EGR leprogramozása.Ezt nekem is mondták de az enyémen sem lehetett megcsinálni.Pontosan nem tudom már de azt hiszem a valamit mondtak a klímásakat nem lehet ,de ezt csak megemlítettem a pontos infót egy erre szakosodott embertől kérdezd meg majd .
Am. én a shell-től átpártoltam az omw-hez és a gyújtáskimaradások meg egyéb dolgok ettől megoldódtak!

Előzmény: Zsolti Demeter (1180)
Zsolti Demeter Creative Commons License 2015.03.04 0 0 1180

Köszi szépen a segítséget,az EGR-t most lefalaztam egy lemezzel de ez csak ideiglenes hogy lássam tényleg azért áll le néha aztán kitisztítom és visszarakom de nem lesz hosszú életű mert keveset megyek vele hétköznap,mire meleget fújna a ventilátor arra odaérek a melóba!Látjátok ha közel van a munkahely az sem jó ha messze van az sem hhmmm!

Lasse68 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 1179
http://www.google.com/url?q=http://olajcsereszett.hu/termek/wynns-egester-tisztito-adalek-benzinmotorok&sa=U&ei=bCn2VJDnBYOAU8vKgrAM&ved=0CBQQFjAA&sig2=L_ncBfsWj3aqla2idCP9cg&usg=AFQjCNESBz-i7mFFxB2H8VpSKJyIpVEllA
Előzmény: Zsolti Demeter (1178)
Zsolti Demeter Creative Commons License 2015.03.03 0 0 1178

Megkérdezhetem hogy az az égéstértisztító az mi volt?

Előzmény: Lasse68 (1176)
Zsolti Demeter Creative Commons License 2015.03.03 0 0 1177

Köszi szépen kifogom próbálni mindkettőt!

Előzmény: Lasse68 (1176)
Lasse68 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 1176

Szia!
Én is jártam így az én opelemmel az is ugyanaz az évjárat és motor stb!
Nekem is volt hasonló gondom igaz én nem vettem mindent csak kaptam próbára hogy valóban az e a gondja !
Nekem is volt sorozatos gyújtáskimaradás meg minden egyéb de nem segített  a trafó csere meg gyertya csere !
Az ami hatásos volt átpártoltam egy másik benzinkúthoz és egy igazi jó pörgetős menet nagy fordulatszámon elég huzamos ideig és km-n keresztül ! Egy flakon égéstér tisztító a tankba nem kell vele foglalkozni én egy negyed tankhoz benyomtam és irány egy jó menet a pályán ! 5-5,5 ezres fordulaton hagy dolgozzon a kicsike letudjanak válni a koksz darabok ahonnan kell !
Sajnos rövid városi közlekedésre használt autókon ez előbb utóbb előjön ! Az EGR szelepet meg nem csak ott kell lekepargatni ahol látod hogy kormos ,hanem maga a szelep szár szorul meg ! Szépen ki lehet takarítani egy kis türelem és oldószer na meg egy vezeték pár amit az aksira meg a szelep csatolófejében a két szélső sarura tolsz fel ezt kedved szerint egy edényben amiben oldószert raktál beleteszed és a vezeték végét meg pöcögteted az akkumulátorhoz így az nyit -zár és talán ki dolgozza a nem kívánatos dolgokat belülről is (nekem bevált) ! Ha tiszta és szépen mozog fújd be berágódásgátló spray-el nekem ez is bejött azóta semmi gondom vele! ( a spray amit én használtam Loctite 8151)
Jó mókánykodást és gyógyuljon a kicsike!
Üdv Lasse!

 

Előzmény: Zsolti Demeter (1174)
Veisace Creative Commons License 2015.03.01 0 0 1175

Sziasztok! 

 

Opel astra F x17dt. Isuzu dízel. Vélemény. Reggeli indítás, több másodperc mire kialszik az olajnyomásgomba. Közvetlen leálíítás és újraindításnál azonnal elalszik. Motor szépen jár fordulaton nincs rendellenes zaj. Vezérműtengelyen nem látható olajhiányos állapot (még). Olajpumpa hiba? Valahol visszaejtheti az olajat. 

Zsolti Demeter Creative Commons License 2015.03.01 0 0 1174

Azt elfelejtettem hogy mikor nyitva marad a szelep mert csak sejtem hogy az akkor ha benyomom a kuplungot és tartom  egy picit akkor  zuhan lefele a fordulatmérő mutatója egéssz a 0 ig leáll a motor vagy ha csak üresbe teszem akkor is  leáll de megyek nyomva tartom leáll majd rá engedem és megy tovább párszor eljátszom és azután megy rendesen de néha rángat.Leszedtem az EGR-t korom fekete és még olajsár is volt rajta rendesen letisztitottam picit féktisztitóval meg lekapartam óvatosan de semmi néha megy ugy mintha semmi baja nem lenne néha meg xarakszik!

Zsolti Demeter Creative Commons License 2015.03.01 0 0 1173

Sziasztok tudna valaki segíteni?Van egy G Astrám 2001 es 1.4 es 16 szelep benzines,néha kiolvasom a hibát és P0300, p0301,p0303 és néha mindenik hengernél égéskimaradást ir ez az egyik a másik az EGR szelep ami kinyít de nem zár vissza vagy fordítva volt trafó és gyertya csere de nem segített az EGR szeleppel most bajlódom mert az nemrég jött elő ujjat nem akarok venni meg közel 50 ezer ft.arra gondoltam hogy lezárom egy lemezzel ti mit gondoltok mi lenne a megoldás.Jah és van benne 185 ezer km  165 ezerrel vettem.Segítségül leírom az utolsó kiolvasott kódokat.

p0304-cylinder 4 misfire detected

p0400 (0C)-exhaus gas recirculation flow excessive

p0300-multiple cylinder misfire detected 

p0400(0A)-exhaus gas recirculation circuit range/performance (open valve)

p0400(0B)--------------//--------------------                                 (cloes valve)

Kérem aki tud segítsen köszönöm!!

 

profi90 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 1172

Hali!

Van egy 92-es Astra F-em és egyfolytába világít a check lámpa valamint a kocsi hidegen és melegen is egyszer csak elkezd rángatni különböző fordulatokon. Mi lehet a gond?

Varga Anna Creative Commons License 2015.02.25 0 0 1171

Sziasztok!

Van egy opel astra f-em (1992) azt vettem észre hogy  gyengébb a fék mint más korabeli autóknál,ez mitől lehet?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!