Üdv Kavicsos 64!Van olyan lehetőség,hogy közjegyzőnél nyilatkozni kell a gazdának hogy miota övé a gép.A köjegyző ad egy papirt,a gépet levizsgáztatod,biztositás,illeték,stb,utána okmányiroda,megkapod a rendszámot.Csomó idő,idegeskedés,pénz,de van hivatalosan egy rendszámos traktorod.Vagy veszel valahol egy traktor okmányt,és azzal legalizálod a saját gépedet.Hát nem egyszerű,meg egészen szabályos ez sem.Merre felé laksz?Vannak olyan megyék,ahol viszonylag lazán mennek ezek a dolgok,mondjuk Somogy megyére nem ez jellemző,de akármelyik okmányirodában megmondják,mi lenne a legjobb megoldás,vagy vannak irodák akik foglalkoznak ilyen ügyek intézésével.Persze pénz,sok pénz,még több pénz,külömben meg csak kinlódás megy.
Helló! Hát én ugy tudom hogy a 11-re végzödő gépek azonos alkatrészekböl vannak éltérés a hátsó hidban van de itt is a difiház azonos csak a belseje más , az alkatrészkatalógusbol silabizáltam ki az infót, de ha bárki akinek van szerelési tapasztalata a 3011-5611 gépekben igazán irhatna, neked külön köszönöm hogy irtál. Hiányolom az alkatrész árusok szaktudását pedig az ő érdekük is ez a dolog ,mert ha megmondom hogy 3011-hez keresek alkatrészt azonnal rávágják , nincs hozzá semmi , hozzáértő kereskedő is irhatna , vagy valami zetor guru aki ért hobbibol ezekhez a gépekhez, köszi!
Helló mindenkinek! Nagyon köszönöm a kedvességed hogy megnézted a trakit, de rendszám nélkül nem sokat ér nem tudom használni, ugyanis potkocsit is kéne huzzak vele, üzembentartóira is le lehet vizsgáztatni de az 150000 körül van +macera az okmányirodában
Üdv Kavicsos 64!Megnéztem a Zetort,sajnos nincs meg a rendszáma,forgalmija.Tsz traktor volt,onnan vette a mostani gazdája,adásvételi szerződéssel 30 éve kb,már minden okmány elkallódott.Egyébként jó a gép,van hozzá pót motor,1 hónapos akksi,a gumik 80%-osak rajta.Kis karbantartással egész jo kis masina lenne.Meg van hozzá egy talajmaro is,összesen 350000 kérnek érte.
Nekem is volt 3011-es zetorom az 5611-es motorja anyiban különbözik,hogy négyhengeres a többi passzol furat-löket dugó, hajtókar, hüvely, hegrefej osztott ugyhogy az is jó a kopmresszor is passzol. A sebességváltó már macerásabb mert az nem passzol össze másik zetorral csak a 2011-es géppel amiből mégkevesebb van. Na ennyi tudok kb. ezekről a gépekről meg azt,hogy a legnagyobb hidegben is könnyen indul!!!
Helló!Na én se vagyok kutya ! el vagyok havazva, folyamatosan müködök a kertekben ,sok a munka alig győzöm, mindenki velem szeretné rendbetetetni a kertjét, közben a traktorom nem halad , egyhelyben topogok a vétellel kapcsolatban , várok stil gurura is mit tud intézni, eddig csak rendszám nélkülieket találtam , az egyetlen rendszámos meg nem enged az árból pedig ez is elég romos ,inkább régész mint gépész kell hozzá. A cirkulátol nem kell félni egy a lényeg nagy átmérő alacsony fordulaton kell forgatni ,ha a tüzifámat vágni fogom csinálunk majd filmet, hogy müködik nálam a traktorhajtásu körfürész, a fogazatrol a láncfürészgond oldalon találsz képeket , ez az oldal kicsit nehezen forog, ugy látszik mindenki elfoglalt és kevés az idő az irogatásra, már ha jól látom .
Warchalowski traktorhoz keresnék alkatrészt. Tulajdonképp amire a nyelestengely rácsúszik a váltóba. Pontos lóerőt évjáraotot most kapásból nem tudok, de teszek fel képet. Motor ne tévesszen meg, egy keveset már módosult :) http://noob.hu/2012/03/19/Warc.jpg http://noob.hu/2012/03/19/Warc.jpg
Én most ilyet (Frids) vettem a Steyr 188-hoz. Még nem ment mert restaurálás alatt van a gép, így nem tudok róla érdemben nyilatkozni. Amúgy Multikar M25 csúcsaként vettem, csak passzol a Steyr-be is. Ami lényeges hogy 2.500 Ft volt. Egy Bosch 8-9 ezer körül lenne. Ennyit szerintem megér. Ránézésre sem láttam semmi rosszat rajta.
Firds porlasztócsúcsokról hallottatok már? Lengyel állítólag és ezt ajánlják nekem Jumzba. Neten sok infót nem találtam róla, csak egy honlapot ami alapján tényleg lengyel.
Zdrav kavicsos, bocs hogy ilyen késéssel érkezik csak válaszod az írásodra, de pont a szalagfűrészelnivalót gyűjtögettük rohammunkában az erdőn... Sturmolásnak vége, most írom hogy szép dolog a körfűrész, de azt is meg kell szokni. Én például attól tartok jobban.
A hétszázas lapok nekem is tetszenek, de egy tengelyen hármasával, sorozatvágónak... csak nem tudnám megvenni.
A szalagokat én sem tudom végteleníteni, de a környékünkön nagy tapasztalatú laphegesztő-élező válllakozás működik, ott szoktam veszegetni a végtelenített lapokat. Bizonyosan van a ti környéketeken is ilyesmi, érdemes lenne feltérképezned.
Én is magam szoktam elrontogatni a lapokat a kihajtogatással-élezéssel, a hegesztett lapok ráadásul alig-alig szakadnak....
A fűrészelésre gondoltam hogyne, hisz van kettő kör fűrészünk, egy szalagunk, egy láncfűrészünk , a szalaggal az a bajom hogy nagyon macerás , drága a szalag hozzá nincs aki össze hegesze a szalagvégeket , igazából a nagy átméröjű kör fürésznek nincs párja itt a 700-as vagy afelettire gondolok és ezt alacsony fordulattal forgatva ,billenövályusban , házilag átszoktam fogazni a lapokat és utánna láncfürész reszelővel lehet élezni ,szenzácios sebességel apritja a fát, na mentem a szomszédba metszeni, helló!
A rendszerváltáskor úgy szavaztunk a demokráciára, hogy hadd gazdagodhassunk a többletmunkánk révén... de mostanára jól látszik hogy nem így működik ez.
Csak a mások kárára lehet gazdagodni.
Bele kell tenni az egészséget, meg az idegrendszert, meg a barátságokat is, aztán mikor már magasabbra került az ember, kiderül hogy a környezet ellenséggé lett - vagy kipusztult. :-(((
Úgyvan! Már közel vagyunk hozzá, legalábbis a háború utáni állapothoz , ha nem találok valami munkát, vagy vállalatnál , vagy a traktorral akkor nem lesz vizünk, gázunk , telefonunk , áramunk , és hogy mivel fűtünk csak az ufok tudják, mert nekem fogalmam sincs róla, ilyen állapotok valóban csak a háború után voltak az országban.Még termelni sem tudunk növényeket, mert nincs földünk annyi, hogy valami állatot tudjunk nevelni ,a koléganőmnek kellett volna búzát és kukoricát vásárolnom és nem kaptunk búzát, pedig falun lakunk . Az átkos rendszerben az anyámék eljártak kukoricát törni ,amiért kukoricával fizettek igy neveltünk vágóállatokat ,hát a nagy szabadságunkban hol vannak ezek az egyszerü lehetöségek, hogy legalább enni tudjunk hamár pénzünk nincsen .OFF
Helló! Hát rámfér ebben a gonosz világban némi segitség, mert jövő hótol munkanélküli vagyok, a cégem ahol 29-évet dolgoztam csödben felszámolja a mol, direkt kisbetüvel írom.
Helló! Minden megoldás érdekel, kérdezd meg ,émilben küld a telefonszámot, csak akkor érdekel ha a törzskönyve is megvan ,másként nem irják a nevemre az okmányirodában, hálás köszönet!
Üdvözlet Kavicsos 64!Nekem nincs Zetorom,de egy régi ismerősnek van 3hengeres 3011 traktorja,fülke nélküli,úgy tudom rendszáma is van.El akarja adni,nagyobbat 5611-est venne.Ha gondolod megkérdezhetem,ha meg van neki,és esetleg megveszed tőle,nem kell a műszakival annyit kinlódni/papirmunkára gondoltam/.
Helló! Hálás köszönet hogy irtál nekem, még tanakodom rajta mitévő legyek ezzl a trakival , annyit még kérnék tőled hogy hol keressek márkatársat ,ha lehet valami élő fórum legyen , itt az indexen a zetor- mtz forumot már olvastam, de halott forum még nem irt vissza senki.
Sajnos nem tudtam érdemben tanácsot vagy alkatrészt adni... de azt tudom, hogy az UE28-as után a 3011-es Zetorka a leghálásabb kistraktor a múltból...
Ha rólad van szó, akkor kell az a fülke rá, de ha a traktorról, akkor ne erőlködj a felújításán, hanem hajítsd le róla - leműszakizhat az anélkül is.
Helyre is tudnád rakni a traktort, és mindene javíttatható is utólag... szóval keress egy márkatársat és kérdezd meg hogy találkozott-e a tiéd problémáival.
Én a fékelosztójáról hallottam szomorú történeteket. Nem tudom miért nem dobták fel kettő pedállal, pedálonként egy-egy fékhengerrel....
Helló ! köszönöm a válaszod, de a probléma az hogy igen rossz állapotban van a vezetőfülke, üvegek , az üvegtartó gumik szétérve ,az oldalüvegek fakeretben bekókányolva , megprobáltam szlovákiában alkatrészeket venni hozzá de már ott sincs semmi a 3011-es vezetöfülkéhez , dilemmában vagyok hogy megvegyem vagy se ezt a traktort ,nemtudom ugyanis hogy meddig lesz alkatrész hozzá .Jó lenne tudni az ujabb tipusu zetorok alkatrészei jok-e hozzá vagy sem ,napi használatra kellene a kis méretei miatt más tipus egyszerüen nincs és még a fülkét is összel le kell vegyem róla mert nem fér el a fák alatt .
Helló mindenkinek! Olyan embert keresek aki jól ismeri a 3011- 5611-es zetorokat, a két tipus közötti különbségek érdekelnének , ugyanis alkatrészt kellene vennem 3011-es zetorhoz , de a zetor kereskedök azt mondják nincs már hozzá semmilyen alkatrész . A vezetöfülkét kellene átalakitani a müszakin is átkéne menjen , hogyan lehet van-e valami jogszabály vagy kpm szabály ezekre az átalakitásokra? Elöre is köszönöm !
Kicsit bővebben mert a motornak is van azonosítója.... A neveket elég pontatlanul írtad, mert szerintem Fahr és Güldner (de ez kettő traktor fajta) Ide sorolható időben a Deutz is. Milyen a motor benne? Gondolom vízhűtéses a repedés miatt. A léghűtéses inkább gondolom megszorul, mint megreped. Én drágának találom a Belcord árait (Heves megyei vagyok) A semminél a végén (akár), de előtte Németország. Nézelődj a neten ebay.de oldalon. Üsd be a traktor nevét és a zylinder vagy kolben szavakat
szeretném a segítségeteket kérni aki tud! van nekünk egy fhar-gludner D133N tipusú veterán traktorunk, és abban szeretném a segítséget kérni, hogy tudtok e valakit aki a motorját tudná javítani? a középső henger huvelyén felül van egy hajszálrepedés és azt mondja a szerelő barátom, hogy hüvelyt kéne hozzá csináltatni. hova fordulhatnék, mert itt a neten nem találtam semmit.