Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vitusz112 Creative Commons License 2010.11.14 0 0 808

Nekem kb 150e km-nél kezdett recsegni a jobb oldali. Mint később kiderült a gumiharang kiszakadása miatt. Utángyártott került e helyére.Lemfölder típusu.. kb 20e forint volt. Azóta már 270e van az autóban és jól működik. A bal oldali még a gyári.

Előzmény: Mobiles (807)
Mobiles Creative Commons License 2010.11.14 0 0 807

Üdvözlök minden fórumozót!

 

Éppen ma van tíz éve, hogy egy új 112 cdi vitót vásároltam. Ezt csak azért írom, ha valakit érdekel milyen hibái voltak az elmúlt egy évtized alatt az autónak, akkor szívesen megírom.

A jelenlegi probléma a gépkocsival a hangok alapján kb. 60-70km/h sebességnél balra forduláskor a féltengelytől jön.

 

Ha valakinek volt már hasonló gondja a féltengellyel, akkor kérem írjon már róla néhány információt.

 

-hány ezer km-nél jött elő a probléma?

-bal vagy jobb oldali féltengelyt kellett javítani?

-kompletten lett cserélve, vagy a régi fel lett újítva?

-mennyibe került a javítás?

 

Előre is köszönöm.

 

Üdv.

KisTaksony Creative Commons License 2010.11.11 0 0 806

Sziasztok!

 

Nemrégen lettem, egy 2002-es évjáratú, 112 CDI Vito tulajdonosa. Az egyik hiba, amiben a segítségeteket kérem, az, hogy ha felkapcsolom a világítást (tompított fényszóró, ködlámpa) magas sípoló/visító hang jön a motortérből. Először a a generátorra gondoltam, de ha a klímát bekapcsolom, akkor is ezt a magas "fütyülő" hangot adja. Lehet a szíj???

Ha tudtok, kérlek segítsetek.

Kösssz....

flaming 1998 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 805

Nagyon köszönöm a segitségedet megoldottad a problémámat.A rádió ugyan nem javult meg de tudom ,hogy mi a hibája.Én is használom a googlét de nem találtam ezt a szervizet amit megadtál.Felhivtam atz a számot amit leirtál,és a következőket tudtam meg.Én már az ötödik vagyok ebben az évben akinek ez a problémája.A készülék alaplap hibás és tipushiba ebben a szériában. Ugyanez a rádió van a C osztályban és a jól felszerelt vitókban.Rendeltek a némettől alaplapot,de miután kiderült,hogy 90.000FT plussz szállitási és javitási költssége kb 120.000ft senki nem kérte a javitást.Egyébbként nem csak a beprogramozott adókat,  hanem a beállitott nyelvet is elfelejti.   

Üdv: János                                                                                                                   

Előzmény: webinas (799)
flaming 1998 Creative Commons License 2010.11.10 0 0 804

Kösz de nem az a hiba. Ez a rádió gyárilag volt benne és öt évig tökéletesen müködött igy ahogy van.Egyébbként megnézettem a merci szervizben és mindent rendben találtak.Már megpróbáltam az ország három pontján állitólag jó nevü szervizekben javittatni,de mindenhol rajzhiányra hivatkozva visszaadták a készüléket.

A rádió pontos tipusa:Comand 2.0-E/HEAD  A 203 827 52 42.

Ha valakinek lenne hozzávaló rajz előrébb lennék.

Kösz.

Előzmény: adri0810 (801)
csokiszem Creative Commons License 2010.11.09 0 0 803

Sziasztok ! Lenne egy  kérdésem : Igaz lehet -e az amit egy ismerősöm mondott ,hogy  az autóm már 250 000 Km felett van és elvileg jobb lenne az autónak  ha 10w/40-es olajat raknék bele nem pedig 5W-40-est ?? Kinek mi a véleménye erről ? !!!! Mert én laikus vagyok ezen a téren és ilyen sok km  még egy autómba sem volt! Ezért nem tudom  igaza lehet - e !!!Köszi ha válaszoltok !! Csokiszem  Ui: 2002-es  112 Cdi -röl van szó . Köszönöm előre is az infót. 

webinas Creative Commons License 2010.11.09 0 0 802

Szia!

Köszönjük az infót!

Reméljük, hogy flaming 1998 is olvassa a hozzászólásod, és keres egy szerelőt végre. :-)

Gondoltam, hogy valami ilyesmi hiba lehet a dolog mögött.

Előzmény: adri0810 (801)
adri0810 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 801
Üdv :János nekem is ilyen problémám volt a rádióval a gyári csatlakozóhoz kellett még egy áramszálat bekötni és a probléma megszünt. Remélem tudtam segiteni!
Előzmény: flaming 1998 (793)
webinas Creative Commons License 2010.11.09 0 0 800

Szakdt vezetékeknél kicsi a valószínűsége, hogy folyamatosan menjen a tükörfűtés...

Bár a Vitonál minden lehetséges. :-)

Kapcsolót kellene megnézni, hogy nem zárlatos e? Nincs e összeégve, vagy esetleg szétesve.

Nekem a ködlámpa kapcsoló csinálja azt, hogy egy picit hozzáérek és már bekapcsol.

Szét kellene azt is szedni.

Előzmény: jociapro (797)
webinas Creative Commons License 2010.11.09 0 0 799

Én örülök, ha segíthetek neked, de ha már a NET-en vagy, akkor használhatnád a Google-t...

 

Ha az enyém lenne:

Felvenném vele a kapcsolatot, hogy mi lehet a probléma.

Ha külső hiba van (pl. Kábelezés) akkor biztosan meg fogja mondani, hogy hol kell keresni a hibát, és azt itthon megcsinálod, vagy megcsináltatod. Ha belső hiba van, tehát maga a kütyü rossz, akkor fog mondani egy árajánlatot+posta, vagy ha van ismerős aki jár arra, akkor kiküldöd.

Aztán már csak el kell dönteni, hogy érdemes e megjavíttatni, újat venni, vagy használod így. (Új ára 180E körül van)

Nekem az a javaslatom, hogy mindenféleképpen keress egy normális elektromos szerelőt, és nézze azt meg, hogy meg kap e a készülék minden áramot ott, ahol kell.

 

Közben meg ezt találtam:

Iron System Kft.Budapest, Kerepesi út 27/A2040 Budaörs, MediaMarkt P1-es szint+36 209 527 107

www.car-audio.hu

 

Elvileg foglalkoznak vele, az ő oldalukon van fent 180 ért új.

Meg javítanak is elektromos hibákat.

 

Szólj vissza ha beszéltél velük, hogy mit mondanak. Hasznos lehet más Vitos számára is!!!

 

Üdv.  János

Előzmény: flaming 1998 (798)
flaming 1998 Creative Commons License 2010.11.09 0 0 798

Kösz a segítséged de hogy tudom én ezt vele megjavittatni.

Előzmény: webinas (795)
jociapro Creative Commons License 2010.11.09 0 0 797

Üdv. j.attila1118!

 

Az állandóan működő tükörfűtés miatt, azt hiszem legelőször az ajtó és az "A" oszlop közötti átívelésnél kéne leellenőrizni a kábelköteget , ott szokott elszakadni a huzal.

Nekem a tükör állítás mondott csődöt e hiba miatt, de azt ajánlom ne vidd "komoly" szervizbe mert csak komolyan megvágnak, inkább csináld magad ...ha szolgád nincsen... toldjad ki a szakadt részt szilikonos huzallal és többet nem lesz vele gondod.

 

Minden jót A.J.

Előzmény: j.attila1118 (784)
jociapro Creative Commons License 2010.11.09 0 0 796

Üdv. Mindenkinek!

 

Vito 108D-m van, három éve használom, most 340000km van benne de nagyon meg vagyok vele elégedve, munkára vettem de mióta megvan ő lett a családi autó is...

...van egy kis gondom, próbáltam volna állítani a rögzítő féken mert nagyon tövön fog vagyis inkább ott se, de lesültem vele mert nem találtam semmi állítási lehetőséget, pedig a bowden teljesen laza több centi üresjárata van. Talán tud valaki segíteni, hogy van-e más megoldás is a pakni cserén kívül.

 

Köszönettel  A.J.

webinas Creative Commons License 2010.11.08 0 0 795

Na, mit találtam.

Ez a fickó ezeket javítja. Igaz Német honban.

Írj neki, hátha tudja, hogy merre keresgéld a hibát.

 

Link

Előzmény: flaming 1998 (793)
webinas Creative Commons License 2010.11.08 0 0 794

Szia!

Én a helyedben kiszedném a kütyüt, és megnézném, hogy nincs e leesve egy tápkábel, vagy elszakadva, vagy ilyesmi.

Szerintem tipikusan az a jelenség, mint amikor lekötjük az akkumulátort és elfelejt mindent a rádió.

Mióta Vitóm van, megint rá kellett szoknom a saját javításra, mert minden hibbant elektromos három bukfencet csinál, ha megtudja, hogy Vitoról van szó.

Egyébként ha beírod a googliba azt amit írtál (Comand 2.0 -E/HEAD) Elég sok mindent lehet találni a NET-en.

Szerintem nem lehet nagy baja.

Előzmény: flaming 1998 (793)
flaming 1998 Creative Commons License 2010.11.08 0 0 793

Üdv. Vitós társaim.

Van egy fulos 2005-ös vitóm mellyel nagyon meg vagyok elégedve.A nyáron elromlott a rádióm.Tökéletesen müködik amig ki nem kapcsolom.Ha kikapcsoltam kb 10 másodperc után visszakapcsolom mindent elfelejt és ujra kell megint programoznom.Több szervizben próbálkoztam de sehol sem tudták megcsinálni.Minden hol kapcsolási rajz hiányára hivatkoztak.Hol tudnék ilyet szerezni,vagy megcsináltatni a készüléket?Ha valaki tud seggiteni megköszönném.

A rádió tipusa:Comand 2.0 -E/HEAD

Sorozatszáma:A 203 827 52 42

Mellékelek egy fotót a rádióról.

 

Üdv: János

sarkl Creative Commons License 2010.11.08 0 0 792

Üdv.mindenkinek!

Tudna valaki segíteni 110D vagy V230 TD-hez keresek bontott körmös előtöltésszabályzót mivel az enyém szétesett telyesen.

Üdv.Sarkl

f r e d Creative Commons License 2010.11.08 0 0 791

PowerZ, Vitusz112!

 

Köszönöm a segítséget közben beszéltem pár mercis ismerőssel és mondták hogy valszeg az a gond.

 

Kérdés:

 

A 98-as évjáratú vitoban (110d) van már computer vagy még a régimódi?

 

Ha hülyeséget kérdeztem akkor sorry.

Előzmény: PowerZ (790)
PowerZ Creative Commons License 2010.11.08 0 0 790

Valameik vákum cső lehet lecsúszva,akár a lámpáról,de az adagolótól végig követed tuti meglesz.

 

Bár nekem a sprinterem most egy féklámpa izzó zárlat miatt produkálta ezt :D

Előzmény: f r e d (785)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.11.07 0 0 789

Szia!

 

Úgy tudom, hogy a gyújtáskapcsolóban lévő vákumszelep okoz ilyen jellegű hibát. Amikor az indexkapcsolót cseréltem, akkor láttam is, hogy megy oda egy vákumcső.

Előzmény: f r e d (785)
webinas Creative Commons License 2010.11.06 0 0 788

Szia!

Tettem fel kapcsolási rajzot. Talán ez segít.

 

Innen letöltheted

Előzmény: j.attila1118 (784)
webinas Creative Commons License 2010.11.06 0 0 787

Sziasztok!

Vito Guruk! Merre vagytok?

 

Ma végre sikerült megcsinálnom a központi zárat.

Most működik ahogy kell. Bár, még kellene egy elektronikát venni hozzá, hogy zárásnál felhúzza az ablakokat.

Vissza tettem az eredeti központi zárat az ajtóba. Mikor először javították, tettek bele egy másikat mondván, hogy az a rossz.

Persze, semmi baja. Valószínűleg már akkor el volt szakadva 1-2 vezeték, azért nem működött.

nimre79 Creative Commons License 2010.11.06 0 0 786

sziasztok most vettem egy 110D-t van egy kis bajom hidegen jol indul és szépen jár a motor de melegen mintha kihagyna egy henger valaki hátha tudja mi lehet ez

előre is köszi

f r e d Creative Commons License 2010.11.05 0 0 785

Hali!

 

 

Merci vito-m van, 110 cdi, 1998-as motort le akarom állítani kiveszem a kulcsot és a motor megy tovább...

Adagoló vagy indító, vagy érintkezés?

 

Ha valaki tud segíteni annak köszi  a válaszokat!

j.attila1118 Creative Commons License 2010.11.05 0 0 784
Sziasztok

 

A következő lenne a kérdésem! Állandóan megy a tükör fűtésem....Merre induljak el? Van 

esetleg rajz róla??

 

Köszi

Előzmény: webinas (776)
jociapro Creative Commons License 2010.10.31 0 0 783
Üdv mindenkinek!

Vito 108D-n próbáltam volna beállítani a parkololó féket mert nagyon tövön fog vagyis inkább ottse, de lesültem vele mert nem találtam semmi állítási lehetőséget, pedig a bowdenen teljesen laza több centi üresjárata van.
a költői kérdés: hova a francba dugták el csavarókáját? ...vagy nincs is?

Ui.Most már csak az maradt, hogy leszedem a tárcsákat, de ha esetleg nem is állítható, azaz elkoptak, akkor mielőtt nekimegyek be kell szerezni az új fékpapucsokat.

Kösz a segítség

Ui.2 a fékcső ellenőrzést én is ajánlom mert nekem is eldurrant a jobb első fékgumi.... igaz én előtte lecsattintottam a kereket egy padkáról.
pjotr. Creative Commons License 2010.10.30 0 0 782
Köszönöm a hozzászólásokat! Még egy kérdés merült fel: mi a vélemény a benzin motoros V osztályról?
köszi
pjotr
Előzmény: niko.g (781)
niko.g Creative Commons License 2010.10.29 0 0 781

..nekem volt  két automata 112 CDI-m,újan vettem őket ....nem volt semmi bajom a mocikkal...

igaz mindkettőt 4 éven és 100 e.Km-en belül eladtam......

most egy automata 115 CDI-m van,mingyá' 5 éves lesz....semmi gond nem volt vele az 5 év alatt...  igaz ezt sem gyilkoltam......

remélem ez sokáig így marad,mert egyhamar nem lesz eladva......

Előzmény: Vitusz112 (780)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.10.29 0 0 780
A v230 100szor megbízhatóbb mint a v220. Mármint a motorja. Ugyanaz a moci van benne mint a 110D ben.  A v220-ban pedig a 112es motorja van és az nem egy hibátlan gépezet. Viszont sokkal jobban megy.
Előzmény: pjotr. (779)
pjotr. Creative Commons License 2010.10.29 0 0 779
Sziasztok! Volt nekem egy 110D Vito-m amit két hete T.K.-ra törtek. Szerettem minden hibájával együtt. Most nagyon fel van adva a lecke: mit is vegyek? Nézegetve más autókat de mindig visszajutok a vito-hoz. Kérdés, vélemény Tőletek V220 vagy V230. előre is köszönöm.
pjotr

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!