Nekem kb 150e km-nél kezdett recsegni a jobb oldali. Mint később kiderült a gumiharang kiszakadása miatt. Utángyártott került e helyére.Lemfölder típusu.. kb 20e forint volt. Azóta már 270e van az autóban és jól működik. A bal oldali még a gyári.
Éppen ma van tíz éve, hogy egy új 112 cdi vitót vásároltam. Ezt csak azért írom, ha valakit érdekel milyen hibái voltak az elmúlt egy évtized alatt az autónak, akkor szívesen megírom.
A jelenlegi probléma a gépkocsival a hangok alapján kb. 60-70km/h sebességnél balra forduláskor a féltengelytől jön.
Ha valakinek volt már hasonló gondja a féltengellyel, akkor kérem írjon már róla néhány információt.
-hány ezer km-nél jött elő a probléma?
-bal vagy jobb oldali féltengelyt kellett javítani?
-kompletten lett cserélve, vagy a régi fel lett újítva?
Nemrégen lettem, egy 2002-es évjáratú, 112 CDI Vito tulajdonosa. Az egyik hiba, amiben a segítségeteket kérem, az, hogy ha felkapcsolom a világítást (tompított fényszóró, ködlámpa) magas sípoló/visító hang jön a motortérből. Először a a generátorra gondoltam, de ha a klímát bekapcsolom, akkor is ezt a magas "fütyülő" hangot adja. Lehet a szíj???
Nagyon köszönöm a segitségedet megoldottad a problémámat.A rádió ugyan nem javult meg de tudom ,hogy mi a hibája.Én is használom a googlét de nem találtam ezt a szervizet amit megadtál.Felhivtam atz a számot amit leirtál,és a következőket tudtam meg.Én már az ötödik vagyok ebben az évben akinek ez a problémája.A készülék alaplap hibás és tipushiba ebben a szériában. Ugyanez a rádió van a C osztályban és a jól felszerelt vitókban.Rendeltek a némettől alaplapot,de miután kiderült,hogy 90.000FT plussz szállitási és javitási költssége kb 120.000ft senki nem kérte a javitást.Egyébbként nem csak a beprogramozott adókat, hanem a beállitott nyelvet is elfelejti.
Kösz de nem az a hiba. Ez a rádió gyárilag volt benne és öt évig tökéletesen müködött igy ahogy van.Egyébbként megnézettem a merci szervizben és mindent rendben találtak.Már megpróbáltam az ország három pontján állitólag jó nevü szervizekben javittatni,de mindenhol rajzhiányra hivatkozva visszaadták a készüléket.
A rádió pontos tipusa:Comand 2.0-E/HEAD A 203 827 52 42.
Sziasztok ! Lenne egy kérdésem : Igaz lehet -e az amit egy ismerősöm mondott ,hogy az autóm már 250 000 Km felett van és elvileg jobb lenne az autónak ha 10w/40-es olajat raknék bele nem pedig 5W-40-est ?? Kinek mi a véleménye erről ? !!!! Mert én laikus vagyok ezen a téren és ilyen sok km még egy autómba sem volt! Ezért nem tudom igaza lehet - e !!!Köszi ha válaszoltok !! Csokiszem Ui: 2002-es 112 Cdi -röl van szó . Köszönöm előre is az infót.
Üdv :János nekem is ilyen problémám volt a rádióval a gyári csatlakozóhoz kellett még egy áramszálat bekötni és a probléma megszünt. Remélem tudtam segiteni!
Én örülök, ha segíthetek neked, de ha már a NET-en vagy, akkor használhatnád a Google-t...
Ha az enyém lenne:
Felvenném vele a kapcsolatot, hogy mi lehet a probléma.
Ha külső hiba van (pl. Kábelezés) akkor biztosan meg fogja mondani, hogy hol kell keresni a hibát, és azt itthon megcsinálod, vagy megcsináltatod. Ha belső hiba van, tehát maga a kütyü rossz, akkor fog mondani egy árajánlatot+posta, vagy ha van ismerős aki jár arra, akkor kiküldöd.
Aztán már csak el kell dönteni, hogy érdemes e megjavíttatni, újat venni, vagy használod így. (Új ára 180E körül van)
Nekem az a javaslatom, hogy mindenféleképpen keress egy normális elektromos szerelőt, és nézze azt meg, hogy meg kap e a készülék minden áramot ott, ahol kell.
Közben meg ezt találtam:
Iron System Kft.Budapest, Kerepesi út 27/A2040 Budaörs, MediaMarkt P1-es szint+36 209 527 107
Az állandóan működő tükörfűtés miatt, azt hiszem legelőször az ajtó és az "A" oszlop közötti átívelésnél kéne leellenőrizni a kábelköteget , ott szokott elszakadni a huzal.
Nekem a tükör állítás mondott csődöt e hiba miatt, de azt ajánlom ne vidd "komoly" szervizbe mert csak komolyan megvágnak, inkább csináld magad ...ha szolgád nincsen... toldjad ki a szakadt részt szilikonos huzallal és többet nem lesz vele gondod.
Vito 108D-m van, három éve használom, most 340000km van benne de nagyon meg vagyok vele elégedve, munkára vettem de mióta megvan ő lett a családi autó is...
...van egy kis gondom, próbáltam volna állítani a rögzítő féken mert nagyon tövön fog vagyis inkább ott se, de lesültem vele mert nem találtam semmi állítási lehetőséget, pedig a bowden teljesen laza több centi üresjárata van. Talán tud valaki segíteni, hogy van-e más megoldás is a pakni cserén kívül.
Én a helyedben kiszedném a kütyüt, és megnézném, hogy nincs e leesve egy tápkábel, vagy elszakadva, vagy ilyesmi.
Szerintem tipikusan az a jelenség, mint amikor lekötjük az akkumulátort és elfelejt mindent a rádió.
Mióta Vitóm van, megint rá kellett szoknom a saját javításra, mert minden hibbant elektromos három bukfencet csinál, ha megtudja, hogy Vitoról van szó.
Egyébként ha beírod a googliba azt amit írtál (Comand 2.0 -E/HEAD) Elég sok mindent lehet találni a NET-en.
Van egy fulos 2005-ös vitóm mellyel nagyon meg vagyok elégedve.A nyáron elromlott a rádióm.Tökéletesen müködik amig ki nem kapcsolom.Ha kikapcsoltam kb 10 másodperc után visszakapcsolom mindent elfelejt és ujra kell megint programoznom.Több szervizben próbálkoztam de sehol sem tudták megcsinálni.Minden hol kapcsolási rajz hiányára hivatkoztak.Hol tudnék ilyet szerezni,vagy megcsináltatni a készüléket?Ha valaki tud seggiteni megköszönném.
Úgy tudom, hogy a gyújtáskapcsolóban lévő vákumszelep okoz ilyen jellegű hibát. Amikor az indexkapcsolót cseréltem, akkor láttam is, hogy megy oda egy vákumcső.
sziasztok most vettem egy 110D-t van egy kis bajom hidegen jol indul és szépen jár a motor de melegen mintha kihagyna egy henger valaki hátha tudja mi lehet ez
Vito 108D-n próbáltam volna beállítani a parkololó féket mert nagyon tövön fog vagyis inkább ottse, de lesültem vele mert nem találtam semmi állítási lehetőséget, pedig a bowdenen teljesen laza több centi üresjárata van. a költői kérdés: hova a francba dugták el csavarókáját? ...vagy nincs is?
Ui.Most már csak az maradt, hogy leszedem a tárcsákat, de ha esetleg nem is állítható, azaz elkoptak, akkor mielőtt nekimegyek be kell szerezni az új fékpapucsokat.
Kösz a segítség
Ui.2 a fékcső ellenőrzést én is ajánlom mert nekem is eldurrant a jobb első fékgumi.... igaz én előtte lecsattintottam a kereket egy padkáról.
A v230 100szor megbízhatóbb mint a v220. Mármint a motorja. Ugyanaz a moci van benne mint a 110D ben. A v220-ban pedig a 112es motorja van és az nem egy hibátlan gépezet. Viszont sokkal jobban megy.
Sziasztok! Volt nekem egy 110D Vito-m amit két hete T.K.-ra törtek. Szerettem minden hibájával együtt. Most nagyon fel van adva a lecke: mit is vegyek? Nézegetve más autókat de mindig visszajutok a vito-hoz. Kérdés, vélemény Tőletek V220 vagy V230. előre is köszönöm. pjotr