Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149697

felesleges a megelozo jellegu mosogatas. 

 

ha a spemesedes elindult, mar mindegy neki. 

ha meg nem indult el. akkor minek ? (..bontogatod meg, azt viszel tobb koszt a rendszerbe mint ami benne van ) 

 

Tibor mar szethullott rendszerrol irta a takaritosdit. 

a tied -velhetoleg- meg nem az. 

Előzmény: Turzul (149694)
diagnet Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149696

Igen, mivel minden 2 javítás után reklamáltak, hogy még mindig nem jó.

Így ~8 év alatt rájöttek, hogy az összes felújítása mellett kisebb hibaszázalékkal és nagyobb bevétellel dolgozhatnak.

Előzmény: loganos (149692)
cam aro Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149695

volt kocsi, nem jart szepen, de ment. 

 

alapjarat korrekcio szerint ket henger a ludas. 

ket injektor ki.. 

boschoz el, bevizsgal, mindketto rossz. 

hat akkor adjal ket ujat. 

muhely vissza, berak. 

egeskimaradas az egyik uj injektornal, 

atcsere, hiba megy vele. 

vissza boschoz, pajti nem jo az uj injektor. 

megszagolja..azt mondja rossz az uza. 

ne mar.. egy hengerbe ??? tiz perc jaras utan.. :@ 

 

ok a szakkepzettek.. 

a droidok. 

Előzmény: loganos (149692)
Turzul Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149694

Tank mosásról jut eszembe. Régebben olvastam a Totalcar-on egy cikket az ilyenkor szokásos nagynyom. csövek kötelező cseréjéről a közös nyomócső ultrahangos tisztításáról,nagynyom. szivattyú tisztításáról, tankmosásról. Talán Novoth Tibor írta (brrr. a hátam is borsódzik)-nem Tibortól

Előzmény: cam aro (149691)
lacipécs Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149693

Ez felénk is tipikus.Bár szerencsére nem túl távol ~35km-re van egy szaki,aki nem ilyen.Sokszor küldött vissza 4-ből 4-et,hogy jó,esetleg egyet kettőt felújít ha kell.

Előzmény: loganos (149692)
loganos Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149692

,,van ra egy bélasom hogy mind rossz lesz.."

 

Érdekes módon ez felén k is így van. Amit bevizsgáltatásra elküld az ember, valahogy mindig azt hozzák ki, hogy nem jó. Még ha csak a 4-ből 1 is volt rossz.

Előzmény: cam aro (149691)
cam aro Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149691

most tart a dolog a próbapadi bevizsgálásnál""

 

van ra egy bélasom hogy mind rossz lesz..

 

-

a felujitott elmeletileg 'gyari' minoseg. 

Előzmény: Turzul (149686)
Turzul Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149690

Köszi a segítséget, utánanézek a mahle szűrőnek is.

Előzmény: loganos (149689)
loganos Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149689

Személy autóban vagyok járatos, ott általában Knecht Mahle a gyári mostanában. Régen volt Purflux is.

Előzmény: Turzul (149688)
Turzul Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149688

Főszűrőt vagy bosch-t vagy mann-t használok. Szerinted a gyári az jobb lenne? Nem tudod a gyárinak mi a pontos típusa?

Előzmény: loganos (149687)
loganos Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149687

Ennyi km-nél pedig semmi bajának nem szabadna lenni. Németeknél meg még a gázolaj is jobb mint nálunk.

Itthon nem került bele valami lötty?
Már a Bosch befecskendezők is felújíthatóak jó ideje. Ha a szerviz lelkiismeretes és precíz, akkor a felújított egyenértékű a gyári újjal. De ha van hova elírni, mert céges autó, akkor én biztos a 4 gyári újat (nem a nagykerektől a cseredarabos gyárinak nevezettet, hanem szalonból) választanám.
Mást nem tudsz betenni helyette.
Most sokat kell kifizetned egybe, de remélhetőleg ez már kiszolgálja az autót.
A nagynyomású szivattyút sem ártana megnézni/bemérni. Üzemanyag szűrőt cserélni (csak gyárit!), és belenézni a tankba, szükség szerint kimosni.

Előzmény: Turzul (149686)
Turzul Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149686

Végül is még nem lett cserélve egy sem, most tart a dolog a próbapadi bevizsgálásnál. Nem lehet ezeket állítani? Vagy javítani? Utángyártott? Esetleg csak gyári jöhet szóba?

Előzmény: cam aro (149681)
Turzul Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149685

Most vettem Németo.-ban, így az előéletéről biztosra nem tudok mit mondani. Órában 152000km, szervízkönyv végig vezetve. Fülke gyári állapotban, motortér szintén gyári, müanyag pattintós levegőcsövek minden a helyén. Váltó, kuplung feszes,motor száraz, öröm az autót vezetni. 4 masterünk van, van amelyik 450000km futott, azt gondolom tudok köztük különbséget tenni. Szerintem valós ez az óraállás.

Előzmény: loganos (149684)
loganos Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149684

Jó irányba halad a javítás.Főleg ha már egy egyszerű résolaj mérésnél ilyen értékek jönnek elő. Persze, hogy nem olcsó (a javítás sem lesz az) mikor sok millió Ft-os gépek + tudás kellenek hozzá. Nem az utcasarki szaki kategória.

Ami szelepet mondtak neked, az a nyomásszabályzó. El szokott romlani, de esetedben a leírásod alapján nem az a gond.

Amúgy ezek 400ezer km-t gond nélkül el szoktak menni. Tiédben mennyi van? Nem az órában, hanem az autóban valójában?

Előzmény: Turzul (149680)
cam aro Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149683

nem szokott veluk baj lenni. 

Előzmény: tractorsound (149682)
tractorsound Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149682

Udv. Viktor Reinz lemez hengerfejtomitessel van rosz tapasztalata valakinek? A beteg egy BMW 320D, amit nemetorszagbol vettek hibasan egy toroktol, lebontott turboval, turbohibaskent adtak el. Persze kiderult, hogy mas is van, pl kiegyenlitotenhgely log mint allat es fozi a vizet. Kapott felujitott turbot, masik kiegyenlitot, fotengelykoszorulest+csapagyakat, gyuruket, hengerfejfelujitast (sikolassal). A hengerfej szelen vegig csepeg a fagyallo es megy az olaj az egesterbe, 2 drb. hengernel olajos a hengerfal. Hosszanti elszinezodes van a hengerfalon, de karc nincs, meg megvannak a honolas hornyai is. A sracok kipucoltak a blokkot amennyire tudtak, de 3 olajcsere utan is van meg femreszelek az olajban...gondolom ez elkurhatta az uj gyuruket es azert olajozik, de a a viz csepegesre nem magyarazat.

cam aro Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149681

 talan eleg lett volna cserelni a 3-ast.

 

igy viszont dragabb, ..de tovabb jo. 

Előzmény: Turzul (149680)
Turzul Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149680

Sziasztok!

Véleményeteket szeretném kérni. A napokban vettem Németországban egy Renault Mastert. 2008-as, 2.5 dci, 145LE, mot.kód:G9U. Lehet beleválasztottam, nemrég kezdte el néha csinálni, hogy gyorsításkor elveszti az erejét és világít a szervíz lámpa.Ilyenkor mintha vészüzembe kapcsolna. Leállítás és azonnali újraindítás után ismét hibátlan a működése akár több száz kilométeren keresztűl. Ma kiolvastattam a hibatárolót: P 2002 és P 0089-es hibakód. Szerelő srác mért még résolajat, 1-es hengernél felénél a mérőedény, 2-nél negyedig, 3-nál jó háromnegyedig, 4-nél alig az alján volt a gázolaj. Azt mondták az elsö 3 befecskendező rossz lesz.

Elvittem Bosch szervízbe, ott kiszerelik és próbapadon megmondják a tutit.(nem kevés összegért)

Most már utólag jönnek a jótanácsok, hogy kár volt elvinni, a masternál valami nyomástartó szelep szokott tönkremenni.

Még az jutott eszembe, hogy talán az indulása sem volt 100%-os, mintha egy hangyafasznyit többet tekert volna az önindító, de tényleg csak nagyon minimálisat.

Szerintetek jó irányba halad a javítás?

Köszönöm a segítséget!

Előzmény: diagnet (149679)
diagnet Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149679

Üdv!

 

Keresek 3-4t teherbírású alsó átkötésű új vagy használt csápos emelőt.  autolift, soproni kategóriát.

Pár éve említve lett itt valami német forrás, de nem találom a hozzászólást.

Nav sem hirdet most, hol érdemes nézelődni?

 

Köszi!

 

 

 

őrel Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149678

 

a motor nehezen indulása lehet ettől , ugye? 

 

(valaki megjavította a csatit...)

bambi942 Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149677
Előzmény: JohnyFirpo (149676)
JohnyFirpo Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149676

Sziasztok Urak!

Motorvezérlő Ecu-t hol érdemes javíttatni?
G-Astra vezérlőjével vannak próblémák!
Elérhetőséget megköszönnék!

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149675

93-as évjáratú A Vectra, 1.7D. A tartó konzolja ezeknek tényleg ilyen vékony alumínium. De a Kadettokon is ilyen volt, azoknál ilyennel nem találkoztam. Pedig annál ütöttem-vertem a bordáskereket, hogy leugorjon, és nem lett csámpás utána.

Az előző szíjat kissé megette, 24mm helyett lett 14mm.

 

Előzmény: Joco-c202 (149671)
rukszi Creative Commons License 2016.03.02 0 0 149674

Sziasztok.

Olyan kérdésem lenne,hogy hova vigyem pécsen szereltetni az autóm?

Tudnátok mondani pár korrekt megbízható szerelőt?

Előre is köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2016.03.01 0 1 149673

Ezt csinálja az egyik teherautóm már kb 100e km óta...

ennek perselyeztetni kell az adagoló tengelyét mert kotyog,ezért kicsit lebillen a tárcsa,ami levezeti a szíjat.

Előzmény: Törölt nick (149670)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.01 0 0 149672

Hiába,mert még csak nem is fogadnak....

Előzmény: Donibcsi (149668)
Joco-c202 Creative Commons License 2016.03.01 0 1 149671

görbe az adagoló tartó konzol (bár nem irtad a kocsi szinét)

Előzmény: Törölt nick (149670)
Törölt nick Creative Commons License 2016.03.01 0 0 149670

Üdv urak, az mitől lehet, hogy fogy a vezérműszíj oldala? Valamiért feszül neki az egyik feszítőgörgő szélének, az is kopik a szíjjal együtt. Előtte van az adagoló.

Köszi

 

Donibcsi Creative Commons License 2016.03.01 0 0 149669

Abba az autóba 60e ft körül van a kar, plusz kábelezés, munkadíj....olyan 80-90-ben állna meg. Biztosan akarod?

Előzmény: Neo Logizma (149659)
Donibcsi Creative Commons License 2016.03.01 0 0 149668

Ne viccelj. Ez nem több mint 3 perc.

Előzmény: Törölt nick (149665)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!