Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zoli550 Creative Commons License 2018.05.10 0 0 373188

Túl sok v12 videót nézett az a véleményem. 

Előzmény: iox (373187)
iox Creative Commons License 2018.05.10 0 0 373187

Sziasztok! Kis segítség kellene a hozzáértőktől. Tegnap épp amikor a munkatársamnál voltam, akkor jött oda egy vevő nagy szakértelemmel. Megnézte a 1991-es 190, 2.0 D-t. majd nagy hangon elkezdte mondani, hogy ez a motor nem jó mert meg kellene állnia rajta 100 Ft-osnak és nem rázhatná a karosszériát egyáltalán a motor. Amikor beültem kíváncsiságból, egy kicsit éreztem bent egy bizsergést, ennyire rázza, tehát nem mozgott benne a wunderbaum, meg ilyesmi. Most ott tart a srác, hogy henger nyomás veszteséget akar méretni annyira beparázott. Mi a véleményetek erről? Köszönöm 

Görög w163 Creative Commons License 2018.05.09 0 0 373186

Köszönöm az ötleteket

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 373185

Diag neki, kár ötletelni. Vagy kulissza, vagy panelhiba a váltóban.

Előzmény: Görög w163 (373182)
jakapapa Creative Commons License 2018.05.08 0 0 373184

Valahol azt is halottam, hogy nem hőkezelik eléggé mostanság a nyers tárcsákat és amikor elvetemedik használat alatt akkor kapja meg tul. képpen a szükséges kezelést élesben... Ezután ha felszabályoztatod akkor már jó lesz, talán egy próbát megér...

Előzmény: darius (373159)
mercepor Creative Commons License 2018.05.08 0 0 373183

Valszeg limp modban van. Eldo korben erdemes megnezni az elek. Csatlakozot, meg merni diagot. Sztem az elektromos panel a ludas, 250e-300e km utan elfarad, valto meg jo lehet. 

Előzmény: Görög w163 (373182)
Görög w163 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 373182

Sziasztok ! 

Van 5 éve egy w163 ml430 soha semmi gondom nem volt vele . Majd egy hete nehezen váltott fel 3ból 4 be a váltó. Lecseréltettem az olajat gyári merecedes olaj szürö. A hiba megoldodott. Viszont tegnap kihajtott elém egy auto majd triptronokba vissza váltottam ,hogy a manővert végrehajtsam azota 2 fokozatban mardt. Probáltam resetelni : a ráadom a gyujtást a gázpedált 30 mp tövig nyomva p fokozatban álló motornál , de semmi . És most ha p böl D be teszem gyengén üt . Szerintetek kuka lett a váltó

Zoli550 Creative Commons License 2018.05.08 0 0 373181

Akkor jó. Tudod van olyan aki elfelejti ezt a műveletet. Az alapoktől kell kezdeni,a fel tisztított agyat megmérni pl,az üt e esetleg,majd onnan tovább. Off autóknál láttam már szép,de ütős agyat,sajnos van ilyen. Ate vagy gyári tárcsában gondolkodnék ha cserélni kellene. Kérj árat mindkettőről majd...

Előzmény: darius (373178)
darius Creative Commons License 2018.05.08 0 0 373180

Na ennek utána járok! Köszi!

Előzmény: KoenigW124 (373166)
darius Creative Commons License 2018.05.08 0 0 373179

Meg lettek járatva, szépen dolgozott.

Előzmény: Sz.G.E270CDI (373164)
darius Creative Commons License 2018.05.08 0 0 373178

A tárcsa feltetele előtt lelett takarítva a felület.

Előzmény: Zoli550 (373160)
merciboy Creative Commons License 2018.05.08 0 0 373177

Sziasztok sbc service brake visit work shop virít a műszeren hibakód c235c törlésre keresek segítőt bp -en sbc tökéletesen mükszik karbantartva lett kárpátban. 305154476 hábele mihály köszi

autodata Creative Commons License 2018.05.07 0 0 373176

A motorháztető azért áll úgy, mert nyitva van. Viszont szerintem erősen túl van árazva ez az autó.

 

 

Előzmény: HG9MDK (373174)
kovacs1000 Creative Commons License 2018.05.07 0 0 373175

Akarsz adni egy 400ezret futott, 25 éves, alap felszereltségű autóért 1 millát? Komolyan?

Előzmény: HG9MDK (373174)
HG9MDK Creative Commons License 2018.05.07 0 0 373174

Jó a szemed, de lebeszéltek már róla az ismerőseim! Pont ezeket az érveket hozták fel! Egyébként, ha viszonylag hibátlan lenne, szabad ennyit adni érte?

Előzmény: Visatone (373167)
T.A.L. Creative Commons License 2018.05.07 0 0 373173

Tárcsát azt nem, mert annak nem volt semmi gondja.

Előzmény: T.A.L. (373172)
T.A.L. Creative Commons License 2018.05.07 0 0 373172

Szerelő azt javasolta, hogy komplett lenne célszerű cserélni.

 

Előzmény: Visatone (373171)
Visatone Creative Commons License 2018.05.07 0 0 373171

Köszi. Még egy utolsó kérdés: csak a görgőket kellett cserélni, vagy az egész szíjfeszítő mechanikát?

Előzmény: T.A.L. (373170)
T.A.L. Creative Commons License 2018.05.07 0 0 373170

Igen, gyorsan meg volt.

Árban sem vészes.

 

Előzmény: Visatone (373169)
Visatone Creative Commons License 2018.05.07 0 0 373169

És végül mi lett a "terápia"? Szíjfeszítő csere?

Előzmény: T.A.L. (373168)
T.A.L. Creative Commons License 2018.05.07 0 0 373168

Igen, de mint írtam is, megbontás nélkül is egyszerű az ellenőrzése megfeszítéssel.

Előzmény: Visatone (373165)
Visatone Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373167

A képek alapján kicsit furcsának tűnik a gépháztető és a jobb oldali doblemez közötti rés. Amúgy nekem mindig gyanús az az autó, amit lejárt műszakival akarnak eladni. Már csak ezért is _alaposan_ átnézetném egy profi mercissel.

Előzmény: HG9MDK (373162)
KoenigW124 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373166

Üdv...én ugyan így jártam kb. 1 évig "szenvedtem" (2 szer cseréltünk  féktárcsa+fék betét) és végül  az alsó lengőkarok cseréje oldotta meg)....

Előzmény: darius (373159)
Visatone Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373165

Meleg motornál nálad is megszűnt?

Előzmény: T.A.L. (373158)
Sz.G.E270CDI Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373164

Karmantyúknál nem szorúl meg kicsit a munkahenger? Mert akkor félrekoptatja a tárcsát, és máris szabályozni kell.

Előzmény: darius (373159)
fetitaco Creative Commons License 2018.05.06 0 1 373163

ATE nem szokott rázni. 500km óvatos bejáratás kell neki. Eddíg ez bejött.

Előzmény: darius (373159)
HG9MDK Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373162

Sziasztok!

Érdekelne, hogy tud-e valaki erről a gépről valamit! Régen hírdetik, a napokban megnézném! Messze van tőlem, esetleg ha nézte valaki megoszthatná velem a látottakat! Előre is köszönöm a segítséget!

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mercedes-benz/190/mercedes-benz_190_d_kituno_allapot-12759520

 

Visatone Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373161

Köszönöm!

Előzmény: katona84 (373157)
Zoli550 Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373160

A kerékagy felületét kell először megnézni,kráteresre rohad ahol a tárcsával érintkezik. 

Előzmény: darius (373159)
darius Creative Commons License 2018.05.06 0 0 373159

Segítséget kérnék. 2013-as Mercedes GLK 220 CDI-m van. Tavaly hoztam D-ből. 200000 km van benne, de nagyon jó állapotú. Egy gondom van vele, mikor megvettem akkor is az volt a jelenség, hogy fékezéskor rázott a kormány. Miután haza hoztam, szerelő megvizsgálta, féktárcsa szabályzás történt, utána nem rázott. Fékbetét újszerű Mercedes van benne. Kb 1000 km után újra elkezdett rázni. Kapott új féktárcsát, megint jó lett. Majd 1-2000 km után megint rázott, újra szabályozás. Ezután is jó. Használat után ismét ráz. Szerintetek mi okozhatja? Féktárcsa nem gyári lett beszerelve, de jó minőségű utángyártott, fékbetét gyári. Szerelő mondta gyári tárcsa kellene, mert csak az a jó. Ok veszek gyárit, de mi a garancia arra, hogy tényleg jó lesz és nem valami más miatt kezd rázni X km után? Előre is köszönöm, ha van valakinek ötlete!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!