Sziasztok! Kis segítség kellene a hozzáértőktől. Tegnap épp amikor a munkatársamnál voltam, akkor jött oda egy vevő nagy szakértelemmel. Megnézte a 1991-es 190, 2.0 D-t. majd nagy hangon elkezdte mondani, hogy ez a motor nem jó mert meg kellene állnia rajta 100 Ft-osnak és nem rázhatná a karosszériát egyáltalán a motor. Amikor beültem kíváncsiságból, egy kicsit éreztem bent egy bizsergést, ennyire rázza, tehát nem mozgott benne a wunderbaum, meg ilyesmi. Most ott tart a srác, hogy henger nyomás veszteséget akar méretni annyira beparázott. Mi a véleményetek erről? Köszönöm
Valahol azt is halottam, hogy nem hőkezelik eléggé mostanság a nyers tárcsákat és amikor elvetemedik használat alatt akkor kapja meg tul. képpen a szükséges kezelést élesben... Ezután ha felszabályoztatod akkor már jó lesz, talán egy próbát megér...
Valszeg limp modban van. Eldo korben erdemes megnezni az elek. Csatlakozot, meg merni diagot. Sztem az elektromos panel a ludas, 250e-300e km utan elfarad, valto meg jo lehet.
Van 5 éve egy w163 ml430 soha semmi gondom nem volt vele . Majd egy hete nehezen váltott fel 3ból 4 be a váltó. Lecseréltettem az olajat gyári merecedes olaj szürö. A hiba megoldodott. Viszont tegnap kihajtott elém egy auto majd triptronokba vissza váltottam ,hogy a manővert végrehajtsam azota 2 fokozatban mardt. Probáltam resetelni : a ráadom a gyujtást a gázpedált 30 mp tövig nyomva p fokozatban álló motornál , de semmi . És most ha p böl D be teszem gyengén üt . Szerintetek kuka lett a váltó
Akkor jó. Tudod van olyan aki elfelejti ezt a műveletet. Az alapoktől kell kezdeni,a fel tisztított agyat megmérni pl,az üt e esetleg,majd onnan tovább. Off autóknál láttam már szép,de ütős agyat,sajnos van ilyen. Ate vagy gyári tárcsában gondolkodnék ha cserélni kellene. Kérj árat mindkettőről majd...
Sziasztok sbc service brake visit work shop virít a műszeren hibakód c235c törlésre keresek segítőt bp -en sbc tökéletesen mükszik karbantartva lett kárpátban. 305154476 hábele mihály köszi
Jó a szemed, de lebeszéltek már róla az ismerőseim! Pont ezeket az érveket hozták fel! Egyébként, ha viszonylag hibátlan lenne, szabad ennyit adni érte?
A képek alapján kicsit furcsának tűnik a gépháztető és a jobb oldali doblemez közötti rés. Amúgy nekem mindig gyanús az az autó, amit lejárt műszakival akarnak eladni. Már csak ezért is _alaposan_ átnézetném egy profi mercissel.
Érdekelne, hogy tud-e valaki erről a gépről valamit! Régen hírdetik, a napokban megnézném! Messze van tőlem, esetleg ha nézte valaki megoszthatná velem a látottakat! Előre is köszönöm a segítséget!
Segítséget kérnék. 2013-as Mercedes GLK 220 CDI-m van. Tavaly hoztam D-ből. 200000 km van benne, de nagyon jó állapotú. Egy gondom van vele, mikor megvettem akkor is az volt a jelenség, hogy fékezéskor rázott a kormány. Miután haza hoztam, szerelő megvizsgálta, féktárcsa szabályzás történt, utána nem rázott. Fékbetét újszerű Mercedes van benne. Kb 1000 km után újra elkezdett rázni. Kapott új féktárcsát, megint jó lett. Majd 1-2000 km után megint rázott, újra szabályozás. Ezután is jó. Használat után ismét ráz. Szerintetek mi okozhatja? Féktárcsa nem gyári lett beszerelve, de jó minőségű utángyártott, fékbetét gyári. Szerelő mondta gyári tárcsa kellene, mert csak az a jó. Ok veszek gyárit, de mi a garancia arra, hogy tényleg jó lesz és nem valami más miatt kezd rázni X km után? Előre is köszönöm, ha van valakinek ötlete!!!