közben én is voltam hosszú uton 330 km 22 liter benzin és ebben volt kb 50 km pesti araszolás is.városon kivül 100 110-es tempo mert el voltam havazva az idövel és jóhéhány kihuzatásos elözés ,szóval nem panaszkodok én se a fogyasztásra.
egyébként pesten megszivattam magam indultunk haza a hotel héliatól és soroksáron mondom az asszonynak valami nincs rendben nem esik le a fordulatszám csak 1200 ra kb. majd a következö lámpánál leesett hogy picit rajtamaradt a szivató ....
157 yoggi
Utolsó átlagfogyasztásom 5,65 liter. Igaz, ahogy írod, nincsen Weber karburátorom. De 90 lóerőm se ...
177 NRB
Hogy őszinte legyek, hirtelen nem tudom megnevezni azt a 2x2500 Ft-nyi alkatrészt, amit cseréltek. Annyi történt egyébként, hogy az elállítódás miatt az októberben feltett új garnitúra téli gumikból mindkét elsőnek a külső oldala kopott erősen, a jobb első már vászonig :-( Ezen kívül a jobb első lengéscsillapító elvesztette az olajat, a hozzátartozó kerék a sávos kopáson kívül kagylós mintát is felmutatott és a kerékcsapágy is cserére szorult (ugyanez a csapágy már tavaly áprilisban is, talán ugyanezért). Mindehhez hozzájött még néhány gumiharang. Költségek részletezve a 156-ban, az összeget a 162-ben jól becsülted meg.
A bal első lengéscsillapító tudtommal jó állapotú, csak a szimmetria érdekében került cserére. Fogalmam sincs, mi a reális ára. Mit adsz érte? Merre vagy egyébként az országban (hol vennéd át)?
Sajnálom, hogy el kell utaznod, meg azt is, amiért el kell. A hétvégén én meg Szombathelyen leszek. Akkor halasztjuk, addig is tartsd tisztán a gyújtógyertyákat :-)
A legutóbbi életjelem óta megvolt a futómű-beavatkozás. A kormány nagyon "érzékeny", alig van holtjátéka. Azt meg remélni tudom, hogy a gumik hosszabb életűek lesznek.
160 Tomthumb
Mit csinálsz csütörtök este?
162 ?
Aki lengéscsillapító-felújítással foglalkozik, azt érdekelheti a bal első, amelyet még működőképes állapotában cseréltek ki?
Más:
Örülök, hogy több jeles márkatárs is felbukkant egy topicban, amelyet a VW legkisebb típusáról és egy Pest megyei településről neveztek el ;-)
Pécsett a Vörös Autóházban (Megyeri u. 80.) dolgozik egy Berci bácsi nevezetű fazon (futóműves főnök). Őt kellene megkérdezni, hogy maszekban milyen feltételekkel vállalná a jószágot. Telefont nem tudok, de ezt talán érdemes megpróbálni : 72/444-066.
És még mindig kérdés, hogy hol van II. generációs Ibizában a benzinszűrő? Talán a hátsó ülés alatt, vagy a benzintanknál?
én még mindig csak azt tudom mondani a trabimban az uj tipusu féltengelyek volta ezáltal golfos dolgokból áll az eleje.
namármost az meg ua. mint a szamara ,szóval szerelö azt mondja menjek el és hozzak szamara csapágyat . boltba el modják darabja 5000
300 méterrel arrébb csapágybolt ,próba szerencse alapon bementünk mondjuk mit akarunk pasi mondja az nincs ,de várjunk egy percet ,kijött és hozta az annak megfelelö SKF (nem orosz mint az autósboltban) és SZÁMLÁVAL fizettünk 5200 ft a két darabért.(nem most volt ,de azóta is a csapágybolt olcsóbb már vásároltam náluk mást is)
ettöl függetlenül lehet ,hogy igazad van ibizával kapcsolatban.
álláspontod helyes csak qva sokba kerülhet .
én ezt a trabim motorgeneráljánál tanultam meg.
olvasgatva hozzászólásaidat ugy tünik sokat utazol érdemes több helyen érdeklödni.
alkatrésztipusokról meg annyit a seat szervizkönyv ilyen szempontból jó benne van minden csak a rajzok ocsmányok ezért nem vettem meg eddig,de sajna kénytelen leszek megvenni,mert nincs másik a piacon a gyár meg már ugymond nem supportálja ezeket a tipusokat.
udv
szinvonalról meg annyit saját szakmám szervizeiröl is meg van a véleményem az autószervizekről meg föleg ,ami nekik marha nagy elöny hogy az uj tipusú autók szervizkomputer nélkül meg sem nyekkenthetök és ebböl tarolnak, a régieket meg huszéves suhancok nem ismerik ,kevés jó és becsületes zserelö vagy szerviz van,nekem sikerült itt találni ilyet de nekik is a körmére kell nézni és az elsö ajánlatot a javitásra nem kell azonnal elfogadni.
Csapágycsere: jókat kérdezel. Azért járok autószerelőhöz, mert - bár én is képes vagyok rá - ők (remélhetőleg) magasabb színvonalon megoldják. Kenyeret sütni is tudnék, ha nagyon akarnék, mégis a pékhez szoktam menni. Az alkatrész-beszerzést is rájuk testáltam. Debrecenben nem sok fogalmam van a beszerzési forrásokról. Ezenkívül fogalmam sincs, milyen csapágy az a csapágy.
a 15000 munkadijat soknak találom ezt a munkát egy gyengébben felszerelt otthoni barkácskészlettel is meg lehet csinálni kivéve a csapágycsere .biztos egébként hogykell az a csapágycsere ???
Kilincscsere nálam is volt, autósboltból 1100 Ft-ért egy Golfra való.
Az 1. fokozat szintén bizonytalankodik, de meg lehet tanulni együtt élni vele: ha ismerem a lámpaváltást, kicsit korábban 1-be rakom, hogy a zöldre biztosan indulhassak. A kuplung pedig tényleg jó dolog :-)
Fogyasztásban én szerencsére jól állok, az országúti 7 liternél már rosszallóan nézek magamra. A városit nem tudom pontosan, mert soha nem megyek ott túl sokat egyszerre.
A futóműves megállapította, hogy a felfüggesztés vmelyik eleme (nem jut eszembe) cserére szorul, innen a beállítás hibája. A torzulás miatt cserélendő a jobb első kerékcsapágy (áprilisban is cserélve volt ugyanez). A jobb első lengéscsillapító is halálán van (a gumi nemcsak a külső élén, hanem kagylósan is kopott), csere párban. Továbbá 2-3 gumiharang, de az a legkevesebb. Forintban: futóműelem (még mindig nem tudom a nevét) 2 x 2500, lengéscsillapítók 2 x 12000, kerékcsapágy 9000, gumiharangok 2000, munkadíj 15000, beállítás 2000. Ja, meg a két új gumi 15000.
ezzel kapcsolatban apám tanácsát tudom csak javasolni azért van a kuplungpedál hogy nyomogasd.(gyk. dupla kuplungolás) ez segithet a problémán(nekem a trabin bevált IBIkén még nem kell).
mechanikus ac ebben a verzióban nincs elektomos
az enyém 1,5 glx a porsche systemes.
kasztni rohad de nem vészes pl a nagypolákhoz képest.
fogyasztás szerintem nem vészes hosszutávon 7 városban 10 már lirtam avéleményem róla (111)
alapjárat beállitás kérdése .
lehet hogy gyujtásgondod is van.
nekem hidegen kb600- pörög max egy perc után viszont 950-1000 és ez ameddig akarom.
végül is az olajcserén meg a két javitáson kivül még semmit ,de majd 2002 -ben a müszaki elött kell majd gályázni vele.viszont nekem marhára tetszik a gép .belül nagyon tágas ami fontos ,mert nem egy kis darab vagyok,valamint van egy feelingje ami nagyon az én stilusom(gyors viszonylag kicsi nagyon gyorsul,erös (90 le).olasz fórma nagyon ok.nálam,és hát az enyém full extrás abból az idöböl.
központi zár , elektromos ablakok , fordulatszámmérö ,eredeti 14 " -os SEAT felnik ,a tortakarikás szóval nagyon klassz kis gép 2 évig pumpoltam a haveromat ,hogy adja el,most egy astra kombija van 1,4 16v -s de mondja ,hogy a seat rugalmasabb volt .