Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gasolin Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13315
Kaminyonos

Van valami közöd a kamionokhoz (pl. sofőr vagy hasonló), vagy csak egyszerűen érdekelnek?
Előzmény: Törölt nick (13298)
LegacyRS Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13314
Szia kaminyonos:) !      A Sprinter mint nyerges szerelvény ismerős nekem csak az EVO I-es változatban. Ilyen "büfékocsija" volt a szabolcsi KPM-nek ha jól emlékszem Gumikacsa néven és anno még a Fókuszban is bemutatták. Nemtom szolgál-e még valamelyik megyében de Szabolcsban már FM vagy FH Volvo szerelvény van helyette.
Előzmény: Törölt nick (13311)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13313

Egy érdekes link:

www.fti-cvt.com/hybrid_vehicles_.htm

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13312

Remélem Gasolin ezt még nem láttad.

 

Előzmény: Gasolin (13310)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13311

Egy ilyet is elfogadnék!

 

Gasolin Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13310
Jó barátom a Google, ezért itt a cég honlapja:
http://www.tanax.sk/aktis.shtml
Előzmény: Gasolin (13307)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13309

Kösszi még 1x!

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13308

 

Kösszi az infót?

 

Gasolin Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13307
Az Aktis egy Szlovák márka, korábban Tatra Sipox név alatt futott és Tatra teherautók speciális átalakításával foglakoztak (páncélozás stb.) A cég székhelye Banovce nad Bebravou-ban van.
2000 környékén nekiálltak fejleszteni és megcsinálták ezt az összekrekes alvázat azzal a céllal, hogy majd ez lesz a szlovák honvédség standard teherautója. Az autó döntően MAN komponensekből épül fel (fülke, motor, hídak). Elkészítették az autó civil váltózatát is. A motorja az MAN D0826-os sorozat 220LE-s változata. A honvédségi változat MAN (duppla)fülkét kapott, a civil változat Steyr fülkét.
Ennyit tudok a gépről.

A Steyr fülkés Liaz-ról a képet én is ismerem, de nincs róla info-m. Ha valóban Liaz termék, akkor prototipus lehet. Az ajtón levő 12.18-as jelzést a Steyr használta.
A hűtőrács viszont olyan mint amilyet a Liaz használt.
Előzmény: Pisti_hb (13300)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13306

Én is kilómétert kapok, és nem értek egyet az elhengzottakkal. Amig %-ban fizettek az volt a baj, hogy minek a hány %-a? Ha napi fix pénz akkor meg a főnök kérdezi meg, hogy mi tartott 2 hétig egy Bp-Párizs-Bp fuvaron?

Adott az AETR, amit munkaszrződésben is rögzit a főnök, hogy köteles vagy betartani. Minket is hajtanak, de engem nem inspirál a km-dij. 4 Le Mans-tól többet ugy sem tudok menni, de kevesebbet sem, még ha tolatok sem.

cicó Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13305

Valszeg túl nagy a fálj mérete

Előzmény: Törölt nick (13303)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13304
Beszúrtad? En azt szoktam kihagyni, és morgok, hogy nem megy!
Előzmény: Törölt nick (13303)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13303

Nem engedi a képet feltenni!

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13302

.

 

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13301
Hát ilyet!
Pisti_hb Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13300

Gasolin!

Erről tudnál nekem valami infót szolgáltatni? Hol gyártják, 1általán milyen gyár ez, típusok, stb?

Van még 1 kérésem: az ezen a képen lát6ó kocsiról kellene vmi infó! Ez tényleg LIAZ? Vagy csak rárakták a jelet? Mert ez a fülke eredetileg Steyr, vagy utána Starként is forgalmazták ugye. Bár lehet, hogy vmi protó, mert amik nekünk - sajnos már csak - voltak Liazkák (nem tudom emlékeztek-é: a Furmanok?) is Steyr motorosak. Lehet , hogy azután is 1üttműködött a 2 gyár, és ez annak az eredménye lenne?

1.4 Elite Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13299

Hi!

FH 12, bogis tandem, egy Novatrail nevű szutyival maga mögött. A tütü 420 automata, sajnos csak a Globetrotter kivitel. Mindjuk ippeg hogy, de felállok benne.

Szerviztapasztalat?

Hát az van bőven!

1. Kedvenc autóm a Véóelvéó! :)))

2. Használtan, 280.000km el kaptam nagyon lepukkanva

3. Cinkota, Győr, Bogáncs utca, már az utcán is rámköszönnének a szerelők is, a munkafelvevőkkel szinte barátok lettünk!

Előzmény: Gasolin (13278)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.02 0 0 13298

Hy mindenkinek!Kovács István vok. Mostantól én is itt leszek,de csak ha nincs ellenvetésetek!

 

Roadtrain Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13297

Hé szöszi :o)))

Neked csengettek ha összefutunk :ĐĐĐĐĐĐ

Előzmény: cicó (13293)
Roadtrain Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13296

Ebbe már nem lesz szerelőpokróc hanem egy Billerbeck matrac lesz felkötve belül :ĐĐĐ

Igény esetén leengedem a burkolt raktérben :ĐĐĐĐĐĐĐ

Előzmény: cicó (13291)
Roadtrain Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13295

Igen csak is én fogom hajtani.

A felszereltség ezért is lett ennyire fullos :o))

Bízom benne,hogy ha vigyázok rá akkor megfogja hálálni.

De majd úgy is beszámolok róla ha már a kezeim közé kapom.

Egy érdekes kis szöszenetet leírnák.

A sógorom másfél éve vette az ő Dailyjét előtte egy hónappal vett egy ismerősünk is egy Dailyt.Tehát van egy hónap különbség a két autó közt.

Nos a sógoromnak a másfél év alatt egy pici elektronikai hiba volt amit a szervíz egy óra alatt rendbe rakott.Ő csak dicsérni tudja az autót,semmi gond vele,türhetően fogyaszt meg ilyenek.

A másik srác meg tiszta ideg,kicsrélte már a lengéscsillapítókat,szilenteket,hasonló nyalánkságok.Én valószínűnek tartom,hogy ő nem nagyon kímélte a kocsit és ennek a következménye lett a szervíz díj emelkedése is.

Előzmény: Gasolin (13290)
Gasolin Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13294
Én tudtam, hogy arany szíve van. :o)
Az ilyen ember Arany ember.
Előzmény: cicó (13293)
cicó Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13293
Nem...majd odaadja alkalmazottnak ő meg marad a mostaniban:D:D
Előzmény: Gasolin (13290)
cicó Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13292
Én sem kedvelem őket, de azért ezek után igencsak megfontolandó...:)
Előzmény: Gasolin (13288)
cicó Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13291
És ebbe a csodajárgányba milyen indokkal fogod berakni a szerelőpokrócot? :)))))
Előzmény: Roadtrain (13287)
Gasolin Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13290
Akkor most a járt útat felcserélted a járatlanra. / Ismered a mondást? :o) /

Azt hiszem a felszereltségre nem lehet panasz.
Te fogod hajtani?
Előzmény: Roadtrain (13287)
Gasolin Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13289
Roadtrain ráhibázott.
Ilyen szerencséje legyen a lottó 5-össel is!
Előzmény: cicó (13286)
Gasolin Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13288
Láttam, láttam. Ez a napló volt az 1 héttel korábbi adás.
Leesett az állam, és azóta ausztriában akarok élni :o) /na ausztriában azért mégse mert nem kománlom a sógorokat/
Előzmény: cicó (13284)
Roadtrain Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13287

Megrendeltem június elején a Dailyt :o))

Információk szerint november 4.-én gurul le a szallagról és november 25.-én vehetem át.

A következő paraméterekkel rendelkezik:

Típus: ÚJ Daily 35S14V zárt furgon

Szín: Rosso Novello 

Motor:136 LE, 320 Nm, Common Rail II, 16V HPT, 2300 cm3, 4 hengeres, Euro-4

Váltó: 5 sebességes

Össz. tömeg:  3500 kg

Raktér:  4560 x 1800 x 2100 mm => 17,2 m3

Felszereltség:3 irányban és súlyra állítható (hidraulikus) vezetőülés (derék- és kartámasszal)

dupla utasülés

szervokormány

rádió előkészítés hangszórókkal, antennával

Blaupunkt CD-s rádió

kulcsba épített indításgátló

színezett, hővédő üvegezés

fűthető, elektromosan állítható külső tükrök

elektromos fényszórómagasság-állítás

elektromos ablakemelők

140A generátor + AUTOMATA klíma

légzsák és biztonsági övfeszítő a vezető oldalán

tempomat

fülke tetején kialakított rakodópolc

ködfényszórók

fűtött üzemanyagszűrő

100 L üzemanyagtartály

merev létra-alváz

független első felfüggesztés

hátul szimpla kerekek

tárcsafék elöl-hátul

ABS8 + EBD + ASR8 + ESP8

hátul kétszárnyú, 2700-ra nyíló ajtó + oldalajtó

raktér padló- és kerékjárati ív burkolás

 

 

http://www.ivecodaily.com/eng/

Ezen az oldalon lehet egy kis virtuális utazást tenni az új Dailyvel.

Érdemes végig nézni,bár kicsit azért a marketing mögötte van a dolognak,de ettől függetlenül elég türhető szerkezetet sikerült kihozni belőle.

Már sikerült tesztvezetnem is egy ilyet,kellemes érzés volt.

Nagyon sokáig meditáltam a Mercedes-IVECO közt.

Eddig 4db Mercedesem volt IVECO még egy sem.

Így gondoltam egy merészet és belevágtam,bízom benne,hogy nem fogom megbánni.

Természetesen az ár is közre játszott a dologban.

Előzmény: Gasolin (13283)
cicó Creative Commons License 2006.08.01 0 0 13286
Nyert :)
Előzmény: Roadtrain (13282)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!