Amúgy természetesen vissza lehet hegeszteni a csövet, csak nincs rá időm, főleg most hogy tegnap eltörtem a térdem és fel se bírok állni. Ha nem automatám lenne haza se bírtam volna tegnap jönni.
Még a régi 406-ossal és a cupéval is voltam talin. nekem csak jó tapasztalataim vannak bár az uccsón ami siófokon volt nyertem 1 vitorlázást amit a helyi pug szalon szervezett na abból nem lett semmi. 1 kicsit el is szomorodtam.
Gondolkodtam h elmegyek a mostanira de sajna fejtágítón voltam a 7végén.
Ha vannak képeid rakhatnál fel. Csak Te voltál 607-essel?
Más.
Nem lehet visszaheggeszteni a dobhoz a csövet?
Megint más.
A hétvégén tel.számokkaz töltöttem fel az autóskártyát. Állandóan le fagyott (minden 3.-4.-ik feltöltött számnál.Aztán akksi saru le-fel ). Software gondja lehet?
Mint említettem letört a hátsó dobom. Egész egyszerüen a dobból kitört a cső. A dob teljesen gyárinak tűnik, nincs szétrohadva. Látható hogy a hátsó dob egy kb 70 cm-es csővel csatlakozik a kipufogó rendszerhez, ami most ugye fent maradt az autómon.
Meg kell hagyni elég amorf formálya van a hátsó dobnak.
Én sem hiszem, hogy mennék. (Pedig tudnánk gyarapítani a létszámot , az öregem 307 sw-jével és az én 607-esemmel)Soha nem voltam még ilyen találkozón. El sem tudom képzelni, hogy milyen. Mondjuk ismerőseim vannak akik járnak ilyenre (alfa,ford,stb) és ők azt mondják jól szokták érezni magukat.
Amúgy egész héten autóba voltam és hétvégén nem kivánkozok lecsavarni 350 km-ert be sem indítom a verdát, inkább egy kis mocizás....ilyen tavaszi időben !
Ja....újabb sokkoló fogysztás (PIRELLI snowsport téligumival!) ezt már én sem nagyon értem, mert volt autópálya is 150-el néha 170. Mondjuk a zöme országút.
Hú! Tetszik a találkozó gondolata, nagy motoros voltam régen, minden találkozóra eljártam. Nem tudom milyen lehet egy ilyen autós tali... Mindenki beülne és nézegetné a bőrbelsőm aki még nem ült ilyen autóban? Vagy mire lehet számítani? Amúgy ha asszonyt rá tudom beszélni, és ki tudom végre takarítani az autót elmegyek! De elég égés hogy nincs hátsó dobom, lóg a kijelzővezérlő computerem a kesztyütartó alatt, piszkos a bőr... Milyen igénytelen egy 607 tulaj vagyok én. Még a végén szégyent hozok rátok. Á, el se megyek!
A légzsák szavija 8 vagy 10 év (mondjuk ez is jó vicc, kb annyiba lenne kicserélni a 10 légzsákot mint amennyit érne akkor az autó) ,de nekem is autótakaríttatás után jött ez a légzsák problem, az anyós ülés alatt egy kábelt mindig megmozdítottak. mióta a szervízben leforasztattam a vezetéket azóta lehet porszívozni az ülés alatt abs hibaüzenet nélkül !!
Még hogy kevesen vagyunk 607 tulajok? Már minden sarkon áll egy ilyen ragadozó! Amúgy üdv az újaknak! Aztán nem csak beköszönni, hanem élménybeszámolókat, tapasztalatokat kérünk ám!
hát lehet h köszönni nem köszönünk de ez mintha a 406-os társadalomban sem jellemző max ha ismered valamelyik taliról az autót és a soförjét. sajna nálunk tali még nem volt. 1ébként szerintem jellemzően a márkatársakat azért besorolásnál tapasztalatom szerint mindenki segíti. ami a pesti forgalmat ismerve már 1 nagylelkű dolog :D
Nem is azt mondtam ott kell megvenni csak 1 példa volt. anno a 406osomra az lett felrakva 1 deka bajom nem volt vele 1ébként. benzinessel el is szoktak játszadozni leszedik pl a katalizátort és zöldkártyánál meg visszarakják. kevés fogyicsökkenés és jelentősebb teljesítménynövekedés.
Gázos az a MAGNUM. Csak mert hegesztéssel kell föltaknyolni a dobot amit adnak és nem pedig bilinccsel.
Ezt hívják "sufnituningnak". Hozzá kell tenni hogy egy SEBRING hátsó dob 114000 Ft.
És még csak most jön a poén:
Kicsit siettem ma, és mikor átmentem egy nagyobb terelőbetontuskón leért a hátsódobom, és azzal a lendülettel kiszakadt belőle a cső. Most lóg a kocsi alatt (majd dobok egy képet).
A lényeg: semmivel sem hangosabb az autóm dob nélkül mint dobbal! Pontosabban 1750-es fordulatszámnál kicsit mélyebb a tónusa, de egyáltalán nincs hangja!!!
Lehet hogy a részecskeszűrő már elvégzi a zajcsillapítást?
A hátsó dobom kuka. Az egész szét van rohadva ahogy jobban megnéztem. Nagyon apró lukak vannak rajta, zörög a belseje. Ez már nem javítható. Kezd elég mély hangja lenni az autónak. Szerintem már a telet sem húzza ki. Majd körülnézek hátha valahol van valami utángyártott, mert 80-90 ezret nem adok érte. Most elég tré van anyagilag.
Ennyiért ingyen van! Ha neked nem kell csak szólj! :) Kár hogy nem 16-os. Akkor megvenném a téligumiknak! Mert nekem 16-osaim vannak. A jeladók sem 2 Ft-ba kerülnek, simán el lehet adni ha mégsem kellenek.
Miután a Fábiánnál közölték, hogy a továbbiakban nincs kapacitásuk tárolni az 5 kerekemet, megoldást kellett rá találni. Mivel én használok nyomásérzékelőt a nyári felniken, ez a művelet csak márkaszervízben képzelhető el számomra. És elég "tré" dolognak érzem, hogy az utástér tele van gumival, ami meg koszos is lehet akár. (ugyebár a csomagtartóba max 2 szerelt kerék fér be nagy ügyességgel.)
Szumma szummárom találtam egy megoldást: PUG PÉ-TA kft az M6 érdi tető végénél (nem az amelyik a városban van) Itt elég baráti (százegynéhány forint) áron tárolják a kerekeket leápolva/db. Negatív élmény, hogy 2x kellett elmennem hozzájuk, mert a nyomásérzékelőt elfelejtették kikapcsolni.
Hozzáteszem nem ez az első alkalom, hogy kihúztak a pácból.
80-90ért majdnem a teljes kipuff rendszeredet kicserélik máshol.
én még az első 406-osomban eltörtem a katalizátort. hülye fejjel megvettem a gyárit 150 e ft-ért. annyi pénzért akkor a legtutibb sportkipuff rendszerre le tudtam volna cseréltetni leömlőtől kezdve.
szerintem felejtsd el a gyárit
a dob van kilukadva vagy csak elrohadt a csonknál? ha csak rohadt akkor a csonkot is tudják cserélni
ESP Hiba meg oldódott! Szerencsére csak valami kontakthiba lehetett, szerencsére elmúlt miután a szervízes meg rángatta a kocsit össze vissza. Egyébként ha feladja az ESP-ben valami tekercs az kb 140e Ft-ba fog kerülni. Szóval drága.
A kipufogót már kérdeztem a cimbimnél a citroennél. Ott azt mondta kb 80-90e Ft-ba kerül az utolsó dob. (de ez a benzinesé) szerintem nem sok a különbség a dieselé is ekörül lehet.