Ezt a cikket én nem találtam meg, és nagy segítség volt, mert a specifikációt újra megnéztem és a W90 teljesíti a GL4-et is- nem csak és kizárólagosan a GL-5-öt !
Ezek szerint beletehető az olaj a W80 helyett.
Nagyon köszönöm a segítséget. El voltam kicsit vesződve ! :-)
Beraktunk egy másikat próbából, az 1.5-et tol. A Haynes-ben az van, hogy 1 bar-nak kell lennie.
Viszont ugyanúgy lerohad.
Olvasgattam a leírást, aszongya, hogy az AC relé mellett van egy biztonsági kaccsoló, ami lelövi az AC-t, ha gyútáskimaradás vanik. Namost, ha ez a kapcsoló baszakszik, az lehetugye...
C16NZ F Astra, üzemanyagnyomást mértünk, a szivattyú után közvetlenül 1bar, gázadásra nem változik. Kicsit kevésnek tűnik nekem, annak ellenére is, hogy a leírás alapján a nyomásszabályzó 0,76BAR-ra kell szabályozzon. Nem kéne többnek lennie a kijövőnek attól az 1 Bar-tól?
Inkább kerékfordulathoz kötném. Pont olyan, mintha a belső csukló lenne kikopva (tripod csukló) és ugrik egyet a kopott részen, de az tipikusan oldalirányba szitál, és hát ezt a két új belső csuklóval kizártam mint hibát.
Érdeklődés a célom. ;) Lenne egy suzuki ignis 1,5 Gépem 2004 es gép. A hátsó lengőkaromnál 2 szilentem kezdi megadni magát! Így néz ki jelenleg:
Azt szeretném kérdezni, hogy ennek a szilentnek a cseréje mekkora meló? A hátsó lengőkar kiszerelése mennyi idő kb(egy magam fajta nem autószerelő végzettségű emberkének)? Mivel szokták kivenni a régi szilentet illetve beletenni az újjat a lengőkarba? Satuval megoldható a szilent csere? Nem vagyok szerelő csak egy amatőr fogalmazzunk így. Minden érdekel a témával kapcsolatban. Mondtak egy tippet de szeretném ha egy segítőkész szerelő elárulná, hogy mi is a valóság szilent csere ügyben! Nagyon köszi előre is, remélem Lesz segítségem. Köszi sziasztok.
Nekem pl. ugyanilyen körülmények között padlógázon alapjárattól egész 6500-ig erőteljes morgás jön a motortérből. Amit én élvezettel hallgatok mert a V6 hangját nem bírom megunni.
Vettem egy Passat 3C 2.0pd 2007-es DSG szart. Gyorsításnál rázott az eleje, kiszedtem a féltengelyeket, az egyik belső csukló gagyi utángyártott volt, a másik meg valami házigyártmány átalakítva golyókosarasra. Mindkettő lógott. Rendeltem bele két GYÁRI VW belső csuklót, összeraktam, és semmit nem változott. Megnéztem a féltengely szárait, belevaló, nem hosszabb-rövidebb.
Normál gyorsításkor ráz piszkosul, ha padlózom, akkor nem annyira érezhető, de ott van a rázás. Nem az oldalirányú szitálás, ami a féltengely belső csukló hiba lenne, hanem olyan, mintha ugrálna az eleje le-föl, de olyan ütemben, ahogy gyorsul az autó. Ha elveszem a gázt, nincs nyomaték, azonnal elmúlik. Átnyálaztam a futóművet, lecseréltem a gumikat, centríroztam, de semmi változás. Csáposon is kiforgattam 16-ig, hátha látok valamit forgás közben, de semmi. Nyilván más szögben áll a féltengely, de hátha.
Menet közben kormánymozdulatra nem változik semmit.
Igen, sajnos elő szokott fordulni ennél a motornál, nem egyedi eset. A Suzuki sosem ismerte el tervezési hibaként, de garanciális időn belül is voltak esetek.