Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GyulaVagyok Creative Commons License 2015.04.05 0 0 36161

Mas hibat nem ir, es a forele nehany honapja volt cserelve. (Ha az van a motor alatt vhol :) )

 

Előzmény: Nicolas_L (36160)
Nicolas_L Creative Commons License 2015.04.05 0 0 36160

Más hibát nem ír??

ha mást is bedob akkor főrelé hiba, DDE mellett van!

Előzmény: GyulaVagyok (36159)
GyulaVagyok Creative Commons License 2015.04.05 0 0 36159

Kelles Unnepeket :(

Lejottunk Tatabanyara a rokonokhoz, indulnank vissza es nem indul :( Fuel pump..

Biztositek jo, rele osszehuz, ac pump egyik iranyba berreg masik iranyba csak probal, de berreg.

Inditasnal semmi..

Van otletetek? 

Ismertek vkit Tatabanyan?

 

Zolpapp Creative Commons License 2015.04.05 0 1 36158

www.zf.com

Egerben van a magyországi részlegük. A honlapon megtaláltam a szükséges alkatrészt, de árat nem írnak. 

Z

Előzmény: Törölt nick (36156)
horcsi.1 Creative Commons License 2015.04.05 0 0 36157

Eloszor nekem is azt modta a szerelő. Csak mikor par utan vissza mentem hogy meg mindig fudtul es kozel 400km mentem vele kicsit gyanakodtam hogy sajna nrm az lesz.. Az olajam minimumra csokent pedig elotte soha nrm ette az olajat. 

Előzmény: 3.d (36149)
kisatila Creative Commons License 2015.04.04 0 1 36155

"vicces" ára van..

Az F szériást meg 120E-é már megkapni-igaz az elektronyos

Előzmény: bmw520i (36153)
Zolpapp Creative Commons License 2015.04.04 0 0 36154

bmw520 - Hát, nekem kopog, holtjátéka viszont semmi sincs. :( Ez az ár kicsit jobban hangzik, mint amit én kaptam (kb a fele). Megkérdezem ZF-nél.

 

gab200 - Simán odaadnám a szerelőnek a 20-30%-ot, de első körben ő nem javasolta a bontott alkatrész beépítését, max a meglévő felújítását, de az szerinte elég kétesélyes.

 

3.d - köszönöm, megkérdezem.

Előzmény: bmw520i (36153)
bmw520i Creative Commons License 2015.04.04 0 0 36153

Hello

 

Nekem volt aktív kormánymű cserém, de annak nem volt különösebb hangja. 

Ha megrázták akkor persze kopogott, de menet közben nem volt igazán hallható, zavaró.

 

Én azért cseréltettem mert zavaróan nagy volt a holtjátéka. ZF-nél lehet venni, régit le kell adni, beszámítják.

Bruttó 350.000 körül volt az aktív kormánymű.

 

 

 

 

Előzmény: Zolpapp (36150)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 36152

a bontottat mindig a szerelő intézze ;) ha szart vesz,neki kell újra kicserélnie,ezért nem kell sajnálni tőlük azt a 20-30% hasznot,még így is te jársz jobban

Előzmény: Zolpapp (36150)
3.d Creative Commons License 2015.04.04 0 0 36151

atiTDI tud jó árat mondani. 

Előzmény: Zolpapp (36150)
Zolpapp Creative Commons License 2015.04.04 0 0 36150

Értem. Nem hangzik jól, ha abból indulok ki, hogy aki eddig megnézte aszerint a felfüggesztés többi része jó. :((

Van esetleg ötletetek, hogy hol tudnám megnézetni? Korrekt helyen, ahol nem az esetleges javítási költség nagysága a fő szempont, hanem a hozzáértés. Egyébként kb mennyibe kerül egy kormánymű újonnan? Bontottban kevésbé bízom, főleg, ha ez típushiba. Teljesen laikusként simán rámsóznak egy ugyanilyen vackot, vagy rosszabbat.

 

Előzmény: gab200gab200 (36148)
3.d Creative Commons License 2015.04.04 0 0 36149

Nekem 50.000Km-nél csinálta egyszer, mikor épp hazaértem, de azóta se(3.0 D motoros). Most 120e van benne, hibamentes. A szerelő szerint regenerált.

Előzmény: horcsi.1 (36146)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 36148

Ha valóban az a baj és nem csak a kutyacsont,akkor ez sajnos ismert hibája az e60/e61 szériájának és valóban embertelen összeg a javítása...Ha még egy szerelő megerősíti ezt a hibát(természetesen ne mondd neki,hogy ez a gyanú),akkor jobban jársz,ha keresel bontva egy jobb állapotban levőt

Előzmény: Zolpapp (36147)
Zolpapp Creative Commons License 2015.04.04 0 0 36147

Sziasztok,

 

2007-es E61 530XD, 150e Km. Törve nem volt.

Az utóbbi időben sajnos kopog valami az első felfüggesztés "környékén". A kormányzással nincs baj, nem akad, nem ropog, nem húz el semerre, stabilan megy a kocsi, de kisebb úthibákon is elég idegesítő hang hallatszik a felfüggesztés felől. 2db silentet kicseréltek rajta (ami gyakorlatilag megszűnt létezni), de ettől érdemben nem lett jobb. A szerelő megrázatta, átnézte a kocsit, szerinte a az első felfüggesztés többi része hibátlan, viszont a kormányműben a fogasléc (vagy annak rögzítése?) kopott el, az adja a kopogó hangot. Javításra elég "horror-összeget" mondott, mivel gyakorlatilag cserélni kellene az egész kormányművet, ha jól értettem.

Kéredzném a tisztelt hozzáértő fórumtársakat, hogy van-e bárkinek hasonló problémával tapasztalata, tényleg csak cserével orvosolható a feltételezett hiba? Igazából nem is az a bajom, hogy rá kell költeni egy nagy rakás pénzt, hogy jó legyen, hanem inkább az, hogy nem akarok árnyékra vetődni úgy, hogy később kiderül, hogy nem is ez volt a hiba.

Gondolom BMW szakszervízbe kár lenne elvinnem hibafelderítésre...

Segítségeteket előre is köszönöm.

Zoltán

horcsi.1 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 36146

Hali

2006 520d van. a hét elején szervizeltem, olaj+ szürők iletve részecske szürő cserém vot(utángzártott) Miutén elhoztam érezhető volt a változás visszakapta az erejét :) de sajnos másnap jőtt a gond.Tükrbe nézve eszre vettem hogz iszonzatos fustol fehéres szürke fust néha kékes.... szóval vissza a szerelőhöz. Elég érdekes hogy rögtön részecske szürő csere után ilyen előfordult. esetleg valakinek volt hasonló problémája? vagz esetleg otlet mi lehet?

HG. Creative Commons License 2015.04.03 0 0 36145

Jól fordítom? (guglizva)

 

BN2000   E60 E61 E70 E71 E81 E82 E84 E87 E88 E89 E90 E91 E92 E93 R56 R58

BN2020   minden, ami a fentiek utáni (tehát F-ek)

 

 

Előzmény: maszibmw (36144)
maszibmw Creative Commons License 2015.04.02 0 0 36144

Saját, egyedi metódusunk teljes pontossággal meghatározza a valós futásteljesítményt !

Csak a BN2000 és ettől felfelé alkalmazható ( BN2000, BN2020 ), régebbieknél csak megközelítő érték állapítható meg.

 

Üdv. Maszi

gab200gab200 Creative Commons License 2015.04.02 0 0 36143

nekem azt mondta,hogy be tudja határolni a ténylegest,és elég szavahihető embernek ismertem meg

Előzmény: HG. (36136)
EEE60 Creative Commons License 2015.04.02 0 0 36142

Van igazad. Saját tapasztalatom, hogy soha olyan jó autóm még nem volt mint az E60 530D (2009). Valódi 200 e. gondmentes km. Igaz 15 ezrenként olaj, fék cuccok amikor kikoptak cseréltük. 170 környékén volt egy nagyobb szerviz azon kívül semmi. 200 ezret úgy ment el, hogy gyári lánc, turbó, kuplung (kézi v.), xenon izzó. A futóműhöz soha nem volt nyúlva!!! (S nem kopogott, lógott rajta semmi.) Jó persze nem használtan lett véve. Ha az F10 hozza ugyanezt, egy rossz szót nem szólok a BMW-re. 

((Az is tény, rengeteget megnéztem annak idején a használt autópiacon folyamatában és ennek a vásárlása előtt is. Vagy túl nagyok voltak az igények, vagy én szaladtam bele mindig "csalódásmentes vételbe", de minden alkalommal csak a kedvem ment el az autóvásárlástól.)) Hihetetlen mennyire hülyének nézik sokan az embert. Lenne pár szép történetem....      

Előzmény: G.Gambino (36134)
cam aro Creative Commons License 2015.04.02 0 0 36141

 a kötelező szervizek sorozatos elmaradása ""

 

nem olvastam a cikket, nem arra reagalok. 

viszont olyan helyen melozom ami garancias kocsikat -is- javit. 

marka fuggetlen. es nem magyar, hanem ahol az ugyfelnek van penze normalis szervire. 

 

felelmetes a felhozatal. 

vw.audi.bmw.mini.merci.nissan. mithagyokki. 

a 3-4-5 eves autok 30e-es 100e km kozt rongyra szakadt vezermulancokal szinte tipikus. 

nem a tulaj bassza el itt a dolgokat. 

hanem a gyarto. 

nissan micra 1.2 22e km !! vezlanc nyult. 

mini cooper 24e km.. vezlanc nyult.szelepek hajlottak.  

mark6 golf 1.2 tsi 40e km.. vezlanc nyult. szelep gorbult. 

alfa mito 1.6 jtd.. 50e km. vizpumpa beallt, szakitotta vezermu szijjat. szelepek k.o.

csak par durva pelda..de sorolhatnam.  

fogjuk ezt is a tulajra ? 

az emlitett f10 legalabb ment 140e km kornyeket.. mire laposra ette a veztengo lanckereket.. es felszagatta a veztengo hazat.. 

élt 4 evet. beke porraira. 

stb.. sorolhatnam. 

 

 

szvsz.. ezeket lehet guglizni. 

tipushibak. nem egyedi. 

 

Előzmény: G.Gambino (36134)
HG. Creative Commons License 2015.04.02 0 0 36140
cam aro Creative Commons License 2015.04.02 0 0 36139

 

olvasd itt vissza bogusz' nicku forumtars irasait. 

o tudja a pontos tol-ig evjaratot lanc ugyben. 

 

a 09" 16x pacis valtozat benne van. az biztos.

(epp a boncasztalon egy. )  

Előzmény: szasza2013 (36128)
cam aro Creative Commons License 2015.04.01 0 0 36138

motorkod ? 

n47D20-nal /f10 kasztni / a szivosor tomites egy egyseg  a pillangokal. 

egyszeru a csere. nem kell barkacs.

 

de ez mocckod fuggo. 

 

 

 

Előzmény: szasza2013 (36124)
HG. Creative Commons License 2015.04.01 0 0 36137

egy megbízható preLCI soros 6 hengeres szívó benzinmotorral  <ld. beszúrás> és minimális odafigyeléssel (akár még utángyártott vagy bontott alkatrészekkel is) és némi szoftverfrissítéssel egy E60 szinte elnyűhetetlen.

 

<beszúrás> = ... és kevés extrával.

 

Persze ilyet nem nehéz találni, mert a preLCI 530i-k is alap klímával, navi, tempomat, PDC és hasonlók nélkül jöttek ki anno :-(

Az ember mire felszereli a hiányzókkal, csak az egy vagyon.

 

 

Előzmény: G.Gambino (36134)
HG. Creative Commons License 2015.04.01 0 0 36136

Bocsánat, de én úgy tudom, ő kétféle választ tud adni km állás kérdésben:

 

1. az óra nem babrált, annyi van benne, amennyit mutat.

2. az óra babrált, nem tudhatjuk, mennyi van benne.

 

 

 

 

Előzmény: gab200gab200 (36131)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 36135

nem,keress rá itt a fórumban a "maszibmw"-re

Előzmény: szasza2013 (36132)
G.Gambino Creative Commons License 2015.04.01 0 0 36134

A cikk tartalmával annyiban nem értek egyet, hogy én továbbra is azt mondom, hogy egy megbízható preLCI soros 6 hengeres szívó benzinmotorral és minimális odafigyeléssel (akár még utángyártott vagy bontott alkatrészekkel is) és némi szoftverfrissítéssel egy E60 szinte elnyűhetetlen.

Az azonban való igaz, hogy az E60 rossz híre a használt autó piacon a cikkben szereplő sok prosztónak köszönhető, akik megveszik a neppertől a dízelt (a benzines helyett, mellyel hosszabb távon a szervizköltségek tekintetében jobban járnának csak ugyebár azt gyakrabban kell tankolni) mert abba olcsó az üzemanyag és "megy mint állat", aztán csodálkoznak, hogy a kötelező szervizek sorozatos elmaradása és az ő további szarrágásuk miatt 2 perc alatt szétesik az amúgy is már betegen vásárolt autó. Utána meg ezek az arcok kiabálnak a legjobban, hogy mekkora szar az E60. Az a szerelő sem lehet nagy szakember, aki szintén ezt kiabálja mert neki aztán igazán tudnia kéne, hogy egy kifinomult technológiával és a végletekig kiélezett motorral törődni is kell néha napján. Az biztos, hogy voltak/vannak gyermekbetegségei az E60-nak, de melyik prémium autónak nincsenek? Aki autót vesz az nézzen ezeknek a hibákna utána, itt kezdődik a tudatos vásárlás.

A forgó-kopó alkatrészeket cserélni kell, de ez minden autóra igaz. Nem is tudom minősíteni azt az ön és közveszélyes barmot, aki ezt sem teszi meg. Bízom benne, hogy a cikkben szereplő balfax, aki még a féktárcsát sem cserélte azért ritka madár. :)

Előzmény: EEE60 (36125)
EEE60 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 36133

Az a biztos, ha dugózod.  

Előzmény: szasza2013 (36124)
szasza2013 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 36132

masziéknál = maszek?

Előzmény: gab200gab200 (36131)
gab200gab200 Creative Commons License 2015.04.01 0 0 36131

a masziéknál 15.000 vagy 20.000,tud 100%-osan km óra állást is mondani

Előzmény: szasza2013 (36129)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!