Eloszor nekem is azt modta a szerelő. Csak mikor par utan vissza mentem hogy meg mindig fudtul es kozel 400km mentem vele kicsit gyanakodtam hogy sajna nrm az lesz.. Az olajam minimumra csokent pedig elotte soha nrm ette az olajat.
bmw520 - Hát, nekem kopog, holtjátéka viszont semmi sincs. :( Ez az ár kicsit jobban hangzik, mint amit én kaptam (kb a fele). Megkérdezem ZF-nél.
gab200 - Simán odaadnám a szerelőnek a 20-30%-ot, de első körben ő nem javasolta a bontott alkatrész beépítését, max a meglévő felújítását, de az szerinte elég kétesélyes.
a bontottat mindig a szerelő intézze ;) ha szart vesz,neki kell újra kicserélnie,ezért nem kell sajnálni tőlük azt a 20-30% hasznot,még így is te jársz jobban
Értem. Nem hangzik jól, ha abból indulok ki, hogy aki eddig megnézte aszerint a felfüggesztés többi része jó. :((
Van esetleg ötletetek, hogy hol tudnám megnézetni? Korrekt helyen, ahol nem az esetleges javítási költség nagysága a fő szempont, hanem a hozzáértés. Egyébként kb mennyibe kerül egy kormánymű újonnan? Bontottban kevésbé bízom, főleg, ha ez típushiba. Teljesen laikusként simán rámsóznak egy ugyanilyen vackot, vagy rosszabbat.
Ha valóban az a baj és nem csak a kutyacsont,akkor ez sajnos ismert hibája az e60/e61 szériájának és valóban embertelen összeg a javítása...Ha még egy szerelő megerősíti ezt a hibát(természetesen ne mondd neki,hogy ez a gyanú),akkor jobban jársz,ha keresel bontva egy jobb állapotban levőt
Az utóbbi időben sajnos kopog valami az első felfüggesztés "környékén". A kormányzással nincs baj, nem akad, nem ropog, nem húz el semerre, stabilan megy a kocsi, de kisebb úthibákon is elég idegesítő hang hallatszik a felfüggesztés felől. 2db silentet kicseréltek rajta (ami gyakorlatilag megszűnt létezni), de ettől érdemben nem lett jobb. A szerelő megrázatta, átnézte a kocsit, szerinte a az első felfüggesztés többi része hibátlan, viszont a kormányműben a fogasléc (vagy annak rögzítése?) kopott el, az adja a kopogó hangot. Javításra elég "horror-összeget" mondott, mivel gyakorlatilag cserélni kellene az egész kormányművet, ha jól értettem.
Kéredzném a tisztelt hozzáértő fórumtársakat, hogy van-e bárkinek hasonló problémával tapasztalata, tényleg csak cserével orvosolható a feltételezett hiba? Igazából nem is az a bajom, hogy rá kell költeni egy nagy rakás pénzt, hogy jó legyen, hanem inkább az, hogy nem akarok árnyékra vetődni úgy, hogy később kiderül, hogy nem is ez volt a hiba.
Gondolom BMW szakszervízbe kár lenne elvinnem hibafelderítésre...
2006 520d van. a hét elején szervizeltem, olaj+ szürők iletve részecske szürő cserém vot(utángzártott) Miutén elhoztam érezhető volt a változás visszakapta az erejét :) de sajnos másnap jőtt a gond.Tükrbe nézve eszre vettem hogz iszonzatos fustol fehéres szürke fust néha kékes.... szóval vissza a szerelőhöz. Elég érdekes hogy rögtön részecske szürő csere után ilyen előfordult. esetleg valakinek volt hasonló problémája? vagz esetleg otlet mi lehet?
Van igazad. Saját tapasztalatom, hogy soha olyan jó autóm még nem volt mint az E60 530D (2009). Valódi 200 e. gondmentes km. Igaz 15 ezrenként olaj, fék cuccok amikor kikoptak cseréltük. 170 környékén volt egy nagyobb szerviz azon kívül semmi. 200 ezret úgy ment el, hogy gyári lánc, turbó, kuplung (kézi v.), xenon izzó. A futóműhöz soha nem volt nyúlva!!! (S nem kopogott, lógott rajta semmi.) Jó persze nem használtan lett véve. Ha az F10 hozza ugyanezt, egy rossz szót nem szólok a BMW-re.
((Az is tény, rengeteget megnéztem annak idején a használt autópiacon folyamatában és ennek a vásárlása előtt is. Vagy túl nagyok voltak az igények, vagy én szaladtam bele mindig "csalódásmentes vételbe", de minden alkalommal csak a kedvem ment el az autóvásárlástól.)) Hihetetlen mennyire hülyének nézik sokan az embert. Lenne pár szép történetem....
egy megbízható preLCI soros 6 hengeres szívó benzinmotorral <ld. beszúrás> és minimális odafigyeléssel (akár még utángyártott vagy bontott alkatrészekkel is) és némi szoftverfrissítéssel egy E60 szinte elnyűhetetlen.
<beszúrás> = ... és kevés extrával.
Persze ilyet nem nehéz találni, mert a preLCI 530i-k is alap klímával, navi, tempomat, PDC és hasonlók nélkül jöttek ki anno :-(
Az ember mire felszereli a hiányzókkal, csak az egy vagyon.
A cikk tartalmával annyiban nem értek egyet, hogy én továbbra is azt mondom, hogy egy megbízható preLCI soros 6 hengeres szívó benzinmotorral és minimális odafigyeléssel (akár még utángyártott vagy bontott alkatrészekkel is) és némi szoftverfrissítéssel egy E60 szinte elnyűhetetlen.
Az azonban való igaz, hogy az E60 rossz híre a használt autó piacon a cikkben szereplő sok prosztónak köszönhető, akik megveszik a neppertől a dízelt (a benzines helyett, mellyel hosszabb távon a szervizköltségek tekintetében jobban járnának csak ugyebár azt gyakrabban kell tankolni) mert abba olcsó az üzemanyag és "megy mint állat", aztán csodálkoznak, hogy a kötelező szervizek sorozatos elmaradása és az ő további szarrágásuk miatt 2 perc alatt szétesik az amúgy is már betegen vásárolt autó. Utána meg ezek az arcok kiabálnak a legjobban, hogy mekkora szar az E60. Az a szerelő sem lehet nagy szakember, aki szintén ezt kiabálja mert neki aztán igazán tudnia kéne, hogy egy kifinomult technológiával és a végletekig kiélezett motorral törődni is kell néha napján. Az biztos, hogy voltak/vannak gyermekbetegségei az E60-nak, de melyik prémium autónak nincsenek? Aki autót vesz az nézzen ezeknek a hibákna utána, itt kezdődik a tudatos vásárlás.
A forgó-kopó alkatrészeket cserélni kell, de ez minden autóra igaz. Nem is tudom minősíteni azt az ön és közveszélyes barmot, aki ezt sem teszi meg. Bízom benne, hogy a cikkben szereplő balfax, aki még a féktárcsát sem cserélte azért ritka madár. :)