Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GuMiSZu Creative Commons License 2005.05.30 0 0 830

Ja!

 

melyik céget érdemes megpróbálni és kb mennyibe fáj?

 

u.i: Bontó esetleg?

Előzmény: Janibacsi (829)
Janibacsi Creative Commons License 2005.05.30 0 0 829

Na, bejott a joido, mindenki klimat akar:o)

 

JAno

Előzmény: GuMiSZu (828)
GuMiSZu Creative Commons License 2005.05.30 0 0 828

Utólagosan hol lehet és kb mennyiért klimát rakni a kocsiba ? (93-as Corolla)

 

Köszi

 

 

SzaboZE Creative Commons License 2005.05.30 0 0 827

Persze hogy írja, összes nedv cseréjét írja meghatározott kilométerenként illetve meghatározott időintervallumban. Meg gyertya, szíjak, pollenszűrő, légszűrő stb. Ezért furi.

 

SzaboZE

Előzmény: xmbela (813)
retailer Creative Commons License 2005.05.30 0 0 826
Kw-ban nem tudom neked megmondani, de nő a fogyasztás. Hogy mennyire, az függ attól is, hogy mekkora az autó. Egy 3000-es motor nem nagyon érzi meg, és a fogyasztás is kb 1 literrel nő meg. Egy 1.1-es kisautónál viszont 2 liter felett is lehet a növekedés, de egy 1.1 vagy 1.0-ás autóval egy meredekebb dombon működő klimával felmenni elég merész vállalkozás.
Ezek nem hivatalos adatok, csak a saját tapasztalataim.
Előzmény: Joule (820)
Lowpulse Creative Commons License 2005.05.30 0 0 825
üdv mindenkinek! Tud valaki ajánlani egy olyan szerelőt, aki berakja a rover 214-esembe a külföldön vett vadi új diavia klímámat, a szaxervíznél olcsóbban? ők 55+áfát mondanak.
somagyik Creative Commons License 2005.05.30 0 0 824

Sziasztok!

 

Citroen Xsara Picassomon a klíma ventillátora döglődik. Néha csikorgó hangot ad, hol beindul, hol nem, pedig úgy mutatja a kijelző, hogy mennie kellene. Tudja esetleg valaki, hogy hol van konkrétan a ventillátor és hogyan lehet hozáférni és kiszedni megjavítani?

 

pz

Golf3_TDI_Nyh Creative Commons License 2005.05.29 0 0 823

Üdv urak !

 

Golf 3 ba klimabeépitéshez fogtam,

 szereztem egy rakás klima cuccot

 

van egy besö höcserélö azt már beépitettem ventillátorral együtt meg mindennel

elötte természetesen vágtam egy nyilást a tüzfalon ahol a 2 db csö kijön

van 2 db klimahütöm egyik nagyobb másik kisebb viszont mind2 ö  re ez van irva GOIII

csövezéssel vagyok még egy kicsit gondba ,van egy termosz szerü acélhenger amibe 2 csö meg ,meg egy kábel csati asszem 3 v 4 érintkezövel azt hova ?

kompreszzor lehet esetleg beteg vaghy mire figyeljek keresenem kell valakit aki majd feltölti... ,de ha már a motort átfaragtam egyedül ezzel is megt kell birkózzak. mármint a beépitést megcsinálnám meg a vezetéjkelést ..

 

elektronika mit csinál?

hütöventillátort kapcsolja be ,meg mágneskuplongot  ..ennyit ?

az utastérben lévö egységen a kábel gondolom valami hőérzékelö vagy bimetál lehet ,rövidzárat mértem rajta multival ..

 

ha vlaakinek van leirás v bármi infó ja amivel segithet , örülnék ,mert mihamarabb fel akarom éleszteni a hideget a kocsiban :))

 

elöre is thanx . 

bertoni Creative Commons License 2005.05.29 0 0 822

Neked is köszszépen! Én vecsésen lakom, úh kicsit messzi vagy nekem sajna...

 

 

Előzmény: xmbela (815)
bertoni Creative Commons License 2005.05.29 0 0 821
Köszi szépen!
Előzmény: szpsz911 (809)
Joule Creative Commons License 2005.05.29 0 0 820
Tudnátok esetleg hogy mennyi is az a teljesítmény KW-ban amit felvesz a klíma a motortól?

Ez merő kíváncsiság, véletlenül sem akarom kikapcsolni :)
De sokan kérdik tőlem igy többet fogyaszt-e. Az meg nem kükönösebben érdekel mert
nem akarok kidögleni, és ez a lényege.

-J-
LUCAS Creative Commons License 2005.05.29 0 0 819

Remelem tenyleg kiderul... Az egyfejuek vekonyabb szijat raktak be, mert a fotengelyen nem csereltek szijtarcsat, a tobbi tarcsa egy bordaval szelesebb...

Koszonom a segitseget, remelem holnap okosabb leszek!

Udv: Lucas

Előzmény: xmbela (818)
xmbela Creative Commons License 2005.05.29 0 0 818
Szíjszakadásra esetleg megszorult kompresszor vagy szabadonfutócsapágy.Ezek miatt viszont nem indult volna újra.De lehet,hogy a szíjzsakadásnak semmi köze az egészhez.
Meg kell mérni a nyomásokat,egypár elktromos mérés és kiderül.
Előzmény: LUCAS (817)
LUCAS Creative Commons License 2005.05.29 0 0 817
Elvileg koteget is csereltek/hozzafuztek a hianyzo kabeleket nem tudom... A szijszakadasra es a nemhutesre esetleg otlet?
Előzmény: xmbela (816)
xmbela Creative Commons License 2005.05.29 0 0 816
Nem lehet,hogy azért nem emeli a fordulatszámot ,mert nem lett a kábelköteg és a motorvezérlő kicserélve,hanem csak a kompresszor tekercse kapott egy jelet valahonnét?
Hozzáteszem,hogy ez csak tipp,mert nem ismerem a Fabia klíma elektronikáját.
Előzmény: LUCAS (814)
xmbela Creative Commons License 2005.05.29 0 0 815
Az első egy száraz nitrogénes nyomáspróba legyen.Ha ez nem hoz eredményt,mert csak olyan minimális a szivárgás akkor megkell festeni UV jelzőfestékkel és ha elszivárgott akkor meg kell keresni a szivárgás helyét.
Ha a töltésre Körmend megfelel akkor :20/9678 408.
Előzmény: bertoni (808)
LUCAS Creative Commons License 2005.05.29 0 0 814

Sziasztok,

szinten egy kis segitseg kellene... : 1.4 MPi Fabiamba a mult heten lett berakva egy bontott gyari klima, mukodott is rendesen, bar 1-2 alkalommal gondolt egyet es nem hutott, de egy kikapcs-bekapcs "segitett" rajta. Penteken viszont bekapcsolt klimanal egyszercsak elszakadt az ekszij... Hivtam a fickot, ahol beszereltek, mert kicsit pipa lettem, ki is kuldott embert, hogy kicsereljek a szijat, ki is csereltek, de az elso inditaskor megint elojott, hogy nem hutott a gep, var-leallit-szerelo-kabeleket-rangat utan hutott megint, de csak addig, amig a szerelok el nem mentek. Most ha bekapcsolom, hallom/erzem, hogy a kompresszor megy egy darabig, de egy leheletnyi hideg levego sem jon... Holnap megyek vissza a muhelybe, szerintuk a vezerloegyseg lehet a hibas, adnak egy masikat. En vagyok paranoias, vagy tenyleg lehet koze a szijszakadasnak a mostani nem mukodeshez? Tegnap elmentem egy Skoda markaszervizbe is, kiolvasatni az esetleges hibakodokat, voltak azok is, a klimavezerlo ezt irta: "kulso meghajto rele szakadt / pozitivra zarlat, idoszakos hiba", a motorvezerlo pedi ezt: "motorvezerlo-egyseg nincs illesztve". Ja, igen: amig mukodott, bekapcsolaskor nem emelt alapjaratot, kis ingadozas utan visszaallt a 830 koruli alapjaratra, pedig ismeros uilyen, gyari klimas Fabiaja felemel az alapjaratot.

Esetleg vki tud tanacsot adni holnap mire figyeljek?

Koszi!

Lucas

xmbela Creative Commons License 2005.05.29 0 0 813
Mint írtam szakkönyvek szerint.Hogy ez a gyakorlatban általában nem így működik az egy más kérdés.Tapasztalom,hogy hoznak bontott szárítószűrőket,hogy be kéne építeni,mert a másik már biztos rossz.Tehát valami infó kering róla ,hogy időnként cserélni kell.Csak azt nem tudják,hogy ha sokáig nyitva van akkor telítődik a levegő nedvességtartalmával és így már nem látja el az egyik funkcióját.
Más.Szervízkönyv írja a fékolaj cseréjét?
Előzmény: SzaboZE (806)
xmbela Creative Commons License 2005.05.29 0 0 812
Rá kell mérni a nyomásokra,esetleg lefejteni és utána lehetne biztosabbat mondani.
Melegnek kell lennie,de hogy ez hány fokot jelent azt nem tudom.Egy gyakorlott szerelő tapintásból tud következtetni a bennt zajló folyamatról.
Előzmény: S.Zola (803)
xmbela Creative Commons License 2005.05.29 0 0 811
Lehet ez is az oka,de lehet,hogy alapjárat közelében nem nyom rendesen a kompresszor.Megmég jópár dolog miatt is lehet.Ezt távgyógyászatban megmondani nem lehet.
Előzmény: szpsz911 (802)
xmbela Creative Commons License 2005.05.29 0 0 810
Koszos pollenszűrő,nem megy a kondenzátor hűtője,dugulás a rendszerben,elfagyott elpárologtató,stb.
Előzmény: WiZARD (801)
szpsz911 Creative Commons License 2005.05.29 0 0 809

Klímatöltés jó áron és hozzértő embernél:

18 ker Csörötnek u 5. Kardos Béla 06204234164

Előzmény: bertoni (808)
bertoni Creative Commons License 2005.05.29 0 0 808

Üdvözlet az Uraknak!

 

Kis segítséget kérnék. Van egy Audi 80-am, '93-as évjárat. 2 éve vettem, a klímája gyári - nem utólagosan belereszelt - és azóta tökéletesen működött. 3 napja elfelejt hideg levegőt nyomni.

 

Mi ilyenkor a jó sorrend - lévén 12 éves autóról beszélünk. Gondolom újra kell tölteni vagy esetleg lehet más hiba is? Érdemes "kidobni" egy pár ezrest hibamegállapításra vagy fel kell töltetni és majd utána elválik van-e más gond is?

 

Utolsó kérdés: ha jól tudom R12-essel van töltve. Hova tudnám elvinni töltetni occsóért és mennyibe fáj egy ilyen eksön?

 

Előre is köszi ha segítséget!

Üdv

Robi

way1004 Creative Commons License 2005.05.29 0 0 807

Szia SzaboZE!

 

Én csak egy kicsit vagyok jártas ebben a klímás dolgokban, de én úgy tudom, hogy ameddig egy rendszerrel nincs probléma, tehát hűt, addig nem szabad hűtőközileg megbontani. A megfelelő tisztításokat, karbantartásokat nem szabad elfelejteni, de a hűtőkört nem kell megbontani.

 

üdv: Way 

Előzmény: SzaboZE (806)
SzaboZE Creative Commons License 2005.05.28 0 0 806
És ezeket tényleg 2 évente cserélni kell mnden autóban? Mert szervízkönyv nem írja.
Előzmény: xmbela (785)
S.Zola Creative Commons License 2005.05.28 0 0 805
Megnéztem a klímahűtőt, nem tűnt koszosnak, de azért kimosom, hátha segít valamit.
Előzmény: S.Zola (803)
molb Creative Commons License 2005.05.28 0 0 804
köszönöm
Előzmény: xmbela (786)
S.Zola Creative Commons License 2005.05.28 0 0 803
Nekem a következő gondom van: klíma egyik nap jól dolgozott, igaz, az autó úgy állt a parkolóban, hogy pont nem tudott besütni a nap, így elég tűrhető hűvöset csinált az autóban, kint 30 fok körül volt. Rendesen is dolgozott, ki-be kapcsolt.
Másnap menet közben, már hosszabb ideje üzemelt, aztán gondolt egyet és kikapcsolt, mert nem fújt hideget. Aztán később visszakapcsolt. Meg az tűnt fel, hogy elég sokáig ment alapjáraton leállás nélkül, tehát mintha erőlködött volna. Egyébként tavaly is csinált ilyet.
Honda Civic, utólag beeszkábált klíma. Tavaly augusztusban lett töltve. Ami még érdekes lehet, hogy a klímahűtő utáni cső elég meleg szokott lenni, a kezem nem nagyon állja, ha úgy rendesen megy a rendszer hosszabb ideig. Ennek a csőnek mennyire kellene melegnek lennie?
Nekem megvan a tippem, mi lehet, de nem mondom el, nem akarom befolyásolni a válaszolókat :)
Ja, klímahűtőt lehet ki kéne mosni, de nem ez a fő gond szvsz. De majd megnézem.
szpsz911 Creative Commons License 2005.05.27 0 0 802

Sziasztok!

 

Porsche 911 (typ964) 1991-es évjárat. Nem hűtött, aztán fel lett töltve, mert hiányzott a gáz belőle.

Most hűt ugyan, a gáz elegendő benne, de nem elég jó a hűtése.

 

Olyan ember véleményét kérném, aki ismeri a típust, volt már vele dolga.

 

Egy tipp, hogy a radiátor a kocsi elejében koszos. Ugyanis menetszélben sokkal jobban hűt, mint állva vagy lassan haladva.

 

Ez lehet az oka valóban?

WiZARD Creative Commons License 2005.05.26 0 0 801

mi okozhatja még?

 

reggel odamegyek, megmondom nézzék meg, csinálják meg :)

Előzmény: xmbela (800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!