Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soryton Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64440

dobj egy alvázszámot....  vagy egy fotót a termosztátházról....

Előzmény: Tomo1988 (64439)
Tomo1988 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64439

Szia 1,4 SX a tűzfalon oké,az már megvolt,viszont a termosztát háznál nem tudom hol van legalább is imbusz csavart nem látok,csak Torx-ot

Előzmény: soryton (64437)
soryton Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64438

..mi a problémád a fűtéssel ...?

Előzmény: SarnyaiTomi (64431)
soryton Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64437

Hali ...milyen motorról van szó ... ?  ...ahogy már említették a termosztátházon van egy és nem több emlékeim szerint 5-6-os kulcsnyílású imbusz csavar , valamint ahol a tűzfalon eltűnik a vízcső ott keres egy  "kerék szelepsapkát"... 

Előzmény: Tomo1988 (64433)
Tomo1988 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64436

Szi Kárász! Na megnéztem de én nem találom hogy melyik lehet az az egész levegőszürőházat leszedtem most kerestem,de nem tudom hol lehet,és érdekes a felső hűtő cső a a fütőradiátor csövével van összekötve,az alsó meg nem tudom honnan jön ami nem melegszik,vagy levegős a rendszer

 

Ha tudsz róla képet csinálni azt megköszönöm,hogy melyik az a csavar

Előzmény: Kárász00 (64432)
Filber Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64435

Szia! Engem érdekelne. Megvan még?

Előzmény: farkas567 (64301)
Filber Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64434

Sziasztok!

 

Volt-e már hasonló problémátok a Sacival?:

Lassitáskor, pl. lámpánál kinyomom a kuplungot, üresbe teszem, majd lezuhan a fordulatszám, majd ezzel együtt le is áll a motor. Teljesen random jön elő, hol hideg motornál, hol meleg motornál. Néha még épp visszatudom "rúgni" egy kis gázfröccsel a leállástól és akkor helyreáll, de néha ez sem segít. Olyan mintha kihagyna az alapjárati motor.

 

Van esetleg valami javaslatotok, tippetek? ('97, 1.4)

Tomo1988 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64433

Értem,mondjuk már fel van töltve még tudom légteleníteni a szerkezetet?

Előzmény: Kárász00 (64432)
Kárász00 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64432

A termosztát házon is van egy imbusz fejű légtelenítő csavar.

Előzmény: Tomo1988 (64430)
SarnyaiTomi Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64431

Sziasztok! Szeretnem.megkerdezni hogy van e valakinek  futeshez kapcsolasi rajza???? Sos kellene,problema van par dologgal.. Ellenallas cseren,futomotor cseren mar tzl vagyunk ugyanaz a jelenseg. Kapcsolot csreltunk ...es nagyon kene egy rajz.... Ha lenne valakinek halas lennek ha at tudna kuldeni nekem: sarnyait1983@gmail.com az e-mail cimem! Koszonom elore is! Tomi

Tomo1988 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64430

Sziasztok Xsara Fanok!

 

Tegnap előtt lecseréltem a hűtővizet és felöntöttem G12 kevert folyadékkal.

Viszont a légtelenítéssel van bajom,mivel a fűtőradiátor már működik ott le légtelenítettem,viszont a motorblokból a felső vízcső ami hozzá van kötve a radiátorhoz az meleg üzemi hőfokon van,de az alsó cső ami megy vissza a radiátorba az hideg,mintha nem keringetné,vissza a kiegyenlítőbe vagy nem tudom gondolom vissza kéne neki keringetni.

 

Kérdésem az lenne hogy hogyan tudnám orvosolni ezt a problémát. a hűtőfolyadék 85-87C fokos tehát az üzemi hőfok megfelelő,de mégsem keringet.

 

Hátha valaki tudna nekem segíteni,mindig van mit bütykölni a jószágon.

Csaba850214 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64429

Egy jó cnc mester meg tudja oldani, ha hosszabb.

Előzmény: K1puk3 (64426)
Csaba850214 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64428

Ebben az időben is, a hűtő nem szemetes, egy lámpával néztem. Szerintem nekem is valami az érzékelővel lehet, vagy fogalmam sincs, de mostanság már nem bosszantom magam rajta.

Előzmény: Kárász00 (64424)
FeZ_ Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64427

Bocsi, elb..tam, ezt akartam kérdezni. :-)

Én is találkoztam már ezzel a problémával, azért kérdeztem rá.

Sajnos valamiért 1-2 gépbe másmilyen a váltó, rövidebb féltengely kell bele. Én egy 1,4-es 306-osnál jártam így. Sehol sem volt féltengely hozzá, kirendeltem pedig mindent, ami fellelhető volt. :-( Végül fel kellett újíttatnom.

 

Előzmény: K1puk3 (64426)
K1puk3 Creative Commons License 2016.12.14 0 0 64426

Nem, az enyém volt rövidebb. És ezért gondolom nem ment volna fel teljesen és elfolyt volna az olaj...

Előzmény: FeZ_ (64418)
bx2005-xsara Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64425

Hello, ilyen gond nekem is van. Nálam mechanikus a probléma nagyon valószínű, ugyanis egyszer a kulcson maradt a zár az anyós oldalon, mert lecsúszott a tartó retesz belülről. Mivel nem értek hozzá valahogy vissza tettem a reteszt, miután a kárpitot leszedtem, de nem biztos, hogy jól. Azóta van ilyen. Ha belülről kézzel rázárom, akkor úgy marad, majd gond nélkül kulccsal tudom zárni az én oldalamon - vagy ha csak az anyós oldalról zárom kulccsal, akkor alapból is elsőre bezár. Majd ha jobb idő lesz, megoldom :)

Előzmény: Szammer59 (64392)
Kárász00 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64424

Ebben a hideg időben is felmegy 100 fokra? A két hűtő között nincs tele szeméttel?

 

Előzmény: Csaba850214 (64423)
Csaba850214 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64423

Üdv az én kocsim is hasonlót produkál. Normál körülmények között, max 90 km/ó ig felmegy 90-re a mutató és ott megáll, autópályán teljesen más a helyzet, 130-as tempónál felmegy közel 100 fokra, majd hirtelen leesik 90-re, de olykor akár 70 re is. Cseréltem termosztátot folyadékot de nem változott semmi, az egész rendszert szétszedtem de semmi, megmértem a víz hőfokát amikor 100 fokos volt a hőmérő szerint csak 90 és a ventilátor sem ment, nálam ez rejtély maradt.

Előzmény: Misjo (64397)
Kárász00 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64422

A legjobb helyen van. A polcon biztos sokáig fogja bírni. :-)

 

Előzmény: BXtwelve (64416)
Kárász00 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64421

Nincs. Citroenhez csak néhány alkatrészem van.

 

1.4B Vízpumpa(SKF)

1.4B Lambdaszonda(Gyári)

Termosztát(Vernet Calorstat)

Első Fékbetét(Meyle)

Első fékbetét(Delphi Lockheed)

Váltó tartó bak(?)

1.6 16V HF tömítés(Victor Reinz)

1.6 16V HF csavar készlet(Elring)

1.6 16V Kipufogósor tömítés(Victor Reinz)

1.6 16V Kipufogó csonk és katalizátor közti tömítés(Gyári)

1.6 16V Vez. tengely szimering(Victor Reinz)

1.6 16V Főtengely szimering(Victor Reinz)

Berlingo 1.6 16V kuplungbowden(Gyári)

 

Ezek biztos hogy vannak.

 

Előzmény: Adammer (64419)
joco81 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64420

Köszönöm szépen.

Előzmény: tökfejű (64405)
Adammer Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64419

Szia!

Motorháztető belső felére az a hangtompító szivacs nincs véletlenül?

és kipufogó, 1.4 benzinesre?

Köszi

Előzmény: Kárász00 (64415)
FeZ_ Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64418

A nagycenki féltengelynél mi nem stimmelt a belső felével ? Esetleg rövidebb volt, a váltóba bemenő rész, mint az eredetié ?

 

Előzmény: K1puk3 (64417)
K1puk3 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64417

Kedves fórumozók.

 

Óriási problémám van, mégpedig a bal első féltengelyemmel. A kerékagy felőli oldal kikopott (olyan volt a hangja, mintha egy terepgumis Nivában ülnék :-) ). Ezzel még nem is lenne gond, megyek bontóba, veszek valami jót és kész (az felújított Unixosért nem akarok adni, 40-50e forintot). Nade: Gy-M-S megye összes nagyobb bontóját bejártam, és nem találtam olyat, ami nekem kell. Vagy a kerékagy felőli oldala volt vastagabb (mármint a fogazott rész és a menet), vagy a motor felőli oldal volt hosszabb 5 mm-rel. Esetleg tudnátok adni valami támpontot, hogy mi alapján keressek valahol?

Példa: az egyik bontóban (Nagycenk), minden egyezett (1.4i, kfx-es motorszám), a kerékagy felőli oldal jó volt, a motor felőli nem. 

 

Segítségeteket előre is köszönöm

BXtwelve Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64416

Bizony. Már azt is megírtam, hogy 45000 km után ki is kellett cserélni, mert játékcsörgő lett belőle.

Itt figyel a polcon a negyedik vízszivattyú is, remélve, ez már kicsit tovább bírja. :-)

Előzmény: Kárász00 (64415)
Kárász00 Creative Commons License 2016.12.13 0 0 64415

Ha kell meg lesz, mert nem árulom sehol. Egyébként van kb. 2 köbméternyi új autóalkatrészem. :)

De nem akkor leszel király ha megveszed az SNR, vagy INA görgőket, hanem akkor ha megveszed a gyári szettet. Nem ugyanaz van benne mint amit aftermarket-ben meg lehet venni.

Pl. a gyári szettben lévő görgők(INA) több mint 120e Km(sok városi helybentopival) után olyanok mintha újak lennének. Legutóbbi cserénél nézegettem a cikkszámokat és a kereskedelemben kaphatóak más számon futnak. Az INA katalógjában benne vannak, de nem kaphatóak.

Ezzel szemben pl. BXtwelve topictárs is többször írta hogy a Gates szettben lévő INA görgő néhány ezer km után nyomta ki magából a zsírt.

 

 

Előzmény: peti.olah (64414)
peti.olah Creative Commons License 2016.12.12 0 0 64414

Csak azért nem szivesen akarok ilyen "elfekvő" dolgokkal foglalkozni, mert ahhoz képest, hogy azért lett fiatalabb autó a BX után, hogy ne kelljen állandóan berhelni, de amikor igen, akkor olyan lehúzás szagot érzek mindenhol.

Meg a BXszel is belefutottam a vége felé, hogy "ne vegyél SNR görgőt, mert az húdemilyendrága, itt ez a jónevű hutchinson szett, még olcsóbb is".

És 5-6 ezer km után félrefut a vezérműszíj. Most akkor megyek, és veszek SNR vagy INA görgőt.

Előzmény: peti.olah (64413)
peti.olah Creative Commons License 2016.12.12 0 0 64413

Beszélhetünk róla, bár ilyen nevű betéteket még nem használtam.

Hogy a bárdinála listaár 60%-áért megveszem a dolgokat, nekem elfogadható. Sokkal egyszerűbb, mint hadakozni a csomagküldőkkel, ha bajom van, küldhetem vissza, a postát már buktam...stb.

Előzmény: Kárász00 (64412)
Kárász00 Creative Commons License 2016.12.12 0 0 64412

A bárdis ár az nem webshopos ár. A listaár jól túl van árazva hogy had örüljön a polgár hogy micsoda nagy kedvezménnyel vásárolhat. Na meg hogy az autószerelő had kábíthassa a láma ügyfeleket az árakkal.

Hogy számszerüsítsük a dolgot, nálam 3500 pénz/készlet. :)

 

Előzmény: peti.olah (64407)
BXtwelve Creative Commons License 2016.12.12 0 0 64411

???

Előzmény: peti.olah (64410)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!