Nekem 2.5V6Automata kombi van 17-es kerekekkel, nálam országúton a legalja 8, de 10 alatt marad akkor is, ha van pár sport fokozatos előzés. Városban télen 15-ös kerekekkel, rövid távon votl hogy 18-at is megevett. Mostanság, jó időben városban 12-13 között van. Automata mennyire kényes? Ennyi idősen már várható hogy valami gikszer előjön. Én mondjuk hozzá sem nyúlok, amíg jó, olaj csere ide vagy oda.
Működött ez rendesen, mint a gyári. Húzta az ablakot, riasztott, ahogy kell. De 3 évig bírta a tizenezer Ft-os technika. Ugyanez gyáriba sokszoros árért meg bírja 10 évig vagy tovább. Ennyi a különbség. Most 7e Ft a központi modul, meg a két kulcsnak a belseje. És remélem megint megy 3 évet, mert akkor megéri.
Én kb 1 hónapja kötöztem át egy kicsit a bicskakulcsos távot, csak az ajtózárak voltak bekötve rajta. Gugli segített találni bekötési rajzot a bicskakulcsos vezérlőhöz, az omihoz meg itt a tis2000. Már csak egy kis türelem kellett a kábelrendgeteghez, s tádám, már az ablakokat is felhúzza ha távval zárom. Szólj ha tudok segíteni valamiben.
Hogyne! Nyaralás előtt rakattam rendbe, de nekem 2 hét fővárosi kiküldetés. Aztán 1 héttel az indulás előtt csapágyas. Volt öröm, főleg, hogy én meg nem ISS voltam otthon...
Igaziból nekem folyamatosan kiverte a biztit és nem ment a klíma, fordszámmérő, elektromos ablak, stb. Aztán leadtam a villanyászhoz, akik 3 napig méregettek, majd találtak a motortérben valamit, de nem árulták el, meg akkor kellett a kocsi sürgősen, utána meg csapágyas lett...
Meg attol is fugg hogyan vegyes az a vegyes. 30% videki varos, vagy 50% benne a Bp. Nekem a 3 lityas atlaga 20e km-en 13lpg+1.4benzin. Ez olyan 12 korul lenne csak benzinnel. Ennel talan egy literrel kevesebbet kerhet a 2.5 os. Persze az is szamit hogy sedan vagy kombi, mekkora labbal es mekkora kerekeken hajtod, illetve milyen hosszu tavon. Telen varosban 10km-ekre 18-at is tud szippantani.
Tegnap a kilométeróra mutatója elkezdett összevissza ugrálni :( Valakinek ötlet hol kéne indítani a hibafeltárást? Műszerben akadt ki talán valami, vagy esetleg jeladó, vagy más elektromos cucc? A többi mutató rendben működik.
Nem tudom van e összefüggés a motortérben található háromszög alakú dobozzal, amelyben a motorvezérlő van. Abban az utastér irányából a második reléhez tartozó biztit több alkalommal kivágja. Igazából nem tudom mikor, mert minden működik... Valaki tudja mihez tartozik az a relé? 2.5TD
Gondolom volt már róla szó, de annyira aktív a fórum szerencsére, hogy nem találom. :)
Kérdésem, hogy 2.5-ös benzines motorral, automata váltóval milyen fogyasztási értéket produkál a B Omega? Egy oldalon 8l országúti, 10l vegyes érték olvasható.