Keresés

Részletes keresés

manhattani Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415223

>A legszakadtabb magánvasút is többet ad fizetésként, mint a Start.

 

Milyenfajta dolgozójának?

Előzmény: Törölt nick (415214)
norbee601 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415222

Sziasztok!

 

Ezekről tud valaki valamit mondani?

 

Győr-Rendezőben álltak ma.

 

Rangun Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415221

A gyakorlat nem ezt mutatja, a gépészetnek teljesen mindegy ,hogy mekkora a rendelkezésre állás.

Előzmény: 1047 005-2 (415208)
Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415216

Valamelyik szakszervezet (vagy több is?) meg ki volt készülve attól, hogy nő lehessen mozdonyvezető.

Előzmény: jwkllr (415212)
Zolas Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415215

Csökken, de hogy ezt pont te ne tudnád?! 

Előzmény: trizs77 (415210)
jwkllr Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415212

"máshol kapható magasabb kereset miatt."

Előzmény: Törölt nick (415209)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415210

5 éves mélypontra esett az olaj ára, a WTI és a Brent is 60 dollár alatt jár.

 

---------------

 

a MÁV-START fix áron kapja a gázolajat vagy ilyenkor a neki számlázott szállítói ár is csökken ?

 

 

1047 005-2 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415208

"Pedig akkor meg lehet követelni a minőségi karbantartást, házon belül meg nem lehet,"

 

Dehogynem.

Előzmény: Rangun (415174)
k.novotny Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415207

Sokkal jobban járnak anyagilag, mint eddig.

 

Ezt miből gondolod?

 

1. Az emberek a bevezetés miatt lázonganak

2. Ha bevezetik most reklám áron, mi a garancia arra, hogy jövőre megszüntetik ezt a megoldást, (mert nem birták a sok lopás miatt betömni a lukat a költségvetésbe), és hozzácsapják az országoshoz, az országos áron

 

3. Ami már bevan vezetve, azon a későbbiek folyamán úgy variálnak vele ahogy akarnak, ami pedig nincs,azt pedig nem tudják megemelni

 

Tehát itt nem a 400 Ft--ról van szó

Előzmény: koller andor (415203)
vrobee Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415205

Szerintem NEM fog változni ettől az intézkedéstől jelentősen az elővárosi modal split.

Valószínűleg nem. A gondot én a lokális hatásokban látom, amik jelentősek lehetnek. A túllihegést ebből a szempontból jogosnak gondolom. Azt is felteszem, hogy egy jobban előkészített javaslattal esetleg jobban lehet bevételt maximalizálni károkozás nélkül...

Előzmény: trizs77 (415202)
Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415204

Azt az egyforintost akkor múzeumból kellett előkotorni :)

Előzmény: trizs77 (415201)
koller andor Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415203

Gondolom fontosabb a hangulatkeltés, mint az olvasás. 5ezerért minden pest megyei ingázó vehet majd éves matricát.    Pont.

 

Sokkal jobban járnak anyagilag, mint eddig.

 

Sőt! Bp.-ről a Balatonra is olcsóbb lesz autópályán eljutni.

Előzmény: vrobee (415199)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415202

Az ingázók évente 10-50000 km-t autóznak... szóval nem hiszem, hogy ingázók tömegei szoknának át pusztán az ár miatt a vasútra, ők fizetni fognak.

Sőt, egy részüknek ez kifejezett könnyebbség lesz az éves matrica helyett.

 

-------------------

 

Pontos és higgadt mondat.

 

Kicsit, illetve nem is kicsit túllihegte a sajtó ezt az elkerülők fizetővé válását.

 

Szerintem NEM fog változni ettől az intézkedéstől jelentősen az elővárosi modal split.

 

Se Budapest körül, se Debrecen, se Fehérvár, se Győr körül.

 

Nem lesz több utas a vonatokon, és nem lesz kevesebb autó az autópályákon.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415201

Mielőtt rákérdeznél :

 

1= egy forint javadalmazást kértem érte.

 

........................:-)))

 

 

Előzmény: Fertőtlenítés a faluban (415198)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415200

Igen.

 

Semmi titok nincs benne.

Sokat beszélgettünk erről akkor és azóta is, sok itteni olvtárssal.

Nem tudtad?

Pl. normaidő olvtárs részletesen rákérdezett amikor itt járt.

 

Eredetileg egy leendő politikusok felkészítésére íródott.

Amolyan képbe helyező, alap-alap ismereti gyűjteményként.

 

A kívánság csak az volt, hogy legyen nagyon olvasmányos és a szakszavakat lehetőleg vagy kerüljem, vagy írjam körül, civilek által is érthető/megérthető kifejezésekkel.

 

 

Előzmény: Fertőtlenítés a faluban (415198)
vrobee Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415199

Ötezer forintról beszélünk, 200 km-nyi benzin ára évente. Az ingázók évente 10-50000 km-t autóznak... szóval nem hiszem, hogy ingázók tömegei szoknának át pusztán az ár miatt a vasútra, ők fizetni fognak. Sőt, egy részüknek ez kifejezett könnyebbség lesz az éves matrica helyett.

Nem ez a gond az M0 egyes részeinek fizetőövezetbe vonásával. Hanem az, hogy a városon belüli, környéki alkalmi utak, vagy az olyan utak, ahol az M0 túl nagy előnyt nem ad, lekerülnek a pályáról, rá a városi utakra - és ilyen utazásból összességében egyáltalán nincs kevés. Simán a városi, környéki helyi közlekedés fog megnehezülni, olyan helyeken , ahol esetleg amúgy is gyenge az infra, és nincs vasút.

 

---

Ha én lennék a kormány, akkor bevezetném a megyés matricát, de nem ötezerért, hanem ennél jóval többért, úgy, hogy egyszerűen azért legyen több bevétel, mert többen választják az autópályát azok közül, akiknek eddig az éves matrica megvásárlása pl. pár vagy pártíz km-en használt pályáért szóba nem jött. Ex-has talán 15-20 ezer lenne reális egy megyéért, azzal, hogy a további megyéknek olcsóbbnak kell lenniük, mondjuk az maradna +5k. Az M0-t meg békénhagynám.

Előzmény: Unatkozó rendszergazda (415195)
Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415198

"De a megrendelő kért."

 

Hoppáré, megrendelő?

Előzmény: trizs77 (415190)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415196

Akár hogy is számolom, a jelenlegi közösségi szolgáltatás teljesítőképessége nem engedi meg plusz 5-7 ezer utas hirtelen ráeresztését, csak a szolgáltatás jelentős bővítése esetén.

 

---------------

 

Gyorsan kell venni 80-90 db, nyolcrészes, emeletes, elővárosi, villamos motorvonatot.

 

S akkor a kormányszóvivő mondatának igaza lesz :

 ..."....Aki nem akar fizetni utazzon vonattal..........."

 

 

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415195

Nyolc, hogy hányan ülnek át, ha bevezetik, a rendszer jelenlegi állapotában 5-7 ezer új utastól is padlót fogna. Egy Flirten 200 utasnak tudsz ülőhelyet biztosítani, és kb. még ennyien tudnak állni, de akkor mindenki ingyen utazik, mert a kaller már nem fér fel. Egy három kocsis szerelvényre max. 1000-1200 embert lehet japán módszerrel felpakolni, de az heveny szitkozódást jelent, illetve ugye alapból nincs ennyi szabad hely a vonaton. Az ingázók túlnyomó többsége 6 óra és 7:30 között indul, tehát max. 3-4 vonattal kéne elvinni az utasokat. A VB kocsijai ebben az időben kb. 70-80 (egyesek 100-110) %-os utasterheléssel futnak, ami max. ezer szabad férőhelyet jelent a térségben. Akár hogy is számolom, a jelenlegi közösségi szolgáltatás teljesítőképessége nem engedi meg plusz 5-7 ezer utas hirtelen ráeresztését, csak a szolgáltatás jelentős bővítése esetén, aminek az infrastrukturális feltételei jelenleg nem adottak, kiépítésük drága és időigényes.

Előzmény: Fertőtlenítés a faluban (415189)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415194

Stimmel.

 

  5*

 

 

Előzmény: _Nyuszi (415192)
_Nyuszi Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415192

félOFF

Mindenkinek kell egy isten és egy ördög, minden embernek, minden életkorban. Az előbbi kettő helyére a és a rossz is behelyettesíthető.

(Továbbá mindenkinek kell olyan, amitől fél és amire vágyik.)

Előzmény: trizs77 (415191)
trizs77 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415191

A szaktekintély bácsi meg ne csodálkozzék, ha belekeverik "ártatlanul" az ügybe, az életműve alapján simán belefér, hogy ő legyen a háttérben munkálkodó főgonosz.

 

-------------------

 

 

Az egybiteseknek mindíg kell főgonosz.

Nélküle nem tudják önmagukat meghatározni, mert nincs önálló tájékozódási, mértékadó pontjuk.

Ha van főgonosz, akkor az attól való távolság bemutatása már lehet egy egymás közötti eszmei erősorrend kifejezése is.

 

-----------------------

 

A tegnapi ámokfutás különben igen jó volt egy IQ tesztnek.

 

 - Kik azok akik elsőre bedőltek neki?

 - Kik azok akik azért elkezdtek kételkedni, gondolkodni?

 - Kik azok aki harsányan röhögve hívták fel a főgonoszt, hogy együtt röhincséljenek pár percet?

 

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415190

Nem is tudom, ki volt az, aki nemzetiszín pántlikába csomagolt munkaanyagot csusszantott a 2010-ben újonnan megválasztott képviselők asztalára.

 

------------------

 

Azon az anyagon, amikor még valóban munkaanyag volt, NEM volt nemzeti szín csík.

 

De a megrendelő kért.

Hát a grafikus tett rá neki.

Legyen vele boldog.

 

 

Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415189

Bevezetik egyáltalán a tervet? És ha igen, szerinted hirtelen mindenki átül vonatra, buszra?

Előzmény: exmv (415180)
Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415188

Először nem a VEKE közölte a hírt, hanem a Regionalbahn (legalábbis ott egy nappal hamarabb olvastam róla, mint hogy a VEKE  is nyilvánosságra hozta volna). A VEKE jóval később reagált, és ők nem T.L.-eztek, hanem a MNO cikkét linkelték be, ahol a híres szakember neve megemlítésre kerül.

 

Amúgy van egyáltalán hír? Az MNO ráugrott a témára, és tekintettel arra, hogy apu és anyu most éppen haragban vannak, apu az MNO-t használva próbálja anyut egy kicsit kellemetlen helyzetbe hozni az amúgy is lázadozó gyerekek előtt (egy újabb remekmű: http://mno.hu/vezercikk/otezer-1262886 ) hátha feltételezhetjük azt, hogy anyu nem is olyan gonosz, csak apu akarja velünk annak láttatni.

 

A szaktekintély bácsi meg ne csodálkozzék, ha belekeverik "ártatlanul" az ügybe, az életműve alapján simán belefér, hogy ő legyen a háttérben munkálkodó főgonosz. Nem is tudom, ki volt az, aki nemzetiszín pántlikába csomagolt munkaanyagot csusszantott a 2010-ben újonnan megválasztott képviselők asztalára... Ami munkaanyag tartalmazott jó és hasznos elemeket is, csak azok a csúnya csúsztatások és hibás értelmezések ne lettek volna benne!

Előzmény: kristoof (415158)
Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415187

Lehet, hogy hármas akart lenni, ha már Dorozsmát emlegeti.

Előzmény: 1047 005-2 (415169)
20-as vonal Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415186

Csak egy táblát kellett volna kitenni,hogy az állomás átépítéséig a rámpa még nem üzemel,ugyanis így még küszöbök,meg lépcsők állják útját az akadálymenetes közlekedésnek.

Előzmény: Rangun (415175)
DJ. Bakter Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415185

Ez a mondat "a fejlesztés alatt lévő és egyébként kiemelt fejlesztési irányt jelentő vasúti közlekedésre..."  pontosításra szorul.

 

Hiába fejlődik a pálya és a jármű, ha egyszer nem fejlődik a karbantartás, hibamegelőzés, hibakezelés, forgalomirányítás, a szabályrendszer, stb.

A vasúti "közlekedés" mint olyan, a pálya + jármű + szolgáltatás együttese. Nagyon szép az új Flirt és az új 60 kilós sín, csak ha sokszor van forgalmi zavar vagy hiba, akkor semmit sem ér.

Előzmény: trizs77 (415178)
EKM-765 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415184

Mert csak a fűnyíráshoz értenek, a szakmához nem. 

 

Akkor menjenek el gondnoknak.

Előzmény: István Gyuri (415181)
EKM-765 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 415183

Nem csak a vasútnál van sok felesleges ember, a linkelt szervezetnél is.

Előzmény: Lovrin (415163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!