Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.27 0 0 843

az izzító a 112 nél a bal első fényszóró mögött van (egy kis különálló fekete műanyag dobozban). de megéri szétkapni láttam már olyat, hogy a behúzórelé volt kontaktos(korom Vs alkoholos föltisztító a fültisztytó nyert). De ha csréled kb 5 perc.

Előzmény: 110CDI (835)
j.attila1118 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 842

hello

 

Szerintem Ürömön Kőbánya út 18 ( Merci bontó ). Itt szerintem találsz hozzá....

 

Üdv

 

Előzmény: flaming 1998 (816)
V230 TD Creative Commons License 2010.11.27 0 0 841

Szia!

 

 Nekem csak egy picit billen meg a motor indításkor meleg állapotban de nem mindíg! Viszont volt már rá példa

,hogy több fordulat után is dadogott.

A motorolaj nem fogy , víz elviekben nem fogy.

Egy szerelő barátom adagolóra tippel de én nem akarom elhinni, hogy egy soros adagoló

tönkremegy.

Neked mennyi kilóméter van az autóban?

 

 

Előzmény: PowerZ (840)
PowerZ Creative Commons License 2010.11.27 0 0 840

Sajnos a füstölés nekem is megvan és dadog is. Már turbot cseréltem azt hittem az tolja az oil-t.

 

De valoszinűleg oil lehuzo gyűrű a hiba. Most majd megakarom próbáni vastagabb oil-al.

 

Nekem már elég komolyan bedadog.

Előzmény: V230 TD (839)
V230 TD Creative Commons License 2010.11.26 0 0 839

Szia!

 

Kösz a gyors választ!

  Remélem megoldódik a problémád! Kiváncsi vagyok mi lehet a gond!

 

Még kiegészítve a hibajelenséget amikor bedadog a motor (pár fordulat) Fehéres füst távozik a kipufogoból (de nem mindíg)!

 

Ha van valakinek ötlete szívesen veszem!

 

  Köszönet Előre!

 

 

 

Előzmény: nimre79 (838)
nimre79 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 838

szia még nincs megoldás de keresem az enyém melegen is jol indul csak egyenletlenül jár ha valamivel okosabb leszek megirom

Előzmény: V230 TD (837)
V230 TD Creative Commons License 2010.11.26 0 0 837

Szia Nimre79!

 

 Nekem is hasonló problémám van.

Hidegen jól indul, de melegen nem minden indításkor egy kicsit bedadog.

 

 Te találtál már rá megoldást?

 

   Válaszodat előre is köszönöm!

Előzmény: nimre79 (786)
norbiapa Creative Commons License 2010.11.26 0 0 836

Sziasztok

112 vitóm van 2002 évjáratú

Meg szerettem volna csináltatni a kiegészítő fütést de az izzító gyertyája nem jó meg a keringető szivattyuja.

Na ez mocsok drága mind a kettő.

Valakinek van esetleg vagy tud dontottat főleg a szivattyú érdekelne

előre is köszönöm.

110CDI Creative Commons License 2010.11.25 0 0 835

Szia,

 

Hol keressem az izzítórelét? Akisnál?

Egyszerű a csere?

Köszi a segítséget.

Előzmény: szinglikiraly (818)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.25 0 0 834

Én elég sokféle kocsival megyek, és szerintem az a jó autó amelyiknek nincs baja.:))

Ha szerelni kell az sokba kerül. ha nem akkor esőben kaptál defektet.

Előzmény: Törölt nick (833)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.25 0 0 832

Jut eszembe bizti+sújadót számold. Engem meglepett az összeg.

 

Előzmény: Törölt nick (830)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.25 0 0 831

Sharan-om nem volt. Vito igen. Egyszer légtömegmérőt akartak cseréltetni(87.000Huf) nondván, hogy rossz. Kiderült, hogy csak kontaktos. Egy hibridben mennyi ilyen kütyü van?

Nyer az ember annyit az üzemanyagon, hogy megérje?

Előzmény: Törölt nick (830)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.25 0 0 829

mikor 250-ért tankoltunk emelték a jövedékit (gondolom túl olcsón vettük)most, hogy 340-étr tankolunk nem tudják csökkenteni. A baj csak az ha holnaptól 500 lenne akkor sem tudsz csinálni semmit.

A hibrid autókkal kapcsolatban pedig elég vegyessek a tapasztalataim. Erről jut eszembe ezekről az autókrol mi a véleményetek?? Nekem nem tetszenek egyedül?

Előzmény: Törölt nick (828)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.24 0 0 827

honatyáink munkásságát is kalkuláld. ha bal lábbal kelnek jövöre 87425672%  lessz a jövedéki.

Előzmény: Törölt nick (826)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.24 0 0 825

a fogyasztás miért is érdekes? vennél? vagy baja van?

Előzmény: Törölt nick (821)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.24 0 0 823

112 cdi nálam nyugdíjaban 7-8  (75-85)  fiatalosan 8-10 (90-120)

súllyal sem nagyon ment 10 felé.

Előzmény: Törölt nick (821)
110CDI Creative Commons License 2010.11.24 0 0 822

szinglikirály, V220:Köszönöm a tanácsokat......

Előzmény: szinglikiraly (818)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.23 0 0 820

v220

 

nem lehet porlasztó alatti tűzkarika szivárog(általában az 1-esé szokott)

Előzmény: V220 (724)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.23 0 0 819

vidd el résolaj mérésre lehet, hogy porlasztó gond kezd kibontakozni.

Előzmény: nimre79 (786)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.11.23 0 0 818

az enyém 112-es

 

valószinű, hogy izzítórelé hiba cserélni szokták de már javítottam is.

 

valószinűleg égő hiba nem teljesen lehetetlen kicserélni

 

nekem is annyi negyvenhez szegezve van az uj 15000 körül van csak házzal eggyütt cserélhető

 

az olajra én 10w 40 et mondanék de kérdezz meg mást is

 

egy állító csavar van a hátsó fékdob belsejében, egy meg ahol a két bovden összefut

 

az ncore-n volt fent a gyári szerviz progi németül, de ábrákkal videókkal(kb 6,5 GB)

 

remélem segítettem valamit

Előzmény: 110CDI (815)
V220 Creative Commons License 2010.11.18 0 0 817

Hali !

 

műszerfal világítás:

 

- a váltó gombról ( nekem nem autómata van ) a szoknyát leveszed

- ha van rádió azt kiveszed kerettel együtt, ot van alul 2 db rögzítő csavar.

- a felső szellözök szélén van egy-egy rögz. csavar.

- óvstosan kipattintható az egyész burkolat.

- ha rövidek a kapcsolók vezetékei akkor lehúzodőket.

- 4 csavar tartja a blokkot amiben a cuccok vannak.

- kicsavar- kifordít.

- a házat szétpattintható

- alatta látszik a "fényhíd" amin alatt van 3 db izzóka ( 12v 2 w)

- ha kiégett a XIII.ker HELLA boltban kapsz db-ja 180- ft körül

 

ha tudtam segíteni akkor oksa.

 

 

 

ellenben nekem pedig 2000 fordulat felett valami sivít, sipol . jobb oldlat előlről, de csak terhelésen ( üresben nem ) .

 

vajon generátor csapágy? vagy ékszíj ?

 

Üdv ! 

Előzmény: 110CDI (815)
flaming 1998 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 816

Tisztelt Vitós társaim.

 

Van egy 2005-ös 115-ös CDI 8 személyes   fulos Vitóm. A mai nap szerettem volna vásárolni a sebváltó alá kozépkonzolnak nevezett  gardánbox jellegü tárolót. A mercédes szervizben elvették a kedvem a vásárlásról mivel a nevezett boxért 51.000ft-ot kértek.Nekem megfelelne egy utángyártott is, ennek a töredék áráért is de nem tudom hol szerezhetném be.Ha valakinek van valami tippje kérem irja meg.

 

110CDI Creative Commons License 2010.11.16 0 0 815

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni (bogarásztam, de nem találtam a korábbi bejegyzésekben, elnézést ha figyelmetlen voltam). Most vásároltam egy 99-es 110CDI-t. Előtte A-osztályos mercim volt. Előző is, és ez is eddig (még csak 700km-t mentem vele) nagyon frankó. Kényszer csere volt válalkozás miatt......

 

Amiben segítséget kénék:

 

- Indításkor az izzító szimbólumot még nem láttam világítani. Indítás rendben, hol és hogyan tudom megnézni, gyorsban hogy a műszerfalban van-e gond kis lámpával, vagy valami biztosíték hiba is lehet? Azt hogy valóban izzít-e, azt ki fogom mérni műszeresen.

 

- Műszerfalon a venti után nincs világítás, hol kezdjem, mire figyeljek a bontás kapcsán, ha valóban innen kezdjem a hibakeresést....gondolom  csak kiégett ami megvilágítja ezeket a kezelőelemeket.

 

- Hőfok mutató éppen kimegy 40 fok fölé még hosszabb távon is..... Tuti termosztát probléma? Csere kell és rendben, keressem máshol is a hibát?

 

-"A" mercibe Total Quartz Ineo MC 5W30-as olajat használtam (olajdoki is jónak találta, nem is volt gondom soha), Vitonak is ok ez az olaj?

 

-kézifék nem valami remek, utánállítottam, valamivel jobb, de nem tökéletes. Bovdenen és az állító racsnin kívül van valami, amivel állítani lehet?

 

Valami jó könyvet le lehet valahonna tölteni, ahol robbantott ábrák is találhatóak?

Segítésget  mindenkinek köszönöm!

 

 

 

 

mázli 33 Creative Commons License 2010.11.16 0 0 814

Sziasztok ! Vettem egy vito 110 td-t és az vele a gondom hogy teherre van vizsgáztatva 3 személyre de úgy adták oda hogy nem volt benne rektérelválasztó rács , és az ülések pedig ugy vannak benne hogy elöl két ülés van ,hátul meg egy . Egy Kpm-essel beszéltem és azt mondta hogy igy nem szabad használni a három személyes vito mindhárom ülésének elöl kell lennie .Ahogy elnéztem ez gyári ötszemélyes auto lehetett és azt szeretném megkérdezni ha tudtok segíteni hogy lehet e az anyós ülés helyére berakni dupla ülést  ,és hogy hol tudnék olcsón venni ilyet, meg raktérelválasztó rácsot .Előre is nagyon köszönöm a segítséget

csokiszem Creative Commons License 2010.11.15 0 0 813

Szia Mobiles & Webinas ! Köszönöm szépen a válaszotokat , valószínűleg maradok a régi olajnál és a 13000-es km cserénél ! A tempomatot akkor majd a szerelőm intézi .

Találtam egy web oldalt ahol elég sok alkatrészt lehet bontásbol vásárolni , kiegészítő fűtés, ajtók ,ülés belsőburkolat ,108-as motor ,stb . Az oldal neve Racing Bazár.  Remélem segít egy két embernek ! Még egyszer Köszönöm mind kettőtöknek az infót ! Sziasztok   

Előzmény: Mobiles (811)
webinas Creative Commons License 2010.11.15 0 0 812

Szia Csokiszem!

Olvastam a kérdésed, de gondoltam, hogy majd a nagyok válaszolnak.

Nem akartam esetleg badarságot írni. Na mindegy, majd helyeselnek, vagy megcáfolnak. :-) 

Annak idején (26 éve vezetek), amikor még a "szoci" autó volt a uralkodó típus az utakon, akkor elfogadott dolog volt, hogy minél többet futott egy autó, annál "vastagabb" olajat tettek bele, mondván jobban tömít, jobb a kompresszió, jobb a kenés. Igaz, akkori autók csupán 100.000 ig számoltak, aztán körbefordult az óra. Az ilyen kocsik már leharcoltnak számítottak. (motorgenerál)

akkoriban még néhány elvetemült szerelő fűrészport tettek a difi olajhoz, hogy csendesebb legyen...

 

Azért a mai autóknál már nem így van. Remélhetőleg.

Jobb az alkatrészek anyaga, kifinomultabb a megmunkálás, lényegesen jobb kenőanyagok vannak, lényegesen megnőtt a futásteljesítmény is. Ezzel szemben viszont, lényegesen könnyebb hazavágni egy motort, mint pl. egy 1200-es Ladáét véleményem szerint.

 

Ha rám hallgatsz, akkor felesleges nagyobb viszkozitású olajat tenni a gépedbe. De holnap úgy is megyek a szerelőmhöz és megkérdezem tőlük, hogy mi a véleményük róla. Én nem vagyok autószerelő. Nekem is kiszakadt a gumiharangom, azt cserélik. Remélem még nem késő. Úgy látszik ez is egy gyenge pontja a vitonak.

 

Tempomatom sosem volt sajnos, de mindig szerettem volna.

Azért én első nekifutásra megnézném a kioldó kapcsolókat (kuplung, fék) és vezetékeket, ismerve a vito gyengeségeit. Hátha csak valami ilyesmi a probléma forrása.

Előzmény: csokiszem (810)
Mobiles Creative Commons License 2010.11.15 0 0 811

Helló Csoki!

 

Nekem nincs benne tempomat, így nem tudok rá mit mondani. Az olajat mindig 22 ezer km-nél cserélem. Újkorától 10 w 40-es Aral van benne, és olajcserétől-olajcseréig a felső nivón van. Tehát nem eszi az olajat.

Előzmény: csokiszem (810)
csokiszem Creative Commons License 2010.11.15 0 0 810

Sziasztok ! Bocs hogy már  megint írok ,de van olyan írásom amire senki sem írt semmit !!!!!!!!!!!!! Nem sérelmezem ,de már elég "sok mindenben  próbáltam másoknak segíteni " és leírtam mit ,hogy sikerült javítani ill.  , milyen lehetőségek voltak !!!!!!!!!!!!  A kérdésem az olaj és a megtett km finomságának hatása : 250 000 km-nél Jó-e még az 5W 40 vagy inkább 10W - 40 jobb -E ????   Bár most még egy probléma  is elő jött  mitől lehet ,hogy a tempomat beállítása 140km/óránál 10- 20 perc után kikapcsol , a jelenség hazafele kezdődött 2 szer ,most a kiúton már 4 szer a kar hibásodhatott meg vagy , nem tudom ??? Kinek volt hasonló problémája már ????!!!!! Válaszotokat előre is köszönöm  !   Üdvözlettel Csokiszem 

csokiszem Creative Commons License 2010.11.14 0 0 809

Szia ! A hangok nekem a félgömb csuklótól jött és szintén , inkább olyan ropogónak mondanám kb. 215 ezer volt az autóba akkor. 12.000 Ft és azóta már 252 ezer km jár . Bal oldali volt a hibás és jobbra kanyarodásnál csinálta a hangot!  Remélem tudtam segíteni !Szia 

Előzmény: Mobiles (807)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.11.14 0 0 808

Nekem kb 150e km-nél kezdett recsegni a jobb oldali. Mint később kiderült a gumiharang kiszakadása miatt. Utángyártott került e helyére.Lemfölder típusu.. kb 20e forint volt. Azóta már 270e van az autóban és jól működik. A bal oldali még a gyári.

Előzmény: Mobiles (807)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!