Az elgondolás szerintem jó, nemtudom mennyire családostól használod az off autót, de ha csak magad szaladgálsz a pug-al, pedig inkább családostól, akkor én áttenném a jobb gumát a pugra, mert a vízenfutáskor jön ki leginkább ha kopott a guma, és ha pug-al, családostól elkap egy nyári kiadós zápor, akkor országúton, mész úgy 90-el, kopott gumával, már csak úgy korcsolyázik is, hiába az 1500kg-os tömeg, viszont ha a vároasban max 50-70-el ér el az eső, akkor ott még a tükör gumi is teljesít.
Szerintem mérd meg a valós profilmélységet mert a 4-5mm is már kevéske, de annak a fele 2-2.5mm már nem autóra való. Sztem csak csal a szemmértéked, és a valóságban a 4-5mm-nél több lesz. Ha nem akkor új (vagy jó állapotú használt) gumit vennék.
- off autón van egy 1 nyarat (mondjuk 8-12?ezret, város,elővásri közlekedés, vizsonylag sok fékezés) futott Continental EcoContact3, mondjuk 4-5mm-es profilmélységgel.
- PUG-on van az eredeti (kb 40-50ezer km) Bridgestone Turanza, csak hosszú távú utak/utópálya; fele akkora profilmélységgel.
Arra gondoltam, hogy megcserélem a 2 gumit (mind2 195/65R15), a városi kapja meg a kicsit kopottabbat, az újabb gumi pedig rámegy a PUG-ra. A Turatna szeirntem egy nyarat még simán kibírna, de talán a hosszú utakon jobb lenne egy fiatalabb gumi...
Vélemény? Melyik a jobb alternatíva, érv/ellenérv?
Én ezt az árat azért mondom mert ugye kb zafira kategória. kicsit újabb de szerintem nem számottevő. ha egy sharan-hoz 130 akkor egy pug-hoz ne legyen több 100nál (nem lenézés, nem azért írom) de megadom az uriember számát és nyugodtan érdeklődj nála. ha neki nincs tud e ajánlani valakit stb.
Telefon:
akitől én is vettem: 0620/351-7871
és (másik) ő is elég sok gyárit hírdet: 06-30-87-57-907
Tehát ráncfelvarrott 307 xenonos lámpatestről beszélünk (link alapján TE is arról). 100 körül van a pár? Az én utolsó áram kb hatszor ennyiről szól... szóval nemmindegy :-) ez új és gyári???
1 pár (2db) vadonatúj, trafóval, izzóval, motorral? nem. ilyen árban mennek. a Zafirához kereken 100 volt. Tény hogy nekem csak egy emberem van (akitől én is vettem) de az árai alapján ennyire saccolom. Mondjuk Octavia II-höz már 80-90ért is van új.
Én vittem mindezeket, + hűtővizet is (fagyállóval nyilván). Kimaradt 1 l olajam, le is nyúlták, maradt egy l fagyállóm, meg fél liter bekeverve. a Munkadíjat tudom csak ennek okán leirni... ha úgy jó.
"A levegőirányítást 4 db szervomotor végzi. Ebből egy a külső levegő kizárását végzi, egy a láb/ablak/szembe terelést végzi, kettő pedig a két oldali hőfokszabályzást biztosítja. Ez utóbbi tipushiba, hogy elromlik, ilyenkor a motor és a zsalu közötti fogaskereket darálja le."
Ilyenkor csak forró levegő jön ki, nem tud hideget keverni hozzá. Bár nem írtad, valószínűleg csak az egyik oldalon jön a meleg.
akkor nagy gáz van mert kapcsol a klima szóval dolgozna,ill dolgozik is csak a hideg levegő hiányzik és mint mondottam csak a forró jut nekem :(.Akkor ez zsebbe nyulós lesz!:(
Ha semmit, de semmit nem hűl a levegő, ha kapcsolsz klímát, akkor valszeg a klímapanel a hibás, mert feltételezhetően el sem jut a klímakompresszorig a parancs. Ellenőrizd le (6-8 foknál nem hidegebb időben!), hogy hallasz-e kattanást/tapasztalsz-e alapjárat-növekedést, amikor klímát kapcsolsz. Ha nem, akkor nem indul el a klímád, ezért nem hűl semmit a bejövő forró levegő.
Ha elindul (hallod a kattanást), akkor talán nincs elég gáz a rendszerben, ezért nem hűt. Persze ebben az esetben más hiba IS kell, hogy legyen, mert a forró levegőt a szándékod ellenére csak vmi hiba miatt eresztheti oda (a klímagáz esetleges hiányától függetlenül).
Ha benzines, akkor valszeg nincs benne elektromos kör (a dízelnek kevés a veszteséghője, így tesznek a szellőztető körbe némi elektromos ellenállást, ami kicsit langyi levegőt csinál, azt fújja be az utastérbe, amíg a víz el nem éri a termosztát nyitásához szükséges hőfokot). Tehát a tiédnél valószínűleg az van, hogy amint a termosztát kinyit, a hőcserélő a klímapanel állásától függetlenül nyomja be a meleget. Hogy a vezérlő panel a hibás (nem vezérel), vagy maga a hőcserélésnél a szabályozás (amit a panel vezérelne, ha tudna), nem tudom, gondolom mindjárt jönnek a többiek (akik értenek is hozzá), mondják, mit kellene lecsekkolni, vagy hogy hol mivel lehet hiba.
Szia.Nem áll szándékomba a klimához nyulni,mert tudom nem az én szakmám :).szóval 2010 nyarán volt megnézetve a klima is és nem is volt vele baj.Csak most hogy be állt a jó idő "ugye mert télen minek hideget nyomni befelé:)" jöttem rá hogy gáz van.Tehát akár mit csinálok akkor is meleget nyom,ha bekapcs klima ha nem. ??????