Hát a vontatást nem tudom de szerintem 750 kg-ig tuti vontathat mivel ez a rendszám megy a kocsikra is és szerintem nincs letiltva a vontatás. A zöldrendszámos az pótkocsit tuti nem vontathat de utánfutót nem tudom... Jah és a Ot és a zöld rendszámot is 5 évre kapod. DE ha nem eszközhordozó vagy nincs rajta homlokrakodó akkor szinte esélytelen! Régebben még el lehetett intézni de mára nagyon megszigorították!
Van egy csepel motorral hajtott ciklon kompresszorom esetleg nem érdekel valakit a gép?
A motort megbontottam mert az utolsó hengerbe befolyt a kipufogón a víz a többi nagyon szép állapotban van a leállításkor(15 éve) tökéletesen működött. Ha valakit érdekel hívjon és megeggyezünk. Tel: 06/20-9694607
Úgy tűnik hogy a külsős vélemyények szerint nyújtanod kellene a váltókaron.
Valószínűleg nem ér bele eléggé a fogaskerekeket toló villák kulisszájába.
Hogy most azzal a megoldással csinálod ezt, hogy aláhézagolsz a takaró gömbhéjnak, vagy hegesztőpálcával felrakod a kopott végét a karnak, az mindegy... ezt bárki önállóan is el tudja téveszteni...
Hello, a veteránként biztos forgalomba tudod helyezni OT-s rendszámmal. Ez egy pár éve 70.000. Ft volt. Szolnokon csinálják biztos máshol nem tudom hogy csinálják-e de szerintem biztos van máshol is ilyen vizsga. Ennek az a fő feltétele hogy eredeti legyen a százalékot nem tudom pontosan de amit én csináltam egyszer az átment a vizsgán simán...
Üdv. Ilyet a 30-ason, de még az 56-oson se keress. Ha leveszem a kapcsoló fedelet a váltókarral, annyi sebességbe teszem be egyszerre ahány léptető van bent. De ha vizuális típus vagy ENNEK<--/ez egy link katt rá/ talán jobban hiszel.
Helló! Azokra gondoltam amik reteszelik a léptetővilla tengelyt, és ezek között oldal irányban kell legyen egy stift, vagy golyó ,ez akadájozza meg hogy egyszere két fokozatot be lehessen kapcsolni , csak macerás visszarakni ha szétszedik a váltót ezért nem szokták visszarakni , az én trakimbol is kihagytam szándékosan . igaz csak tzk ,de utban van a 3011-es ugyhogy csinálunk a rozsdaboglyárol képeket és felrakjuk ide nektek .
hogy van egy Hanomag C220 1960-as évjáratú 2ütemű 2hengeres 20 lovas kistraktorom .
Németböl lett behozva ... Vámpapirja meg van Tehát forgalomba szeretném helyezni Hogy mik a feltételek és árak (utóbbi lenne fontosabb) vagy hol tudok utánaérdeklődni??? Lassú jármű lehetőleg mivel végsebessége nem haladja meg a 25km/h-t. okmányiroda??? NKH??? vizsgáztatóállomás???
Vagy ha valaki csinált már ilyet ha publikus lenne "elárulná a titkot"? :) emailba
Sziasztok.SEGÍTSÉG !!! JUMZ 65-RE KERESEK ÚJ KUPLUNG KINYOMÓ VILLÁT NYÍREGYHÁZA ÉS KÖRNYÉKÉN ÉS MEGTUDNÁ VALAKI MONDANI MIÉRT TÖRDELI A VILLÁT SZERELŐ SZOKTA BERAKNI DE EGY ÉVBE KÉTSZER IS CSERÉLNI KELL DE NEM SOKAT VAN HASZNÁLVA ÉS MÉGIS TÖNKRE MEGY. HA VALAKI NEM AKAR IDE ÍRNI ÍRHAT A : szineskert@gmail.com címre.
Üdv! Most hogy így témázgatok(gatunk) rájöttem nem is a 30-ason hanem már az 5611 esen csináltam meg ezt a műveletet. Olyan egyformák...Szóval mikor a váltót csapágyaztuk akkor kerestem valami megoldás erre a "bekeverésre". Arra már pontosan emlékszem, hogy mikor összeraktam 1-R meg a 2-3 as nál is megállt a kar üresbe nem lettyent le a műszerfalon, érezni lehetett a fokozatok helyét. Hát hogy mikor csináltam talán már 10 éve is van nem emlékszem pontosan, de még most is bírja. Jól megzsíroztam a gömböt mikor összeraktam aztán had menjen.
Azóta nem emlékszem hogy kevertem volna be egyszerre két sebességet. Pedig sokat ment azóta /szántás, vetés, pótkocsizás/ Mióta meg van az 5748-as kicsit hanyagolom az öreget. (elsőkerékhajtás szervó hümm kicsit finomabb)
A harmincason nekem is sűrűn előfordult a 2 sebességbe "bekeverés". Egyértelmű, hogy a bekeverés a váltókaron lévő gömb és annak fészkének kikopása miatt következik be. A váltókar túl magasra kerül a kopás miatt és a léptető köröm nem ér le rendesen. Ezért ha jól emlékszem 4. vagy 5. mellé szokott bekeveredni a 2. vagy 3. Megoldás részemről úgy történt - és most kapaszkodjon meg mindenki aki a profi szerelésekhez szokott - hogy pille palack nyakából a gombfölé egy hézagolót alkottam. Puritánnak hangzik de a tünetet orvosolta egy jó darabig. Vastagabbal is próbálkoztam, ha jól emlékszem valamilyen gombfej csésze megoldással, da az vastag lett és mivel a léptetés 1-5 ig a sorok között köríven történt a középső sorban "megfeneklett".
Amikor két fokozatot is be lehet kapcsolni akkor a vétlen kapcsolás elleni stift nincs benne ,kimaradt szereléskor vagy összetört vagy levan rövidülve, a kopástól
Helló! Én már olyannal is találkoztam ,hogy a kapcsoló villa tengely reteszelő kihegyesedett a kopástól , vagy a rugója összetört ,a sebesség dobálást az is okozhatja hogy a fogaskerék ferdére kopott és és a terheléstől szétcsuszik mert a retesz nem birja a helyén tartani.
Én már jártam úgy is hogy egyszerre két sebességet is bevett a traktor. Vagyis nem én raktam bele hanem szállítás közben belerázkódott mindkét sebességbe. Lefele csak úgy tudtuk leráncigálni ha kuplungot engedtem felfele meg se mozdult.
Hali! Az is lehet, amit leírsz. Ja, meg eszembe jutott a váltókar végén az a rugós félgömbfejű csap, ami rögzítené a kar helyzetét. Annak a rugója nem lehet, hogy gyenge?
Monddcsak perente, tuttifix hogy a gömb kikopása miatt keveri meg a sebességeket?
Mert én úgy emléxem, hogy azt hívtuk keverésnek, ha úgy sikerült sebességből kivenni a kart a kulissza "üres" helyzetébe, hogy a tolóvillával a sebességből nem vettem ki a váltót.
Az üres helyzetbe tévedt karral meg rákapcsolhattam még egy sebességet a már bekapcsoltra.
Na azt hívtuk keverésnek, annak az oka meg a váltókar rövidsége volt... vagy nem volt eléggé lehúzva a kar, vagy megkopott a hossza.