Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

suno5 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 10645

Hát a vontatást nem tudom de szerintem 750 kg-ig tuti vontathat mivel ez a rendszám megy a kocsikra is és szerintem nincs letiltva a vontatás. A zöldrendszámos az pótkocsit tuti nem vontathat de utánfutót nem tudom... Jah és a Ot és a zöld rendszámot is 5 évre kapod. DE ha nem eszközhordozó vagy nincs rajta homlokrakodó akkor szinte esélytelen! Régebben még el lehetett intézni de mára nagyon megszigorították!

Előzmény: józsika1986 (10643)
nandi80 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 10644

Hello!

 

Van egy csepel motorral hajtott ciklon kompresszorom esetleg nem érdekel valakit a gép? 

A motort megbontottam mert az utolsó hengerbe befolyt a kipufogón a víz a többi nagyon szép állapotban van a leállításkor(15 éve) tökéletesen működött. Ha valakit érdekel hívjon és megeggyezünk. Tel: 06/20-9694607

Üdv.

józsika1986 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 10643

Értem köszönöm a segitséget ennyivel is többet tudok :)

Egy kérdés hogy veteránnak vizsgáztatni az az "OT-00-00" rendszám???

Avval vontatni lehet utánfutót(750kg)??? mert a zöldrendszámmal tudomásom szerint.

Előzmény: suno5 (10639)
perente Creative Commons License 2012.03.27 0 0 10642

Vszínűleg ez a megoldás.Köszönöm mindenkinek a tanácsokat! :)

Előzmény: endrebá (10641)
endrebá Creative Commons License 2012.03.27 0 0 10641

Úgy tűnik hogy a külsős vélemyények szerint nyújtanod kellene a váltókaron.

Valószínűleg nem ér bele eléggé a fogaskerekeket toló villák kulisszájába.

Hogy most azzal a megoldással csinálod ezt, hogy aláhézagolsz a takaró gömbhéjnak, vagy hegesztőpálcával felrakod a kopott végét a karnak, az mindegy... ezt bárki önállóan is el tudja téveszteni...

 

:-))))

Előzmény: perente (10640)
perente Creative Commons License 2012.03.27 0 0 10640

Urak! Akkor mi a megoldás? :):)

suno5 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 10639

Hello, a veteránként biztos forgalomba tudod helyezni OT-s rendszámmal. Ez egy pár éve 70.000. Ft volt. Szolnokon csinálják biztos máshol nem tudom hogy csinálják-e de szerintem biztos van máshol is ilyen vizsga. Ennek az a fő feltétele hogy eredeti legyen a százalékot nem tudom pontosan de amit én csináltam egyszer az átment a vizsgán simán...

Előzmény: józsika1986 (10636)
vmickey75 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 10638

Üdv. Ilyet a 30-ason, de még az 56-oson se keress. Ha leveszem a kapcsoló fedelet a váltókarral, annyi sebességbe teszem be egyszerre ahány léptető van bent. De ha vizuális típus vagy ENNEK <-- /ez egy link katt rá/ talán jobban hiszel.

..itt meg egy kép összeszerelve.

 

További szép napot.

Előzmény: kavicsos64 (10637)
kavicsos64 Creative Commons License 2012.03.27 0 0 10637

Helló! Azokra gondoltam amik reteszelik a léptetővilla tengelyt, és ezek között oldal irányban kell legyen egy stift, vagy golyó ,ez akadájozza meg hogy egyszere két fokozatot be lehessen kapcsolni , csak macerás visszarakni ha szétszedik a váltót ezért nem szokták visszarakni , az én trakimbol is kihagytam szándékosan . igaz csak tzk ,de utban van a 3011-es ugyhogy csinálunk a rozsdaboglyárol képeket és felrakjuk ide nektek .

Előzmény: perente (10629)
józsika1986 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10636

Tiszteletem mindenkinek :) szép estét:)

 

Most vagyok itt először de remélem nem utoljára:)

 

kérdésem lenne:

hogy van egy Hanomag C220  1960-as évjáratú 2ütemű 2hengeres 20 lovas kistraktorom .

Németböl lett behozva ... Vámpapirja meg van Tehát forgalomba szeretném helyezni Hogy mik a feltételek és árak (utóbbi lenne fontosabb) vagy hol tudok utánaérdeklődni??? Lassú jármű lehetőleg mivel végsebessége nem haladja meg a 25km/h-t.  okmányiroda??? NKH??? vizsgáztatóállomás???

Vagy ha valaki csinált már ilyet ha publikus lenne "elárulná a titkot"? :) emailba

 

http://de.wikibooks.org/wiki/Traktorenlexikon:_Hanomag_C_220

itt a linkbe 19,8km/h-t ir végsebességnek.

Ő lenne az vannak hibái de 52 éves korához mérve kitűnőnek mondható:)

 

Tehát nem most rögtön szeretném vizsgáztatni előtte kisebb,nagyobb ráncfellvarrás stb... no meg az anyagiak de jövőre szeretném megoldani.

 

Segitséget előre is köszönöm

Józsi.

jocccsa Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10635

Sziasztok. SEGÍTSÉG !!! JUMZ 65-RE KERESEK ÚJ KUPLUNG KINYOMÓ VILLÁT NYÍREGYHÁZA ÉS KÖRNYÉKÉN ÉS MEGTUDNÁ VALAKI MONDANI MIÉRT TÖRDELI A VILLÁT SZERELŐ SZOKTA BERAKNI DE EGY ÉVBE KÉTSZER IS CSERÉLNI KELL DE NEM SOKAT VAN HASZNÁLVA ÉS MÉGIS TÖNKRE MEGY. HA VALAKI NEM AKAR IDE ÍRNI ÍRHAT A : szineskert@gmail.com címre.

KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!

perente Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10634
Előzmény: vmickey75 (10633)
vmickey75 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10633

Ha már így belelendültem, én is kérdeznék valamit Mindenkitől.

Nincs valakinek szkenelt formába, vagy bárhogy ISARIA SUPER UNIVERSAL 21 soros nagykerekűhöz beállítási könyve. Nekem kellene.

Köszi szépen előre is.

vmickey75 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10632

Szerintem erre gondolt a koléga. Más nem nagyon lehet.

Nem rossz ötlet az sem, de inkább arra kell törekedni, hogy maga a kapcsoló közeleb keröljön a kulisszához.

vmickey75 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10631

Üdv! Most hogy így témázgatok(gatunk) rájöttem nem is a 30-ason hanem már az 5611 esen csináltam meg ezt a műveletet. Olyan egyformák...Szóval mikor a váltót csapágyaztuk akkor kerestem valami megoldás erre a "bekeverésre". Arra már pontosan emlékszem, hogy mikor összeraktam 1-R meg a 2-3 as nál is megállt a kar üresbe nem lettyent le a műszerfalon, érezni lehetett a fokozatok helyét. Hát hogy mikor csináltam talán már 10 éve is van nem emlékszem pontosan, de még most is bírja. Jól megzsíroztam a gömböt mikor összeraktam aztán had menjen.

Azóta nem emlékszem hogy kevertem volna be egyszerre két sebességet. Pedig sokat ment azóta /szántás, vetés, pótkocsizás/ Mióta meg van az 5748-as kicsit hanyagolom az öreget. (elsőkerékhajtás szervó hümm kicsit finomabb)

Előzmény: perente (10630)
perente Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10630

Szeva! Ötletes vagy! Mégis kb. mennyi ideig bírta ezzel a megoldással?

Előzmény: vmickey75 (10628)
perente Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10629

Hali! Így "vizuále" nem ugrik be, melyik is az a stift??

Előzmény: kavicsos64 (10627)
vmickey75 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10628

Szép napot Mindenkinek!

A harmincason nekem is sűrűn előfordult a 2 sebességbe "bekeverés". Egyértelmű, hogy a bekeverés a váltókaron lévő gömb és annak fészkének kikopása miatt következik be. A váltókar túl magasra kerül a kopás miatt és a léptető köröm nem ér le rendesen. Ezért ha jól emlékszem 4. vagy 5. mellé szokott bekeveredni a 2. vagy 3. Megoldás részemről úgy történt - és most kapaszkodjon meg mindenki aki a profi szerelésekhez szokott - hogy pille palack nyakából a gombfölé egy hézagolót alkottam. Puritánnak hangzik de a tünetet orvosolta egy jó darabig. Vastagabbal is próbálkoztam, ha jól emlékszem valamilyen gombfej csésze megoldással, da az vastag lett és mivel a léptetés 1-5 ig a sorok között köríven történt a középső sorban "megfeneklett".

Jó próbálkozást és sok sikert.

Előzmény: perente (10625)
kavicsos64 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10627

Amikor két fokozatot is be lehet kapcsolni akkor a vétlen kapcsolás elleni stift nincs benne ,kimaradt szereléskor vagy összetört vagy levan rövidülve, a kopástól

Előzmény: kavicsos64 (10626)
kavicsos64 Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10626

Helló! Én már olyannal is találkoztam ,hogy a kapcsoló villa tengely reteszelő kihegyesedett a kopástól , vagy a rugója összetört ,a sebesség dobálást az is okozhatja hogy a fogaskerék ferdére kopott és és a terheléstől szétcsuszik mert a retesz nem birja a helyén tartani.

Előzmény: perente (10625)
perente Creative Commons License 2012.03.26 0 0 10625

Hali! Igazad lehet. Akkor a váltókar gömbjének "fészke" kopott volna ki, vagy a kar végén a léptető köröm?

Előzmény: endrebá (10623)
endrebá Creative Commons License 2012.03.25 0 0 10624

Na ilyen esettel én még nem is találkoztam...

 

:-))))

Előzmény: suno5 (10622)
endrebá Creative Commons License 2012.03.25 0 0 10623

Nodee... a kar helyzetrögzítése csak a sebesség-kidobálást fogja meg... azt is csak a kezdeti stádijomban...

Előzmény: perente (10621)
suno5 Creative Commons License 2012.03.25 0 0 10622

Én már jártam úgy is hogy egyszerre két sebességet is bevett a traktor. Vagyis nem én raktam bele hanem szállítás közben belerázkódott mindkét sebességbe. Lefele csak úgy tudtuk leráncigálni ha kuplungot engedtem felfele meg se mozdult.

Előzmény: endrebá (10619)
perente Creative Commons License 2012.03.24 0 0 10621

Hali! Az is lehet, amit leírsz. Ja, meg eszembe jutott a váltókar végén az a rugós félgömbfejű csap, ami rögzítené a kar helyzetét. Annak a rugója nem lehet, hogy gyenge?

Előzmény: endrebá (10619)
tom sawyer Creative Commons License 2012.03.24 0 0 10620

Nekem a gömbben lévő horony és az azt megvezető stift volt szétkopva. Emiatt lehetett az általad leírt módon kapcsolni.

Előzmény: endrebá (10619)
endrebá Creative Commons License 2012.03.23 0 0 10619

Monddcsak perente, tuttifix hogy a gömb kikopása miatt keveri meg a sebességeket?

Mert én úgy emléxem, hogy azt hívtuk keverésnek, ha úgy sikerült sebességből kivenni a kart a kulissza "üres" helyzetébe, hogy a tolóvillával a sebességből nem vettem ki a váltót.

Az üres helyzetbe tévedt karral meg rákapcsolhattam még egy sebességet a már bekapcsoltra.

Na azt hívtuk keverésnek, annak az oka meg a váltókar rövidsége volt... vagy nem volt eléggé lehúzva a kar, vagy megkopott a hossza.

Nyújts rajta egy kicsit (ha tudsz).

Előzmény: perente (10617)
kavicsos64 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 10618

Helló! Az nagyon jó lenne , gondolom másnak is lehet hasonló problémája trakival, vagy póttal , egyébként borsod megyei vagyok elöre is köszi !

Előzmény: stihl guru (10611)
perente Creative Commons License 2012.03.23 0 0 10617

Kösz! Lenne még egy kérdés.  A sebváltó kar összekeveri a sebességeket, mivel a váltóházon a kar gömbjének háza kikopott. Javítható, vagy csere?

Előzmény: vmickey75 (10616)
vmickey75 Creative Commons License 2012.03.23 0 0 10616

A gyári méret az netes. A nagyobbik meg át lett szerelve az 56-osra úgyhogy az emlékezetből. Nincs már meg a 3 hengeres.

Előzmény: perente (10615)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!